Ik ben sinds een maand of 3 de "gelukkige" eigenaar van een Epson Stylus Photo 870, maar na een kleine maand kwam er al geen inkt meer uit en moest hij terug. Hij kwam terug met de opmerking: patronen leeg en koppen schoongemaakt (zat nog de helft in volgens de software en vreemd dat alle kleuren en zwart tegelijk op zijn...). Vandaag is hij er weer helemaal mee genokt, een heel klein beetje zwart komt er nog uit en de head clean maakte het alleen maar erger. Hij had een week of 2 niet meer geprint. Ik mag van een printer van 700 gulden toch wel verwachten dat hij het langer dan 4 weken blijft doen? Iemand nog meer problemen met deze of andere Epsons?
er was gisteren nog een topic over epson.. ff zoeken:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/74949
daar was men er niet al te positief over.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/74949
daar was men er niet al te positief over.
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
Ik zelf ben de gelukkige eigenaar van een Epson Stylus Photo 870. Ik print met regelmaat documenten en foto's. De kleuren cartridge gaan redelijk snel op. (zijn inderdaad niet al te groot, maar zijn dan ook niet zo duur) de zwarte is nog steeds de originele terwijl ik nu bezig ben aan mijn tweede kleuren cartridge. Heb de printer nu een maand of 2 1/2. Zelf ben ik er zeer tevreden over.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Nou, mijn vertrouwen in Epson is over de jaren ook sterk afgenomen, de eerste, een Epson 500 heeft het een jaartje redelijk goed gedaan (met regelmatig kopppen schoonmaken wat inkt vreet) maar daarna is ie ermee op gehouden, de tweede, een 440 heeft het 6 maanden volgehouden, heb nu horizontale strepen die ik er met geen mogenlijkheid meer uit krijg!
Als ie er helemaal mee stopt denk ik niet dat ik nog een epson neem.. wil er graag langer als een jaar mee doen
Als ie er helemaal mee stopt denk ik niet dat ik nog een epson neem.. wil er graag langer als een jaar mee doen