hallo beste tweakers.
ik ben op zoek naar een vervanger van de versterker van mijn midi setje.
[phlilips fw535c]
die is gewoon te zwak voor de boxen. hij is volgens het boekje 50 watt rms maar dat is te zwak aangezien mijn concept 200 boxen [ja die van de aldi] beginen te clipen als ik hem 3 kwart openheb [en dan nog gaat ie niet hard en vallen de bassen weg]
ook klinkt het hoog zwaar beroerd en er is weinig details in het geluid te vinden.
nu viel mijn oog op deze versterker.
de koda av1068i

AV-1068A Features
AV Surround Amplifier
Adopting advanced "Constant Current Source", deep bass
with low distortion.
5 channels surround sound processing, individual centre
and surround volume adjusts.
Digital Karaoke System.
Comprehensive Protection circuitry.
dat 5 kannaals gebeuren sluit ik niet aan het gaat me vooral om front speakers
die doen volgens de spec`s 160 watt laat dat nu eens de helft zijn heb ik nog zat vermogen om eindelijk eens te genieten van muziek.
http://www.koda-audio.com/AMPSPEC.html
Ik ben vanmidag even wezen luisteren bij de megapool en wat ik daar zag hoorde viel mee heel erg mee. het ziet er een mooie versteker uit en hij voelt stevig aan en er zit zelfs een ringkern trafo in.
mijn bek viel pas echt open toen de verkoper heem aanzetten wat klonkt dat lekker. hij ging hard en vervormde niet en ook van ruis of andere dingen was geen sprake. de verkoper draaide dat ding niet verder open dan half vermogen en toen begonen de misions [a 200 euro per stuk] versterker aanhing een beetje moeilijk te doen omdat ze het niet meer bij konden benen.
kortom is deze versterker beter als die van mijn midi setje --> ja
maar zijn andere versterkers beter. dan bedoel ik simple sony`s rond de 200 euro.
zo ja wat is er beter aan. harde feiten en niet dat geblaat van koda zuitg en het is troep.
o ja het mooiste is hij kost maar 90 euro.
ik ben op zoek naar een vervanger van de versterker van mijn midi setje.
[phlilips fw535c]
die is gewoon te zwak voor de boxen. hij is volgens het boekje 50 watt rms maar dat is te zwak aangezien mijn concept 200 boxen [ja die van de aldi] beginen te clipen als ik hem 3 kwart openheb [en dan nog gaat ie niet hard en vallen de bassen weg]
ook klinkt het hoog zwaar beroerd en er is weinig details in het geluid te vinden.
nu viel mijn oog op deze versterker.
de koda av1068i

AV-1068A Features
AV Surround Amplifier
Adopting advanced "Constant Current Source", deep bass
with low distortion.
5 channels surround sound processing, individual centre
and surround volume adjusts.
Digital Karaoke System.
Comprehensive Protection circuitry.
dat 5 kannaals gebeuren sluit ik niet aan het gaat me vooral om front speakers
die doen volgens de spec`s 160 watt laat dat nu eens de helft zijn heb ik nog zat vermogen om eindelijk eens te genieten van muziek.
http://www.koda-audio.com/AMPSPEC.html
Ik ben vanmidag even wezen luisteren bij de megapool en wat ik daar zag hoorde viel mee heel erg mee. het ziet er een mooie versteker uit en hij voelt stevig aan en er zit zelfs een ringkern trafo in.
mijn bek viel pas echt open toen de verkoper heem aanzetten wat klonkt dat lekker. hij ging hard en vervormde niet en ook van ruis of andere dingen was geen sprake. de verkoper draaide dat ding niet verder open dan half vermogen en toen begonen de misions [a 200 euro per stuk] versterker aanhing een beetje moeilijk te doen omdat ze het niet meer bij konden benen.
kortom is deze versterker beter als die van mijn midi setje --> ja
maar zijn andere versterkers beter. dan bedoel ik simple sony`s rond de 200 euro.
zo ja wat is er beter aan. harde feiten en niet dat geblaat van koda zuitg en het is troep.
o ja het mooiste is hij kost maar 90 euro.