to hell with epson!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 1.008 views sinds 30-01-2008

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
en niet gelijk slotje!

ik heb wel degelijk een zeer goede reden om ze dit toe te wensen!

1.5 jaar geleden kocht ik mijn Epson 640 printer, die vanaf de eerste dag problemen gaf omdat die stomme kop steeds verstopt zat

op advies van de helpdesk steeds maar gepowercleaned, de inkt vloog er doorheen die 1.5 jaar (tja ik dacht het zal wel zo horen...), totdat ie pasgeleden echt hopeloos verstopt raakte en reinigen niks meer hielp.

Tijd voor een nieuwe printer dus

Ik lees tests, epson komt er toch steeds als beste uit zie ik.

Maar ik denk nog van, ik heb veel problemen gehad met vorige epson, dus zou ik dat nou wel doen?

Ik heb een paar winkels gebeld, en gevraagd naar dit probleem, mij werd verteld dat dit een incident geweest moest zijn, wat normaal gesproken niet voorkomt.

Ik geloofde het ook nog! STOM!!!!!! STOM!!! (damnit ik kan mezelf wel voor m'n kop slaan)

Nou bestelde ik dus een Epson 880, nieuwste model en zo, dus ik denk dat zit wel goed.

Komt ie eergister.

Ik afgelopen dagen wat printen om te kijken hoe dat ding presteert

MAAR WAT ZIET MIJN OOG?! dunne lichtere strepen door de prints? het zou toch niet... ? reinigen dan maar... nu weer printen... HUH!? ze zijn er nog steeds... nee toch zeker?

Nog een keer uitlijnen dan maar, op hoogwaardig papier uitlijnsels geprint, met vergrootglas toch de juiste eruit gekozen.

Ik weer printen dus... weer strepen
Ik probeer een ander plaatje, je weet maar nooit... weer strepen :(

een powerclean dan maar? na 2 dagen?
kost wel veel inkt, maar vooruit dan maar,
it's worth a try...

Print dus 6 regels zwart, 6 rood, 6 blauw, 6 geel. Clean. -> weer print -> clean (5x)

Nu weer dat plaatje printen

...toen werd ik echt ONTZETTEND PISSED!!

GODVERDOMME NOG STEEDS DIE KANKERSTREPEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Je zal je wel kunnen voorstellen dat ik me flink belazerd voel door epson!
(ps ik gebruikte natuurlijk de originele bijgeleverde epson inkt he!!)

Ik zal een goed werkende printer krijgen
al moet ik er iedere week een terugsturen!
Het zal me een zorg zijn! ik ZAL een goed werkende printer krijgen

Ik heb er zelfs 3 jaar extra garantie bij gekocht!

Ik eis er trouwens ook nieuwe inkt bij, f*cking powercleans zuipen inkt!!

CONCLUSIE: EPSON, NIET DOEN!!!! GELOOF ME!!!! IK KAN HET WETEN!!!!

:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:15

DarkSide

theres no place like ::1

Ik heb over het algemeen alleen goede ervaringen ermee. Moet eerlijk zijn had laatst een epson stylus photo 870 gekocht die had het zelfde. Had hem teruggestuurd een nieuwe gekregen en deze werkt nog steeds perfect. Vriend van mij heeft dezelfde printer, ook zonder problemen. Zelfd ben ik er wel tevreden over. Maar kan me voorstellen dat jij door je ervaringen een wat minder positieve mening hebt

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• FReaKaNDeLL
  • Niet online
k heb nog een echt epson apex 80 9 (!) naalds matrix printer, en dan ding is niet kapot te krijgen :)
zulle we ruilen? ik die 880 met 3jr garantie en jij die apex 80 :)

• Wouter
  • Niet online
Op woensdag 22 november 2000 19:00 schreef oVeRLoaD het volgende:
k heb nog een echt epson apex 80 9 (!) naalds matrix printer, en dan ding is niet kapot te krijgen :)
zulle we ruilen? ik die 880 met 3jr garantie en jij die apex 80 :)
:( :(

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Vraag: zitten die strepen door alle prints?

Waar ik het op zou houden is dat je verkeerde printinstellingen in je programma waar mee je de afbeelding wil afdrukken gebruikt.

Vooral omdat de "tests" wel goed werken.

Maar als op alle prints strepen zitten zou ik zeggen neem em mee terug naar de winkel en laat ze daar de prints zien (eventueel daar een afdruk maken) en dan moet dat ding zo om geruild kunnen worden..

If you didn't win today, you can always win tomorrow

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-12 16:03

JT

VETAK y0

Epson rulez !!!! Ik had dezelfde problemen met Hp.... ik heb een nieuwe 680 en hij is ZWAAR bruut !!

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Epson rules idd.

Nooit problemen mee. Canon is kut en HP ook. Allebei ervaring mee.

Verwijderd

Ik heb de epson stylus color 440, echt de ideale printer.... als hij nog te krijgen is, neem die, staat bekend als de beste in de epson serie (van alle kanten bekeken, de minste problemen) (geen zelfs >:))

• FalconM
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Ben het met JT eens: m'n oude HP Deskjet 670 had precies dezelfde problemen, eerst binnen de garantietermijn, zodat HP 'm wel omruilde. Anderhalf jaar later weer precies hetzelfde (strepen dus).
'k heb nu ruim een half jaar een Epson Stylus Color 740 en die doet het echt erg goed :)
HP is dus ook niet heilig mijns inziens!

Volvo V70 D5 my2011

Verwijderd

Epson :r

Reden: driversupport is zwaar klote. Installeer ik de Nederlandse drivers voor een klant, krijg ik dat takkeding op geen enkele manier aan de praat. Wat blijkt later? Alleen de Engelse drivers werken :?

EPSON :r:r:r:r:r:r:r:r:r:r

Verwijderd

Ik heb al een hele lange tijd een epson 600. Echt een superding vindt ik. Hij is beter dan welke HP dan ook. Wat een epson printer wel niet leuk vindt als je achter elkaar 3 cartridges achter elkaar leegprint. Dan wordt de kop volgens mij zo warm dat er een permanente schade ontstaat. Maar nieuwe koppen erin en ding print nog steeds. Espon rules echt wel.

mzzl

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Al dat gezeik met dure inkt, strepen, niet goed opdrogen, zeikerig op papier e.d. ben ik gelukkig vanaf.
Print toch altijd zwart-wit, op mijn HP LaserJet III-D :7.

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

• FalconM
  • Niet online
/overbodig - mode/

Da's leuk voor je Tony maar sommigen willen ook wel'es een kleurenhoesje voor een CD printen en dat wordt lastig met jouw HP ;)

/ einde overbodig - mode/

Volvo V70 D5 my2011

Verwijderd

Heb ook een Epson Styles 600. Perfect dingetje.

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
ik heb hier een 640 staan.

Ding zit om de haverklap verstopt. al in de alcohol gedompeld en zo. Powerclean ? dat moet ik ook es doen denk ik.....

Klote dingen :r

Verwijderd

Ik heb al jaren een HP 520 en sinds 1,5 jaar een 720. Nog nooit, en ook echt nooit, problemen mee gehad. Ik heb wel slechtere verhalen gehoord over de 6xx serie, maar dat is ook goedkope consumenten (=opa's die een computer kopen op de vorm van de kast) printers. De inkt is alleen iets duurder, maar ik koop liever duurdere inkt dan iedere keer gekanker met drivers/rotte koppen/verstoppingen/etc.

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Epson is kut canon is goed, hp is kut. blah blah blah :r ... Daar heeft ie toch helemaal niks aan.

TIP: Breng dat ding terug (binnen 8 dagen), vraag je geld terug en ga eens op zoek naar een printer die wel aan je wensen voldoet. Pak er eens een paar vergelijkende testen bij (koop zoŽn lekker consumentenblaadje als de CT! of de CT) en sla de testen er eens op na.

de betaler vervuilt

• Wouter
  • Niet online
ja het zal best dat velen er nog nooit problemen mee hebben gehad

maar ik wordt er strontziek van

wat is nou de kans dat je dit overkomt? en dan 2 keer? damn, heb ik echt zoveel pech!? :(

• Laurent
  • Niet online
Ik heb dat ook!!!!!
Iritante klote strepen! Ik heb de 740! In Win2k maar ook in Win98 had ik er ook last van.

Verwijderd

Nou, ik kan je zeggen dat je zeker niet de enigste bent!

Want ik kan hem ook niet meer zien :r :r :r

Mijn Pa wou ook z'n Epson (het is maar goed dat ze de ZON met een "S" hebben geschreven, want dat is iets wat je zeker niet meer ziet!) Dus gekocht... |:(

Print hij maar halve pagina's....
op een nadere pc deed hij het wel... |:(

Dus een ISA printer kaartje gehaald..
Heeft dat F**cKing kaartje mijn MOBO opgeblazen :( :(

Dus nieuwe MOBO gekocht, is nu dag later de HD van mijn PA opgeblazen :( :(

Hoe dan ook >:) EPSON >:) Heeft het gedaan!
Want zonder die F**cKinG printer had mijn Pa nu geen problemen gehad!!

En ik oo niet !

• charlie
  • Laatst online: 14-10 13:08

charlie

?*?

Volgens mij bestaat de ideale inkspuiter echt niet. Ik heb ook meer dan voldoende problemen gehad met HP dingetjes. Die gaan gegarandeerd defect als de garantie verlopen is. HP 1600C (2X defect) HP890C 2X defect, De 1200C verfrommelt de A3tjes regelmatig...

• Ricochet
  • Laatst online: 01-10-2023

Ricochet

Ing. Vliegtuigvouwkunde

Wouter probeer het volgende eens, heb ik ook gedaan. Ik heb de 640 en die geeft bij mij bij gewoon of economy instellingen ook van die strepen. Ik heb ontdekt dat het vaak te maken heeft met de verkeerde resolutie instelling met het gebruikte papier. Ik heb namelijk ook eens op Epson 1440 dpi photopaper een print gemaakt voor een project op school. Dit deed ik dus inderdaad op de hoogste resolutie en wat denk je? GEILE PRINT, G*******MME Dit was alleen al vrij vroeg nadat ik hem had aangeschaft en ik besloot dus om maar niet terug te gaan. Probeer eens om zo'n print te maken op origineel epson photopaper. Die van mij is er een kwartier tot 20 minuten mee bezig geweest, maar ik had ook wel een kwaliteitje hoor. Er was op mijn opleiding zelfs eentje die vroeg of ik het had laten drukken. Succes en ik hoop echt dat je een wat positievere indruk kan krijgen, want epson kan echt mooi printen.

I think, therefor I am.....I think.

• Hein
  • Laatst online: 13-11 21:17
Als je op de hoogste resolutie print gaat ie volgens mij meerdere malen over hetzelfde stukje heen en zullen strepen minder snel opvallen.
Ik heb een 600, en had ook strepen als er op een economy stand werd geprint.

Totdat ik een op een beurs noname cartridges heb gehaalt. De inkt die daar inzat rook heel smerig naar oplosmiddel maar heeft op een of andere manier mijn kop wel schoon gemaakt :7
Heb nu nergens meer last van.

• Wouter
  • Niet online
vandaag een nieuwe 880 gehad

... trekt wederom strepen

ik ga die helpdesk bellen om ze tot een bekentennis te dwingen dat ze gewoon geen fatsoenlijke printers kunnen maken

dit is geen geintje... hij trekt echt wéééér strepen.... nummer 3

• Wouter
  • Niet online
oops dubbel

• Pc123
  • Laatst online: 19:06
mijn epson stylus photo 870 werkt gewoon perfect, prachtige plaatjes! en bij een goedkope webshop kosten zowel de kleur en zwart cartridges maar 40 piek (inclusief verzendkosten), dat is bij andere merken veel meer. Helaas heb ik nog nergens alternatieve cartridges kunnen vinden

• uibeltje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:22

uibeltje

Idiotheque

Op donderdag 30 november 2000 19:42 schreef Wouter17 het volgende:
vandaag een nieuwe 880 gehad

... trekt wederom strepen

ik ga die helpdesk bellen om ze tot een bekentennis te dwingen dat ze gewoon geen fatsoenlijke printers kunnen maken

dit is geen geintje... hij trekt echt wéééér strepen.... nummer 3
Mijn toevoeging ging verloren omdat het netwerk hier ermee ophield :(
Ik begin gewoon opnieuw ;)

Ik zei dus: als je tot 3-maal toe hetzelfde probleem hebt met zo'n printer lijkt het mij sterk dat het aan de printers ligt. Het lijkt mij eerder een driver, kabel, of nog erger hardware probleem. Al eens geprobeerd op een andere pc met een andere kabel en de nieuwste drivers van internet?

HAHAHAHAHA!!!! Ze maken op 3FM nu reklame voor de nieuwe Epson inkjetprinters. LOL :o

Ben benieuwd of het posten nu wel gaat lukken.

• Wouter
  • Niet online
-1 achterhaald :)

Verwijderd

Kan je geen ander type krijgen? Misschien is het wel het type dat gewoon slecht is...

• Wouter
  • Niet online
ik heb de helpdesk gebeld

ze stonden voor een raadsel toen ik vertelde dat dit al m'n 3e epson was met problemen

ze gaan het probleem voorleggen aan epson,
ze zeggen dat het mischien wel aan epson ligt >:) DUH >:)

• uibeltje

uibeltje

Idiotheque

Op donderdag 30 november 2000 19:51 schreef Pc123 het volgende:
Helaas heb ik nog nergens alternatieve cartridges kunnen vinden
http://www.printsupplies.nl/Epsoninkjet.htm

ik zie alleen de 870 er niet tussen staan maar gaan daar niet die standaarddingen van epson in? Moet je ff het bestelnr. controleren op die site, ik koop ze er ook altijd. Kleur: 30,- Zwart: 15,-

• Kenx
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Kenx

Uchuujinsan

Ik heb 3 jaar een epson stylus color 500 gehad en dat ding slurpte inkt en de afdrukkwaliteit werd alleen maar slechter tot ie uiteindelijk helemaal niks meer printte.

Persoonlijk ken ik niemand die een epson inkjet heeft die ouder is dan 3 jaar en streeploos print :(.

Als het niet kan zoals het moet, dan moet het zoals het kan.

• llevering
  • Laatst online: 17-12 12:52
Ik heb in 1 jaar twee epson naar de vuilnisbelt gebracht. Eentje van 4 jaar oud en een 366 dagen oud(epson wil hoe dan ook geen garantie geven).

Nooit problemen met HP en ik werk er al 6 jaar mee. Ik sluit me bij de titel van dit bericht aan.

Trouwens je kunt bellen (of in mijn geval e-mailen) met de helpdesk wat je wilt het heeft absoluut geen nut. Want je hebt alleen maar een beetje pech gehad en dat kan gebeuren dat moet je maar accepteren.

edit: typ fouten

• Badger
  • Laatst online: 01-09 10:18
Epson zuigt idd behoorlijk.

ca. 1,5 jaar geleden een epson 750 gekocht. Je raadt het al: Na een tijdje kwamen de strepen. Dan maar cleanen. En dit moet je idd heel errug vaak doen. Op een gegeven moment (garantie was ondertussen vervallen) werdt het zo errug dat er alleen maar een paar puntjes bij de test verschenen dat ik hem heb open gemaakt en handmatig de koppen heb schoon gemaakt. En dat hielp voor geen ene meter. Ik ben zo pissig geworden dat ik dat ding het raam uit gwepleurd heb.:(

Nu weer een Epson (760) gekocht en na nog geen 6 maanden (!) is de papier transporteur naar de klote. Al mijn papier wordt er schuin doorheen getrokken en loopt vervolgens vast. :(
Hij is nu in reperatie en ondertussen kan ik mijn werk niet uitprinten. Die reperatie zal wel weer een maand duren dus ik ben nu flink de Sjaak (no offense to the RL Sjaken)

Ik koop volgende keer gewoon een Xerox, HP of een Canon.

• Wouter
  • Niet online
hardware probleem: nee, op de laptop doet ie het ook

kabelprobleem: met een gloednieuwe usb kabel?? , die 640 was trouwens met gewone printerkabel en die had het ook

driverprobleem: ik gebruik de laatste drivers

• Neman
  • Laatst online: 16-12 20:31

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

wtf houdt dat powerclean in??

• Wouter
  • Niet online
powerclean: 5 keer reinigen met tussendoor in de 3 hoofdkleuren tekst printen

daarna zou je weer kunnen moeten printen,
als je inkt tenminste niet op is door het powercleanen !!!! :(

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-11 18:21
* DJSmiley vind in t algemeen de meeste inktjet printers kut..

Canon werkt altijd kut,
Epson heb ik (Via mn werk) al de nodige mogen terugsturen binnen de garantieperiode, allemaal vergelijkbaar probleem: verneukte kop.

HP is ook niet alles, 670/690 printers van heel NL zijn zo ongeveer naar de klote, incl. de mijne :(

Ben benieuwd wanneer de 710 en 720 massaal terugkomen, de 600 serie was rond een jaar na productie...

Tot nu toe vind ik de HP Laserjets t hardst roeleren, alleen die dingen (behalve de dure) zijn zwart/wit..

naja, dan maar zwartwit CD hoesjes.. enne, spindels en cdtassen roeleren, hoef je al helemaal nix meer te printen aan hoesjes :)

• Grenco
  • Laatst online: 18-11 14:06
Epson ROELT!!!!!

mijn epson printers zijn nog nooit kapot geweest

epson stylus 600 en een 800

en ze zijn nog een goede sponsor ook !
ECHT WEL

Righty-dokey matey-bloke flap old salty sea-dog amigo skipjack jockstrap piano-tuner, let's see you balls this one up!

• mrFreeZe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 25-05 13:19
Ik heb sinds vanmiddag ook een Epson 880.

Eerst de doos uitgepakt, 100 irritante plakkertjes verwijderd, inkt erin gedaan en de stekker erin. Het apparaat begon vrolijk te piepen en te knarsen. Na 2 minuten opwarmtijd afgewacht te hebben ben ik opzoek gegaan naar de installatie cd. Deze zit samen met Corel Custom Photo netjes in een mapje samen met de installatie handleiding (niet gelezen overigens). Cd erin ...., BLAUW SCHERM ?!. :?
De cd is naar de klote, nouw ja, dan maar downloaden.
'Download Here!' schreeuwt http://www.epson.nl vanaf de eerste pagina.
'Too many users, come back l8r' antwoord ftp.epson.de |:(, dan maar een italiaanse :? of duitse :r versie :'(.
'File not found' antwoord ftp.epson.it..

WTF ?!

Is er dan NERGENS een DRIVER te krijgen ?! :?

Epson laat me achter met meer van deze loze meldingen...

Na een zoektocht op http://www.driverguide.com uiteneidelijk een engelse driver gevonden. >:)

Papier erin, testpage!

Anthousiast kijk ik toe hoe het apparaat aanstalte maakt om zijn eerste velletje naar binnen te slurpen. Helaas........ het papier wordt schuin naar binnen getrokken waardoor het apparaat compleet vastloopt :(

Vervolg komt... *D

Like this yall...

• Wouter
  • Niet online
ben benieuwd

maak een plaatje van 300x300 met stroken van 100 met de 3 hoofdkleuren

print het in 360 dpi, microweave uit, hoge snelheid uit

kijk of je strepen ziet

• sjolmers
  • Laatst online: 30-06 17:05

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

Ik ken het probleem.....
zelf geen problemen gehad, ik houdt het bij mijn HP laserjet, maar mijn vader heeft een Epson Photo 750 klote ding, altijd verstopt :r en dat ding is er nu helemaal mee opgehouden, mischien 500 kantjes mee geprint en repareren kost meer dan 100pieken...nix garantie
verder heb ik op mijn werk een Styles 740 en dat ding brengt ook alleen ongeluk...altijd verstopt en power cleanen kost liters of te dure inkt :r :r :r

adr opleidingen en meer adr opleidingen

• uibeltje

uibeltje

Idiotheque

Op donderdag 30 november 2000 20:24 schreef Wouter17 het volgende:
ben benieuwd

maak een plaatje van 300x300 met stroken van 100 met de 3 hoofdkleuren

print het in 360 dpi, microweave uit, hoge snelheid uit

kijk of je strepen ziet
heb jij dit plaatje? ik wil dat bij mij ook wel eens testen, kijken of ik strepen heb (denk het niet en ik gebruik dat ding VEEL)

Verwijderd

...en daarom heb ik bij voorbaad al geen andere printer merk dan HP vertouwd. ik hoor zo veel mensen met Epson problemen. Ik moet natuurlijk toegeven dat HP ook niet altijd perfect is, maar wel stukken beter!

Verwijderd

Ik heb ongeveer twee jaar geleden een Epson Stylus 440 gekocht, omdat die zo goed uit de tests kwam. Hij deed het inderdaad goed, aan het lawaai van het ding heb ik nooit goed kunnen wennen. Na 3 maanden gaat de voeding stuk. De printer was nog amper gebruikt, de patronen zaten nagenoeg nog helemaal vol. Ik bellen met een of andere vage club die de helpdesk moet spelen. Ja printer moet omgeruild worden. Na heel veel nabellen krijg ik na 4 weken een nieuwe printer. Blijkt dit een vies oud ding te zijn van minstens 2 jaar oud die het papier opvreet in de invoer la :( Ik bellen met Epson en krijg na veel vijfen en zessen eindelijk een iets beter (iets nieuwer) exemplaar die nu inmiddels ongeveer 1 jaar heeft gewerkt. Een heel slechte service. De kwaliteit van de prints begint nu ook terug te lopen. Ik weet niet of HP printers beter zijn maar als de support daar wel in orde is koop ik nooit meer een Epson. Bah!

• Wouter
  • Niet online
De epson test:

Afbeeldingslocatie: http://www.digifiel.com/test.gif

print dit op 360 DPI zonder microweave, hoge snelheid UIT.

• uibeltje

uibeltje

Idiotheque

k, ik ga aan het printen :)

Verwijderd

heb een photo 700 perfect maaaruuuhhhhh,
3x dezelfde probs, ik zou toch eens verder gaan zoeken in de instellingen of whatever.
-heb je de nieuwste drivers
-heb je al ander papier gebruikt
-heb je al een ander programma gebruikt vanwaar je afdrukt

• Wouter
  • Niet online
Op donderdag 30 november 2000 20:59 schreef rob van den broek het volgende:
heb een photo 700 perfect maaaruuuhhhhh,
3x dezelfde probs, ik zou toch eens verder gaan zoeken in de instellingen of whatever.
-heb je de nieuwste drivers
-heb je al ander papier gebruikt
-heb je al een ander programma gebruikt vanwaar je afdrukt
ja
ja
ja

• uibeltje

uibeltje

Idiotheque

Printje ziet er perfect uit :)

Alleen knippert nu mijn lampje dat de kleureninkt bijna op is :( maar daar hebben we een trucje voor >:)

Je moet ook geen Epson-inkt gebruiken :P

suc6 ermee, hopelijk krijg je een goed werkende

• Bart-01
  • Laatst online: 01-12 13:53
Voor mij geen Epson meer, ik heb nu een Epson 600, maar als je die een par weken niet gebruikt verstopt die en helpt het reinigingsprogramma niet meer. De oplossing is dan de onderkant van de printer verwijderen en de printkop met acetonvrije nagelakremover reinigen kortom een k*tklus. Mijn volgende printer gaat zijn printkop an de inkttank hebben. dat is ingebruik wel iets duurder maar als dan de kop verstopt is kun je hem of makkelijker reinigen of vervangen.

Do as I say, don't do as I do.

Verwijderd

Op donderdag 30 november 2000 21:00 schreef Wouter17 het volgende:

[..]
ja
ja
ja
kut
kut
kut

dan weet ik het ook niet.....:(:(:(:(:(

• Wouter
  • Niet online
krijg in de loop van volgende week mijn 4e epson printer

tegelijkertijd dus mijn 3e epson 880

van mijn part sturen ze lekker iedere week een nieuwe printer!!! sukkels!!

verschillende pc's, kabels en drivers geprobeerd, goed uitgelijnd, blijft strepen trekken

kan ik niet gewoon aan epson vragen of ik hem mag ruilen tegen een HP >:)

• Badger
  • Laatst online: 01-09 10:18
En hier is weer een ouwe draad met een nieuwe verneukte Epson 760!

Herinner je je nog dat ik een nieuwe had gekocht nadat ik m'n ouwe het raam uit had gedonderd weges problemen?
Papier wordt nog steeds er scheef door getrokken en je kan niet voorspellen wanneer dit gebeurd. Soort van Russich Roulette.
In eerste instantie printer naar de winkel terug gebracht en die konden alleen een klein splinterje hout vinden onderin de printer waarvan ik vermoedt dat dit na het ontkoppelen erin is gevallen. Enfin. Printer komt terug. Papier wordt dus nog steeds schuin er door heen getrokken af en toe. :(Maar nu dient zich een nieuw probleem aan!!

Connection Errors!!!!!:(
Ben je bezig met een verslag van 40 kantjes te printen valt de printer stil (lijkt erop alsof hij data aan het laden is). Dit duurt een poos en dan voila! een connection error.
Hij doet dit ook bij 1 pagina opdrachten.:(

Het ligt niet aan de drivers
Het ligt niet aan het papier
Het ligt niet aan de USB-kabels
Het ligt niet aan mijn systeem
en (voor de verandering) niet aan Windows (98, ME en 2k!)

Ik ben nu zeer teleurgesteld in Epson. :'( Wat mij betreft mogen ze dat ding anaal inbrengen maar dat zou zonde zijn van mijn centen (ben arme student).

Onding gaat deze week nog terug naar Duitsland. Eerst die klote helpdesk bellen

Verwijderd

En weer verlaat een tevreden klant de winkel........

• CrusaderNoR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-12 14:03
Wat een zeikert :( ben je Wouter17 }:O. Ik heb precies dezelfde Epson Stylus Color 880 en ik heb totaal geen last van strepen in m'n plaatjes/tekst of wat dan ook.

Volgens mij begrijp je niet helemaal hoe je een Epson printer met het menu moet instellen om de hoogste kwaliteit eruit te slepen.
En als je zo ontevreden bent over Epson dan koop je toch lekker een printer bij HP.

Verwijderd

Geen probs met epson 740 :)

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
Damn, dat probleem heb ik dus ook, die strepen.. Moet zeggen dat het met de Epson cartridges sneller weggaat dan met vage postorder cartridges, daar heb ik een paar keer gecleand en was ik voor de verdere duur van mijn cartridges zeker van een goede kwaliteit, op wat voor papier of kwaliteit dan ook.

Nu heb ik dus vaag-merk cartridges en daar heb ik ook strepen, vaak heb ik wel een goede kwaliteit maar als ik strepen heb moet ik echt een paar keer cleanen voordat ze wegzijn..

Ach inderdaad, het is met ieder merk wel wat, komt voornamelijk omdat de printermarkt voor consumenten helemaal gericht is op prijs, niet op kwaliteit. Mijn Epson 760 kocht ik voor 400 piek ofzo, als je die afdrukken ziet die dat ding op fotopapier maakt dan kan dat haast niet, zo mooi!

Ik heb gewoon van nature iets tegen HP, printerproblemen, scannerproblemen, (re)writer problemen, nee het is dus echt van z'n lang zal ze leven geen HP meer voor mij!

• TripleM
  • Laatst online: 20-11-2024
Op vrijdag 16 februari 2001 09:06 schreef CrusaderNoRemorse het volgende:
Wat een zeikert :( ben je Wouter17 }:O. Ik heb precies dezelfde Epson Stylus Color 880 en ik heb totaal geen last van strepen in m'n plaatjes/tekst of wat dan ook.

Volgens mij begrijp je niet helemaal hoe je een Epson printer met het menu moet instellen om de hoogste kwaliteit eruit te slepen.
Ten eerste, wie ben jij om te zeggen dat hij niet moet zeuren, omdat jij toevallig geen problemen hebt gehad? Hang nou es niet het bijdehandje uit! Het is trouwens zeikerd met een D!

Ten tweede, als jij op je gemak die hele thread leest dan had je misschien gezien dat dit hij het echt wel snapt, hij heeft al van alles geprobeerd. Bovendien moet het MET IEDERE SETTING GOED WERKEN! Anders moeten ze in de handleiding zetten "Niet op Economy stand printen, want dan krijg je strepen" of "scheve pagina's voorbehouden"..

Dit is echt de meest onintelligente reactie die ik in tijden heb gelezen..

• cappie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-05 19:09

cappie

all lowercase

Op donderdag 30 november 2000 20:56 schreef Wouter17 het volgende:
De epson test:

[afbeelding]

print dit op 360 DPI zonder microweave, hoge snelheid UIT.
Hmm.. wat raar dat dit de 3 kleuren van die printer zijn.. 'k zou toch zweren dat RGB stond voor Red Green Blue... maargoed :)

Aspire to inspire before we expire | profiel | systeem

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16-12 19:30
Op vrijdag 16 februari 2001 09:27 schreef TripleM het volgende:

Nu heb ik dus vaag-merk cartridges en daar heb ik ook strepen, vaak heb ik wel een goede kwaliteit maar als ik strepen heb moet ik echt een paar keer cleanen voordat ze wegzijn..
Ik gebruik wecare cartridges voor m'n Epson Stylus Photo 750. Werkt prima, zowel kleur als Zwart.

Verwijderd

Wij hebben zelf de HP Deskjet 840C Staan, en da's echt een waanzinnig onweis cool apparaat hoor, ultra-scherpe afdrukken enzo, echt snel is ie niet, maar kwaliteit joh..

ik snap daarom niet waarom hp dan wel zo kut is????

Mijn oma heeft een canon BJC-1000 ofzoiets, zoi'n simpel ding waar je 150 piek voor neerteld bij de aldi, en oke, ding is traag, en de afdruk kwaliteit laat vaak te wensen over, maar wat wil je dan ook voor 150 piek?

Geef dan wat meer geld uit , en koop een fatsoenlijke printer...

• Vm1heA
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-09 12:37
Op vrijdag 16 februari 2001 09:39 schreef cappie het volgende:

[..]

Hmm.. wat raar dat dit de 3 kleuren van die printer zijn.. 'k zou toch zweren dat RGB stond voor Red Green Blue... maargoed :)
Heb je wel ooooooit eens een printer gezien ?
Nee, nou de kleuren zijn Yellow,Magenta,Cyan
Ofwel geel, helder rood, en helder blauw.
Dit zijn de kleuren om te drukken, RGB zijn kleuren voor licht niet, om te drukken, kijk maar naar je monitor, rgb>licht...

• Hennie-M
  • Laatst online: 16-12 18:58
mijn epson scanner heeft nog nooit gewerkt

en drivers... ho maar...
het is geloof ik een epson het is een GT-5000

en alleen maar brakke support geleverd door een nog brakkere winkel(ben van dijk in uden)

bah printers en scanners zuigen..
ik heb nog nooit iets goeds gezien.
want
-ze zuipen te veel en een redelijke kwaliteit
-prints zien er niet uit
-inkt is vreselijk duur!

scanners zijn klote omdat ik dat ook nog nooit goed heb zien werken!

• Vm1heA
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-09 12:37
Op vrijdag 16 februari 2001 15:59 schreef Hennie-M het volgende:
mijn epson scanner heeft nog nooit gewerkt

en drivers... ho maar...
het is geloof ik een epson het is een GT-5000

en alleen maar brakke support geleverd door een nog brakkere winkel(ben van dijk in uden)

bah printers en scanners zuigen..
ik heb nog nooit iets goeds gezien.
want
-ze zuipen te veel en een redelijke kwaliteit
-prints zien er niet uit
-inkt is vreselijk duur!

scanners zijn klote omdat ik dat ook nog nooit goed heb zien werken!
GT 5000 toffe bak, groot maar doet het super....

Beter zoeken naar drivers..................

Verwijderd

:r:r:r:r:r:r
Alle inkt Printers ijn KUT...!!!

*D*DS*D*D*D*D*D*D*D*D
Koop gewoon een goede kleuren laserprinter en je hebt er 20 jaar plezier van...!!!

OF
|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(
Ga alles overschrijven met je VULPEN.. maar jah dan krijg je ook van die strepen..

• The Collector
  • Laatst online: 24-11 09:51
Ook ooit zo'n soort probleem gehad, bleek uiteindelijk dat dat gele stikkertje dat je van de inkt-cardridge moet trekken er nog half op zat waardoor er geen/niet genoeg lucht in kwam....

ik ben trouwens best te vreden over Epson... eerst Epson Stylus Color gehad, altijd perfect gedaan todat we een keer nep inkt zijn gaan gebruiken... strepen als de neten... ons pap schoonmaken... deed niks meer...
toen epson stylus color II geleend, niet zo'n leuk ding, vooral problemen met papier invoer.
uiteindelijk een epson stylus color 800 gekocht, ding doet het nog steeds prachtig en zeer goed... alleen die inktcardridges vliegen er doorheen...

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ik heb alleen maar goede ervaring met epson. Ik vind het het beste printermerk voor inkjet printers. Ik denk dat je gewoon even terug moet gaan met die printer. En ja t komt heel soms voor dat je streepjes krijgt. Gewoon ff schoonmaken of uitleinen en t is over. Volgens mij zijn bij jouw je koppen defect. Maare lijntjes komen voor bij elke inkjet printer dus ook van andere merken

Verwijderd

Voor mij de volgende keer zeker GEEN epson meer. Het lijkt wel of die dingen altijd na een jaar of 1.5-2 met de ellende beginnen. Mijn allereerste printer was een Epson Stylus 800 die na 1.5 jaar (natuurlijk buiten de garantie) met de ellende begon (kapotte printerkop). Hierna zo dom geweest om een Epson 500 Stylus color te kopen... Deze begon ook na 1.5 jaar met de ellende (kapotte printerkop). Na veel gezeur bij Epson heb ik met veel korting een Epson 740 Stylus Color kunnen lospeuteren... Deze printer werkte tot een half jaar geleden echt perfect. Voor de verandering had deze printer een ander probleem: de printerkop sloeg soms compleet vast! Als leuk extraatje was ook gelijk de hele printerkop verstopt... Daar gaat al je dure inkt... Vandaag is het volgens mij helemaal bekeken met die %(#$(*# $printer... Nu is de printerkop compleet verstopt en niet meer open te krijgen. Ik denk dat ik nu maar 's de lompe oplossing (via wasbenzine ofzo) maar 's ga proberen of de printer het raam uitgooi. Printkwaliteit (foto's) is perfect van Epson maar duurzaamheid een RAMP!

• slacksoff
  • Laatst online: 21:10
ik ben echt blij met mn 740. print mooi. en ik heb die koppen nog nooit echt zelf hoeven reinigen ofzow. alleen.... ligt het nou aan mij of zijn die inktpatronen 2x zo duur geworden. ik kan me toch echt herrineren dat ik nog een kleur+zwart patroon voor iets van 50,- kocht en nu is het 50 per stuk!

Verwijderd

hey wouter over unieke gevallen van niet goed functionerende apparaten heb ik nog es wat gehad.. ik kocht een philips 107p20 (flat diamontron 17inch monitor rond de 1200 piek). 1e fout ik terugsturen (on-site dus zat wel goed) 2e was nog kutter dan de eerste ik yellen tegen die helpdesk als een halfgare idiot (i know heb geduld dan komt het wel). 3e wederom slecht! ik grrr over mn toeren eindelijk kwam de 4e binnen toen ik de moed al voor 99,7 %had opgegeven was deze wel goed kheb nu wel een monitor die ik voor geen goud voor een ander 17inch zou willen vervangen.

• chiel2002
  • Laatst online: 23-05-2021
had het zelfde met epson 760...ff software opnieuw installeeren en op normaale of hogere kwaliteit afdrukken

Verwijderd

LOL

Dat een klasgenoot van mij (Sir_Floppy)

nog niet heeft gereageerd, want die heeft ook zo`n hekel aan Epson

Ik zelf heb nog nooit een epson gehad alleen maar Hp`s, die dingen waar die cartridges zo tyvus duur zijn

[begin edit]

Hij heeft wel gepost :o)

[einde edit]

• Klein Duimpje
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-05-2024
Wordt het niet eens tijd voor een andere bril *D
Ik heb eerst een 600 gehad en nu een 760 en nog nooit problemen met strepen gehad.
Ook heb ik voor diverse vrienden en kenissen een epson gekocht echt nooit van deze problemen gehad.
Het grote voordeel t.o.v. andere printers is de goedkope alternatieven voor de inkt cartridges, dus wat maakt mij nou zo'n powerclean uit ( 3xkleur + 3x zwart 90,-!)
Alleen bij de nieuwste modellen hebben ze nu een klote chip ingebouwd ( in de cartridges ) zodat navullen of imitatie nog niet beschikbaar is.
Kortom i'm a very happy Epson user.

P.s. je kunt ook een canon kopen dan mag je lekker door je cartidges gaan blazen bij strepen.

A journey of a thousand miles begins with a single step

Verwijderd

3 kapotte printers... dat geloof je toch zelf niet!!!

Er moet iets anders aan de hand zijn. Heb je je kabel al eens verwisseld of je parallelle poort doorgemeten?

Verwijderd

Wat is dat toch raar...

Ik had dezelfde problemen met mijn HP 815C. Maar ALLEEN als ik foto's afdruk! :?

Ik heb een tijd lang aan de helpdesk gehangen die mevrouw van de helpdesk was best wel vriendelijk en behulpzaam. We namen het een en ander door, en gek genoeg geeft hij GEEN strepen als ik vlakken printte met solide (basis)kleuren. De strepen BLEVEN zich echter voordoen bij het afdrukken van foto's en dat is zonde, want voor de rest ziet de print er wel goed uit.

Maar het is dus niet eens merk-afhankelijk? Hmmmm... :?

Verwijderd

Neem HP *D werkt gewoon perfeck en is ook heel stip kun je niet van een Epson zeggen als hem aanzet nnnnnnnnnnnnnnnnkrkrkrrrrrrrrrnnnnnnnnnn en dat 2x en dan is die eindelijk uit getikt die klote epson 660 :(
Nee geef mij maar die hp 840 loopt als een zonetje

• Wouter
  • Niet online
Op zaterdag 03 maart 2001 23:15 schreef snnasss het volgende:
3 kapotte printers... dat geloof je toch zelf niet!!!

Er moet iets anders aan de hand zijn. Heb je je kabel al eens verwisseld of je parallelle poort doorgemeten?
als je ff de topic had gelezen had je nu geweten dat alle 3 de printers op verschillende pc's en met verschillende kabels heb geprobeerd |:(

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

denk aan je hart....

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

• Hennie-M
  • Laatst online: 16-12 18:58
als we weer aan het :r:r zijn op merken heb ik ook nog wel een merk wat helemaal naar de (*&^%65# mag.

teles AG.

aargghhhhhh ik ga toch niet elk jaar een driver cd van 79,95 bestellen zodat ik tenminste windows kan laten draaien? :(

nou mag ik een cd van 50 piek betalen omdat die klote capi drivers niet te downloaden zijn.

IK :r OP TELES EN HP EN EPSON

• DaOverclocker
  • Laatst online: 27-11 13:03

DaOverclocker

Overclocker for life...

Ik heb hier ook een Epson 880.
Doet het perfect!
org Inkt was op, (nooit hoeven cleanen oid) nep inkt gekocht, doet het tot op hedon nog PERFECT!!!!
ik heb er zelfs al hele mooie foto's meegeprint! (2880 dpi)
nog iets leuks, ik had ervoor een 640!!
die moest wel af en toe gecleant worden, omdat je met nep-inkt elke week moet printen, maar mijn pa die printe soms 2 maanden niet |:(

systeem specs

Verwijderd

Op woensdag 22 november 2000 18:44 schreef Wouter17 het volgende:
Tijd voor een nieuwe printer dus

Ik lees tests, epson komt er toch steeds als beste uit zie ik.
Dan heb je toch een aantal tests over het hoofd gezien. Deze bijvoorbeeld > www.zdnet.com/products/stories/reviews/0,4161,2644644,00.html

Dan had je o.a. kunnen het volgende kunnen lezen.

[quote]
The 777's output quality is acceptable though not perfect. In the default setting, we saw well-formed text but also some banding in solid fills, visible dithering, and somewhat ragged lines in graphics.
The thinnest lines in our test image barely showed up. In the quality setting, we saw marginally crisper text, no banding, barely visible dithering, and crisp lines. The thinnest lines disappeared from our test image, however. High-quality photos on photo paper easily passed for true photographic quality.

The 880's output earns a description almost identical to the 777's, though the quality is a tad better. Here again, most flaws we saw in default mode largely disappeared in quality mode.

Our Editors' Choice, the 980 (also available in a networkable version at $450 list), is Epson's heavy-duty ink jet offering. Once again, the quality of the output from the printer is nearly identical to that of the 777 or 880: We saw some banding in solid fills, easily visible dithering, and somewhat ragged lines in graphics in default mode.

• Wouter
  • Niet online
[quote]
Op vrijdag 09 maart 2001 14:22 schreef bastard het volgende:

[..]

Dan heb je toch een aantal tests over het hoofd gezien. Deze bijvoorbeeld > www.zdnet.com/products/stories/reviews/0,4161,2644644,00.html

Dan had je o.a. kunnen het volgende kunnen lezen.
The 777's output quality is acceptable though not perfect. In the default setting, we saw well-formed text but also some banding in solid fills, visible dithering, and somewhat ragged lines in graphics.
The thinnest lines in our test image barely showed up. In the quality setting, we saw marginally crisper text, no banding, barely visible dithering, and crisp lines. The thinnest lines disappeared from our test image, however. High-quality photos on photo paper easily passed for true photographic quality.

The 880's output earns a description almost identical to the 777's, though the quality is a tad better. Here again, most flaws we saw in default mode largely disappeared in quality mode.

Our Editors' Choice, the 980 (also available in a networkable version at $450 list), is Epson's heavy-duty ink jet offering. Once again, the quality of the output from the printer is nearly identical to that of the 777 or 880: We saw some banding in solid fills, easily visible dithering, and somewhat ragged lines in graphics in default mode.
finally! evidence!

laat die gasten bij de epson helpdesk dat maar eens lezen; dan lopen ze tenminste niet de hele tijd te beweren dat dat absoluut niet hoort en dat ik een nieuwe printer krijg (niet dat ik dat erg vond ofsow; heb al 200 piek bespaard aan inkt)

• BitByter
  • Laatst online: 16-11 09:28

BitByter

Prutst dit forum

ik ben 100% tevreden over m'n hp930

ok, de cartridges zijn duur

MAAR PHOTORET III ROELEERT AARSH!

