Toon posts:

Problemen met online radio zenders.

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mijn systeem draaid op winXP Pro en ik maak gebruik van Windows Media Player 9. van zowel Windows XP als Media Player 9 heb ik de nieuwste updates geinstalleerd.
Maar zodra ik ook maar een radiozender online via streaming wil beluisteren (.asx) dan speelt deze voor een goede 20 seconden, hierna stopt het en zegt media player dat hij bezig is met in buffer op te slaan. terwijl het icoontje links onder aangeeft dat ik een uitstekende verbinding heb. ik heb al geprobeerd met de waardes te spelen van de buffering zowel uit als aan als zeer hoog gezet. In eerste instantie dacht ik dat het aan black ice lag (Fire Wall) maar na deze stop gezet te hebben en te hebben uitgeschakeld bleef het probleem zich voordoen. ook heb ik Media Player 9 opnieuw geinstalleerd maar dit mocht niet helpen. het maakt voor de rest niet uit wat voor radiozender ik wil beluisteren hij gaat steeds na 20 seconden 2 minuten zitten bufferen, en daarna speelt hij weer 20 seconden... een erg vreemd probleem en ik weet echt niet aan wat het kan liggen, iemand enig idee wat ik zou kunnen proberen ?

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Dat je in je vorige topic geen reactie kreeg, betekent niet dat je er gewoon nog een topic over moet posten.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Dit topic is gesloten.