Toon posts:

[versterker] koda av 1068si

Pagina: 1
Acties:
  • 2.227 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hallo beste tweakers.

ik ben op zoek naar een vervanger van de versterker van mijn midi setje.

[phlilips fw535c]

die is gewoon te zwak voor de boxen. hij is volgens het boekje 50 watt rms maar dat is te zwak aangezien mijn concept 200 boxen [ja die van de aldi] beginen te clipen als ik hem 3 kwart openheb [en dan nog gaat ie niet hard en vallen de bassen weg]
ook klinkt het hoog zwaar beroerd en er is weinig details in het geluid te vinden.

nu viel mijn oog op deze versterker.

de koda av1068i
Afbeeldingslocatie: http://www.koda-audio.com/image/AV1068.jpg

AV-1068A Features

AV Surround Amplifier
Adopting advanced "Constant Current Source", deep bass
with low distortion.
5 channels surround sound processing, individual centre
and surround volume adjusts.
Digital Karaoke System.
Comprehensive Protection circuitry.

dat 5 kannaals gebeuren sluit ik niet aan het gaat me vooral om front speakers
die doen volgens de spec`s 160 watt laat dat nu eens de helft zijn heb ik nog zat vermogen om eindelijk eens te genieten van muziek.

http://www.koda-audio.com/AMPSPEC.html

Ik ben vanmidag even wezen luisteren bij de megapool en wat ik daar zag hoorde viel mee heel erg mee. het ziet er een mooie versteker uit en hij voelt stevig aan en er zit zelfs een ringkern trafo in.

mijn bek viel pas echt open toen de verkoper heem aanzetten wat klonkt dat lekker. hij ging hard en vervormde niet en ook van ruis of andere dingen was geen sprake. de verkoper draaide dat ding niet verder open dan half vermogen en toen begonen de misions [a 200 euro per stuk] versterker aanhing een beetje moeilijk te doen omdat ze het niet meer bij konden benen.

kortom is deze versterker beter als die van mijn midi setje --> ja

maar zijn andere versterkers beter. dan bedoel ik simple sony`s rond de 200 euro.
zo ja wat is er beter aan. harde feiten en niet dat geblaat van koda zuitg en het is troep.

o ja het mooiste is hij kost maar 90 euro.

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-07 18:42

JT

VETAK y0

Tja, wat kan je voor 90 euro verwachten. Jij hebt het gelijk over hoe hard die wel niet gaat. Dan kan je die Koda nemen. Als je echter wat meer kwaliteit in je geluid wilt (en ook in je onderdelen, die zorgen ervoor) dan zal je het toch wat hogerop moeten zoeken. En als je vind dat deze gewoon goed klinkt, dan zal ik dat niet ontkennen. Maar ga is een wat duurdere amp luisteren en je hoort het verschil.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Volgens mij mag je geluk hebben als die koda de helft aan het vermogen heeft van die Philips 160 watt voor 90 euro ? laat me niet lachen ... ;)

Verwijderd

Ik zou er gewoon een tweedehands NAD ofzo achterhangen, die heeft heel wat meer power en muziekale kwaliteiten....Kost wat, heb je wat :)

• JT

JT

VETAK y0

Stereo Power
160Wx2
Surround Power
20Wx2
Centre Power
15W
THD
<2%
(80Hz~12.5kHz)
S/N Ratio
> 76dB

Dat zijn de specs van het max vermogen (!) en let dan vooral op het vermogen voor rear en center :X Met zo weinig vermogen hoor je die amper en het is ook nog bij 2% vervorming. En die S/N Ratio vind ik goed beroerd...

[ Voor 6% gewijzigd door JT op 20-05-2003 21:08 ]

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 20 mei 2003 @ 21:04:
Volgens mij mag je geluk hebben als die koda de helft aan het vermogen heeft van die Philips 160 watt voor 90 euro ? laat me niet lachen ... ;)
mijn luistertest heeft al bewezen dat dat niet zo is.

mijn creative 2100 blaast nu met gemak die midi set eruit.

zo als ik al beschreef het geluid was hartstike zuiver ook als ie hard stond. ik heb ook nog geluisterd naar een sony van 200 euro en ik hoorden eigenlijk geen verschil.

even @ JT die extra kanalen gebruik ik toch nie dus da boeit nie.
heb nu ook 2"'suround"" speakers van 15 watt en die heb ik na 1 week ook weggehaalt.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2003 21:13 ]

Verwijderd

>76DB omg idd, je hebt gelijk, dat zuigt hard.... Me onkyo doet >100 geloof ik uit mn hoofd met digitale bronnen.....

