Toon posts:

[XP] Waarom niet meer uploaden? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik kan sinds een tijdje niet meer uploaden, ook het versturen van bestandjes via MSN lukt niet meer, de overdracht is dan steeds "mislukt". Het lijkt dus alsof er iets geblokkeerd is waardoor het niet meer lukt.
Ik heb McAfee firewall 2003, maar ook als ik deze uitzet lukt het niet.

Enig idee hoe ik dit verhelp?

Bedankt

• Steefph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-09 07:44
Wat meer info kan van pas komen. Als je winXP heb kan het misschien helpen om de firewall die hierin gebakken zit uittezetten.

[ Voor 5% gewijzigd door Steefph op 19-05-2003 20:47 ]

Alles is terug te redeneren naar 4

Verwijderd

wat voor internetverbinding heb je? ADSL/kabel/modem/via andere computer over netwerk?
Werkt het wel als je je firewall ff disablet?

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik WinXP, ik weet niet hoe ik de firewall die erin zit uitzet, moet ik even zoeken. Verder gebruik adsl van planet. Als ik mn firewall helemaal disable en het programma uitzet is het probleem er nog steeds..

Verwijderd

Topicstarter
ik heb iets veranderd bij verbinding instellingen en.. het werkt! ik baal er nu van dat ik daar niet eerder op ben gekomen.. stom :S

bedankt voor de hulp!

Verwijderd

Topicstarter
Te vroeg gejuichd, bij msn krijg ik dit : Dit bestand kan niet worden verzonden omdat de verbinding geblokkeerd is. Neem contact op met de systeembeheerder of Internet-provider; wellicht kunnen zij bestandsoverdracht inschakelen.

:S

• Steefph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-09 07:44
Maar diegene die het ontvangt kan wel ontvangen :?

Alles is terug te redeneren naar 4

Verwijderd

Wil je de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif knop gebruiken als je iets aan je bericht hebt toe te voegen? Dan hoef je niet zoals je hierboven hebt gedaan 3 keer een reply te posten...

Maar heb je die ingebakken firewall van XP nou uit of aan staan?

Verwijderd

Topicstarter
het probleem is dat ik wel kan ontvangen als iemand anders mij iets stuurt, maar als ik iets probeer te versturen krijg ik die melding...

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif
Zou je dit wat vaker kunnen gebruiken svp :).

Het is niet helemaal duidelijk 'wanneer' het niet en waarom niet enzo. Wees alsjeblieft zo compleet mogelijk. Lees ook de FAQ Forumgedrag eens rustig door :).

Ohja, OS toegevoegd aan de topictitel conform de WOS-Policy :).

[ Voor 19% gewijzigd door Compubiter op 19-05-2003 20:58 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik weet niet waa rik die uit moet zetten...

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:27
Verwijderd schreef op 19 mei 2003 @ 20:57:
het probleem is dat ik wel kan ontvangen als iemand anders mij iets stuurt, maar als ik iets probeer te versturen krijg ik die melding...
En weet je zeker dat die iemand anders waaraan je stuurt kan ontvangen?
Verwijderd schreef op 19 May 2003 @ 20:58:
ik weet niet waa rik die uit moet zetten...
Eh, sorry hoor, wil je nu je edit-knop uitzetten, ik vat je echt niet helemaal.

[ Voor 27% gewijzigd door Xander op 19-05-2003 21:00 ]

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Verwijderd

Topicstarter
ja, dat weet ik zeker, de persoon waaraan ik stuur kan ontvangen.

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2003 21:02 ]

Verwijderd

Je zittoch toevallig niet in een netwerkje? Of achter een router/switch?

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-07 15:50
Configuration -> Netwerk connections -> Lan/Modem -> Advanced -> internet connection firewall

MSN gebruikt alleen poort 1863 voor verbinding naar de login- en switchboard servers, en poorten 6891-6900 voor de file transfers. Dus zet die poorten open.

[ Voor 51% gewijzigd door djexplo op 19-05-2003 21:07 ]

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

Verwijderd

Topicstarter
Nee ik zit niet in een netwerk, gewoon normale adsl verbinding en verder geen andere pc's aangesloten

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:27
Verwijderd schreef op 19 May 2003 @ 21:04:
Nee ik zit niet in een netwerk, gewoon normale adsl verbinding en verder geen andere pc's aangesloten
Normale adsl verbinding?
Wat voor modem?
USB/Ethernet/Router? (jaja, ook aan een router kun je 1 PC aansluiten)

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Verwijderd

Topicstarter
ik heb deze stap gedaan : Configuration -> Netwerk connections -> Lan/Modem -> Advanced -> internet connection firewall , en vanalles open gezet. nu werkt het. Ik zal nu weer zoveel mogelijk dicht zetten en kijken of het blijft werken..

bedankt voor de hulp, dit keer echt :)
Pagina: 1