[outlook] zelfde mail op meerder PCs

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03-2025
Dag,.

Ik heb hier meerdere PC`s.
Hoe kan ik er nou voor zorgen dat deze PC`s min. 2 via outlook dezelfde mailbox gebruiken.
Dit is gewoon een e-mail account van planet.
Nu is het zo dat als je met de ene outlook de berichten ophaalt, dan zitten ze zegmaar in outlook a en en dan kun je ze nietmeer ophalen in outlook b.
Is er geen manier dat outlook a & b de berichte beide kunnen ophalen en gebruiken.

Greetz

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Mail op de server laten staan.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• thejoker80
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

Moet je ergens in outlook aanvinken dat je mail op de server laat staan, krijg je wel 2 keer dezelfde berichten binnen geloof ik. Dnek i kwel dat hierover genoeg te vinden is in de search. Lees voortaan eerst ff de faq(alle faqs dus) voordat je een topic opent.

Verwijderd

mail op server laten staan?
edit:
spuit 11...pers. voornemen: F5 drukken en dan pas reageren

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2003 10:58 ]

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

[search=outlook meerdere computers]
Om maar een voorbeeld van een zoekstring te geven die je zou kunnen gebruiken om even zelf te zoeken. Want er wordt wel verwacht dat je zelf een beetje moeite doet voordat je een topic opent ;).

[rml][ outlook] Zelfde Postvak IN op meerdere computers[/rml] is een voorbeeld van eenzelfde topic waar de oplossingen die in dit topic staan ook al genoemd staan. Als je voortaan aangeeft wat je zelf al hebt geprobeerd en gevonden en waarom het niet werkte, kunnen wij je gerichter helpen. Nu krijg je voornamelijk antwoorden die ook wel in de Help staan van Outlook, omdat wij niet weten of je dit allemaal al hebt geprobeerd. Lees de FAQ Forumgedrag eens door, daar staat in wat er allemaal van je verwacht wordt :).

Dit topic is gesloten.