-- Hi, I'm a signature virus, plz set me as your signature and help me spread. :)
Helaas te druk met andere werkzaamheden.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Naja, eerst maar eens naar de rules kijken, dat het niet "US and Canada only" is e.d.
Moet je één van de eersten zien te vinden, en hem daar op laten lijken. Alstie toch al bijna / helemaal klaar is
(Tyrian mag ook, maar is moeilijker waarschijnlijk)
Van die neptalen zeg maar
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Verwijderd
Hmmm wat mij betreft kan het nog veel retro'er...
Ik vond de Tierragames remakes wel aardig en zo nog wat 3d versies. Jammer dat de zoekmogelijkheden op de site (genoemd in de openings post) niet zo geweldig zijn....
Verwijderd
Maar dat kennen jullie wel
Maar ik ga cker even de rules bekijken!!! Want, dit zie ik wel als een kans, om eindelijk is iets af te maken!
Originally posted by Gilby
Is this compo worldwide? So if I enter and win a prize can I claim it?
--------------------------------------------------------------------------------
Yup u can Gilby, this is open world wide !
En ik heb denk ik al een keuze gemaakt van een spel, rond 1984
mijn web games -> Impossible Snake 2 :: Impossible Snake :: Snake Slider
Ach, de kans dat ik win is nihil gok ik. Maar volgens mij proberen ze nu ook een magazine te zoeken die het op een cover CD wil zetten (alle entries dus).. naja, altijd leuk als je op zoiets komt te staan...
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
Whoa, toch niet Elite?! Als iemand daar eens een OpenGL port van zou maken... The New Kind is leuk, maar ziet er ook nog niet echt super uit. Darkness Falls lijkt discontinued, kheb de auteur wel eens gemaild maar geen reactie...41.6C.6D.61.72 schreef op 22 May 2003 @ 09:45:
...
En ik heb denk ik al een keuze gemaakt van een spel, rond 1984
Maker van Taekwindow; verplaats en resize je vensters met de Alt-toets!
[ Voor 255% gewijzigd door Lars The 18th op 09-05-2004 20:11 ]
Ik denk toch wel dat er al remakes zijn van Elite? Maarre nee,WildernessChild schreef op 24 mei 2003 @ 18:53:
[...]
Whoa, toch niet Elite?! Als iemand daar eens een OpenGL port van zou maken... The New Kind is leuk, maar ziet er ook nog niet echt super uit. Darkness Falls lijkt discontinued, kheb de auteur wel eens gemaild maar geen reactie...
Maker van Taekwindow; verplaats en resize je vensters met de Alt-toets!
http://www.remakes.org/website/competition.php
gogogo!
Ik ga Mushrooms namaken... en hoop dat ik de tijd heb om het helemaal af te krijgen

goed bezig!41.6C.6D.61.72 schreef op 01 June 2003 @ 12:29:
Ik ga Mushrooms namaken...
ik ga E-Motion namaken, ik ga voor de "most faithfull remake" want ik kan eigenlijk niets extra's bedenken. Wel doe ik er 50 extra levels bij.

btw ik zie net bij mobygames dat het ook wel "the game of harmony" heette
screenshot link van mobygames werkte niet
[ Voor 12% gewijzigd door BdR op 01-06-2003 20:02 ]

ben vrij ver gevorderd, het geluid heb ik al geript van de Amiga versie als .WAV files, dat moet nu nog in het spel. Verder moet nog vanalles, zoals het menu, betere spelersbesturing etc. Maar het lijkt al heel wat
Verwijderd

Ik was van plan om Enduro Racer van de SMS na te maken.

