Toon posts:

mobile P4 +Motherboard voor light system

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Om een systeempje constant in de lucht te houden(internet) zoek ik een 'light' systeem dat ik zelf bouwen kan met een Mobile P4 processor als basis.
Nu heb ik een EPIA Mini-itx 600mhz systeempje maar dat is eigenlijk niet snel genoeg. Wie heeft suggesties, waarbij als rode draad geruisloosheid de hoogste prioriteit heeft. Ik zoek dus iets als wat in een laptop zit.

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
er is zojuist een soort gelijk topic gesloten:
Abbadon schreef op 21 May 2003 @ 20:07:
Ik kan me voorstellen dat je graag wat 'zekerheid' wilt hebben (of een klankbord) wanneer je € 1700,- gaat uitgeven aan hardware, echter, spelen we voor klankbord of raadgever voor iedereen hier die wat nieuws gaat kopen dan is het hek v.d. dam ;) Om deze reden hebben we ook een richtlijnen als deze: BalusC in "Dit graag lezen eer je een topic opent" en --- Voor alle "Hoe is dit systeem?" vragen. --- (en in de diverse harde waren subfora staan ook nog wat van zulke opmerkingen like deze). Kijk er even naar en je weet waarom deze nu dicht zit. Beste manier is de search te raadplegen en reviews te bekijken. Er lopen altijd wel relevante topics over onderdelen die je wilt kopen zoals deze voor jouw mobo Intel i865 Springdale en i875 Canterwood topic of deze voor watercooling [rml][ WC] Het grote waterkoelingsvragen-topic deel III[/rml] Ga op zoek en je komt er wel uit :)
en
BalusC schreef op 21 May 2003 @ 20:07:
Geheugen: zie de FAQ en de handleiding/support site van de moederbord :)
Voeding: zie de voedingendraad in OH. In de OH sticky kun je een linkje vinden B)

/basic

Zie verder ook de laatste posting van de sticky hier: Dit graag lezen eer je een topic opent. Tot slot: omdat dit jouw 1e posting is, raad ik je aan om de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) aandachtig door te nemen :)
lijkt me duidelijk :)

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Lijkt me érg duidelijk dit :P

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.