Toon posts:

Outlook Express van 98 exporteren naar XP

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mijn nieuwe installatie van XP is klaar op mijn nieuwe schijf. Nu moet alleen de email nog die in outlook express staat in de installatie van 98 naar XP. Ik heb nu vele backup programma's voor outlook express geprobeert, maar het enige resultaat is dat de mappen gekopieerd worden, en niet de mail zelf. Heeft dit te maken met de verschillende versies van outlook? Ondanks dat de software op zowel 98 als XP draait?

Verwijderd

Topicstarter
Niemand eerder zijn computer geupgrade naar XP?

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 16:35
Directory van Outlook Express 98 kopieeren (Die in je local Settings staat) op je nieuwe computer.. Outlook Express 6 opstarten en dan via File->Import-> Messages ->OE 4(of 6; wat je had) (even browsen naar de OE98 mailfolder die je gekopieerd hebt) je mail importen incl mappen..

Volgens mij staat dit zelfs beschreven in de MSKB

[edit]
Kicken binnen 24hr wordt hier eigenlijk niet gewaardeerd

[ Voor 17% gewijzigd door Krypt op 20-05-2003 17:00 ]

Pvouput live

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-09 18:35
als je de outlook express gebruikt van winxp dan kan je bestand --> inporteren --> berichten --> ff outlook 4 selecteren in lijst. dan de map waar de outlook van win98 stond.

[ Voor 5% gewijzigd door Kevinp op 20-05-2003 16:59 ]

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Inderdaad is hier heel veel over te vinden met de Got-search + google + microsoft.com. Ook in de FAQ staat een link naar een website die er specifiek over gaat: http://www.tomsterdam.com/insideoe/backup/index.htm
Verwijderd schreef op 20 mei 2003 @ 16:51:
Niemand eerder zijn computer geupgrade naar XP?
Heb even wat meer geduld, een uurtje of 24 ajb :*

Maar goed, hier is toch heel veel over te vinden. Als je er met die zaken niet uit komt, oen dan maar een nieuw topic maar geef wel even aan WAT niet werkt (ipv enkel 'vele') en heel belangrijk: over welke versies hebben we het, OE98 bestaat niet, OEXP ook niet :P

Zie trouwens ook FAQ Forumgedrag: topicstart en specifiek voor SA het SA Policy

[ Voor 12% gewijzigd door F_J_K op 20-05-2003 17:27 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.