Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[EL] Razer Boomslang Led mod

Pagina: 1
Acties:
  • 156 views sinds 30-01-2008

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-11 21:35

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
Topicstarter
na het lezen van dit topic jeukten mijn handen om het na het ontdekken van nog 2 blauwe ledjes + weerstandjes in m'n rommelhoop (waren nog van vorige pc casemod) ook eens te proberen

zoals omschreven in het eerdere topic:

- muis openschroeven (schroefjes zitten onder de voorste glidepads en in het kogelgat)
- stroomdraadjes van de usb kabel vinden (rood en de buitenste (dikke) zwarte draad)
- ledjes + weerstandjes + draadwerk solderen
- ledjes vastlijmen, in het midden van het binnenwerk zit zeg maar een 'balkje' van plastic, met behulp van bison kit transparant heb ik 1 ledje op het uiteinde richting wieltje gelijmd, en de andere aan het andere uiteinde in tegenovergestelde richting
- stroomdraden verbinden en solderen
- @$^@%&@$%& muis weer dicht zien te schroeven en wel dat alle knopjes nog werken zoals ze deden voordat ie open ging (dit kostte nog wel het meeste tijd :X)

helaas heb ik geen pics van het binnenwerk, omdat de batterijen van m'n cam vanmiddag nog leeg waren, en het is echt een pain in the ass om die muis weer correct dicht te krijgen.. dus hier moeten jullie het maar mee doen ;)

Al met al dus redelijk simpele mod, als je tenminste weet welke draden je te pakken moet hebben voor de juiste stroom (+5v)

resultaat:

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/rgesink/casemod/muismod/1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/rgesink/casemod/muismod/2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/rgesink/casemod/muismod/3.jpg

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

ik vrees dat dit meer iets is voor [rml][ CM] Het "Post hier je kleine mods" topic[/rml]

• Chiron

Chiron

Topicstarter
scheisse, had ik over het hoofd gezien :) (maar daar is het misschien ook het _kleine_ mods topic voor ;))

post ik hem daar wel in

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:08
Hijs maby klein maar zeker mooi gedaan!

(Valt me nog mee dat er geen slotje ophangt)

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-11 10:57
Het heeft wel wat, je zou iets moeten hebben dat de hele muis licht gaf (iets met zon kleine ronde ccfl). Ik vind het een mooie mod maar zoals de vorige reply-ers hier moet ie eik wel in 'kleine mods topic'.

Welke Boomslang heb je eik, 1000, 2000 of 2500?

[ Voor 14% gewijzigd door Novah op 18-05-2003 00:57 ]

• Chiron

Chiron

Topicstarter
mja ik had maar 2 ledjes, als ik er nog 2 had zou ik ze aan weerskanten van de knoppen doen, dus wie weet

een ccfl gaat nooit passen

het is een Boomslang 1000 btw

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-11 10:57
Ener-G schreef op 18 May 2003 @ 00:58:
mja ik had maar 2 ledjes, als ik er nog 2 had zou ik ze aan weerskanten van de knoppen doen, dus wie weet

een ccfl gaat nooit passen

het is een Boomslang 1000 btw
Hmm misschien niet, maar je hebt ook ccfl-fans, van 80 en 60. Misschien kan je een 60 erin proppen. Als dat mogelijk zou zijn... die muis is best groot. Maar ook nog gekloot met een inverter. Maar ALS het lukt... heb je wel een ubermuis. Een lichtbal :D

• Chiron

Chiron

Topicstarter
mwahh ik denk dat 60 ook nog te groot is hoor.. het binnenwerk van zo'n boomslang is kleiner dan je denkt.. die 2 knoppen lopen door tot het einde van de andere kant van de muis (en zijn ondoorzichtig) en dat was zo'n beetje het probleem.. als je het licht erboven doet (wat ik heb gedaan) is het te 'fel' en niet zo diffuus, als je er 1 eronder stopt zie je hem bijna niet, plus dat je dan met het probleem zit: waar bevestig ik hem in hemelsnaam :?

Verwijderd

Muismods met blauwe leds ziet er altijd heel mooi uit! En in het echt 100x mooier dan op foto's

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dit soort modjes zijn al duizenden malen uitgevoerd, vandaar dat het niet echt überspectaculair meer is. Maar je kunt het inderdaad nog wel showen in de welbekende kleine mods topic ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.