FF een vraagje ik heb een filmpje gemaakt in Fraps maar ik wil hem bekijken en dan staat er:
Klasse is niet geregistreerd.
Weet iemand wat ik moet doen
Verwijderd
Verwijderd
heb je de frame-limiter afgezet (controleer effe). Zoja, aanzetten en je probleem zou opgelost moeten zijn.Verwijderd schreef op 24 May 2003 @ 19:48:
Wat een dope spel....maar heb toch een probleempje sinds vandaag....
Ik speel dit spel al ruim 1 week..alles cool. resolutie 1280*1024 32bit. Alles max. Alleen sinds vandaag kloppen de textures niet meer. Wegen die te laat onscreen opgebouwd worden. Gebouwen zijn onherkenbaar etc. Missions halen gaat moeilijk op deze manier. Sinds vandaag heb ik dit en speel al ruim 1 week.
Pentium IV 2.1 Ghz
1 Gb Ram ddr
Asus Geforce 4 TI4200 128mb
2x 80 Gb hdd
Creative soundblaster live
Plzz hellup..heb al gereinstalled maar nogo....Heb geen zin om windows opnieuw te installeren voor dit spel..heb ik al te vaak moeten doen met GTA3...
Thanx alvast...
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
The devil is in the details.
Cool, ik heb 'em. Alleen de garage accepteert 'em niet? De garagedeur gaat wel open, ik parkeer hem erin... maar hij gaat niet dicht. Hij staat overigs ver genoeg naar binnen; dus de deur kan 'ie niet blokken.Flat© schreef op 24 May 2003 @ 19:29:
bij het pizza-restaurant, zit aan dezelfde straat als die studio waar je lovefist ontmoet
en 't is gewoon 'n scootertje trouwens
Verwijderd
mja, had ik ook... toen heb ik 'm even in 'n gewone garage (eentje waar de autos blijven staan als je saved zeg maar) geparkeerd, deur dich, deur open, en weer in de "inlevergarage" geredenSilent Thunder schreef op 24 May 2003 @ 19:57:
[...]
Cool, ik heb 'em. Alleen de garage accepteert 'em niet? De garagedeur gaat wel open, ik parkeer hem erin... maar hij gaat niet dicht. Hij staat overigs ver genoeg naar binnen; dus de deur kan 'ie niet blokken.
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
Verwijderd
Niemand?Verwijderd schreef op 24 May 2003 @ 19:33:
FF een vraagje ik heb een filmpje gemaakt in Fraps maar ik wil hem bekijken en dan staat er:
[ Voor 11% gewijzigd door jdiezrequejo op 24-05-2003 20:25 ]
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Verwijderd
tsjah thanx ! , had ik al wel geprobeerd natuurlijk maar toen werkte 't nie, nu wel!
Met F2 sla je op, om opgeslagen replays te bekijken moest je dacht ik F3 drukken, maar dat weet ik niet zeker.Booth schreef op 24 May 2003 @ 20:23:
Verbaast me dat niemand weet hoe je een replay moet opslaan en weer bekijken..
je moet 4 lijsies vullen.jdiezrequejo schreef op 24 May 2003 @ 20:25:
Hoeveel lijsten in totaal krijg je wel niet bij die autoshowroom? (van autos die je moet verzamelen) Ik zit inmiddels al weer aan mijn 4de lijst... Komt er toch wel een einde aan?![]()
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
[ Voor 92% gewijzigd door wipe-out op 24-05-2003 20:57 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2003 21:18 . Reden: beetje erg laat :| ]
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Verwijderd
Tank: 6 sterren bij elkaar rellenBruceLee schreef op 24 May 2003 @ 21:17:
waar haal je tanks en waar haal je die chaingun ?
JahVerwijderd schreef op 24 May 2003 @ 21:40:
Heeft iemand een trainer die goed werkt?
[ Voor 63% gewijzigd door Remi op 24-05-2003 21:46 ]
Kvind deze wel goedVerwijderd schreef op 24 May 2003 @ 21:40:
Heeft iemand een trainer die goed werkt?
