Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
heb ik gedaan door met een dikke machine te schieten op alles wat beweegt, vooral politie. Probeer evt de helikopter uit de lucht te schietenAnoniem: 51925 schreef op 21 May 2003 @ 18:57:
hoe moet die missie met die chaos meter? loop met een shotgun en schiet op alles een beetje rond het gebouw van de motor club, is mijn met 2/3 gevult is de tijd op
Anoniem: 51925
waar kun je dan een rocket launcher kopen/halen?Anoniem: 74967 schreef op 21 May 2003 @ 19:01:
zorg dat je met 2 sterren de missie begint, werkte bij mij goeden de heli uit de lucht halen, ook zeer goed
Wil wel ruilen hoorLocutus-of-Borg schreef op 21 mei 2003 @ 18:20:
Ik kan het niet uitstaan dat het bij mensen met een geforce2 al goed draait en bij mij gewoon niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
bij het vliegveld zit een hotel, de Hookers Inn Express. daar in het zwembadAnoniem: 51925 schreef op 21 May 2003 @ 19:08:
[...]
waar kun je dan een rocket launcher kopen/halen?
lol ik blokkeerde met zo'n motor een auto en ging daar op knallen en dan weer op een volgende auto terwijl ik er nog opzat want ik dacht dat die missie het alleen dee als je op zo'n motor zatgreatgonzo schreef op 21 mei 2003 @ 19:07:
[...]
heb ik gedaan door met een dikke machine te schieten op alles wat beweegt, vooral politie. Probeer evt de helikopter uit de lucht te schieten
10100111001
Ik heb Vice City op verschillende systemen getest, vergeleken andere games is de performance echt goed!hinse schreef op 21 May 2003 @ 19:18:
Heeft iemand van jullie nog een (antieke) Kyro2? Ik wil graag weten of Vice City met een Kyro-kaart beter te spelen is dan GTA3, want in GTA3 stond in de readme dat er geen support was (hoewel ik hem nog "redelijk" kon spelen met 800 x 600 x 32). Of loopt het voor geen meter meer
Een P4 met een TNT2M64, een hele brakke videokaart waar WarCraft3 niet eens normaal op draaid.. In 640x480 draait Vice City zo slecht nog niet, gewoon speelbaar. No way dat GTA3 daar op draait
M'n eigen Radeon 7500 (AMD 1,1GHz). Lekker speelbaar, 30fps constant in 1024x768x32. GTA3 zat gewoon rond de 15fps.
Het is wel mogelijk dat je tegen andere problemen aan zult lopen, maar performance problemen hoef je niet te verwachten, helemaal niet als je dat met GTA3 ook niet had.
🌞🍃
Leuk huissie. Voor 8000 dollar wil ik er ook wel zoeen.
tvw
Waar staat die ??ShotGun schreef op 21 May 2003 @ 19:33:
[afbeelding]
Leuk huissie. Voor 8000 dollar wil ik er ook wel zoeen..
Trouwens, dit is een vette trainer
http://trainer.gta-vice.com
Wat doet ut?Billlie schreef op 21 mei 2003 @ 19:36:
[...]
Waar staat die ??![]()
Trouwens, dit is een vette trainer![]()
![]()
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Je weet toch wel wat een trainer is ?
Even serieus: Je kan dan met bepaalde knoppen bijvoorbeeld Infinite health, Infinite ammo (en nog veel meer
En waarom doet ie het niet bij mij ??
Ik zet hem in C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City\
En dan zegt ie: Keys.dat not found
Terwijl ik hem wel gewoon spelen kan

Iemand ??
*slaat zichzelf*Billlie schreef op 21 May 2003 @ 19:46:
[...]
Je weet toch wel wat een trainer is ?![]()
Even serieus: Je kan dan met bepaalde knoppen bijvoorbeeld Infinite health, Infinite ammo (en nog veel meer), en dat 'ziet' VC niet als cheaten
(vooral handig bij bepaalde missies)
Terwijl ik hem wel gewoon spelen kan![]()
![]()
Iemand ??
