lang geleden dat ik nog zo'n afgewerkte kast gezien heb.
Heb je veel last van de vele kabelzooi?
Verwijderd
welnee das de kant die dichtzitVerwijderd schreef op 18 mei 2003 @ 00:17:
lang geleden dat ik nog zo'n afgewerkte kast gezien heb.
Turn it off and on again.
Verwijderd
Verwijderd
voor de oversexed mensen tis niet in de zin als wippen, maar Work in progress, en EDIT: martijn heeft zojuist vermeld aan meh, dat het ong dezelfde temp als iemands raam is rond de nacht, 10 graden ong418O2 schreef op 18 mei 2003 @ 01:21:
![]()
Khad al wat WIP pics gezien, maar dit is echt wel wat beter
Hoeveel kouder wordt je water door die pelt?
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2003 02:12 ]
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2003 08:50 ]
Verwijderd
dus je dacht een leuke pc te hebben voor 60 euro en toen bleek het alleen de case te zijn?Verwijderd schreef op 18 May 2003 @ 08:48:
Woei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hey
Ik zat ook aaan een mooie case mod te denken....
Ik heb nog een mooie Dell power Edge kast, zou die ook geschikt zijn voor zo`n bandietachtige machine te bouwen topic starter.
Tevens bezit ik nog een Power G4 kast die ik op koninginnendag had laten aansmeeren, echter de inhoud heeft de vorige eigenaar behalfe de voeding er uitgeslooptHad er ook geen tijd voor op deze te kontroleren het was immers stervens druk en meer mensen hadden belangstelling.
Dus wel een beetje een miskoop voor 60 euro, maarja wel een mooie kast.
Is deze gezicht te kamen voor een mod?
You are free to do as we tell you to
Verwijderd
verkoop je die Dell power Edge kast ??Verwijderd schreef op 18 May 2003 @ 08:48:
Ik heb nog een mooie Dell power Edge kast, zou die ook geschikt zijn voor zo`n bandietachtige machine te bouwen topic starter.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
rolling rolling rolling, rolling rolling oh aaaaah ( blues brothers )SmokeyTheBandit schreef op 18 May 2003 @ 15:10:
Nou hij is gewoon niet te tillen
Ik gok hem op zon 50 kg ofzo
Ze zitten eronderVerwijderd schreef op 18 May 2003 @ 15:52:
[...]
rolling rolling rolling, rolling rolling oh aaaaah ( blues brothers )
wel zwaar dingetje, jammer genoeg te zwaar om zo eventjes mee te nemen, zitten toch wieletjes onder? of ga je die er nog onder zetten.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Stuur maar even een mailtje :-)Verwijderd schreef op 18 May 2003 @ 11:28:
[...]
verkoop je die Dell power Edge kast ??![]()
Ontopic:
Hele mooi kast. het is echt wel klote om die mobo in een AT kast te pleuren, maar met wat fantasie lukt het wel.
Netjes gedaan hoor, ga zo door!
Verwijderd
Barton ratings werken andersVerwijderd schreef op 18 mei 2003 @ 21:30:
It's a bit rommelig.. maar leuk dat je alles gebcombineerd hebt.
Oja tis een 3500+ ipv een 4200+ Als jij 2700 echt Mhz hebt..
XP CALCULATOR
Verwijderd
Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.
Nope die fan komt van die heatsink die me peltier koeltOverSoft schreef op 19 mei 2003 @ 17:28:
die allu fan voor je radiator, heb je die toevallig als vervanging voor een papst, zo ja, dan ken ik jou erges van
Verwijderd
ach tijd, ik zit al 4 maanden te pruttenSmokeyTheBandit schreef op 19 May 2003 @ 17:58:
[...]
Nope die fan komt van die heatsink die me peltier koelt
En ik heb geen tijd teveel daarom heb ik er 3 maanden over gedaan![]()
Als het positieve effecten heeft op het resultaat
Verwijderd
mag jij de extra krassen gaan tellenSmokeyTheBandit schreef op 19 May 2003 @ 19:55:
[...]
