Hallo ik heb laatst een sweex netwerkkaart 10/100 mbit gekocht. Deze heb ik gekocht voor een kabelaansluiting van @home.. Ik heb alleen een probleem dat hij niet goed wordt geinstalleerd door Win Xp Home Edition... Hoe los ik dit op?
Is het een SweeX kaartje MET of ZONDER Realtek chipset? En heb je al geprobeerd je drivers opnieuw te installen of nieuwe te zoeken?
Vertel meer, dit topic voldoet zo niet aan de eisen
Vertel meer, dit topic voldoet zo niet aan de eisen
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Ik heb laatst ook dat probleem dat die kaart gehad. Wat je ff kunt proberen is een ander PCI slot nemen. Eerst ff alle oude rommel weghalen in XP.
Anders proberen de nieuwste drivers van sweex.com halen.
Anders proberen de nieuwste drivers van sweex.com halen.
Dat heb ik idd ook eens gehad. Hij gaf toen niet eens een IRQ conflict aan, heb toen alles geprobeerd, zelfs Win98 erop.. oplossing was ander PCI slot 
Lees hier mijn topic van toen:
Geen probleem maar waarom werkte het gister niet?
Lees hier mijn topic van toen:
Geen probleem maar waarom werkte het gister niet?
[ Voor 24% gewijzigd door DeMoN op 23-05-2003 16:18 ]
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
ik heb dezelfde situatie als jij, alleen werkt het hier geweldig.Tony_Montana schreef op 23 mei 2003 @ 16:12:
Hallo ik heb laatst een sweex netwerkkaart 10/100 mbit gekocht. Deze heb ik gekocht voor een kabelaansluiting van @home.. Ik heb alleen een probleem dat hij niet goed wordt geinstalleerd door Win Xp Home Edition... Hoe los ik dit op?
valt niks zinnigs over te zeggen...Hoe los ik dit op
wat is het probleem ?
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Bedankt voor de reacties... Ik heb gister dus de nieuwste drivers opgezet en toen deed ie 't wel weer.. Maar toen ik ff ging kijken welke netwerkkaart was geinstalleerd kwam ik dit tegen:
Myson MTD80X Based Fast Ethernet Card
Realtek RTL8139 Family PCI Fast Ethernet NIC
Heb ik nu 2 netwerkkaarten
Tijdens 't opstarten kreeg ik opeens een foutmelding:
Your SQL Server installation is either corrupt or has been tampered with (unknown package id) Please rerun setup
Myson MTD80X Based Fast Ethernet Card
Realtek RTL8139 Family PCI Fast Ethernet NIC
Heb ik nu 2 netwerkkaarten
Tijdens 't opstarten kreeg ik opeens een foutmelding:
Your SQL Server installation is either corrupt or has been tampered with (unknown package id) Please rerun setup
[ Voor 3% gewijzigd door Tony_Montana op 24-05-2003 16:05 ]
hoe kom je daar nou bij? Het feit dat er Myson MTD80X of Realtek RTL8139 achter staat oke daar haal je het misschien niet uit maar 'ethernet' staat toch echt garant voor een netwerkkaart
[ Voor 3% gewijzigd door Glashelder op 24-05-2003 15:00 ]
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Ik heb zelf ook een RTL8139 van sweex.
Wouw maar niet op 100mbit werken. Dus niet ziet ie maar op een 10mbit hubje.
Wouw maar niet op 100mbit werken. Dus niet ziet ie maar op een 10mbit hubje.
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Pagina: 1