Jah, sorry, heb de laatste tijd niet meer met trainers gewerkt, alleen maar met no-cd patches
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Billlie schreef op 21 May 2003 @ 19:36:
[...]
Waar staat die ??![]()
Trouwens, dit is een vette trainer![]()
![]()

Ik heb er ook tijden voor moeten zoeken, ik weet hoe irritant dat is
🌞🍃
keys.dat is het bestandje waar detrainer je shortcuts in opslaat. dus bij een 2e keer runnen zal die fout niet meer komen right?Billlie schreef op 21 May 2003 @ 19:46:
[...]
Je weet toch wel wat een trainer is ?![]()
Even serieus: Je kan dan met bepaalde knoppen bijvoorbeeld Infinite health, Infinite ammo (en nog veel meer), en dat 'ziet' VC niet als cheaten
(vooral handig bij bepaalde missies)
Terwijl ik hem wel gewoon spelen kan![]()
![]()
Iemand ??
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

ik heb nu echt alle missie's uit gespeeld. nu nog de rampages en unique jumps/stunts en dan klaar. denk ik
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Die heb ikAnoniem: 62696 schreef op 21 May 2003 @ 20:00:
Dan moet je de Malibu club kopen.
Soms na 'The Driver' ??
Trouwens, na 2de keer starten zie ik nog steeds geen Keys.dat
Anoniem: 19973
Overigens een tip voor deze missie: doe het 's nachts in de buurt van een paint & spray, als het te druk word met politie, ff naar binnen karren, klaar. Weg zijn ze.
UpdateBilllie schreef op 21 May 2003 @ 20:07:
[...]
Die heb ik.
Soms na 'The Driver' ??
Trouwens, na 2de keer starten zie ik nog steeds geen Keys.dat![]()
Ik heb gewoon met Kladblok een bestand je opgeslagen als 'Keys.dat'
Krijg nog steeds een foutmelding, maar kom nu wel in het menu zelf
Daarna zal hij denk ik wel zelf de juiste .DAT file aanmaken
5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14
50Anoniem: 19973 schreef op 21 May 2003 @ 20:11:
Hoeveel ijsjes deals moet je maken?
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Bijna helemaal onderaan het rechtse eiland ergensAnoniem: 45837 schreef op 21 May 2003 @ 20:13:
waar ligt de strip tent ergens?
tvw
En hoe kan het dat die icevan niet altijd in de garage/winkel staat?
Je moet _heel_ erg kort op de toeter drukken en dat gaat ie klingelengreatgonzo schreef op 21 mei 2003 @ 20:21:
het lukt me echt niet die ijsjes te verkopen, de helft van de tijd gaat dat verkoopgeluid niet aan, en is ie aan, dan komt er vaak geen mens op af (jaja, ik ben naar drukke plaatsen gegaan, met mooi "ijsweer")
En hoe kan het dat die icevan niet altijd in de garage/winkel staat?
tvw
zou iemand hem van jullie voor mij willen doen? (diegene krijgt ene kusje
http://members.home.nl/maikeltje/GTAVCsf2.b
zou degene mij erg blij mee maken
[ Voor 14% gewijzigd door Gekkenhuis op 21-05-2003 20:30 ]
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Die is idd best lastig. Mijn manier was een beetje onorthodoxAnoniem: 4479 schreef op 21 May 2003 @ 18:22:
Komt trouwens wel een leukere missie van de studio's hierna(ik kon het net halen).. (zo spoilerloos mogelijk houden he
).
Btw, het einde is wel erg makkelijk als je een minigun in je handen hebt
Je kan beter de haven inrijden en dan elke keer als je een politiester hebt een paar blokjes om tot je die weer kwijt bent en daarna weer op een drukke plek in de haven wat verkopen, tot je een politiester hebt ....ShotGun schreef op 21 mei 2003 @ 20:23:
Je moet _heel_ erg kort op de toeter drukken en dat gaat ie klingelen. Als ik jou was zou ik geen ijsjes verkopen op een druk punt, maar 2 m voor de pray'n'spray. Als ome agent er dan aan komt hollen gewoon er meteen inrijden
. Klanten zijn daar ook gewoon btw (ik pakte de P'n'S de in het zuiden van het rechtse eiland lag
.)
