Toon posts:

[MSOutlook] Get notified when you got new mail

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is er een goed programma voor Microsoft Outlook (onderdeep van Office XP) dat elke minuut je e-mail checkt en een klein venster popupt als je nieuwe mail hebt? Outlook mag niet in de taakbalk blijven staan (SystemTray mag). Het moet ook samen werken met outlook, dus geen eprompter, ezpopper, en andere mailprogramma's die dit op zichzelf doen.

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:22

Gaitman

The Real One

Kun je toch in outlook instellen.
Om de minuut checken en bericht weergeven bij nieuw mailbericht

En register editen om outlook in systray te krijgen
Daarvoor moet je de volgende key maken:
Reg-Key: HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\10.0\Outlook\Preferences
Reg_DWORD: MinToTray
Value: 1

Ook zou het moeten werken als je op "Start" en dan "uitvoeren" en daar
"{hd}:\{de office dir}\Office\Outlook.exe" /c ipm.stickynote uitvoert

[ Voor 59% gewijzigd door Gaitman op 20-05-2003 15:46 ]

Verwijderd

Dit kun je toch ook gewoon in Outlook zelf instellen?

extra-->opties-->voorkeuren-->e-mailopties-->meldingstekst weergeven bij ontvangen e-mail

extra-opties-->e-mailinstellingen-->verzenden&ontvangen-->tijd op 1 minuut zetten.

Verwijderd

Topicstarter
Bij jullie beide tips moet Outlook in de taakbalk staan. GJAman zei al dat dit ook zou werken als Outlook in de system tray zou staan, maar hoe krijg ik hem daar... (Bedankt dat je het even voor me opzoekt GTAman)

• Gaitman

Gaitman

The Real One

Is al gevonden zie bovenstaand bericht :)

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:10
Elke minuut?!?!?

Als ik dat doe dan zegt gmx dat ik ff normaal moet doen.

En ik vraag me af of dat checken werkt als outlook uitstaat. Bij 2000 werkt het alleen als outlook draait...

Edit: te laat

[ Voor 5% gewijzigd door jongetje op 20-05-2003 15:41 . Reden: Net telaat ]

• Gaitman

Gaitman

The Real One

Inderdaard hebben sommige providers liever niet dat je snel achterelkaar je e-mail checkt. De meeste vinden om de vijf minuten wel goed.

Verwijderd

Topicstarter
Als ik na deze registerwijziging op minimaliseren druk staat hij in mijn tray. Paar minuten later zag ik "U hebt nieuwe mail, wilt u deze controleren". Zo bedoel ik het dus :)

Thanks, het werkt perfect!

Verwijderd

Topicstarter
Is het ook mogelijk om Outlook steeds te laten checken, maar hem ook uit de tray halen? Dus helemaal ontzichtbaar, en dat hij het dan zegt als er nieuwe mail is.

Ik had hier toch geen nieuwe topic voor hoeven maken?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2003 21:42 ]

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

I&T -> SA
Beter laat dan nooit 7(8)7

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Verwijderd

Topicstarter
lol, maar jullie snappen wat ik bedoel?
Outlook hidden draaien?
Dat zou wel handig zijn voor sommige programma's van me die alleen maar in de weg bij de tray staan.

Verwijderd

Ik wil dat ook dat die in mn tray komt, en dus niet in de taakbalk, ik heb alletwee die dingen geprobeerd (Register, en die zin direct in run invoeren) maar t werkt niet, uiteraard wel die zin aangepast naar mn eigen folder-namen ;)

Kan iemand ff uitleggen hoe je het precies in het register moet wijzigen? Want die map wat er wordt gezegd (Preferences) daar heb ik meerdere bestanden staan...

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:10
Je moet die key in je register zelf aanmaken (MinToTray).

Als je dan op het "minnetje" rechtsboven drukt dan komt ie in je tray te staan.

[ Voor 43% gewijzigd door jongetje op 03-08-2003 16:25 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

En de vraag van dennis00: het kan wel (gebeurd bij mij dmv MS ActiveSync maar dat lijkt me wat overdreven om hiervoor te installeren :P ) Maar kan je dan niet beter een ander (veel minder resources gebruikend) programma gebruiken?

In (andere) topics in de search staan er daar vele voorbeelden van, zoals [rml][ BC3] Mail notify zonder outlook open te hebben?[/rml] of [rml][ outlook express]You've got mail[/rml] :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

jongentje schreef op 03 August 2003 @ 16:25:
Je moet die key in je register zelf aanmaken (MinToTray).

Als je dan op het "minnetje" rechtsboven drukt dan komt ie in je tray te staan.
Thnx, werkt hier nu ook :)
Pagina: 1