Dich bis echt unne foëzen haas
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Doet het thuis nl perfect.
Die hebben nergens last van
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Maar waarom ze het niet op hun website vermelden..
Dich bis echt unne foëzen haas
op me werk werkt het weer wel prima..
Ey!! Macarena \o/
Vreemd, ik kan mijn server vanaf hier nog gewoon bereikenslaay schreef op 21 mei 2003 @ 12:02:
Vanwege het feit van het achterblijven van een melding op Xs4all en andere providers sites...
Er is een landelijke storing, je kunt wel inloggen maar er gaat geen data over je verbinding.
Het wachten is tot KPN de storing verholpen heeft!
"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"
SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier
(Je hebt vast een foute helpdeskdoos te pakken gehad die zich dr gemakkelijk van af wou maken
[ Voor 47% gewijzigd door Nefiorim op 21-05-2003 12:09 ]
XBO: Michaël#3318
Bijde xs4all btw...
Vast een noobie xs4all helpdesk medewerker aan de lijn gehad die maar "iets" moest zeggen
lol
Ik heb alles, ik mag alles en ik kan alles.
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3
hopelijk is het snel opgelost
Was gister al.
Wauw, een sig!
Exact hetzelfde probleem hier. Ook Fast-ADSL in Tilburg.larsemenneke schreef op 21 May 2003 @ 12:11:
nou hier xs4all fast-abo Tilburg en ik kan dus wel inloggen met mijn adsl verbinding maar krijg geen data-verkeer. Dus maar even ouderwets inbellen met modem dat ingebouwd zit op laptop....
hopelijk is het snel opgelost
Wel verbinding, geen verkeer.
If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.
Verwijderd
vanaf uurtje of 11 is er inderdaad geen bitje of bytje over de lijn te krijgen
[ Voor 28% gewijzigd door cue op 21-05-2003 12:21 ]
Verwijderd
planet.nl:
Actuele meldingen
21-05-2003 12:05 uur. Vermoedelijke ADSL storing regio Amsterdam, Utrecht en Rotterdam
Vermoedelijk als gevolg van een storing kunt u in een aantal gebieden in de regio Amsterdam, Utrecht en Rotterdam niet bij ons inloggen en/of geen dataverkeer genereren via het ADSL-netwerk. Onze welgemeende excuses voor dit ongemak. Wanneer de storing is opgelost kunt u dit lezen op onze op onze internetpagina www.planet.nl onder de rubriek Klantenservice/mededelingen en op Net 5 teletekstpagina 122.
21-05-2003 11:43 uur. Lokale ADSL storing Maastricht
Als gevolg van een storing kunt u in enkele gebieden in de regio Maastricht niet bij ons inloggen via het ADSL-netwerk. Onze excuses voor dit ongemak. Wij stellen alles in het werk om de storing zo snel mogelijk op te lossen. Wanneer de storing is opgelost kunt u dit lezen op onze op onze internetpagina www.planet.nl onder de rubriek Klantenservice/mededelingen.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
A-Open H-700b Epox 6RDA+, XP 3200+ Spire Whisperrock IV, 2x 1Gb ddr400 dual channel MSI Geforce FX5600XT, 3x NEC DVDRW (3540A,3550A, 4551A)1x 200GB Sata, 1x 250GB sata, 1x 120GB sata. Win XP prof.
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Ik zit net onder utrecht (nieuwegein) en heb nergens last van.larsemenneke schreef op 21 mei 2003 @ 12:22:
op de planet site lees ik dat er storing is in de regio amsterdam, utrecht, rotterdam, maastricht en venlo..... dus het is eigenlijk heel Nederland m.u.v. het oosten....
In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3
Bij mij thuis ligt'ie eruit (Nieuwegein Noord (Wijkersloot))GoUdViS schreef op 21 May 2003 @ 12:24:
[...]
Ik zit net onder utrecht (nieuwegein) en heb nergens last van.