Dat ging iig vrij hard en was lekker goedkoop doordat je niet hoeft te sprayen.
[ Voor 36% gewijzigd door ACM op 21-05-2003 20:37 ]
voer de sabre turbo af, en de sentinel opMaikeltje schreef op 21 May 2003 @ 20:30:
ben al vanaf 12 uur bezig met "the driver" missie van de Malibu club![]()
zou iemand hem van jullie voor mij willen doen? (diegene krijgt ene kusje)
..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..
'The Driver'? Is dat dat je tegen die nerd moet racen? Is toch hartsikke easy manMaikeltje schreef op 21 May 2003 @ 20:30:
Zodra je bij hem in de buurt bent een zetje geven ter hoogte van 1 van z'n achterbanden.
Hij raakt dan in een spin, en kan je niet meer inhalen. (natuurlijk moet je zelf dan geen fouten maken)
Done, in 1 keerMaikeltje schreef op 21 May 2003 @ 20:30:
Anoniem: 74986
Je bent niet de enigste, Ik ookPostov schreef op 21 May 2003 @ 20:16:
Ik krijg telkens crashes om het uur ongeveer, geluid speelt gewoon door maar beeld zit vast. Schijnen meer lui last van te hebben en in SPV staat er ook al een topic maar denk dat hier wat meer lui lezen
dis zwaar frusti
PSN: DutchTrickle PVoutput
nu maar ff opnieuw alles langslopen en kijken welke ik heb gemist

aan de andere kant liggen wat bootjes als het goed isAnoniem: 74967 schreef op 21 mei 2003 @ 21:13:
[afbeelding]
WTF moet ik hier nou doen!? Als ik naar de voorkant loop, is er niks...!!
Draai je eens om en je ziet dat daar een zwik boten de weg verspert, zorg dat ze weggaan
Mijn manier om "The Driver" uit te spelen: meteen uitstappen en met een M4 zijn banden lek schieten... piece of cake daarna
Nog een vraagje: je hebt die races (zie screenshot Tigertje)... je loopt die marker in, ziet de kaart... en dan? Wat moet je dan doen om aan die race te beginnen
Anoniem: 58754
andere voorkant dusAnoniem: 74967 schreef op 21 mei 2003 @ 21:13:
[afbeelding]
Volgens mij moet je eerst nog een opdracht doen nadat je die stripclub hebt gekocht voordat je er geld aan verdientAnoniem: 45837 schreef op 21 May 2003 @ 21:24:
Ik dacht dat die strip club mij geld opleverde?
niet dus..
The devil is in the details.
Anoniem: 68555
Je moet idd naar die bootjes toe en dan vanaf je eigen boot even de middelste boot helemaal kapot schieten
Hoe doe ik trouwens die chaos missie, je moet binnen 2 min super veel chaos maken maar ik heb hem al 20 keer gedaan en het lukt me maar niet
Anoniem: 24175
wallhack, cheater !!!BrEeZeR schreef op 20 May 2003 @ 22:02:
[afbeelding]
800x600
Nog meer mensen met die vage foutenZou daar patch 1.1 voor zijn?
de meesten geven als tip om met machinevuur op die politie kopter te schieten, gaat ie niet kapot van maar levert wel chaos opbram1234 schreef op 21 mei 2003 @ 21:28:
[...]