--- HTC Desire HD: ROM: Stock ---10.2" Android ePad 2.1 --- Motorola Milestone: ROM: CyanogenMod 6.1.2 --- ASUS G60VX ---
Verwijderd
Niet waar. Je kunt wel choppers neerhalen alleen is het idioot hoeveel je daar op moet schieten. Het klopt iig totaal niet maar uiteindelijk gaan ze neer.Doogie schreef op 24 mei 2003 @ 22:02:
weewe, net een minigun gescoord bij Phil's place. Dat ding ownt
BTW: je kan er helaas niet mee in de lucht richtenDamn choppers gaan dus ongedeerd verder
Controls anders instellen.Doogie schreef op 24 May 2003 @ 22:02:
weewe, net een minigun gescoord bij Phil's place. Dat ding ownt
BTW: je kan er helaas niet mee in de lucht richtenDamn choppers gaan dus ongedeerd verder
Verwijderd
f2 is opslaan en f3 is bekijken.Booth schreef op 24 May 2003 @ 20:11:
Hoe sla ik een replay op, en hoe kan ik deze weer bekijken?
[ Voor 17% gewijzigd door Lightah op 24-05-2003 23:05 ]
The Unpredictable Striker!
Verwijderd
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Verwijderd
Verwijderd
Bij Sunshine Auto's Race 6 doen ofzo. De tour door Vice City that is. Als je volgens mij een beetje doorstampt in een redelijk snelle bak is 't wel in onder de 10min te doen. De inleg is 10,000; als je wint krijgt je 40,000=30,000 winst per 10min.BruceLee schreef op 24 May 2003 @ 22:47:
Minigun: Phil's Place (bankroof missie doen)
waar is dat phil's place ik krijg geen missie's meer maar heb nog geen aftieteling
en hoe krijg ik snel geld bij elkaar om wat gebouwen te kopen
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2003 22:59 ]
Verwijderd
Mjah dan moet dus de frame limiter weer aanFokkie schreef op 24 May 2003 @ 12:59:
[...]
Ik speel hem nu ook zonder enig probleem met 6x AA en 8x AF, en dat ziet er toch wel iets meer smooth uitEnkel moet ik mijn frame limiter aanhouden omdat de textures anders erg laat worden geladen. Weet iemand hoe dit komt?
Met classic controls kan dat iid niet, zet ze eens op standard.Doogie schreef op 24 mei 2003 @ 23:00:
brucelee, eerst malibu uitspelen --> dan kan je naar Phil
ik bedoelde met minigun dat je niet RECHT naar boven kan kijken zoals met de bazooka
(of ik ben gewoon lomp)
hoe kom je aan die heli? ik ben over de legerbasis bij het vliegveld gevlogen maar hij stond er niet
verhaallijn uitspelen of 100 packetjes hebbenG33rt schreef op 24 May 2003 @ 23:52:
[...]
hoe kom je aan die heli? ik ben over de legerbasis bij het vliegveld gevlogen maar hij stond er niet
[This space is for rent]
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
encodenTigertje schreef op 25 May 2003 @ 00:48:
Een domme vraag misschien maar ik is me nog niet gelukt om een filmpje te maken. Dit ondanks de instructies aan het begin van deze draad.
Ik heb wel al met Fraps opgenomen maar dan is ie nog zo groot. Hoe kan ik dat ding zo krijgen dat ik hem hier kan posten?
PSN: DutchTrickle PVoutput
Verwijderd
Nee...Freak_NL schreef op 25 May 2003 @ 03:23:
Na het tweede lijstje van de autoshowroom was ik ook wel een beetje bang voor de volgende lijst met auto's die je normaal gesproken niet aanraakt, maar dat viel toch mee.Ik ben echt uren op zoek geweest naar die achterlijke Virgo, en op het moment dat je hem ingeleverd hebt rijdt hij vlak voor je neus nog eens langs..
Is dat sarcasme van het spel ofzo?
Nope, dat zijn de auto-classes. Als je in een snelle bak zit, zal je veel andere snelle auto's tegen komen. Hetzelfde geldt voor langzame auto's. Is het jou nog niet opgevallen dat er altijd veel van jouw type auto rondrijdt? In sommige situaties wordt van alles wat gespawned; in een politie auto, taxi of lopend. In sommige districten worden ook worden veel van dezelfde gespawned: gang cars in de verchillende wijken, cheetahs in Downtown, Banshees in Vice Point, etc...Freak_NL schreef op 25 mei 2003 @ 03:23:
Na het tweede lijstje van de autoshowroom was ik ook wel een beetje bang voor de volgende lijst met auto's die je normaal gesproken niet aanraakt, maar dat viel toch mee.Ik ben echt uren op zoek geweest naar die achterlijke Virgo, en op het moment dat je hem ingeleverd hebt rijdt hij vlak voor je neus nog eens langs..