• happy3736
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024
ik zou gewoon voor 90 euro dat ding halen voor 90 euro kan je haast geen miskoop doen
als je een andere versterker zoekt zit je al zeker bij de 200 euro.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 20 May 2003 @ 21:12:
>76DB omg idd, je hebt gelijk, dat zuigt hard.... Me onkyo doet >100 geloof ik uit mn hoofd met digitale bronnen.....
mijn huidige versterker doet ook ongeveer >75

ik ga em halen en vergelijken met mijn pa`s fr980 met digitale input.
en met mijn broertjes versterker een phlips van 75 watt rms.

en ik zal eens een mooie review schrijven.

als daar teminste intrese voor is?

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2003 21:16 ]

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-07 14:12
Verwijderd schreef op 20 mei 2003 @ 21:14:
[...]

mijn huidige versterker doet ook ongeveer >75

ik ga em halen en vergelijken met mijn pa`s fr980 met digitale input.
en met mijn broertjes versterker een phlips van 75 watt rms.

en ik zal eens een mooie review schrijven.

als daar teminste intrese voor is?
Mijn versterker zit op 80dB.

Maar goed, getalletjes zeggen niets voor TS: Als 't voor hem een verbetering is, gewoon kopen. JIJ moet er naar luisteren. Als 't voor jouw prima klinkt, prima dan toch? En voor 90 eur is t ook niet slecht dacht ik

Verwijderd

happy3736 schreef op 20 May 2003 @ 21:14:
ik zou gewoon voor 90 euro dat ding halen voor 90 euro kan je haast geen miskoop doen
als je een andere versterker zoekt zit je al zeker bij de 200 euro.
tweedehands markt ff in de gaten houden. ook al is deze oud, als hij goed klinkt bij het beluisteren heb ik je hier bv aanzienlijk meer aan:

http://www.marktplaats.nl...pr%3D%26wp%3D%26uz%3Dalle

ter illustratie :) beetje rondzoeken naar merk stereoamps kan geen kwaad

@JvS zet je icq es aan ;) of negeer je me gewoon :p

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2003 21:21 ]

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:46

JvS

Ik heb hem zelf ook

JT schreef op 20 May 2003 @ 21:08:

Dat zijn de specs van het max vermogen (!) en let dan vooral op het vermogen voor rear en center :X Met zo weinig vermogen hoor je die amper en het is ook nog bij 2% vervorming. En die S/N Ratio vind ik goed beroerd...
Jij weet zelf best dat dat enorme onzin is he? :) 15w aan vermogen is namelijk echt ontiegelijk hard met een speaker die een gevoeligheid van 90db heeft :).

Nadeel is dat je niet bijzonder veel dynamiek overhoudt als je erg hard speelt, maar als je kleine speakertjes gebruikt en je tonen onder de 60 a 80Hz naar de frontspeakers doorfiltert, is er niets aan de hand.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:36

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

(jarig!)
Een collega is ook een beetje in die Koda versterkers gedoken maar de stereo versterkers zijn eens op een nederlands HiFi forum onder de loop genomen en ze konden er geen slechte dingen over vertellen. De versterker (winkel verkoop van 150 euro) was vergeleken met div. dure high end versterkers en ze konden er alleen maar positief over zijn.
Ook het opgegeven vermogen werd ook werkelijk gemeten.

Ik kan niets over deze versterker vertellen maar die andere was best goed.

En surround 20w en center 15w te weinig :?
Als het echte watten zijn klinkt dat met de juiste speakers best hard !
Als het om echte watten gaat

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

• JT

JT

VETAK y0

JvS schreef op 20 mei 2003 @ 21:19:
[...]

