hankietankie: welkom op GoT!
Inderdaad is dit toch wel een vraag die eigenlijk is op te lossen met de search (
klik) of de (SA) FAQ.
En omdat we als tweakers toch eerst goed zoeken en dan pas vragen (zie ook
dit wat je bij registratie hebt gezien), en je vraag nu wel is opgelost, gooi ik dit topic op slot. Het is al ver genoeg offtopic gegaan...
MrJ: je hebt deels gelijk (GoT is niet voor n00bs) en helpt verder ook goed mee, maar het simpele feit dat regedit onbekend is, hoeft nog niet te betekenen dat het om een n00b gaat. Er zijn vrij basic zaken die ik in bijv. DOC niet zou weten. (Maar inderdaad kom je dan aan het verschil n00b - newbie. Na 1 topic kan ik dat onderscheid nog niet maken

)
Inderdaad is format+reinstall een optie (topicstarter, je wilt altijd heel goed opletten bij het aanpassen van het register en weten wat je doet) maar het op die manier zeggen was ook niet echt aardig
Anyhow, opgelost en als er behoefte aan is discussieer ik liever verder per mail (in LA staat er al genoeg over), adres staat in mn profiel en die van de mensen die ook over WOS gaan is ook wel bekend
[
Voor 7% gewijzigd door
F_J_K op 23-05-2003 16:48
]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)