Verwijderd
GTA laadt maar een x aantal modellen in geheugen. Dus als je pech hebt zie je ze een uur niet, en dan rijden er idd ineens 5 achter elkaar.Freak_NL schreef op 25 May 2003 @ 03:23:
5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14
Vreemd, mij zijn de jumps gewoon gelukt met de PCJ 600. Gewoon zo'n lang mogelijke aanloop nemen. Ik had nog best wel wat ruimte over zelfs.Night-Reveller schreef op 25 May 2003 @ 03:42:
[...]
BTW, vraagje: Heeft iemand een idee hoe ik de unique jumps in de haven (waar cortez heeft gezeten) moet doen? Ik heb een cheetah geprobeerd, een PCJ 600, zelfs een springende taxi ("kitt, gimmie all joe got"-turbo boost), maar het is me nog niet gelukt..
Verwijderd
Verwijderd
C2D 6600, 275 GTX Windows 7
Verwijderd
gewoon op shift drukken, dan gaat ie stilhangen\hooveren en dan kan je makkelijk landenNotna schreef op 25 mei 2003 @ 09:52:
Trouwens die Apache is echt dik snel, alleen heb ik best wel vaak moeite met landen. blijft niet echt hangen op 1 plek. Je moet (vindt ik) best wel goed mikken wil je mooi op een plekje terecht komen .
Die folgende Sendung ist für Zuschauer unter sechzehn Jahre nicht geeignet
Verwijderd
Misschien met knoppen van de monitor weer goed instellenalwinh schreef op 25 mei 2003 @ 11:28:
Ik heb nog even een vraagje: ik heb een radeon 9000 pro 128mb en het spel draait op zich goed, alleen het is breedbeeld. Dus boven en onderin het beeld zit een zwarte balk. Zowel tijdens de filmpjes als tijdens het spelen gebruikt gta dus niet mijn volledige beelscherm wat op zich best zonde is. Weet iemand misschien hoe dit op te lossen is?
(en nee hij staat niet op widescreen ofzo)
De skimmer? Die stuurt toch niet zo moeilijk?Hasib schreef op 25 mei 2003 @ 11:42:
Hebben jullie tips hoe je dodo vliegtuig kunt besturen, want de missie met filmclub en de haiti 2e missie lukt ook niet zo goed.
tvw
Uhm kán natuurlijk wel maar als ik dan stop met gta valt mijn desktop een beetje heel erg van het scherm afVerwijderd schreef op 25 May 2003 @ 11:37:
[...]
Misschien met knoppen van de monitor weer goed instellen
Die folgende Sendung ist für Zuschauer unter sechzehn Jahre nicht geeignet
deuren gaan volgens mij om 23:30 dicht. iig is het een paar uur openVerwijderd schreef op 25 May 2003 @ 11:02:
20:00 gaan de deuren open, ik weet niet hoelaat ze weer dicht gaan
(dacht 20:30), rechtsbovenin zie je de tijd
Verwijderd
Yep, maar die kaarten zijn lang niet zo goed uitgewerkt als die op http://www.vicecityunleashed.ikham.co.uk/ (ze staan nu online). En nu stop ik met reclame maken voor die site
Verwijderd
Kittekat.net ....
Verwijderd
search... je moet auto's verzamelen... niet de race missiesGG85 schreef op 25 May 2003 @ 12:16:
Vraagje, ik heb bij die auto garage alle streetrace missies gedaan maar er gebeurt niets!
Lijkt me dat ie toch ook geld gaat opbrengen?
..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..
[ Voor 34% gewijzigd door TepelStreeltje op 25-05-2003 12:38 . Reden: ik maak vast een rekenvaud, maarja, dan nog duurt het mij ff wat te lang ]
Battle.net Spud#2543
moet in de faq komen, goede site!Switch schreef op 25 May 2003 @ 12:09:
http://www.vicecityunleas...o.uk/index2.php?action=hp
Erg goede Hidden Locations map met screens van de correcte lokatie!
moa, gewoon ff wat gaan eten/tv kijken of iets anders, als je terug bent, ff kijken hoeveel je cash was toen je er in ging...TepelStreeltje schreef op 25 mei 2003 @ 12:35:
wat staat dat wijf verschrikkelijk stom te dansen in de pole position bar...
met der vleggies....
zit al zon beetje 5 minuten te wachten totdat ik 600$ heb uitgegeven....
hmmz, elke 5 minuten *game time!* gaat er 3 dollar af...
je moet dus 1000 minuten game time blijven zitten...
is 1000 seconder realtime, is 1.6 minute!?
pfffffff
[ Voor 17% gewijzigd door AproK op 25-05-2003 12:57 ]
onder de 10 minuten? onder de 5 zul je bedoelenVerwijderd schreef op 24 May 2003 @ 22:53:
[...]