Jij weet zelf best dat dat enorme onzin is he? :) 15w aan vermogen is namelijk echt ontiegelijk hard met een speaker die een gevoeligheid van 90db heeft :).

Nadeel is dat je niet bijzonder veel dynamiek overhoudt als je erg hard speelt, maar als je kleine speakertjes gebruikt en je tonen onder de 60 a 80Hz naar de frontspeakers doorfiltert, is er niets aan de hand.
Ik weet zelf dat dat geen onzin is; stel dat uit de front kanalen 60watt komt dan is bij dezelfde frequentie en gevoeligheid het geluid uit de frontspeakers al een heel stuk harder (meer dan 3 of 4dB harder) en idd zoals je zelf zegt, dynamiek kan je vergeten in die kanalen. Ik heb het niet zozeer over het vermogen zelf, maar meer over het vermogen in vergelijking met het vermogen van de front kanalen.

Topicstarter: je zegt dat je al gesluisterd heb, maar hoe ? Iets zegt mij (het feit dat je bij Megapool bent geweest) dat als je al een eigen cd had meegenomen, dat je niet echt op de opnamekwaliteit heb gelet en ik denk ook niet dat je langer dan een paar minuten hebt geluisterd. Of zit ik verkeerd ?

[ Voor 7% gewijzigd door JT op 20-05-2003 21:28 ]

Ecodan warmtepomp

Verwijderd

Dit soort dingen moet je in een luisterruimte doen met eigen cd's en vergelijkingsmateriaal (meerdere amps, meer dan 2 ;) )

Verwijderd

Topicstarter
Sinclair schreef op 20 May 2003 @ 21:20:
Een collega is ook een beetje in die Koda versterkers gedoken maar de stereo versterkers zijn eens op een nederlands HiFi forum onder de loop genomen en ze konden er geen slechte dingen over vertellen. De versterker (winkel verkoop van 150 euro) was vergeleken met div. dure high end versterkers en ze konden er alleen maar positief over zijn.
Ook het opgegeven vermogen werd ook werkelijk gemeten.

Ik kan niets over deze versterker vertellen maar die andere was best goed.

hier heb ik echt wat aan. thanx

ik ga hem dus nu zekkers halen hebie toevallig een linkje naar dat forum?

die 15 watt is niet echt 15 maar 7 en dat is nog best veel.
ik heb zelf een keer een 325 millie watt ampje gebouwd en zelfs dat gaat best hard dus laat staan als je echt 7 waat uitstuurt.

Verwijderd

Sinclair schreef op 20 mei 2003 @ 21:20:
Echte watten? Wat bedoel je daarmee? Zijn die van de DA wel echt en die van de Etos niet ofzo? :?

Beetje flauw ja, maar je bedoelt waarschijnlijk de meetfactoren en toleranties.

Wattages zoals gerenomeerde merken ze opgeven zijn volgens de RMS (das dus continu) norm, dat is bij een kleine vervorming (THD, kleiner dan de opgegeven 2% meestal iets in de orde van 0,06%) en in een volledig spectrum.

Alleen Yamaha geeft ze nog weleens volgens de DIN norm, die dus wat meer tolereerd. Maar waar praten we over, 90db over je surrounds is al belachelijk hard, en dat is met de meest simpele versterker nog wel te halen.

O, het is trouwens watts, geen watten ;)

• JT

JT

VETAK y0

Verwijderd schreef op 20 mei 2003 @ 21:33:
[...]
die 15 watt is niet echt 15 maar 7 en dat is nog best veel.
ik heb zelf een keer een 325 millie watt ampje gebouwd en zelfs dat gaat best hard dus laat staan als je echt 7 waat uitstuurt.
Nogmaals, ik heb het over het vermogen tov de frontkanalen. Maar dat boeit niet zoveel voor jou. Maar waarom wacht je niet tot de uitverkoop in juli en haal je dan een echte stereoamp van een iets beter merk ? Dan valt er vast wel iets te krijgen voor 90 euro :)

Ecodan warmtepomp

Verwijderd

Topicstarter
JT schreef op 20 May 2003 @ 21:27:
[...]

