[BC3] Mail notify zonder outlook open te hebben?

Pagina: 1
Acties:
  • 142 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hoi,
Ik zoek een tooltje waar mee ik (net met nsnotify van netscape zegmaar) een seintje/geluidje/plaatje krijg dat ik mail heb, zonder dat ik daarvoor Outlook hoef open te hebben? Het moet wel een beetje efficient dingetje zijn, dus dat we er ook echt baat bij hebben om dat i.p.v. Outlook open te hebben.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Nowhere
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-07 10:24
ICQ kan dat

www.kuiphuis.nl

• BC3 Victim
Op vrijdag 11 mei 2001 10:37 schreef Nowhere het volgende:
ICQ kan dat
Ik hoop dat je begrijpt dat het bedrijf waar ik voor werk niet een programma van 5~10MB geheugen (dat ook nog eens dik instabiel is en de mensen van het werk houdt) gaat gebruiken. ;)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Tommel
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
SimpleCheck is maar iets van 50k en werkt echt super.

http://www.geocities.com/simplecheck/

masm

edit: versie 5.2 is 50k en die heb ik. Nu is ook versie 6.0 uit maar die is groter.

• Nowhere
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-07 10:24
Sorry hoor :)

Wist niet dat het voor een bedrijf was...
(houdt je wel rekening met de licenties :?:?)

www.kuiphuis.nl

• BC3 Victim
Op vrijdag 11 mei 2001 10:43 schreef Tommel het volgende:
SimpleCheck is maar iets van 50k en werkt echt super.

http://www.geocities.com/simplecheck/

masm

edit: versie 5.2 is 50k en die heb ik. Nu is ook versie 6.0 uit maar die is groter.
Hartstikke bedankt, ik zal es kijken! :)
[edit:] Hmm, heb gekeken, ik was vergeten te zeggen dat we intern Outlook2k met Exchange gebruiken, dus ik weet niet of je dat ook met dit progje kan instellen? Ik zie zo snel ff niet hoe...
Op vrijdag 11 mei 2001 10:50 schreef Nowhere het volgende:
Sorry hoor :)

Wist niet dat het voor een bedrijf was...
(houdt je wel rekening met de licenties :?:?)
Tuurlijk denken wij aan licencies, we hebben het hier over een tamelijk grote multinational :) Zo hebben we bijvoorbeeld een abonnement op M$. Ja, dat zit wel in orde.

• Tommel
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik zou proberen versie 5.2d te vinden op internet, is de beste vind ik.

masm

• BC3 Victim
Op vrijdag 11 mei 2001 11:03 schreef Tommel het volgende:
Ik zou proberen versie 5.2d te vinden op internet, is de beste vind ik.

masm
Helaas, maar ik krijg het nog niet aan de praat met Exchange. @least, versie 6 iig niet.

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 21:01

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Versie 6 van simplecheck zuigt, loopt vast enzo. versie 5.2d is idd de beste!

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Verwijderd

http://www.geocities.com/simplecheck/w95/

kijk toch wat ik nou vind 8-)

• BC3 Victim
IMAP Notify

• BC3 Victim
Icq kan dat of indien je dit niet gebruikt:'(, download dan Easy notification op
http://www.weberik.com

Pagina: 1