Deze toevallig:41.6C.6D.61.72 schreef op 24 May 2003 @ 21:53:Ik denk toch wel dat er al remakes zijn van Elite? Maarre nee,. Het is een BBC spel, erggg simpel maar geweldig
Ik post wel eens een screenie als ik zeker weet dat ik die ga maken

[ Voor 8% gewijzigd door PommeFritz op 09-07-2003 00:44 . Reden: eerst lezen dan posten ]
FireFox - neem het web in eigen hand
[ Voor 255% gewijzigd door Lars The 18th op 09-05-2004 20:10 ]
Maar het grootste gemis vind ik nog dat je het niet goed over internet kunt spelen. Een leuke bomberman die daar in voorziet zou echt top zijn!
Maar dat valt een beetje buiten de scope van zo'n wedstrijd gok ik
het ziet er wel leuk uit, ga je er nog mee door? dat was wel 1 van de betere Master System games.Verwijderd schreef op 08 July 2003 @ 20:05:
Ik heb ook een begin gemaakt aan een remake voor deze competitie, maar omdat het er niet naar uitzag dat het haalbaar is in de gestelde periode, heb ik het al snel opgegeven...
Ik was van plan om Enduro Racer van de SMS na te maken.
[afbeelding]
hee, die wordt ook gemaakt voor de "retro remakes compotition" zie ikLars The 18Th schreef op 09 July 2003 @ 02:19:
Op dit moment is er ook een groep bezig met een remake van het MSX konami spel ROADFIGHTER
de kwaliteit van die eerste games (zie screenshots, www.remakes.org) vond ik niet zo, maar deze Road Fighter is al stukken beter
Verwijderd
Ik denk niet dat ik het ooit ga afmaken, maar je weet het nooit als ik nog eens inspiratie krijg... In ieder geval niet voor deze competitie.BdR schreef op 09 July 2003 @ 09:49:
ga je er nog mee door? dat was wel 1 van de betere Master System games.
Dit was, na Sonic dan, ook mijn favoriete SMS game die ik had. Ik snap niet meer waarom ik het toen een zo moeilijk spel vond, nu speel ik het zonder problemen uit.
Verwijderd
Ziet er goed uit! Keep up the good work!
Verwijderd
Bestaat aleghie schreef op 09 July 2003 @ 13:30:
een supaplex remake zou vet zijn. dat spel heb ik zo ontiegelijk vaak gespeelt en met klasgenoten patsen bij welk level je was. Gruwelijk mooi spel was dat.
http://www.artsoft.org/rocksndiamonds/
RoadFighter, oh YEAH!!! Die tweespelermodus is cool; als 'ie nou ook nog over het net kon spelen, dan was 't helemaal geweldig geweest.Lars The 18Th schreef op 09 July 2003 @ 02:19:
Op dit moment is er ook een groep bezig met een remake van het MSX konami spel ROADFIGHTER
Een echte port van de originele RoadFighter uit 1985 naar DOS bestond al, trouwens, maar die is (uiteraard) single player only. (Jammer dat 't geluid van die ports het onder Windows niet doet...)
[ Voor 11% gewijzigd door Soultaker op 09-07-2003 14:28 ]
[ Voor 255% gewijzigd door Lars The 18th op 09-05-2004 20:53 ]
ik dacht een vrij obscure game te hebben uitgezocht, maar ik was dus toch niet de enige die het destijds speeldeVerwijderd schreef op 09 July 2003 @ 12:38:
Supercool dat iemand een e-motion remake aan het maken is!! Ik heb hem nog (origineel) op de Atari ST en heb dit spel echt VEEL gespeeld. Zo simpel en ZO verslavend
Ziet er goed uit! Keep up the good work!
De Atari ST versie heb ik nu ook op m'n harddisk staan om dingen af te kijken. Steem rulez
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2003 13:14 ]
Ik had de "monsters" en de trappen van Mushrooms e.d. al in het spel, gravity werkte ook + alle geluiden. Maar ik zal het denk ik nooit meer afmaken..
[ Voor 198% gewijzigd door Lars The 18th op 09-05-2004 20:44 ]
41.6C.6D.61.72 schreef op 11 July 2003 @ 14:47:
Ik krijg het niet af.. geen interesse meer. Ik heb op dit moment zoveel andere dingen aan m'n hoofd.
Ik had de "monsters" en de trappen van Mushrooms e.d. al in het spel, gravity werkte ook + alle geluiden. Maar ik zal het denk ik nooit meer afmaken..

