Freak_NL schreef op 25 mei 2003 @ 03:23:
Na het tweede lijstje van de autoshowroom was ik ook wel een beetje bang voor de volgende lijst met auto's die je normaal gesproken niet aanraakt, maar dat viel toch mee.

Ik ben echt uren op zoek geweest naar die achterlijke Virgo, en op het moment dat je hem ingeleverd hebt rijdt hij vlak voor je neus nog eens langs..

Is dat sarcasme van het spel ofzo?
Nope, dat zijn de auto-classes. Als je in een snelle bak zit, zal je veel andere snelle auto's tegen komen. Hetzelfde geldt voor langzame auto's. Is het jou nog niet opgevallen dat er altijd veel van jouw type auto rondrijdt? In sommige situaties wordt van alles wat gespawned; in een politie auto, taxi of lopend. In sommige districten worden ook worden veel van dezelfde gespawned: gang cars in de verchillende wijken, cheetahs in Downtown, Banshees in Vice Point, etc...
Ikzelf baal atijd als ik snel weg wil komen en het eerste wat ik zie is een moonbeam....dan kom ik voorlopig ook geen snellere tegen
BTW, vraagje: Heeft iemand een idee hoe ik de unique jumps in de haven (waar cortez heeft gezeten) moet doen? Ik heb een cheetah geprobeerd, een PCJ 600, zelfs een springende taxi ("kitt, gimmie all joe got"-turbo boost

), maar het is me nog niet gelukt..