Mja ik heb planet ADSL comfort: 768/128 Kbit/s
€ 52,25 per maand
768/128 Kbit/s
geen datalimiet
25 MB homepageruimte
4 mailboxen
5 e-mailadressen per mailbox
modem krijg je nu gratis en veiligheidspakket... Mja kan je veel geld schelen als je het daarvoor doet..
Planet ADSL nu met gratis VeiligheidsPakket en Modem*. En tot 1 juli geen aansluitkosten t.w.v. € 74,95!
Uw totale voordeel is maar liefst: € 190,75!
Het VeiligheidsPakket bestaat uit: gratis 1 jaar E-mail VirusScanner (t.w.v. € 23,40) en gratis 1 jaar PC Firewall (t.w.v. € 23,40).
Lees in de rubriek Veiligheid meer over deze diensten. En kijk hier voor de actievoorwaarden.
Voor de rest in het begin van dit jaar waren er vele ping problemen bij planet, dat kwam door een upgrade destijds

Maar nu heb ik eigenlijk altijd wel 1 van de laagste pings. Hij ligt er echt nooit uit bij mij. Ping is lekker constant, ik download altijd op maximale snelheid, nooit problemen mee.. Een vriend van me heeft deze ook en precies hetzelfde, geen problemen what so ever.. Een andere vriend heeft de advanced versie en zit ook altijd op maximale download.
Newsservers gebruik ik niet zo heel veel, die vriend van me wel en die heeft er alleen maar goede verhalen over. Lekker snel en er is veel te vinden!
Ik heb dus niets slechts over planet te vertellen. Ik heb 1 keer de helpdesk moeten bellen en ik was snel aan de beurt en werd goed geholpen, dus daarover heb ik iig niets slechts te melden.
edit: maar zoals je leest heeft de meerderheid xs4all en zijn er alleen maar goede verhalen over. Dus als je datgene wilt nemen waar de meeste mensen tevreden over zijn zou ik voor xs4all gaan.. Maar goed, voor mij maakt het niets uit verder.
(zijn het nou beide dochterbedrijven van KPN??)
[
Voor 9% gewijzigd door
inXs op 20-05-2003 09:43
]