Ik weet zelf dat dat geen onzin is; stel dat uit de front kanalen 60watt komt dan is bij dezelfde frequentie en gevoeligheid het geluid uit de frontspeakers al een heel stuk harder (meer dan 3 of 4dB harder) en idd zoals je zelf zegt, dynamiek kan je vergeten in die kanalen. Ik heb het niet zozeer over het vermogen zelf, maar meer over het vermogen in vergelijking met het vermogen van de front kanalen.

Topicstarter: je zegt dat je al gesluisterd heb, maar hoe ? Iets zegt mij (het feit dat je bij Megapool bent geweest) dat als je al een eigen cd had meegenomen, dat je niet echt op de opnamekwaliteit heb gelet en ik denk ook niet dat je langer dan een paar minuten hebt geluisterd. Of zit ik verkeerd ?
heb even geluisterd 15 min naar een cd van de winkelier met muziek erop die me wel beviel ik ga morgen terug met mijn eigen cd`s waaronder die van sting die digitaal is opgenomen. en ik ik heb nog naar een 5.1 set geluisterd van samsung en een sony amp en een oude phlips [900 serie]

Verwijderd

JT schreef op 20 May 2003 @ 21:27:
[...]

Probeer je je nu een beetje uit je watt verhaal te lullen? ;)

Het is een DPL receiver, als je weet wat dat inhoud dan weet je dat de surround kanalen niks geen vermogen nuttigen, geen dynamisch geen nep of weet ik veel wat. Het spectrum van de surrounds is zo klein dat je hier dus echt niet praat over stroomreserves ed. Die paar zoefjes over de rears kan je op de gevoeligheid van de speaker al goed zat horen, wat dus niet meer als 1 watt betekend.

Beetje overbodig verhaal trouwens, TS gaf aan dat hij surrond toch niet gebruikt.

• JT

JT

VETAK y0

Verwijderd schreef op 20 May 2003 @ 21:35:
[...]

heb even geluisterd 15 min naar een cd van de winkelier met muziek erop die me wel beviel ik ga morgen terug met mijn eigen cd`s waaronder die van sting die digitaal is opgenomen. en ik ik heb nog naar een 5.1 set geluisterd van samsung en een sony amp en een oude phlips [900 serie]
Met dezelfde cd, zelfde speakers en op dezelfde lokatie ? Want dat kan namelijk gigantisch veel uitmaken. Maar waarom wacht je anders niet even op de uitverkoop ?
Verwijderd schreef op 20 May 2003 @ 21:38:
[...]
Probeer je je nu een beetje uit je watt verhaal te lullen? ;)

Het is een DPL receiver, als je weet wat dat inhoud dan weet je dat de surround kanalen niks geen vermogen nuttigen, geen dynamisch geen nep of weet ik veel wat. Het spectrum van de surrounds is zo klein dat je hier dus echt niet praat over stroomreserves ed. Die paar zoefjes over de rears kan je op de gevoeligheid van de speaker al goed zat horen, wat dus niet meer als 1 watt betekend.

Beetje overbodig verhaal trouwens, TS gaf aan dat hij surrond toch niet gebruikt.
Ik probeer me helemaal nergens uit te lullen :z Had alleen niet in de gaten dat het alleen DPL is en geen DD :X Ergens ook wel logisch voor 90 euro :P

[ Voor 90% gewijzigd door JT op 20-05-2003 21:39 ]

Ecodan warmtepomp

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-07 12:01
Voor dat geld heb je echt een prima prijs/kwaliteit verhouding als het gaat om nieuwe spullen. Zelf ken ik het ding niet, nog nooit iets van Koda gehoord. Ik heb alleen een goed verhaal gelezen over de Koda eindversterker.
(link die je zocht)

Maar het is net als met hele goedkope speakers. Je kunt er een boel lol aan beleven, maar je moet je bewust zijn dat het gewoon geen top hifi is, en dat je later nog tegen problemen aan kunt lopen (wanneer je bijv nieuwe speakers koopt). Maar wederom komt het lage aankoopbedrag om de hoek kijken, wat de aankoop kan rechtvaardigen.

