Ik zet met een irritant probleempje... Als ik mijn computer (met Windows 2000 SP3) opstart en inlog start er een programma op, WinVNC en dat komt midden in beeld.
Nu weet ik niet precies of WinVNC een remote control programma is of iets totaal anders... Naar mijn weten heb ik niets geïnstalleerd.
Mijn ondernomen stappen:
---------------------------------
1) Het staat niet bij software via het configuratiescherm
2) Msconfig bestaat (nog) niet in Windows 2000 dus daar kon ik het ook niet vinden
3) In de boot bestanden van Windows 2000 vind ik nergens een "gekke" verwijzing....
4) Google geeft alleen info over het programma WinVNC (remote control)
5) Bij Start -> Opstarten staat niets
Nadat dat scherm in beeld komt krijg ik ook de opdracht prompt in beeld, dan krijg ik een foutmelding. Als ik dan op OK druk sluit WinVNC en de opdracht prompt opeens en kan ik beginnen met computeren.
Ik ben ingelogd als Administrator trouwens
Nu weet ik niet precies of WinVNC een remote control programma is of iets totaal anders... Naar mijn weten heb ik niets geïnstalleerd.
Mijn ondernomen stappen:
---------------------------------
1) Het staat niet bij software via het configuratiescherm
2) Msconfig bestaat (nog) niet in Windows 2000 dus daar kon ik het ook niet vinden
3) In de boot bestanden van Windows 2000 vind ik nergens een "gekke" verwijzing....
4) Google geeft alleen info over het programma WinVNC (remote control)
5) Bij Start -> Opstarten staat niets
Nadat dat scherm in beeld komt krijg ik ook de opdracht prompt in beeld, dan krijg ik een foutmelding. Als ik dan op OK druk sluit WinVNC en de opdracht prompt opeens en kan ik beginnen met computeren.
Ik ben ingelogd als Administrator trouwens