• BS
  • Laatst online: 15-12 17:47

BS

Op zondag 11 maart 2001 15:51 schreef bitbyter_ het volgende:

MAAR PHOTORET III ROELEERT AARSH!
Photoret III roeleert ZEKER

• BS
  • Laatst online: 15-12 17:47

BS

Maar als het goed is word mijn 740 gemaakt en zou hij volgende week terug moeten komen.

Ikke was wel erg blij dat ik extra garantie op mijn Epson printer heb.

Zal mijn benieuwen of ze er nog iets mee hebben kunnen doen.
Of ze geven een compleet nieuwe printer :p

• tjAb
  • Laatst online: 20-10 19:33
Op woensdag 22 november 2000 23:14 schreef Tony Vroon het volgende:
Al dat gezeik met dure inkt, strepen, niet goed opdrogen, zeikerig op papier e.d. ben ik gelukkig vanaf.
Print toch altijd zwart-wit, op mijn HP LaserJet III-D :7.
ik heb een HP 720c en die bevalt me uitstekend.....maar ik heb ook een HP Laserjet III-D, maar dat kut ding wil haast nooit papier vreten.....altijd eerst 10 papiertjes doorduwen, voodat ie ze zelf kan pakken...ik vind het echt een kut ding (en dan nog niet over die errors)....maar het zou ook kunnen dat die wieletjes versleten zijn want dat ding is ook niet nieuw meer natuurlijk

Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!

• zeef
  • Laatst online: 23:38
HP 1100 met extra geheugen gaat als een speer en over de 970 was ik ook niet ontevreden. Daarvoor een epson 600 zonder problemen en daarvoor een Epson 500, wat was dat een rampbak, verschrikkelijk.

Even, had Epson (AKAM) geen on site service ??

• kermi011
  • Laatst online: 27-06 06:59
ik heb zelf een epson 740 gehad . Dat ding heeft nooit goed gewerkt. Moest via de usb kunnen printen nou vergeet het maar.

maar ja omdat ze toch mooie plaatjes printen heb ik nu een epson 872 ofzo wel heel mooi en tot nu toe behalve die gare drivers geen problemen.

mischien kunnen wel wel een openbare epson verbranding organiseren. Ik neem de mijne wel mee >:)

• intoxicated
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Ik heb een Epson 440 gehad. Daarmee had ik ook altijd dezelfde problemen. Niets hielp meer, zelfs een patroon vol met isopp. alcohol maakte geen verbeteringen.

Daarna heb ik een HP 950c gekocht. Met fl. 550,- is het wel een wat duurder ding, maar het grote voordeel is, dat je bij elke nieuwe cartridge weer een nieuwe printkop krijgt. Je kunt dus lekker gaan refillen etc. en als dat ding een keer gaat protesteren, dan koop je een nieuwe cartridge. Die kosten dan wel zo'n fl. 100,- per stuk, maar je kunt ze zeker 5 keer hervullen zonder merkbare kwaliteitsverminderingen. :)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• EelcoB
  • Laatst online: 16-12 22:19
Ik heb ook een 740, en hij print perfect op mn usb poort, ik had em een maand of 2 niet gebruikt, ff cleanen en alles weer perfect

Verwijderd

Ik ben best tevreden met een Epson 640.

Op school hebben ze een HP 520 en het werkt met kkkriiiiieeeeeeeeeeeeeeeeppiieeeeeep. En als HP niet wilt printen dan geeft de leraar een trap aan die HP. Regelmatig komt uit die printer nog tekeningen van de vorige week uitgeprint.

Verwijderd

Op woensdag 22 november 2000 22:31 schreef jordyb het volgende:
Epson rules idd.

Nooit problemen mee. Canon is kut en HP ook. Allebei ervaring mee.
>:)

Epson RULEZ
heb een styles 800 ESCP2 (oud), een SQ 870 ESCP2 (met 170ml inktcardrige) en een styles color 640.
enigste probleem is de droge as, met een beetje vaseline is zo verholpen.

• Laurent
  • Niet online
Op vrijdag 11 januari 2002 21:15 schreef The_Alpinist het volgende:

[..]

>:)

Epson RULEZ
heb een styles 800 ESCP2 (oud), een SQ 870 ESCP2 (met 170ml inktcardrige) en een styles color 640.
enigste probleem is de droge as, met een beetje vaseline is zo verholpen.
Moest dit topic nou omhoog ? :o

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-11 20:45
Op vrijdag 09 maart 2001 10:37 schreef Hennie-M het volgende:
als we weer aan het :r:r zijn op merken heb ik ook nog wel een merk wat helemaal naar de (*&^%65# mag.

teles AG.

aargghhhhhh ik ga toch niet elk jaar een driver cd van 79,95 bestellen zodat ik tenminste windows kan laten draaien? :(

nou mag ik een cd van 50 piek betalen omdat die klote capi drivers niet te downloaden zijn.
IK :r OP TELES EN HP EN EPSON
Haha TELES jaaaa dat is me toch een partij ellende. Ik heb ooit nog eens 2 dagen zitten kutten omdat dat ding het niet deed in Windows98. Wat ik toen gedaan heb, is naar het dichtsbijzijnde computerwinkeltje gefietst, daar een of andere goedkope ISDN kaart gehaald, in me PC gebouwd en met 1 floppy met drivers had ik die kaart in een minuutje geinstalleerd.

Trouwens nog even wat voor de topicstarter: Is het weleens in je opgekomen om ander papier te gebruiken ? Ik heb ook een tijd goedkoop kopieerpapier gebruikt, en daarmee heb ik ook mooi een printer naar de tering geholpen (HP). Ben toen overgegaan op wat duurder inkjet papier, en heb sinds dien geen last meer.

Sorry voor de reply btw, ik zie ook net dat dit een stokoude topic is.
de meneer die hem voor het eerst omhoog heeft getrapt sinds maart 2001: WAAR IS DAT VOOR NODIG!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:19

Exirion

Gadgetfetisjist

Oude koe }:O

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.