Op me werk (IJsselstein UT) werkt het prima
Ey!! Macarena \o/
hahha, als je maar online bent he?Verwijderd schreef op 21 May 2003 @ 12:14:
planet adsl in nuenen (regio eindhoven) lag er vanmorgen ineens uit. zit nou via isdn maar ga ff kijken of adsl weer werkt
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh
Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!
Verwijderd
mja, sinds we adsl hebben wordt de telefoonrekening hier toch zonder te controleren betaald.
Heeft er niet uitgelegen ook
Verwijderd
Bron: www.planet.nl21-05-2003 12:05 uur. Vermoedelijke ADSL storing regio Amsterdam, Utrecht en Rotterdam
Vermoedelijk als gevolg van een storing kunt u in een aantal gebieden in de regio Amsterdam, Utrecht en Rotterdam niet bij ons inloggen en/of geen dataverkeer genereren via het ADSL-netwerk. Onze welgemeende excuses voor dit ongemak. Wanneer de storing is opgelost kunt u dit lezen op onze op onze internetpagina www.planet.nl onder de rubriek Klantenservice/mededelingen en op Net 5 teletekstpagina 122.
Echt landelijke storing is het niet, dus waar Xs4all dat vandaan haalt
www.fendt.com | Nikon D7100 | PS5
Da's waar ja, maar hier in Den Haag hebben we nergens last van... Dus toch een iets plaatselijker karakter.larsemenneke schreef op 21 mei 2003 @ 12:22:
op de planet site lees ik dat er storing is in de regio amsterdam, utrecht, rotterdam, maastricht en venlo..... dus het is eigenlijk heel Nederland m.u.v. het oosten....
Small Business Server rules. www.vangorsel.nl
Hmmz, A'dam, xs4all, lite (jajaja, ik weet 't), niks aan 't handje . . .21-05-2003 12:05 uur. Vermoedelijke ADSL storing regio Amsterdam, Utrecht en Rotterdam
George Orwell considered some variations of 1984. All money should be marked so that anything could be traced back and men should be made to carry devices so that their position would be known. It seemed so unrealistic that he dropped these ideas..
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Landelijk wil nog niet zeggen dat het hele land niet kan internetten....Verwijderd schreef op 21 mei 2003 @ 12:39:
In Lochem werkt t ook nog probleemloos zoals je kunt zien
Idd nix landelijks dus...
Als er op diverse plaatsen verspreid door het land een storing is van een bepaalde dienst mag je dat wat mij betreft best landelijk noemen ja.
Tilburg, DenBosch, Uden en Veghel allemaal N-Brabant dus en de Xs4all helpdesk gaf inderdaad landelijke storing aan.
Verwijderd
Mensen met KPN ADSL kunnen voor de zekerheid 0900-0244 bellen
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2003 12:56 ]
Santpoort, bij Haarlem.
Hier op mn werk werkt het ISDN touwtje nog gewoon, maar of ik daarmee blij moet zijn?
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0
Verwijderd
No problem, dus niet landelijk.. :-)
Ook hier werkt alles prima, inloggen gaat goed en KaZaA gaat geweldug!
Ik lees net op de Planet site dat er regionale ADSL storingen zijn in:
Amsterdam, Rotterdam, Utrecht en Maastricht.
[ Voor 35% gewijzigd door KillerBee op 21-05-2003 13:20 ]
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Een vriend die 30 meter verderop woont heeft er ook last van.