btw, Lars The 18Th: werk jij zelf mee aan die "Road Fighter" game?
Laat het even weten als je klaar bentmarty schreef op 09 July 2003 @ 03:22:
.... Atomic Bomberman is leuk, maar volgens mij heel bagger geprogrammeerd ...
Verwijderd
hebben jullie dat ook wel eens.
het spel wat ik zoek is een van de eerste indiana jones/monkey island achtigen. volgens mij ook van lucasarts. met Pull Push Pick up Drop enzovoorts. het spel gaat over iemand die is gekidnapt en in het huis van een of andere doctor. je moet hem/haar bevrijden. aan het begin moet je een team met drie man/vrouw samenstellen en dan kun je steeds 1 van de drie karakters bedienen. ik ben nooit ver gekomen want ik verplaatste altijd alle files op een ramdisk VOOR het spelen en dat ging een keer mis en toen was ik het spel kwijt
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2003 11:20 ]
Verwijderd
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2003 11:30 . Reden: Google link ]
Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!
Verwijderd
had ik ook geprobeerd.Verwijderd schreef op 17 July 2003 @ 11:27:
Maniac Mansion, maar dat had je natuurlijk ook snel via Goooogle kunnen vinden. Bij mij is de bovenste link al raak.
cool zoekwerk
Klopt. Ik den kook dat er minder entries komen dan van te voren gedacht wasBdR schreef op 16 juli 2003 @ 22:22:
[...]
op die manier eindigen vele van dat soort projectjes, jammer. Maar wel herkenbaar, de bekende 80/20 regel. 80% van het geheel kost 20% moeite, de laatste 20% kost 80% inspanning.
btw, Lars The 18Th: werk jij zelf mee aan die "Road Fighter" game?
Maar bij mij is het vooral dat ik wat andere dingen aan m'n hoofd heb, keuzes die een zeer grote invloed in m'n leven zullen hebben enzo.. ( en ook gedeeltelijk "programmers break" syndroom)

tja.. nog een weekje de tijd, wordt wat krap maar gaat wel lukken. Dat is dan mn 2e complete game, cool!
Verwijderd
tijd voor een vervolg lucasarts.
wat volgens mij ook een prime canidate is voor een retro remake is dungeon master voor de atari st.
mischien wat upgraded graphics enzo
Bij het vorige project, heb ik samen met nog 2 anderen het wachtwoord systeem van
The maze of galious helemaal ontcijferd ...
Het is iig wel het zelfde clupje mensen ...
Hier wat screen shots
Vorige release
[image]
Huidige release
[image]
[ Voor 251% gewijzigd door Lars The 18th op 09-05-2004 20:22 ]
nou zou het natuurlijk helemaal cool zijn als je aan het spel open gl zou toevoegen dus dat opeens de camera naar beneden komt en dat je om de auto heen draaitLars The 18Th schreef op 28 July 2003 @ 02:48:
[...]
Helaas niet, door tijd gebrek heb ik niet mee kunnen doen aan de remake van roadfighter.
Bij het vorige project, heb ik samen met nog 2 anderen het wachtwoord systeem van
The maze of galious helemaal ontcijferd ...
Het is iig wel het zelfde clupje mensen ...
Hier wat screen shots
Vorige release
[afbeelding]
Huidige release
[afbeelding]
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
[ Voor 200% gewijzigd door Lars The 18th op 09-05-2004 20:23 ]
Heb je hiervoor DirectDraw gebruikt? of iets anders (normale blt's), ?
die laatste dingen maak ik alsnog af en over 1 of 2 week zet ik die op deze pagina zodat iedereen het kan downloaden. anyway mij benieuwen of ik wat win
http://www.ch.cam.ac.uk/MMRG/people/mdm/xquest.html
(zelf ben ik niet verder gekomen dan "raadt het getal" met msxbasic...)
...en het regent ook nog
XQuest is een remake van de eerder verschenen Crystal Quest en daarvan wordt nu ook weer een remake gemaakt, zie CrystalisDieptriest schreef op 31 July 2003 @ 11:08:
Misschien ook een leuk idee: een remake van Xquest
Het is wel een beetje stressen om het op tijd af te krijgen, maar het is gelukt voor 23:59
We wachten vol spanning af
Roadfighter Final Version
[ Voor 255% gewijzigd door Lars The 18th op 09-05-2004 20:19 ]
[ Voor 198% gewijzigd door Lars The 18th op 09-05-2004 20:19 ]
ziet er goed uit, die 2-player optie is goede toevoeging. Zijn de levels vierkantje voor vierkantje gereconstrueerd!?Lars The 18Th schreef op 31 July 2003 @ 22:28:
YESSSSS de Roadfighter remake is ook ingeleverd ...
en btw had je dit wel eens gezien? -> Road Fighter arcade (1984), daar is die MSX versie dus op gebaseerd.
[ Voor 210% gewijzigd door Lars The 18th op 09-05-2004 20:20 ]
Overigens: voor diegene die geinteresseerd zijn: er bestaat al een (supercoole!) remake van Xenon 2; dit is Xenon 2000. Zie http://www.bitmap-brothers.co.uk/features/xenon2000/
Screenshots:

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Klasse gemaakt! Ik ken mensen die ik heel blij ga maken met jullie moeite!!!Lars The 18Th schreef op 31 July 2003 @ 22:28:
Het is wel een beetje stressen om het op tijd af te krijgen, maar het is gelukt voor 23:59
[/url][/b]
...en het regent ook nog
Verwijderd
Schiet niet op, als je te enthousiast bent, krijg je een leech alertBdR schreef op 01 August 2003 @ 08:29:
en ziehier het resultaar van de competition: 81 "nieuwe" games
Retro Remakes Competition Results
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2003 11:46 ]
Maar als je het één maal door hebt is het een tof spel
[Edit]
Emotion ziet er goed uit
[ Voor 255% gewijzigd door Lars The 18th op 09-05-2004 20:24 ]
Ik ben niet van plan games te downen die ik "niet ken", want het is idd veel werk. Ik zag alleen dat de "Dare Devil Dennis" die "remade" is, gewoon een soort heiligschennis is
En bedanktThe_Eagle schreef op 01 August 2003 @ 08:44:
Overigens: voor diegene die geinteresseerd zijn: er bestaat al een (supercoole!) remake van Xenon 2; dit is Xenon 2000. Zie http://www.bitmap-brothers.co.uk/features/xenon2000/
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
als je "attract mode" laat draaien, krijg je eerst het titel scherm, dan de highscores en dan een instructions-scherm. Net als in het origineel wordt daar getoond hoe het spel werkt.Ik moest wel eerst ff oeffenen hoe het spel presies werkte,
Maar als je het één maal door hebt is het een tof spel
[ Voor 206% gewijzigd door Lars The 18th op 09-05-2004 20:25 ]
Verwijderd
[ Voor 232% gewijzigd door Lars The 18th op 09-05-2004 20:14 ]
heb dit spel op de MSX zoveel gespeeld, super mooi, bij de eerste keer meteen tot level 4 gekomen, level 4 niet 1 x gebotst en ook niet geslipt, en toen liep het spel aan het eind van het level vast

please fix that bug
[ Voor 116% gewijzigd door Eelis op 18-02-2015 20:04 ]
Maar, als je fuel op is, en je rijdt dan nog net door over een checkpoint, is het gameover! verschijdende malen gehad
Die minesweeper ziet er leuk uit!
Gaaf! Weet je toevallig of er nog meer Bitmap Brothers games geupdate gaan worden?The_Eagle schreef op 01 August 2003 @ 08:44:
* curry684 wil Gods en Speedball 2 terug!!!
[ Voor 47% gewijzigd door curry684 op 30-08-2003 14:18 ]
[ Voor 231% gewijzigd door Lars The 18th op 09-05-2004 20:15 ]
Overigens is mijn spel, YALG (staat wel in spiellerij, of in het "algemenere" games programming topic), ook bijna af, de laatste loodjes blijven altijd nog het zwaarste
[ Voor 255% gewijzigd door Lars The 18th op 09-05-2004 20:16 ]
wat screenshots:

