Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch

Bij advanced email options kan het het afmaken van email adressen uitzetten
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Verwijderd
Ga naar extra -> opties -> tabblad voorkeuren, klik op email-opties -> klik op geavanceerde email-opties -> vinkjes weghalen bij automatisch namen controleren en bij namen voorstellen bij het invullen....
That should do the trick.
That should do the trick.
Maar als je namen controleren en voorstellen wel aan wilt hebben, maar het 'geheugen' van Outlook zeg maar wilt resetten, dan moet je het volgende doen:
- Ga naar Documents and Settings op je windows schijf
- Vervolgens naar de naam van de betreffende account
- Application Data --> Microsoft --> Outlook
Daar staat een bestand Outlook.FAV
Als je dat bestand verwijderd of hernoemt naar bijv. Outlook.bak dan is het Outlook geheugen gereset
Als je dat bestand verwijderd of hernoemt naar bijv. Outlook.bak dan is het Outlook geheugen gereset
[ Voor 7% gewijzigd door King op 23-05-2003 15:24 ]
Kijk, dat moest ik hebbenKing schreef op 23 May 2003 @ 15:23:
Maar als je namen controleren en voorstellen wel aan wilt hebben, maar het 'geheugen' van Outlook zeg maar wilt resetten, dan moet je het volgende doen:
het moet inderdaad wel aan blijven, maar er moeten een stuk of 5 namen uit verwijderd worden...
Als iemand nog toevallig weet hoe dat moet is dat helemaal geweldig.
En anders reset ik het gewoon op bovenstaande manier, bedankt King
Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch
ik schop het topic ff, want ik heb hier ook het probleem, alleen heb ik een exchange server erachter zitten.
Moet ik dan op de server wezen, of kan het ook lokaal ??
Moet ik dan op de server wezen, of kan het ook lokaal ??
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Pagina: 1