Je moet idd naar die bootjes toe en dan vanaf je eigen boot even de middelste boot helemaal kapot schieten
Hoe doe ik trouwens die chaos missie, je moet binnen 2 min super veel chaos maken maar ik heb hem al 20 keer gedaan en het lukt me maar niet
Nee niks, ik cheat niet.. ik heb 1 keer de trainer gebruikt om tijd uit te zetten maar ik cheat absoluut _niet_
Bij de pizzaria in het steegje.. zie maar op de map van de beginpost waar die precies is.Waar vinden jullie die pizza boy-scooter dinges
[ Voor 25% gewijzigd door Dennahz op 21-05-2003 21:35 ]
En als je dat zou doen, wat maakt dat uit? Je speelt niet online dus andere mensen hebben er geen last vanBrEeZeR schreef op 21 mei 2003 @ 21:34:
[...]
Nee niks, ik cheat niet.. ik heb 1 keer de trainer gebruikt om tijd uit te zetten maar ik cheat absoluut _niet_
Heb je trouwens ook dat als je die verneukte textures ziet ze na een tijdje vanzelf weer terugkomen als je even wacht?
Nee weet het maar ik vind het zonde om in zulk soort spellen cheats te gebruiken, hierdoor is GTA3 bij mij dus ook verpest.. op het laatst gewoon niks nieuws meer aangezien ik altijd alles al gezien had enzo.MaRc0 schreef op 21 mei 2003 @ 21:36:
[...]
En als je dat zou doen, wat maakt dat uit? Je speelt niet online dus andere mensen hebben er geen last van
Heb je trouwens ook dat als je die verneukte textures ziet ze na een tijdje vanzelf weer terugkomen als je even wacht?
Ik had vandaag wel wat last van verneukte textures maar reed er snel voorbij dus heb niet gezien of ze terugkwamen.. (toch patch 1.1 maar ff installeren denk ik
Rechtershift indrukken, dan schrijf je je in voor de missie en kan je op zoek naar een snelle autoRafe schreef op 21 mei 2003 @ 21:22:
Nog een vraagje: je hebt die races (zie screenshot Tigertje)... je loopt die marker in, ziet de kaart... en dan? Wat moet je dan doen om aan die race te beginnen
Anoniem: 74967
Pizza restaurant... wilde gok hoorAnoniem: 58657 schreef op 21 May 2003 @ 21:33:
Waar vinden jullie die pizza boy-scooter dinges
Anoniem: 74137

Ik heb nog steeds geen SFX
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 74137 op 21-05-2003 21:48 ]
En dan wil ik graag de tijden van mensen weten....quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Rafe schreef op 21 mei 2003 @ 21:22:
--------------------------------------------------------------------------------
Rechtershift indrukken, dan schrijf je je in voor de missie en kan je op zoek naar een snelle auto
Qylos schreef op 21 May 2003 @ 20:14:
Iemand nog tips voor de eerste missie van de malibu club? Die is echt moeilijkHet lukt me dan wel die gast naar buiten te krijgen maar ik/hij wordt metteen overreden door zo'n lompe fbi wagen
wat een realistische val toch
snelle auto buiten klaarzetten, naar binnen gaan, gelijk eerste deur links en daar een politiepak ophalen. dan op je gemakje dat pasje ophalen, en naar de cel lopen. cel openmaken, en M4 bij de hand hebben. gewoon rustig aan naar buiten gaan, dat ventje achter je houden en gewoon rustig alles neermaaien. buiten aangekomen, sprinten naar je auto. stapt die vent in, mooi zo, stapt ie niet in, boeiendQylos schreef op 21 mei 2003 @ 20:14:
Iemand nog tips voor de eerste missie van de malibu club? Die is echt moeilijkHet lukt me dan wel die gast naar buiten te krijgen maar ik/hij wordt metteen overreden door zo'n lompe fbi wagen
dan naar de eerste de beste pay 'n spray, en dan weer terug naar het politiebureau. die vent staat buiten nog gewoon op je te wachten en is niet aangeraakt door de politie
Anoniem: 34225
Ik heb alles al afgelopen, gebouw wat er staat (lange trap), alles.
Niks te vinden.