aantal dingen aangepast, wat mij betreft is het nu *echt* af -> geen updates of bugfixes of wat ook
oh ja je kan extra levels maken (levels zijn simpele tekst files, editten met notepad ofzo) als je wat leuks in elkaar hebt gezet, stuur het op (bas.de.reuver@home.nl) Ik hoop dan op den duur 50 levels te ontvangen, zodat ik die kan toevoegen als extra "levelset"
[ Voor 200% gewijzigd door Lars The 18th op 09-05-2004 20:17 ]
Ehh...ik hoop dat je toch nog ff een bugfix wil doenBdR schreef op 01 September 2003 @ 01:46:
het is AFversie 1.0 staat online, zie het eind resultaat hiero:
[...]
aantal dingen aangepast, wat mij betreft is het nu *echt* af -> geen updates of bugfixes of wat ook
Ik hebbum net gedownload, maar het redefine keys-gedeelte werkt niet goed. Hij vraagt om de key voor UP en als ik dan pijltje omhoog indruk springt ie weer terug naar het vorige menu. En als ik daarna weer naar redefine keys ga dan wordt UP geskipped en moet ik LEFT geven. Vervolgens springt ie weer terug en staat de optie voor RIGHT door BACK heengeschreven.
Verwijderd
geweldig dit! was vroeger helemaal verslaafd aan dit spel..Lars The 18Th schreef op 31 July 2003 @ 22:28:
Roadfighter Final Version
Ga binnenkort mijn MSX toch maar eens van zolder halen
idd helemaal over het hoofd gezien..marty schreef op 13 September 2003 @ 16:56:
Ehh...ik hoop dat je toch nog ff een bugfix wil doen
Ik hebbum net gedownload, maar het redefine keys-gedeelte werkt niet goed. Hij vraagt om de key voor UP en als ik dan pijltje omhoog indruk springt ie weer terug naar het vorige menu. En als ik daarna weer naar redefine keys ga dan wordt UP geskipped en moet ik LEFT geven. Vervolgens springt ie weer terug en staat de optie voor RIGHT door BACK heengeschreven.

nog andere bug gevonden misschien?
edit:
bug heeft te maken met BlitzBasic "debug enabled", die doet bepaalde dingen opeens compleet anders als je die wel of niet aanvinkt

