Hier in Amersfoort doet Planet ut ook niet (nou ja, alleen via m'n oude 28k8 :0). Op Net5 text 122 zie ik nog geen mededelingen staan (Planet Servicepagina).
Voorhout, regio Leiden still online
Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!
Ik zit in Nieuwegein (bij Utrecht) en kan al de hele ochtend (en afgelopen nacht) gewoon internetten via ADSL van Planet.
Verwijderd
mja, sinds we adsl hebben wordt de telefoonrekening hier toch zonder te controleren betaald.
Mijn @work line die volgens mij ook via KPN gaat doet het nog gewoon in Etten-Leur.
Heeft er niet uitgelegen ook
Heeft er niet uitgelegen ook
doetinchem en ede al de hele dag on de line
Verwijderd
Bron: www.planet.nl21-05-2003 12:05 uur. Vermoedelijke ADSL storing regio Amsterdam, Utrecht en Rotterdam
Vermoedelijk als gevolg van een storing kunt u in een aantal gebieden in de regio Amsterdam, Utrecht en Rotterdam niet bij ons inloggen en/of geen dataverkeer genereren via het ADSL-netwerk. Onze welgemeende excuses voor dit ongemak. Wanneer de storing is opgelost kunt u dit lezen op onze op onze internetpagina www.planet.nl onder de rubriek Klantenservice/mededelingen en op Net 5 teletekstpagina 122.
Bij onze vestiging in Utrecht ligt adsl eruit, Winterswijk doet het wel.
Echt landelijke storing is het niet, dus waar Xs4all dat vandaan haalt
Echt landelijke storing is het niet, dus waar Xs4all dat vandaan haalt
ongeveer sinds 10.30 kan ik niet meer bij mijn server komen die in Berkel en Rodenrijs staat (KPN en Planet). Hier in sambeek draait alles nog wel (kan iig nog gewoon internetten).
www.fendt.com | Nikon D7100 | PS5
Da's waar ja, maar hier in Den Haag hebben we nergens last van... Dus toch een iets plaatselijker karakter.larsemenneke schreef op 21 mei 2003 @ 12:22:
op de planet site lees ik dat er storing is in de regio amsterdam, utrecht, rotterdam, maastricht en venlo..... dus het is eigenlijk heel Nederland m.u.v. het oosten....
Ze zeggen ook landelijk... niet stedelijk
Mijn server is gewoon bereikbaar. XS4ALL ADSL Basic, omgeving Zeist.:)
Small Business Server rules. www.vangorsel.nl
Hmmz, A'dam, xs4all, lite (jajaja, ik weet 't), niks aan 't handje . . .21-05-2003 12:05 uur. Vermoedelijke ADSL storing regio Amsterdam, Utrecht en Rotterdam
George Orwell considered some variations of 1984. All money should be marked so that anything could be traced back and men should be made to carry devices so that their position would be known. It seemed so unrealistic that he dropped these ideas..
ik kan mijn server niet meer bereiken (regio hilversum)
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Ook hier in Emmen ligt het vanaf 11:00 al plat, dus het is wel degelijk door het gehele land verspreidt zo te zien aan de postings.
Landelijk wil nog niet zeggen dat het hele land niet kan internetten....Verwijderd schreef op 21 mei 2003 @ 12:39:
In Lochem werkt t ook nog probleemloos zoals je kunt zien
Idd nix landelijks dus...
Als er op diverse plaatsen verspreid door het land een storing is van een bepaalde dienst mag je dat wat mij betreft best landelijk noemen ja.
If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.
Bij diverse mensen die ik ken ook geen verbinding al vanaf 11 uur ofzo
Tilburg, DenBosch, Uden en Veghel allemaal N-Brabant dus en de Xs4all helpdesk gaf inderdaad landelijke storing aan.
Tilburg, DenBosch, Uden en Veghel allemaal N-Brabant dus en de Xs4all helpdesk gaf inderdaad landelijke storing aan.
Volgens mij zijn er inderdaad wat problemen in het zuid oosten van het land.
Verwijderd
als je nog wel kunt bellen/ gebeld kunt worden is in ieder geval de lijn tussen je huis en de centrale OK, dan kan het aan de splitter bij je thuis liggen of op de centrale van je provider (iedere provider heeft een eigen domein op de centrale van KPN
)
Mensen met KPN ADSL kunnen voor de zekerheid 0900-0244 bellen
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2003 12:56 ]
Hm, ik kan mijn spul thuis (chakotay.nl) niet bereiken, waarschijnlijk ligt het daar dus ook plat...
Santpoort, bij Haarlem.
Hier op mn werk werkt het ISDN touwtje nog gewoon, maar of ik daarmee blij moet zijn?
Santpoort, bij Haarlem.
Hier op mn werk werkt het ISDN touwtje nog gewoon, maar of ik daarmee blij moet zijn?
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0
Verwijderd
sinds 11:00 in Venlo op het werk eruit, en een uurtje later (30 min geleden) in Grubbenvorst.
HCCNET Breda ADSL Basic
No problem, dus niet landelijk.. :-)
No problem, dus niet landelijk.. :-)
Planet ADSL Basis abo, Leiden Z-H
Ook hier werkt alles prima, inloggen gaat goed en KaZaA gaat geweldug!

Ik lees net op de Planet site dat er regionale ADSL storingen zijn in:
Amsterdam, Rotterdam, Utrecht en Maastricht.
Ook hier werkt alles prima, inloggen gaat goed en KaZaA gaat geweldug!
Ik lees net op de Planet site dat er regionale ADSL storingen zijn in:
Amsterdam, Rotterdam, Utrecht en Maastricht.
[ Voor 35% gewijzigd door KillerBee op 21-05-2003 13:20 ]
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Altijd fijn zo'n storing. Vanmorgen begon ik gelijk aan m'n router en modem instellingen te prutsen omdat ik dacht dat er wat aangepast was. 
Een vriend die 30 meter verderop woont heeft er ook last van.
Een vriend die 30 meter verderop woont heeft er ook last van.
Hiero in Woudenberg omgeving Amersfoort gaat het perfect. Mijn laptop is nog braaf aan het downloaden
R'dam zuid (nog) geen problemen tot op heden
Gorinchem ook offline, hoor ik net via SMS van m'n vriendin. Nouja, ben om 6 uur thuis, als het dan maar gefixt is.
.
In Leusden ligt het plat (XS4all fast adsl
Canon cameras en lenzen. Elinchrom flitsers, Lowepro en Pelican tassen/koffers. Polestar 2
Ik kan gewoon thuis inloggen, dus neem aan dat er geen probleem is. HCCnet basis omgeving eindhoven.
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Verwijderd
Losser (Oost Nederland): 13:41 . . .HCCNET werkt als een trein hier!
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2003 13:45 ]
hehe officiele melding xs4all. Offline geen data verkeer en toen ik vroeg waarom ik mijn linux box op adsl makelijk kon bereiken en data verkeer kon genereren was het erg still
Amsterdam Box - Online
Utrecht Box - Online
Rotterdam - Online
lullig zich der zo makelijk van afmaken
lijkt meer op een storing op een xx aantal wijkcentrales
Amsterdam Box - Online
Utrecht Box - Online
Rotterdam - Online
lullig zich der zo makelijk van afmaken
[ Voor 33% gewijzigd door ShadowBumble op 21-05-2003 13:45 ]
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Waar haal je die wijsheid vandaan? Het is namelijk gewoon niet waar. je kan prima bellen terwijl de kpn adsl server staat te flippen hoor. Heeft echt totaal niets met elkaar te maken.Verwijderd schreef op 21 May 2003 @ 12:55:
als je nog wel kunt bellen/ gebeld kunt worden is in ieder geval de lijn tussen je huis en de centrale OK, dan kan het aan de splitter bij je thuis liggen of op de centrale van je provider (iedere provider heeft een eigen domein op de centrale van KPN)
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
mijn thuis servertje (via ADSL Xs4all) reageerd niet.. (Utrecht) .. dus daar is dan ook een storing.
