hrmmmms........ ik kan op 3.72ghz met default voltage booten

!!!!! en ik ben er volgens mij achter gekomen, wat mogelijk het probleem is.... op 3.72ghz kon ik voor geen mogelijkheid sisoft cpu bench doen.... ik nu opnieuw proberen maar laat me evaporator ff wat kouder worden, het display zegt -16 @ evaporator temp, rond de -10 @ cpu ofz?... ik starten, huppa pc crasht niet tijdens die bench, maar me temp zakt weer, rond de -14 evap temp en me pc crasht weer....
zelfde als met 3dmark.. als me temp van me evap onder de -9 daalt crasht me pc met een cpu test.
ik kon me cpu nooit hoger dan 3.5ghz ocen toen me vapo nog maar -4 a 0 a +1 deed. dat kwam door de slechte isolatie, dus werd me cpu helemaaaal niet koud, door al die condens vorming enzo, sinds me evapo rond de -19 haalt, en rond de -9 boot kan ik hoger dan 3.5ghz gaan.......
ik ga van de week naar koeltechicus en er r404a erin te laten pompen, kijken wat die dan doet... ik denk dat het mogelijk dus aan de temperaturen ligt, dat me p4 ernstig gevoelig is voor temps rond de 0. en het liefst IIIIJSSSS koud blijft.
kan iemand me post beargumenteren>?