Qua vermogen kun je een boel kanten op. Met 40W ofzo kun je veel herrie maken. Voor de fronts zijn de lage tonen altijd het aandachtspunt, omdat deze wegens gevoeligheid van het oor altijd veel harder in het geluid worden ingemixt (vandaar dat bij basdreunen het geleverde vermogen altijd omhoog schiet). Echter voor de rears en centers bestaat dit probleem in veel mindere mate zodat uiteindelijk het vermogen voor de rears prima samengaat met het vermogen voor de fronts. Nu is prima hier uiteraard relatief, maar het is echt niet zo dat je enkel een gaar breedband speakertje kunt aansluiten omdat de versterker anders moeilijk gaat doen. Ik heb hier zelf ook viermaal 4ohm speakers op een 2x40W versterkertje hangen voor de rears, en dat kan hard zat :).

Mijn Home Cinema in aanbouw

• Galaxis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:48
hey ,

ik heb die versterker dus hiero staan.

Ok , de surround kanalen en de center klinken gewoon uiterst beroerd.

De hoofdkanalen kan je mee door , niks mis mee.

Ik heb er alleen al wel andere eintrappen in gezet , zodat ik hem meer kan belasten :Y) , verder lekker versterkerje hoor , niks mis mee.

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Ik ben wel benieuwd naar je review, maar welke boxen heb je precies :?
Als je die CAT boxen hebt gekocht weet ik niet of je daar eigenlijk goed geluid uit kan krijgen met wat voor versterker dan ook, maar goed dat is mijn mening en hangt er natuurlijk ook vanaf wat voor kwaliteit je verwacht ...

Met Koda versterkers heb ik ook geen ervaring, maar was Koda niet dat merk dat samenhing met Yoko en marQuant?
Dat zijn wel 2 merken waar ik nou niet zo goed over te spreken ben (en ja, met die 2 heb ik wel meerdere ervaringen met eigen gebruik).

Ik heb zelf een Aiwa AV-X100 versterker in gebruik, die was nieuw in de opruiming destijds geloof ik 500 gulden inclusief een center en rear speakeset.
Ik heb hem weliswaar voor 250 gulden ...

De boxjes die erbij zaten zijn ronduit slecht, en het ding heeft van die extra Bassss en Treble functies die het geluid volop verneuken, maar als ik hem in z'n neutraalstand zet (bass 0 treble 0) dan klinkt ie best aardig.
Boxen die ik heb zijn JBL XL-1000.
Aantal watts enzo weet ik zo allemaal niet, boxen kunnen 91dB aan geluid leveren, denk niet dat ik ze ooit zo hard heb gehad.

Je hebt ook nog de iets zwaardere versie, de AV-X200, daar schijnen best kwaliteitscomponenten in te zitten voor die prijs. :)

edit: Ik zou ook geen goedkope Sony nemen van 200 Euro ofzo. Deze komt DENK IK vergelijkbaar uit, Sony staat er een beetje om bekend bij mij dat ze teveel geld vragen voor te weinig kwaliteit .... (met de reguliere consumentenapparaten)

[ Voor 9% gewijzigd door dreeke op 21-05-2003 17:29 ]

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Topicstarter
heb zelf die boxen van de aldi. aka eltax concept 200. en die zijn redelijk een 6 op de hifi schaal.

maar voor het testen leen ik de magnats en de b&w`s van pa wel.

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2003 19:04 . Reden: linkje fixen ]

Verwijderd

Topicstarter
oke ik kick hem even om te melden dat de versterker morgen komt. en ik zal wat eerste indrukken posten.

alleen de review kan wat langer op zich laten wachten ivm vakantie en eindexamen.

• JeroenT
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-08 07:37

JeroenT

hoi!

Je kunt haast geen kat in de zak kopen.. 90 euro.. waar maken ze het van.. :)

Echte kwaliteit zul je ook niet krijgen, maar dat wist je van tevoren al.
Prima ding voor een lage prijs.. niets mis mee toch?