AMD Athlon 1200@1200, ABIT KT7, 512 MB PC133, Maxtor 30GB 7200 rpm, Quantum 2GB SCSI, Adaptec 2940AU, Plextor 12/4/32, Plextor 32, Pioneer 105s DVD, Iomega 100MB Zip, SB 5.1 Live, Miro PCTV, USR Sportster 28k8e, Intel Pro 100 NIC, GeForce 2MX-32DDR
Tiscali - België, idem:
"Tijdelijke problemen waardoor surfen en verbinden onmogelijk is." - Van hun site
"Tijdelijke problemen waardoor surfen en verbinden onmogelijk is." - Van hun site
...
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
geen probleem
tiscali
(het gaat nu wel lekker snel allemaal
)
tiscali
(het gaat nu wel lekker snel allemaal
Voor het eerst dat er vrijwel overal problemen zijn, en dat Zonnet (via KPN) het nog gewoon doet 
Ik woon in Delft, omgeving Rotterdam en m'n Zonnet Basic ADSL verbinding via KPN heeft (voor het eerst
) nergens last van.
Ik woon in Delft, omgeving Rotterdam en m'n Zonnet Basic ADSL verbinding via KPN heeft (voor het eerst
The devil is in the details.
van xs4all:
ADSL gebruikers met een KPN ADSL abonnement kunnen in elk geval in de
regio Amsterdam, Utrecht, Rotterdam en Eindhoven problemen ondervinden.
De storing is in onderzoek en wordt zo spoedig mogelijk
verholpen.
Onze excuses voor het ongemak.
ADSL gebruikers met een KPN ADSL abonnement kunnen in elk geval in de
regio Amsterdam, Utrecht, Rotterdam en Eindhoven problemen ondervinden.
De storing is in onderzoek en wordt zo spoedig mogelijk
verholpen.
Onze excuses voor het ongemak.
Verwijderd
het is WEL WAARJvS schreef op 21 mei 2003 @ 13:48:
[...]
Waar haal je die wijsheid vandaan? Het is namelijk gewoon niet waar. je kan prima bellen terwijl de kpn adsl server staat te flippen hoor. Heeft echt totaal niets met elkaar te maken.
KPN Hacked? ik hoop wel dat het snel weer werkt... want me ezel loopt nu natuurlijk niet door...
In times of war the law falls silent
Verwijderd
http://www.xs4all.nl/nieuws/storingen/index.php3
http://teletekst.nos.nl/gif/120-03.html
http://teletekst.nos.nl/gif/120-03.html
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2003 14:09 ]
Tiscali Den Haag - ADSL basic - Online
I've visited the Mothership @ Cupertino
xs4all Bleiswijk -> Offline 
xs4all Zoetermeer -> online
xs4all Zoetermeer -> online
Planet Internet Dordrecht Locatie 1 = Offline
Planet Internet Dordrecht Locatie 2 = Offline
Zonnet Breedband Extra Hardinxveld = Online
Planet Internet Dordrecht Locatie 2 = Offline
Zonnet Breedband Extra Hardinxveld = Online
[ Voor 30% gewijzigd door raymonvdm op 21-05-2003 14:20 ]
KPN onderzoekt of heel het land getroffen is. Dan hoeven ze niet verder te onderzoeken, want in dit topic reageerden al meerdere mensen die er geen last van hadden
... maar wat niet is, kan altijd nog komen...MaRc0 schreef op 21 May 2003 @ 14:12:
[...]
KPN onderzoekt of heel het land getroffen is. Dan hoeven ze niet verder te onderzoeken, want in dit topic reageerden al meerdere mensen die er geen last van hadden(Waaronder ik
)
Sassenheim no probs detected...
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Net voor jan lul m`n modem gereconffigged
Verwijderd
Ik zit vanuit mijn stage plek te Groningen mijn router in Bedum te pingen: Online
(Zonnet ADSL Lite)
En idd, zonnet ligt nie plat
ik heb al meer dan 2 jaar xs4all basic adsl in delft heb pas 2 of 3 x een uurtje storing gehad en heb nu dus ook nergens last vanMaRc0 schreef op 21 mei 2003 @ 14:04:
Voor het eerst dat er vrijwel overal problemen zijn, en dat Zonnet (via KPN) het nog gewoon doet
Ik woon in Delft, omgeving Rotterdam en m'n Zonnet Basic ADSL verbinding via KPN heeft (voor het eerst) nergens last van.