[ Voor 12% gewijzigd door BdR op 14-09-2003 15:55 ]
http://www.remakes.org/website/competition/results.php
[ Voor 255% gewijzigd door Lars The 18th op 09-05-2004 19:23 ]
jep, mijn game dus op 36ste plaats met waardering 68.33 zie hier voor de review Had ik wel ong verwacht. Vind het alleen wel wat jammer dat "a-Outsiders" bóven mij staatLars The 18Th schreef op 23 September 2003 @ 17:49:
De Uitslag van de Retro RemakeCompetition is bekend !!!
http://www.remakes.org/website/competition/results.php
anyway de rest van de uitslag kan ik me wel in vinden, alleen Road Fighter had ook wel wat hoger mogen eindigen, maja.. dit is slechts de uitslag gegeven door de jury. Ik denk wel dat ie van alle inzendingen 1 van de meest gedownloade games is (mede vanwege het succes van het origineel
Intentionally left blank
De muziek is zelf gecomponeert, maar wel zo dat het afwijkt van het orgineel
De graphix is is ook eigen werk en lijkt niet erg op het orgineel
Juriddisch gezien zijn we dus niet illegaal bezig
Mocht Konami nu protesteren tegen het gebruik van de naam RoadFighter en het komt voor de rechter tja dan hebben we geen poot om op te staan omdat het te veel lijkt op Road fighter.
Natuurlijk zal het nooit zo ver komen, want mocht er een klacht van konami komen zullen wij het ook off line moetten halen ...
We brengen iig konami geen schade toe omdat
- we er geen geld mee verdiennen
- Konami maakt en verkoopt geen MSX games meer dus er is geen sprake van diefstal
- We vermelden de naam Konami altijd, inc de Staff van de orginele game
[ Voor 255% gewijzigd door Lars The 18th op 09-05-2004 19:23 ]
die moet afgemaakt worden, en ik wil MP support
Oh, het ging me niet expliciet om RoadFighter hoorLars The 18Th schreef op 23 September 2003 @ 23:37:
We gebruiken bewust de naam RoadFighter IPV Road fighter
De muziek is zelf gecomponeert, maar wel zo dat het afwijkt van het orgineel
De graphix is is ook eigen werk en lijkt niet erg op het orgineel
Juriddisch gezien zijn we dus niet illegaal bezig
Mocht Konami nu protesteren tegen het gebruik van de naam RoadFighter en het komt voor de rechter tja dan hebben we geen poot om op te staan omdat het te veel lijkt op Road fighter.
Natuurlijk zal het nooit zo ver komen, want mocht er een klacht van konami komen zullen wij het ook off line moetten halen ...
We brengen iig konami geen schade toe omdat
- we er geen geld mee verdiennen
- Konami maakt en verkoopt geen MSX games meer dus er is geen sprake van diefstal
- We vermelden de naam Konami altijd, inc de Staff van de orginele game
[...]
Het 'geen schade toebrengen' is in ieder geval geen juridisch argument; 'Fair Use' zal waarschijnlijk niet van toepassing als het gaat om remakes van spelletjes.
Helaas is uit het verleden gebleken dat er spelletjes fabrikanten zijn (bv Namco) die er erg op gebrand zijn om alle kloons uit de wereld te werken, en anders hebben we onze eigen fijne stichting brein nog.
Anyway: hulde voor jullie remake, heel mooi gedaan
Intentionally left blank
Daar kun je nooit een geldig beroep op doen. Als Konami (bestaan die nog?!) een recht heeft op de naam Road Fighter dan is het geen probleem om ook het gebruik van de naam RoadFighter te verbieden; zeker aangezien jullie het in-game en op de website wel gewoon als twee losse woorden spellen. Maar dat had je zelf ook al geconstateerd.Lars The 18Th schreef op 23 September 2003 @ 23:37:
We gebruiken bewust de naam RoadFighter IPV Road fighter.
Mwoah, de graphics zijn duidelijk geinspireerd op het origineel. Dat is juist wat ik zo ontzettend cool vind aan de remake; het ziet er allemaal modern uit, maar feitelijk zijn het exact dezelfde plaatjes op dezelfde plekken.De muziek is zelf gecomponeert, maar wel zo dat het afwijkt van het orgineel. De graphix is is ook eigen werk en lijkt niet erg op het orgineel.
Dat is een beetje een twijfelachtige uitspraak. Wat heel sterk is, is dat jullie niet letterlijk graphics of code gekopieerd hebben (alles is opnieuw gemaakt); problemen met auteursrecht zul je dus niet hebben. Crisp had dat met Lemmings helaas slechter geregeld; de kans is groot dat 'ie met eigengemaakte graphics minder last zou hebben gekregen (al sluit ik niet uit dat Stichting Brein dan ook niet even zou gaan dreigen, in de hoop dat 't zou werken); dat kan natuurlijk niet echt voor dat spel, want die pixelmannetjes zijn juist zo herkenbaar. Overigens lijkt het mij dat Konami nog steeds rechten zou kunnen claimen op bepaalde concepten, want die lijken er juist wel heel erg op (logisch; dat is het hele punt van de remake!).Juriddisch gezien zijn we dus niet illegaal bezig.
Ik vind 'm in ieder geval geweldig! Ik vind het echter wel jammer dat de besturing wat meer vertraging heeft dan op de MSX. In het origineel duwde ik alle autootjes gewoon aan de kant (vrachtwagens niet, natuurlijkIk had voor RoadFighter een top5 positie verwacht maar we zijn ook heel blij met de 7e plaats hoor , komt waarschijnlijk omdat MSX is in Engeland nooit echt een success is geweest...
Verwijderd
Op het forum van remakes.org is er hier wel iets over gezegd:crisp schreef op 24 september 2003 @ 09:56:
Eigenlijk ging het me er meer om of er vanuit de organisatie van remakes.org richtlijnen gegeven worden, ...
remakes.org forum
("The Toker" is een van de organisatoren van de competitie)
Ze doen er duidelijk niet moeilijk over.
oh ja, een van de grootste gamedev companies ter wereldSoultaker schreef op 24 september 2003 @ 13:25:
Konami (bestaan die nog?!)
[ Voor 206% gewijzigd door Lars The 18th op 09-05-2004 19:24 ]
Maar goed
waarom zijn alle posts van Lars The 18Th veranderd in "gone" ?
Een email adres als: GOTzuigt @ hm . com zegt waarschijnlijk genoegBdR schreef op 03 oktober 2003 @ 15:42:
[...]
waarom zijn alle posts van Lars The 18Th veranderd in "gone" ?![]()
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.