Edit: never mind, gewoon met volle vaart over de trap heen jumpen
2e ding is dat ik nergens een pizza scootertje kan vinden
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 34225 op 21-05-2003 23:05 ]
Anoniem: 45837
Die missie lukte me op de PS2 en PC in 1xAnoniem: 68555 schreef op 21 mei 2003 @ 21:28:
FF een vraagje, ik was bij die missie dat je de tank moest stelen uit een peleton van het leger, nog vrij in het begin...tis dat ik mn trainer aanhad en maar iedereen neer kon schietenanders zou ik niet weten hoe je die missie kan voltooien.. iemand ??
ik blokte gewoon een auto voor de tank soldaatjes willen met auto weg zetten en ik pik de tank en rij rustig terug
simpel
Nou die gasten staan op het dak van die gunshopAnoniem: 34225 schreef op 21 May 2003 @ 22:57:
Ik heb het probleem dat ik nu een missie moet doen voor die motorbende, nml. zijn motor terughalen. Eenmaal bij de marker aangekomen, is er niks
Ik heb alles al afgelopen, gebouw wat er staat (lange trap), alles.
Niks te vinden.
2e ding is dat ik nergens een pizza scootertje kan vinden
ik heb ben met me heli erop gevlogen paar gasten neer geknalt en toen moter gepakt
of je moet probeeren om met een vlugge motor terug probeeren via de trap op het dak te komen
[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 45837 op 21-05-2003 23:02 ]
Ik heb nu bij die autoshowroom alle races gereden en daarbij bij alle races 1e geworden, maar wat nu?
Wanneer moet ik auto's gaan verzamelen enzo voor in de autoshowroom?
Het zal wel een noob vraag zijn, maar:Anoniem: 74967 schreef op 21 mei 2003 @ 21:13:
[afbeelding]
Hoe krijgen jullie in godsnaam zo'n aimpunt in 3rd person? Bij mij gaat hij meteen naar 1st person
Dat moet je in die garage 2meter verderop van waar die racekaart hangtTHxZ0NE schreef op 21 May 2003 @ 23:01:
Ben ik weer
Ik heb nu bij die autoshowroom alle races gereden en daarbij bij alle races 1e geworden, maar wat nu?
Wanneer moet ik auto's gaan verzamelen enzo voor in de autoshowroom?
Eeh owja ik speel met een gamepad das waar ookMaRc0 schreef op 21 May 2003 @ 23:05:
[...]
Dan zal er wel een instelling anders staan bij jou ofzo, want zolang je niet op een knop drukt om naar eerste persoon te gaan heb je altijd zo'n mikpunt in derde persoon als je een wapen in je hand hebt

[ Voor 49% gewijzigd door iets op 21-05-2003 23:08 ]
tvw
Dan zal er wel een instelling anders staan bij jou ofzo, want zolang je niet op een knop drukt om naar eerste persoon te gaan heb je altijd zo'n mikpunt in derde persoon als je een wapen in je hand hebtShotGun schreef op 21 May 2003 @ 23:04:
[...]
Het zal wel een noob vraag zijn, maar:
Hoe krijgen jullie in godsnaam zo'n aimpunt in 3rd person? Bij mij gaat hij meteen naar 1st person.
Anoniem: 45837
hij is gewoon dat tommy voorinShotGun schreef op 21 mei 2003 @ 23:04:
[...]
Het zal wel een noob vraag zijn, maar:
Hoe krijgen jullie in godsnaam zo'n aimpunt in 3rd person? Bij mij gaat hij meteen naar 1st person.
en je kan ook rechtermuisknop doen bij sniper en zo
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 45837 op 21-05-2003 23:06 ]

Net effe de RC Plane Race gedaan (is te vinden bij Vice Point bovenop de garage
Beat the time
[ Voor 3% gewijzigd door Jerry op 21-05-2003 23:12 ]
na 50 snuifijsjes kun je er geld halen..Silent Thunder schreef op 21 May 2003 @ 23:24:
Als je Whoopy ijssalon koopt (of hoe dat ook precies heet), kan je daar ook echte missies doen of alleen rondrijden, 'ijsjes' verkopen, daarmee wat geld verdienen en that's it? Want heb net 50 ijsjes verkocht en heb dat ongeveer wel gezien nu. Als dat het enige is wat daar te doen valt... ga ik wel wat anders kopen.
leukste missies zijn bij de filmstudio imho, sunshine auto's levert het meeste op.
