Toon posts:

Voeding controleren

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heb een 350watt Enermax voeding, maar wil weten of deze genoeg levert aan de videokaart.Heb een Geforce 4 Ti4400 kaart maar deze functioneert niet.
Heb al wel met dezelfde configuratie een jaar gedraaid met een Gf3 Ti500, en plotswas het probleem daar, dus een nieuwe kaart (GF4 Ti4400) gekocht met exact hetzelfde probleem als met de GF3.
Met opstarten krijg ik bij het bios scherm allerlei misvormingen van de letters, daarna het scherm van de raid controller wat wel goed is.Kan daarna aleen in save-mode opstarten en dan nog is het misvormd, vooral als ik de muis beweeg dan blijven er gekleurde streepjes achter.
Mijn oude Radeon 7000 videokaart functioneerd zonder problemen!
Dus vandaar mijn vraag over de voeding.

Wie heeft de gouden tip, want heb al van alles geprobeerd maar kom er niet uit!!

Bij voorbaat dank!
Arno

Verwijderd

kheb een enermax 350 met gf3ti200 en xp 1800+, hiervoor altijd problemen met een honkytonky merk voeding van 300 watt maar met de enermax loopt alles sneller en stabiel.

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-08 01:09

DinX

Motormuis

Voeding controleren :?

cross-posten is niet lief :p

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

• JdM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-07 20:17

JdM

Humbled

Hey, crossposten wordt niet echt gewaardeerd check anders de http://gathering.tweakers.net/forum/faq even :|

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dubbelpost :( Voeding controleren

Niet meer doen dus. Lees aub de [FAQ]FAQ[/FAQ] en in het bijzonder het Forumgedrag gedeelte door om te voorkomen dat je in de toekomst weer de plank misslaat qua het gebruik van GoT :)

Dit topic is gesloten.