Toon posts:

.asx stopt steeds na 20 sec via i-net

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik wil dus online een streamradio uitzending beluisteren, dit ging altijd goed tot mn nieuwe pc....hij wil nu een seconden of 20 spelen en dan stopt hij ermee in windows media player....hij zegt...in buffer opslaan terwijl op mn werk hij gewoon blijft doen zonder uit te vallen.... het gaat om de volgende link: http://www.c-dance.biz/stream_high.asx bij mn vrienden werkt het ook maar bij mij niet, wie o wie heeft de oplossing?

Verwijderd

Topicstarter
ooowja ik fraai alles op een winXP Pro met mediaplayer 9 met al de nieuwste updates.... misschien een bekende bug?

Verwijderd

Topicstarter
heb btw ff alle instellingen van media player 9 doorgespit en ik heb de buffer etc op 60 seconden gezet, maargoed hij buffert natuurlijk niks, omdat hij alles livestream binnen haalt......maargoed, iemand nog ideeen wat het kan zijn, want heb de search gebruikt maar vind geen oplossing :(

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Kan je ook vertellen wat voor verbinding je heb met internet ?
Als jou verbinding de live-stream niet kan bijhouden, dan is het heel logisch dat hij gaat bufferen.

Dus als jij met een 56k verbinding een 192kbits stream wil afspelen... tja. Do the math. :)
Mocht je toch Adsl of kabel hebben, test dan even je download snelheid op www.mordax.nl.

psst, we hebben hier een edit knopje, Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif hiermee kan je berichten aanpassen die je eerder heb gemaakt en extra informatie daarbij zetten.

[ Voor 32% gewijzigd door Attilla op 21-05-2003 20:47 ]

Verwijderd

Topicstarter
[Airwolf] schreef op 21 mei 2003 @ 20:45:
Kan je ook vertellen wat voor verbinding je heb met internet ?
Als jou verbinding de live-stream niet kan bijhouden, dan is het heel logisch dat hij gaat bufferen.

Dus als jij met een 56k verbinding een 192kbits stream wil afspelen... tja. Do the math. :)
Mocht je toch Adsl of kabel hebben, test dan even je download snelheid op www.mordax.nl.

psst, we hebben hier een edit knopje, [afbeelding] hiermee kan je berichten aanpassen die je eerder heb gemaakt en extra informatie daarbij zetten.
Ik heb een 1 mbit lijn, mijn download snelheid ligt ongeveer tussen de 120 en 140 kb, dus daarmee moet een 80 kbits stream wel lukken dacht ik zo :)

Verwijderd

Topicstarter
sorry dat ik het weer omhoog schop maar ik heb echt mn uiterste best gedaan om het probleem op te lossen.....

steeds als ik met windowsmedia player 9 en winXP pro met alle updates een .ASX wil beluisteren dan gaat het 20 seconden goed en erna gaat hij 2 minuten staan bufferen.....om wat? want het is stream dus er valt nieets te bufferen. niemand heeft er last van behalve ik, terwijl ik een 1 mbit lijn heb! het gaat om de volgende link: http://www.c-dance.biz/stream_high.asx wat ik ook doe verder dan 20 sec wil hij niet komen..... please als je wat weet laat het me weten!

btw meer info staat hierboven beschre.ven
Pagina: 1