en niet gelijk slotje!
ik heb wel degelijk een zeer goede reden om ze dit toe te wensen!
1.5 jaar geleden kocht ik mijn Epson 640 printer, die vanaf de eerste dag problemen gaf omdat die stomme kop steeds verstopt zat
op advies van de helpdesk steeds maar gepowercleaned, de inkt vloog er doorheen die 1.5 jaar (tja ik dacht het zal wel zo horen...), totdat ie pasgeleden echt hopeloos verstopt raakte en reinigen niks meer hielp.
Tijd voor een nieuwe printer dus
Ik lees tests, epson komt er toch steeds als beste uit zie ik.
Maar ik denk nog van, ik heb veel problemen gehad met vorige epson, dus zou ik dat nou wel doen?
Ik heb een paar winkels gebeld, en gevraagd naar dit probleem, mij werd verteld dat dit een incident geweest moest zijn, wat normaal gesproken niet voorkomt.
Ik geloofde het ook nog! STOM!!!!!! STOM!!! (damnit ik kan mezelf wel voor m'n kop slaan)
Nou bestelde ik dus een Epson 880, nieuwste model en zo, dus ik denk dat zit wel goed.
Komt ie eergister.
Ik afgelopen dagen wat printen om te kijken hoe dat ding presteert
MAAR WAT ZIET MIJN OOG?! dunne lichtere strepen door de prints? het zou toch niet... ? reinigen dan maar... nu weer printen... HUH!? ze zijn er nog steeds... nee toch zeker?
Nog een keer uitlijnen dan maar, op hoogwaardig papier uitlijnsels geprint, met vergrootglas toch de juiste eruit gekozen.
Ik weer printen dus... weer strepen
Ik probeer een ander plaatje, je weet maar nooit... weer strepen
een powerclean dan maar? na 2 dagen?
kost wel veel inkt, maar vooruit dan maar,
it's worth a try...
Print dus 6 regels zwart, 6 rood, 6 blauw, 6 geel. Clean. -> weer print -> clean (5x)
Nu weer dat plaatje printen
...toen werd ik echt ONTZETTEND PISSED!!
GODVERDOMME NOG STEEDS DIE KANKERSTREPEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je zal je wel kunnen voorstellen dat ik me flink belazerd voel door epson!
(ps ik gebruikte natuurlijk de originele bijgeleverde epson inkt he!!)
Ik zal een goed werkende printer krijgen
al moet ik er iedere week een terugsturen!
Het zal me een zorg zijn! ik ZAL een goed werkende printer krijgen
Ik heb er zelfs 3 jaar extra garantie bij gekocht!
Ik eis er trouwens ook nieuwe inkt bij, f*cking powercleans zuipen inkt!!
CONCLUSIE: EPSON, NIET DOEN!!!! GELOOF ME!!!! IK KAN HET WETEN!!!!
ik heb wel degelijk een zeer goede reden om ze dit toe te wensen!
1.5 jaar geleden kocht ik mijn Epson 640 printer, die vanaf de eerste dag problemen gaf omdat die stomme kop steeds verstopt zat
op advies van de helpdesk steeds maar gepowercleaned, de inkt vloog er doorheen die 1.5 jaar (tja ik dacht het zal wel zo horen...), totdat ie pasgeleden echt hopeloos verstopt raakte en reinigen niks meer hielp.
Tijd voor een nieuwe printer dus
Ik lees tests, epson komt er toch steeds als beste uit zie ik.
Maar ik denk nog van, ik heb veel problemen gehad met vorige epson, dus zou ik dat nou wel doen?
Ik heb een paar winkels gebeld, en gevraagd naar dit probleem, mij werd verteld dat dit een incident geweest moest zijn, wat normaal gesproken niet voorkomt.
Ik geloofde het ook nog! STOM!!!!!! STOM!!! (damnit ik kan mezelf wel voor m'n kop slaan)
Nou bestelde ik dus een Epson 880, nieuwste model en zo, dus ik denk dat zit wel goed.
Komt ie eergister.
Ik afgelopen dagen wat printen om te kijken hoe dat ding presteert
MAAR WAT ZIET MIJN OOG?! dunne lichtere strepen door de prints? het zou toch niet... ? reinigen dan maar... nu weer printen... HUH!? ze zijn er nog steeds... nee toch zeker?
Nog een keer uitlijnen dan maar, op hoogwaardig papier uitlijnsels geprint, met vergrootglas toch de juiste eruit gekozen.
Ik weer printen dus... weer strepen
Ik probeer een ander plaatje, je weet maar nooit... weer strepen
een powerclean dan maar? na 2 dagen?
kost wel veel inkt, maar vooruit dan maar,
it's worth a try...
Print dus 6 regels zwart, 6 rood, 6 blauw, 6 geel. Clean. -> weer print -> clean (5x)
Nu weer dat plaatje printen
...toen werd ik echt ONTZETTEND PISSED!!
GODVERDOMME NOG STEEDS DIE KANKERSTREPEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je zal je wel kunnen voorstellen dat ik me flink belazerd voel door epson!
(ps ik gebruikte natuurlijk de originele bijgeleverde epson inkt he!!)
Ik zal een goed werkende printer krijgen
al moet ik er iedere week een terugsturen!
Het zal me een zorg zijn! ik ZAL een goed werkende printer krijgen
Ik heb er zelfs 3 jaar extra garantie bij gekocht!
Ik eis er trouwens ook nieuwe inkt bij, f*cking powercleans zuipen inkt!!
CONCLUSIE: EPSON, NIET DOEN!!!! GELOOF ME!!!! IK KAN HET WETEN!!!!