Die nieuwe drivers zijn echt rot
Ik kan hdtach niet downloaden, site lag laatst plat, ga als ik straks thuis ben nog wel eens kijken. En de 2e versie van die nieuwe driver probeer ik ook ff, ik had de eerste " nieuwe" .
Nou m'n verhaal:
- M'n hd's spinnen opnieuw op bij opnieuw opstarten (bekend)\
- M'n LG brander was plots niet meer te bekennen. Ook reboots uit aan holp niet.
- Bij counter-strike werkte m'n achterste speakers van de 4 niet, in windows wel (eax enzo stond gewoon aan).
Zonder IDE driver (rollback gedaan) zoals ik vroeger draaide kwamen m'n cdrom spelers meteen weer terug. Ook de power-down van harddisk is opgelost. maar dat geluid in spellen nog niet. Toen maar ff de oude geinstalleerd (niet eerst nieuwe weggedaan). Ik reboot, en windows wil niet meer booten, ook geen veilige modus

geen zin in geklooii met repair console enzo, meot ik uitzoeken wat ik moet doen, ghost had ik niet gemaakt want ben nogal veel aan het herinstalleren, maar nu weer netjes de 2.03 driver erop

en alles werkt weer fijn
Heeft iemand misschien een werkend download linkje van hdtach? Ga ik nog eens proberen die drivers, misschien moet ik gewoon meer geluk hebben en eerst netjes de oude drivers eraf halen.
Maar in principe vind ik deze driver maar niks. Ik draai winXP @ Epox 8rda+