Als je later vanzelf meer gaat upgraden naar echte High End zul je zien dat je voor een simpel interlinkje al meer dan het dubbele betaald dan voor de Koda :+

Verwijderd

Ik heb de KODA AV 1068a die is 2 x 160 watt max. Ik heb hem gekicht voor 100 euro en er 2x 200 wat DAP Audio ( MC - 10 ) aan hangen speelt best lekker! Ik dacht eerst dat het niet zo veel zou zijn want ik had nog nooit van dat KODA gehoor maar ik heb de install nu al 2 jaar en ben er best tevereden over. de Dap boxen waren ook 100 euro dus voor 300 mag je niet klagen al zeg ik het zelf.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 May 2003 @ 23:48:
Ik heb de KODA AV 1068a die is 2 x 160 watt max. Ik heb hem gekicht voor 100 euro en er 2x 200 wat DAP Audio ( MC - 10 ) aan hangen speelt best lekker! Ik dacht eerst dat het niet zo veel zou zijn want ik had nog nooit van dat KODA gehoor maar ik heb de install nu al 2 jaar en ben er best tevereden over. de Dap boxen waren ook 100 euro dus voor 300 mag je niet klagen al zeg ik het zelf.
Hmmm die DAP dingen zijn toch niet uit dezelfde serie als de mc-15 komt .... alleen dan met een 10" laag ?

Verwijderd

?? 10" laag? dat vat ik even niet leg het even wat duidelijker uit wat je bedoelt

• Jaguar_e
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-05 15:35
je kan ook proberen om een cyrus one versterker op de kop te tikken

Prima dingen(heb er zelf ook een)
weliswaar maar 50 watt per kanaal, maar ben 90db zelfbouw speakers hoef ik de volumepotmeter nauwelijks open te draaien
ook bij langdurige hoge belasting geeft hij geen kick en wordt nauwelijk warm

The Only Good Silence Is The Silence With Music In It

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 mei 2003 @ 07:34:
?? 10" laag? dat vat ik even niet leg het even wat duidelijker uit wat je bedoelt
Ik doelde op de bass speaker. Ik vroeg mij af of het een 10 inch... ofwel 25cm speaker was. Ik meen dat de gehele MC serie een hoorn tweeter in combo heeft met een bass speaker.

Dit spul vind ik persoonlijk niet echt top klinken, je kan er beter eens een paar 2de hands hifi speakers aanhangen, dit zal een enorme verbetering zijn qua geluid.

Hier op het forum zijn ze nogal weg van b&w, bv de 300 serie of een stel infinities uit de reference serie, of paar goede wharfedales.

Verwijderd

Topicstarter
zo daar was ik weer na een druk weekend. heb ik toch even tijd gevonden om mijn eerste ervaringen te posten over het beetje.

Ik ben zeer tevreden. _/-\o_
ik heb er nu een uurte of 6 naar kunnen luisteren en ik heb nergens iets van ruis of andere foute bijgeluiden gehoord.

en het geluid zelf klinkt goed lekker vol goede bassen en sprankelend hoog.
ook bij hoog volume [driekwart open] blijft hij netjes klinken en gaat niet vervormen of andere rare dingen die ik met mijn midi setje wel had. de "center en "suround kanalen" heb niet getest [zullen wel werken]

conclusie
voor 90 euro koop je een keurige versterker.

o ja de test boxen zijn eltax concept 200.
zuil speakers 3 weg 2 6 inch woofers waarvan 1 mid en de ander laag doet en een 1 inch tweeter. en ze hebben een gevoeligheid van 88db en een bereik van 45 tot 20.000 [volgens de spec`s

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2003 21:05 ]

• Dark Master
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-08 23:22
Sorry dat ik dit oude topic omhoog kick maar ik ben ook van plan om deze versterker te kopen.

Cactusman zou je mischien wat pics willen posten als je versterker nog in werking is in ieder geval, want ik kan niet echt wijs worden van dat plaatje van de site :+ .

Ow jah de versterker kost 120 euro bij deze winkel waar ik hem wil kopen en word straks aangestuurd door een sub sat setje van jbl sms 100 volgens mij.

Word op den duur vervangen door concepts 400.

Alvast bedankt cactusman.

Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090

Pagina: 1