... gelukkig ben ik nog ingelogt en is mijn servertje @ ijsselmuiden21-05-2003 12:05 uur. Landelijke ADSL storing
Als gevolg van een storing kan het voorkomen dat u niet bij ons kunt inloggen via het ADSL-netwerk. Onze welgemeende excuses voor dit ongemak. Wij stellen alles in het werk om de storing zo snel mogelijk op te lossen. Wanneer de storing is opgelost kunt u dit lezen op onze op onze internetpagina www.planet.nl onder de rubriek Klantenservice/mededelingen en op Net 5 teletekstpagina 122.
nog up & running
[ Voor 3% gewijzigd door avon op 21-05-2003 14:26 ]
Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!
Trouwens, gisteravond was 'alles' ook even onbereikbaar (XS4ALL FastADSL) en vorige week (meen ik) was er ook een korte onderbreking van een half uurtje ofzo? Ik hoop niet dat dit een gewoonte gaat worden. Veel mensen hebben ADSL vanwege de bewezen betrouwbaarheid.
De twee 'storingen' waar ik het hier over heb waren trouwens op prime-time, een maat van mij twee dorpen verder had er ook last van dus het was geen lokaal probleem...
De twee 'storingen' waar ik het hier over heb waren trouwens op prime-time, een maat van mij twee dorpen verder had er ook last van dus het was geen lokaal probleem...
Regio Zaanstad > Krommenie / Wormerveer is ook dood 
Fast ADSL @ Xs4All
Fast ADSL @ Xs4All
[ Voor 21% gewijzigd door MaNDaRK op 21-05-2003 14:33 ]
@helmond is xs4all fastdsl ook ...
¯\_(ツ)_/¯
Vanuit Amsterdam met VNC naar huis, nog wat downloads aangezet.Verwijderd schreef op 21 May 2003 @ 14:24:
Ik zit vanuit mijn stage plek te Groningen mijn router in Bedum te pingen: Online(Zonnet ADSL Lite)
All up and running
In bleiswijk schijnen weer wel probs te zijn (kennissen)
I've visited the Mothership @ Cupertino
Hij doet het weer!
Jup, bij mij doetie het sinds 2 minuten ook weer!
Culemborg nog steeds niet 
Yep
It's working again.
to KPN voor al hun inspanningen...
Yep
[ Voor 60% gewijzigd door BtM909 op 21-05-2003 15:08 ]
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Berkel en rodenrijs ook weer in de lucht....
www.fendt.com | Nikon D7100 | PS5
prijs
¯\_(ツ)_/¯
eindhoven draait ook weer
Tijd van werken, tijd van rusten
jongen, je telefoonlijn kan compleet onafhankelijk van je adsl lijn werken. Het draadje kan zelfs uit de DSLAM gevallen zijn, en dan kan je prima bellen en dan ligt het ook bij de kpn... De wijkcentrale is zowiezo een kpn storing.Verwijderd schreef op 21 mei 2003 @ 14:07:
[...]
het is WEL WAAR, wat ik bedoel is dat de telefoonlijn fysiek OK is, er kan idd een probleem op de centrale van de provider zitten, kan zowel splitter als server zijn. In dit geval de server aangezien het een meermelding is
Overigens hebben wij het andersom gehad: Wel adsl, geen kiestoon. Bleek de DSLAM nog aangesloten te zitten op het snoer, maar was de telefoonaansluiting in de centrale verrot
Beverwijk heeft ook geen probs

Die melding staat trouwens ook op teletekst p. 120
Die melding staat trouwens ook op teletekst p. 120
[ Voor 44% gewijzigd door AaroN op 21-05-2003 15:16 ]
Maarssen
Planet
geen problemen hoor...... lijntje doet het al 5 dagen achterelkaar goed nu
Planet
geen problemen hoor...... lijntje doet het al 5 dagen achterelkaar goed nu
10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput
Hier lag heel helmond plat, heb het van zeker 6 mensen gehoord.. 
Ach, we kunnen weer internetten, eindelijk weer iets te doen..
Ach, we kunnen weer internetten, eindelijk weer iets te doen..
Resistance is futile (If < 1 Ohm)
Hier in het centrum van Utrecht al 3 dagen uptime (moest ff proc. koeler vervangen, liep aan) met ADSL van Planet
..: De 3 H's van Microsoft: Herhalen, Herstarten en Herinstalleren :..
