Toon posts:

Word 97 geeft altijd dubbele trema!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag kwam er een leerkracht naar mij met een stom probleempje, nl. dat wanneer hij in word 97 een trema ¨ of een circonflexe (schrijf je dat zo?)^ typt hij direct ¨¨ krijgt of ^^ dus hij kan er ook niets onder zetten.
Dit probleem is er pas gekomen en er schijnt nog een leerkracht te zijn binnen onze school met hetzelfde probleem.
Ik kon niet meteen op een idee komen dan hem te vragen naar virussen enzo.
Hij had net gevirusscand en niets gevonden, ik heb hem nu adaware latendraaien maar ik weet nog niet wat dat gaf.
Ik denk dat er niets aan de taalinstellingen is veranderd (want onze systeembeheerder wist ook niet hoe het kwam) dus ik gok op een bugje in word of een vuil programmaatje.
Ik had hem ook naar netgeïnstalleerde programma's gevraagd en hij zei niets buiten de normale pakketten (dus niets gedownloads ofzo).
Weet er iemand hoe ik dit kan verhelpen?

Verwijderd

Probeer eens: ^ + spatie...

Verwijderd

ook wel eens gehad.

even een nieuwe toetsenbordtaal installeren (duits ofzo, ziemaar, iig geen die je normaal gebruikt). vervolgens alle andere weggooien. us englishus international natuurlijk! met ned tekstinvoer weer aanmaken. duitse weer weggooien

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2003 18:30 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 May 2003 @ 18:27:
Probeer eens: ^ + spatie...
nee, hij krijgt er meteen 2.

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Als het specifiek met Office te maken heeft, dan hoort je topic ook in SA. Als je het ook in andere programma's hebt, move ik hem wel weer terug naar WOS :P.

Waarom moet ik steeds op de spatie drukken na een " of '?
Ik denk dat het toch een soort van landinstelling is. Welke Windows-versie gebruiken jullie?

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga morgen het eens proberen met de taalinstellingen, maar 't zijn pc's van school dus ik gok op win xp pro of win2k...
Pagina: 1