terratec sixpack driver probleempje met vice city

Pagina: 1
Acties:

• don_appie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07-01 12:03
yo,

kheb een probleempje:

vice city werkt met directx 9.0 of hoger maar mijn geluidskaart, terratec sixpack 5.1+, ondersteunt dit (nog) niet. drivers zijn er (nog) niet, maar zou het mogelijk zijn om andere drivers te gebruiken van een andere kaart met dezelfde crystal chip-set? en zo ja, welke?

alvast bedankt voor de moeite

http://500px.com/Abd3licious

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

TheLunatic

Ouwe boxen.

EDIT

Ik had hier een vaag verhaal neergeklopt, maar ik heb het nu even verduidelijkt. Ik heb een AMD XP1900+ op een MSI KT3 333 Ultra-ARU, 512mb RAM, en een Terratec DMX6Fire LT met de nieuwste drivers (Build 128), DirectX9 op een Asus GF4 Ti4400.

Wat audio-hardware betreft heb je in het spel de volgende 5 mogelijkheden, met daar achter de werking.

Creative Lab EAX [TM]
Hardware not available.

Creative Lab EAX 3 [TM]
Hardware not available.

DSound3D Software Emulation
Radio en SFX, meestal versneld afgespeeld, spel draait blijvend langzaam na veel actie.

DSound3D Hardware Support
Radio en beetje SFX (politieberichten, zeegeruis), soepeler beeld dan software emulation. Deze optie wordt door Auto-detect gekozen.

RAD Game Tools RSX 3D Audio
Radio en SFX, zeer traag beeld.

DSound3D Hardware Support is dus duidelijk de beste (eigenlijk de enige speelbare) maar ja, dan mis je weer veel SFX. Heeft iemand hier een oplossing voor ?

[ Voor 87% gewijzigd door TheLunatic op 22-05-2003 00:06 ]

Mother, will they like this song?

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:40
ik move 'm naar (av -> ) SPV, lijkt een spel probleem

[ Voor 10% gewijzigd door ShittyOldMan op 22-05-2003 00:53 ]

Mijn Home Cinema in aanbouw

Verwijderd

Ik heb met m'n Xfire 1024 dat in Vice City regelmatig de geluidskaart hangt en een hoge piep geeft en verder niks meer. Het spel loopt dan heel traag en ik kan met moeite het spel sluiten. In Windows XP blijft de piep, en als ik reboot blijft de PC hangen. Een hard reset is nodig.

De laatste drivers van de 1024 zijn al vrij bejaard, en hebben wel meer bugs (achterkanalen werken bv gewoon niet!).

Heeft iemand hier een oplossing voor?

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Nu online

steveman

Comfortabel ten onder

ik heb ook die xfire, maar ik draai de hercules gamesurround fortissimo II drivers (6.07) ik heb geen last van hoge piepen. En de achterkanalen werken wel :7

url met "handleiding" ongeveer onderaan de pagina

klik

maar wel dat wanneer m'n hd bezig is het geluid ff blijft hangen en een stukje herhaald, ongelooflijk irritant met die radio als iemand daar iets op weet...

[ Voor 11% gewijzigd door steveman op 02-06-2003 22:18 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Verwijderd

Als ik die fortissimo drivers gebruik kan ik battlefield 1942 niet spelen. Die crasht er dan op.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2003 22:43 ]

Pagina: 1