Hij doedt ut weer altans hier wel (nieuwerkerk ad ijssel)
Sex is like hacking. You get in, you get out, and you hope you didn't leave something behind that can be traced
jah het centrum heeft er niet uitgelegen oog in al ook niet, bij ons huis bleef de ftp server ook gewoon aan
Grappig dat een adsl storing altijd het nieuws haalt
Grappig dat een adsl storing altijd het nieuws haalt
Venlo is weer online (15:35 uur)
Dich bis echt unne foëzen haas
Oss is vanaf half 11 ofzo tot half 3 offline geweest 
* RocketKoen dus
* RocketKoen dus
Heb toenstraks planet gebeld en die hebben bevestigd dat er een storing was, dus mensen die zeggen dat ie dit verzint hebben ongelijk.
Ik was mn hele netwerk al overhoop aan het trekken
iig hij doet het hier weer sinds een paar minuten
edit:
Ik was mn hele netwerk al overhoop aan het trekken
iig hij doet het hier weer sinds een paar minuten
edit:
bron NOS TeletekstDEN HAAG Het ADSL-netwerk van KPN in
Zuid-Limburg ligt plat.Door onbekende
oorzaak zijn drie kabels gebroken.Op
sommige plekken in Zuid-Limburg hebben
mobiele telefoons daardoor geen bereik.
[ Voor 35% gewijzigd door ThaDaNo op 21-05-2003 15:43 . Reden: info toevoegen ]
Ja worden wij chello gebruikers ook eens gespaardt
Trouwens als al die chello storingen gemeld zouden worden
Dat noem ik toch eigenlijk wel een positief punt van ADSL. Want het laat zien dat het geen dagelijks/weekelijks tafereel is, maar het bijna bijzonder is te noemen dat er een storing is. Dat bewijst wel dat ADSL over het algemeen heel stabiel is
Het is weer bevestigd door KNP dat het is opgelost..
was btw vanaf 11 uur 's ochtends ongeveer plat
maarja, wat wil je.. met kpn...
57696520646974206c65657374206973206e657264
Hier in Haarlem met Planet Basic geen problemen, server is de hele ochtend al online (en daarvoor ook nogChakotay schreef op 21 mei 2003 @ 12:56:
Hm, ik kan mijn spul thuis (chakotay.nl) niet bereiken, waarschijnlijk ligt het daar dus ook plat...
Santpoort, bij Haarlem.
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Zo, hij doet het weer.
Was al m'n router aan herconfiggen.
Was al m'n router aan herconfiggen.
Nou ik ben ook weer in de lucht, wel jammer dat ik nu 4,5 uur minder heb kunnen werken
MIjn zut thuis is ook weer online ondertussendual-zip schreef op 21 May 2003 @ 15:44:
[...]
Hier in Haarlem met Planet Basic geen problemen, server is de hele ochtend al online (en daarvoor ook nog)
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0
Hier in Hoevelaken (omg Amersfoort) doet hij het ook weer, hij hield er rond tienen vanochtend mee op trouwens
Rookworst zonder R is ook worst.
Hee wat verwacht je als een of andere domme aannnemer met een shovel een partij glas uit de grond rukt. Glas lassen is niet een van de meest makkelijke beroepen. Ik word zo moe van dat kansloos schelden op KPN. Als je ontevreden bent ga dan vrolijk naar UPC voor je internet kijken hoe blij je daar mee bent.Sluuut schreef op 21 mei 2003 @ 15:43:
Het is weer bevestigd door KNP dat het is opgelost..
BTW. Wat er uitlicht is een stuk SDH. Iets meer dan een klein beetje ADSL is gewoon een deel van de ATM backbone
[ Voor 11% gewijzigd door TrailBlazer op 21-05-2003 16:24 ]
LOL en als je geen keus hebt..:) (just kiddin')
Dich bis echt unne foëzen haas
Wij hebben ADSL van kpn/Planet, hebben er bijna 3 uur uitgelegen
Ok, ik denk niet dat het zin heeft om hier een nog langer opsomtopic van te maken.
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Dit topic is gesloten.
![]()