Mr_UnAnimouS schreef op 21 May 2003 @ 23:12:
[afbeelding]
Net effe de RC Plane Race gedaan (is te vinden bij Vice Point bovenop de garage).
Beat the time.
1
| Fastest time on RC Plane Race 2:17 |
PSN: Houtvlot
Anoniem: 4479
Ik heb er (in mindere mate) last van: Sinds de nieuwste driver uit was, is het spel éénmaal vastgelopen (gisterenAnoniem: 74986 schreef op 21 mei 2003 @ 20:46:
[...]
Je bent niet de enigste, Ik ookiemand al een oplossing?
dis zwaar frusti
Hebben ATi bezitters nog last van bevriezende filmpjes aan het begin? Bij mij zijn deze problemen wel opgelost.
1
2
3
4
5
6
| race 1= 0:50 race 2= 1:11 race 3= 1:28 race 4= 1:43 race 5= 2:15 race 6= 4:17 |
Ik kan ze waarchijnlijk allemaal nog wel lager brengen, maar dit is na 1x proberen
moet je gewoon afkijken en dan kan je verderMaikeltje schreef op 22 mei 2003 @ 00:02:
wat is dit voor bullshit! ik heb nog niet eens alle missies gehad en krijg die fucking aftiteling al
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Kom ik er uit met een afstandsbediening druk ik op die afstandbediening...
Blaas ik met zelf op
--- HTC Desire HD: ROM: Stock ---10.2" Android ePad 2.1 --- Motorola Milestone: ROM: CyanogenMod 6.1.2 --- ASUS G60VX ---
Anoniem: 6317
Ik deed heel lang die poltiemissies totdat ik dood was gegaan, en achteraf merkte ik dus dat ik 150 armor had. Het was me dus gelukt, wel gek dat er dan niets komt te staan ofzo
bij mij kwam het toch echt links bovenin te staan hoor?Anoniem: 6317 schreef op 22 mei 2003 @ 00:19:
Hoe weet je eigenlijk of je een vigilante missie hebt gehaald?
Ik deed heel lang die poltiemissies totdat ik dood was gegaan, en achteraf merkte ik dus dat ik 150 armor had. Het was me dus gelukt, wel gek dat er dan niets komt te staan ofzoTis dat ik het hier had gelezen maar anders was het me niet opgevallen. Netzoals brandweer. Ik was net te laat maar heb wel heel wat brandjes geblust, hoe weet ik of ik het heb gehaald?
maar ja... bij level 12 heb je het gehaald iig... dus kijk maar in de stats
PSN: Houtvlot
SpelenStaarTT schreef op 22 May 2003 @ 00:17:
Hmmz, rijd ik ergens een loods in (weet nu dat het de 8-ball bomb shop is)
Kom ik er uit met een afstandsbediening druk ik op die afstandbediening...
Blaas ik met zelf opWat moet ik hier meej ?
Hmm, misschien concentreer ik me dan teveel op het killen van criminelen of het blussen van brandendinges schreef op 22 May 2003 @ 00:20:
[...]
bij mij kwam het toch echt links bovenin te staan hoor?