Canon cameras en lenzen. Elinchrom flitsers, Lowepro en Pelican tassen/koffers. Polestar 2
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2003 13:45 ]
Amsterdam Box - Online
Utrecht Box - Online
Rotterdam - Online
lullig zich der zo makelijk van afmaken
[ Voor 33% gewijzigd door ShadowBumble op 21-05-2003 13:45 ]
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Waar haal je die wijsheid vandaan? Het is namelijk gewoon niet waar. je kan prima bellen terwijl de kpn adsl server staat te flippen hoor. Heeft echt totaal niets met elkaar te maken.Verwijderd schreef op 21 May 2003 @ 12:55:
als je nog wel kunt bellen/ gebeld kunt worden is in ieder geval de lijn tussen je huis en de centrale OK, dan kan het aan de splitter bij je thuis liggen of op de centrale van je provider (iedere provider heeft een eigen domein op de centrale van KPN)
Mensen met KPN ADSL kunnen voor de zekerheid 0900-0244 bellen
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
AMD Athlon 1200@1200, ABIT KT7, 512 MB PC133, Maxtor 30GB 7200 rpm, Quantum 2GB SCSI, Adaptec 2940AU, Plextor 12/4/32, Plextor 32, Pioneer 105s DVD, Iomega 100MB Zip, SB 5.1 Live, Miro PCTV, USR Sportster 28k8e, Intel Pro 100 NIC, GeForce 2MX-32DDR
"Tijdelijke problemen waardoor surfen en verbinden onmogelijk is." - Van hun site
...
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
tiscali
(het gaat nu wel lekker snel allemaal
Ik woon in Delft, omgeving Rotterdam en m'n Zonnet Basic ADSL verbinding via KPN heeft (voor het eerst
The devil is in the details.
ADSL gebruikers met een KPN ADSL abonnement kunnen in elk geval in de
regio Amsterdam, Utrecht, Rotterdam en Eindhoven problemen ondervinden.
De storing is in onderzoek en wordt zo spoedig mogelijk
verholpen.
Onze excuses voor het ongemak.
Verwijderd
het is WEL WAARJvS schreef op 21 mei 2003 @ 13:48:
[...]
Waar haal je die wijsheid vandaan? Het is namelijk gewoon niet waar. je kan prima bellen terwijl de kpn adsl server staat te flippen hoor. Heeft echt totaal niets met elkaar te maken.
In times of war the law falls silent
Verwijderd
http://teletekst.nos.nl/gif/120-03.html
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2003 14:09 ]
I've visited the Mothership @ Cupertino
xs4all Zoetermeer -> online
Planet Internet Dordrecht Locatie 2 = Offline
Zonnet Breedband Extra Hardinxveld = Online
[ Voor 30% gewijzigd door raymonvdm op 21-05-2003 14:20 ]
KPN onderzoekt of heel het land getroffen is. Dan hoeven ze niet verder te onderzoeken, want in dit topic reageerden al meerdere mensen die er geen last van hadden
The devil is in the details.
... maar wat niet is, kan altijd nog komen...MaRc0 schreef op 21 May 2003 @ 14:12:
[...]
KPN onderzoekt of heel het land getroffen is. Dan hoeven ze niet verder te onderzoeken, want in dit topic reageerden al meerdere mensen die er geen last van hadden(Waaronder ik
)
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Verwijderd
En idd, zonnet ligt nie plat
ik heb al meer dan 2 jaar xs4all basic adsl in delft heb pas 2 of 3 x een uurtje storing gehad en heb nu dus ook nergens last vanMaRc0 schreef op 21 mei 2003 @ 14:04:
Voor het eerst dat er vrijwel overal problemen zijn, en dat Zonnet (via KPN) het nog gewoon doet
Ik woon in Delft, omgeving Rotterdam en m'n Zonnet Basic ADSL verbinding via KPN heeft (voor het eerst) nergens last van.
... gelukkig ben ik nog ingelogt en is mijn servertje @ ijsselmuiden21-05-2003 12:05 uur. Landelijke ADSL storing
Als gevolg van een storing kan het voorkomen dat u niet bij ons kunt inloggen via het ADSL-netwerk. Onze welgemeende excuses voor dit ongemak. Wij stellen alles in het werk om de storing zo snel mogelijk op te lossen. Wanneer de storing is opgelost kunt u dit lezen op onze op onze internetpagina www.planet.nl onder de rubriek Klantenservice/mededelingen en op Net 5 teletekstpagina 122.
nog up & running
[ Voor 3% gewijzigd door avon op 21-05-2003 14:26 ]
Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!
Dit topic is gesloten.
![]()