Bij Sunshine Auto's Race 6 doen ofzo. De tour door Vice City that is. Als je volgens mij een beetje doorstampt in een redelijk snelle bak is 't wel in onder de 10min te doen. De inleg is 10,000; als je wint krijgt je 40,000=30,000 winst per 10min.Lijkt me nog al snel geld verdienen.
Overigs zijn die races zo gemakkelijk dat je met half gas nog als eerste over de finish gaat, inclusief onderweg nog een vlugge plaspauze en sightseeing.
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Welke opdracht dan?...Kittekat schreef op 25 May 2003 @ 12:14:
heeft iemand een save game van het uit gespeelde spel? ik zit nou ergens bij een opdracht waar ik niet uit kom
Verwijderd
Verwijderd
Apache is inderdaad snel, maar wat ik lastig vind is dat ie soms echt moeilijk opstijgt. Dan zit je te laag, wil je opstijgen en dan duurt dat veel te lang.Notna schreef op 25 mei 2003 @ 09:52:
Zozo dit topic gaat wel erg hard. Bijna tijd voor deel 6
(en mogen er nog vele volgen
) Trouwens die Apache is echt dik snel, alleen heb ik best wel vaak moeite met landen. blijft niet echt hangen op 1 plek. Je moet (vindt ik) best wel goed mikken wil je mooi op een plekje terecht komen .
Die was lastig idd. Moet je racen tegen een sabre turbo met een gewone sentinel en nog 2 sterren ookVerwijderd schreef op 25 May 2003 @ 12:13:
ik heb een vraagje ik kan niet verder komen bij de malibu club
ik heb de eerste missie gedaan en de tweede is dat je moet rachen
en daar kan ik niet verder komeniemand tips ???? alvast bedankt
tvw
Verwijderd
Verwijderd
ik heb het geprobeerd maar het lukt me nietVerwijderd schreef op 25 mei 2003 @ 13:31:
Die racemissie moet je gewoon met wat geluk halen. Ik had het geluk dat we een crash kregen (die ik uitlokte
) waarbij ik redelijk snel weg kon komen en hij tegen een muur stond oid. Na een heel tijdje kwam ie tegen me bumper aan, waarop ik snel uitwijkte en een tegenligger hem raakte
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
Taxi missies hoef je niet aan een stuk te doenLord_Mithril schreef op 25 mei 2003 @ 13:45:
WHAA
ik dacht dat het maar 50 taxi ritjes waren
kan ik gvd weer overnieuw beginnen![]()
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Lol ik had juist de mzzl dat ie tegen een taxi opknalde
ik dacht dat ie het aantal passagiers onthieldLord_Mithril schreef op 25 mei 2003 @ 13:45:
WHAA
ik dacht dat het maar 50 taxi ritjes waren
kan ik gvd weer overnieuw beginnen![]()
[ Voor 19% gewijzigd door Notna op 25-05-2003 13:49 ]
Verwijderd
nee, zo werkt het nietCroccifixio schreef op 25 May 2003 @ 13:46:
Ik heb net de Sunshine Auto Show Room 'missies' gespeeld, het ophalen van de wagens. Daarmee is de revenue van het pand omhoog gegaan. Zou je dit ook met de andere assets kunnen doen? Dus bijvoorbeeld 100 ijsjes gaan verkopen, of 100 taxi missies doen? En dat daarmee de revenue van de ijsjes asset en Kaufman Cabs omhoog gaan?
Verwijderd
Ik vind het best hoor, maar misschien wou iemand anders 'm maken waardoor ik er nog niet aan was begonnenNotna schreef op 25 May 2003 @ 13:47:
[...]
@ Marco is het niet tijd inmiddels om aan deel 6 te beginnen ??
Dude!,Verwijderd schreef op 24 mei 2003 @ 22:38:
![]()
![]()
![]()
IK heb de story missies uit(dus dat ik de credits kreeg), weer een stap dichter bij het einde van deze geweldige game, die missies met Lance waren, best gaaf, jammer dat ie nu dood is, naja Malibu en alle side-missies maar eens uit spelen.
Je gaat natuurlijk eerst lance redden, want diaz heeft em gekidnapt. Diaz is ook degene die je deal heeft verneukt, dus die ga je dan mollen.TKCable schreef op 25 May 2003 @ 13:58:
[...]
Dude!,
zet voortaan ff boven je post spoiler... Dit hoefde ik nog nie te weten
[ Voor 4% gewijzigd door RocketKoen op 25-05-2003 14:05 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq