jah mensen ik heb dus een nogal irritant probleem. Ik heb last van een of ander vervelend virusje(ohh.exe genaamd) het progje zet zichzelf op allebij mijn schijven in de systemroot dus C:/windows en d:/winnt
nou ff wegpleuren denk je dan...NOT! Na het restarten staat er weer vrolijk Ohh.exe dus er is ergens een bestand waarvanuit het geschreven wordt. Het ergste is is dat het nogal vervelend gedraagt het komt ineens opduiken en laat je sys vastslaan of als het er zin in heeft reset ie even( ik bepaal gvd zelf wel wanneer ik reboot
) Sinds ik mijn mcaffee cd kwijt ben ben ik op jullie tweakers aangewezen. Kent iemand dit irritante kloteding of weet iemand de veroorzaker ervan? pls help, ik wordt er gek van
nou ff wegpleuren denk je dan...NOT! Na het restarten staat er weer vrolijk Ohh.exe dus er is ergens een bestand waarvanuit het geschreven wordt. Het ergste is is dat het nogal vervelend gedraagt het komt ineens opduiken en laat je sys vastslaan of als het er zin in heeft reset ie even( ik bepaal gvd zelf wel wanneer ik reboot