maar ja... bij level 12 heb je het gehaald iig... dus kijk maar in de stats
-edit:
Dit zijn overigens mijn race tijden;
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| Fastest time on 'Terminal Velocity' 0:53 Fastest time on 'Ocean Drive' 1:07 Fastest time on 'Border Run' 1:39 Fastest time on 'Capital Cruise' 1:45 Fastest time on 'Tour!' 2:24 Fastest time on 'V.C. Endurance' 4:48 |
[ Voor 52% gewijzigd door Anoniem: 6317 op 22-05-2003 00:26 ]
maar het kan aan mij liggen maar volgens mij is de storyline nog helemaal niet af, moet nog gewoon standaard missies doen enzoAnoniem: 10452 schreef op 22 May 2003 @ 00:09:
na de storyline krijg e de aftiteling ja
Als je Sony hebt gekillt is de storyline af, daar begint het verhaal mee omdat er geld van hem wordt gestolen. De rest zijn sidemissionsMaikeltje schreef op 22 May 2003 @ 00:28:
[...]
maar het kan aan mij liggen maar volgens mij is de storyline nog helemaal niet af, moet nog gewoon standaard missies doen enzo
hmm, ja die heb ik ook geprobeert.Mr_UnAnimouS schreef op 21 mei 2003 @ 23:12:
[afbeelding]
Net effe de RC Plane Race gedaan (is te vinden bij Vice Point bovenop de garage).
Beat the time.
alleen ik vind die besturing van die vliegtuigjes bagger.
ten eerste stijgen ze verrot op. en ten tweede ze blijven constant stijgen en dalen.
daardoor heb ik dus ook nog niet de missie waar je die boten moet bombarderen gehaald. iemand tips
Gewoon uzi gepakt (of iig 'gele' gun en gewoon op auto's gaan knallen. Daar had ik namelijk VEEL kogels voor en je krijgt voor het kapot schieten van een auto 4 'plings' en na 5 auto's had ik een wanted level van 1 en was de missie geslaagd met nog 1:10 op de klok
Anoniem: 4479
De mijne staan erachter.Dit zijn overigens mijn race tijden;
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 Fastest time on 'Terminal Velocity' 0:53 -> 0:55 Fastest time on 'Ocean Drive' 1:07 -> 1:06 Fastest time on 'Border Run' 1:39 -> 1:36 Fastest time on 'Capital Cruise' 1:45 -> 1:36 Fastest time on 'Tour!' 2:24 -> 2:19 Fastest time on 'V.C. Endurance' 4:48 -> 4:32 The driver ?? -> 2:08
Alle races, uitgezonderd "The driver" gedaan met een pcj 600. Trekt sneller op, maar gaat wel trager door de bochten, net als in het echt.
/edit: ubb-code in een [ code] blok? Oeps

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 4479 op 22-05-2003 01:10 ]
Ik heb ze allemaal gedaan met een Cheetah, volgens mij trekt die sneller op dan de motor tochAnoniem: 4479 schreef op 22 May 2003 @ 01:08:
[...]
De mijne staan erachter.
Alle races, uitgezonderd "The driver" gedaan met een pcj 600. Trekt sneller op, maar gaat wel trager door de bochten, net als in het echt.
/edit: ubb-code in een [ code] blok? Oeps![]()
Mijn driver tijd was overigens 2:09 maar die hoorde niet bij de garage
hehe, heb daar 2 GTA dagen aan 1 stuk over gedaandamster schreef op 22 May 2003 @ 00:44:
[...]
hmm, ja die heb ik ook geprobeert.
alleen ik vind die besturing van die vliegtuigjes bagger.
ten eerste stijgen ze verrot op. en ten tweede ze blijven constant stijgen en dalen.
daardoor heb ik dus ook nog niet de missie waar je die boten moet bombarderen gehaald. iemand tips

Zat op een gegeven moment op level 42, kreeg een dikke $80k per gehaald target, en had ong een uur per target ... alleen toen ging mijn tank over de kop omdat ik de afterburner teveel gebruikte en er iets voorlag... toen maar een andere tank gejat (net te laat om door te kunnen gaan) en naar sunshine auto's gereden.. tank in de garage, andere auto eruit, de spraytent ingereden en mijn 6 sterren waren weer weg
Maar het leverd dus filnk wat op (naast de 150 armor) ook nog een $1.5M bij elkaar gesprokkeld
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
10100111001
Dit topic is gesloten.