Als het positieve effecten heeft op het resultaat![]()
Klopt water was eerst bevroren in me koelblok moest weer op gang komen en dan altijd ff belletjesDiLDoG schreef op 19 mei 2003 @ 21:53:
Uhm.... Ik zie belletjes in die flowmeter?? :-S
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
Welcome Back Sander m8TheDarkLord666 schreef op 20 May 2003 @ 11:53:
schweet Smokey ... lekkere snelheid ook.
Ik neem binnenkort contact met je op om mijn kast even te ver-modden ... want die waterkoeling MOET er echt in
Als is het maar voor de stilte
Verwijderd
mijn kast word extremerSmokeyTheBandit schreef op 20 May 2003 @ 12:01:
[...]
Welcome Back Sander m8
Ja idd WC is een must als je het al hebt gehad![]()
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2003 12:09 ]
Neem een bril marien
Plannen voor de toekomst :
CCFLetjes
Prom met R404a gevuld
De Prom slang mooi afgewerkt
Verwijderd
heheh ja maar mijn topic is fftjes zeg maar dood want me server met pics is ff overleden, maarum ik bedoel 2 vapo's in ehSmokeyTheBandit schreef op 20 mei 2003 @ 12:14:
[...]
Neem een bril marien
De rest post je maar in je vapo topic @ DOC![]()
![]()
[...]
hier stond iets interessants, maar het is even weg...
Ik zal er vanmiddag eentje makenkazz1980 schreef op 20 May 2003 @ 12:48:
OMG! wat netjes gedaan!!! 1337!
Kun je misschen nog een overzichtsfoto van de gesloten kast showen?
See Ya thereEpsilon schreef op 20 May 2003 @ 15:33:
Heel nijz gedaan
Cu @ oc-days
Zorg wel dat de boel goed vast zit, want een prommie is alles behalve licht
ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Verwijderd
Ja mooi he PietjeBoboga schreef op 21 May 2003 @ 13:46:
OMG Martijn dit slaat allesJe had me al eens die pics laten enzow maar dit had k nie verw8!
Op de volgende LAN he reijerasterixonline schreef op 21 May 2003 @ 19:05:
O.M.G Denkt ReijerZiet er cewl uit...ik kom hem gouw ff bezichtegen
Mzzls...
Reijer
Tja ik vind van wel me water temp kan ik helaas nog niet meten maar als ik aan de slangen voel denk ik toch idle zon 5-10C en onde load 10-15C maar dat is ook echt de maxarnoman schreef op 21 May 2003 @ 20:04:
scheelt die pelt in je systeem veel? En is zo'n 80 watt peltier een beetje goed lucht te coolen (zal wel toch?) Voor de rest mooi gedaan! Alleen jammer van het gewicht
Cpu temps zijn rond 0 puntarnoman schreef op 22 May 2003 @ 21:42:
Nice, dus het is wel de moeite waard! Het is jammer dat je nix kan zeggen over cpu temps (prom grr) icm met zo'n peltiertje en je wc setup
Spire falconrock hs met een 120 mm fan + converter -> 80 mmarnoman schreef op 22 May 2003 @ 23:32:
helaas kan ik het niet heel erg goed zien, maar die 68watt pelt wordt enkel gecoold door een simpel coolermastertje hsf?
Verwijderd
Het water ongeveer 0 graden?SmokeyTheBandit schreef op 22 May 2003 @ 22:11:
[...]
Cpu temps zijn rond 0 punt
Water temps weet ik nog niet omdat ik nog opzoek ben naar een temp meter het sensortje heb ik wel al
Lezen is ook een kunstSmokeyTheBandit schreef op 18 May 2003 @ 15:10:
Nou hij is gewoon niet te tillen
Ik gok hem op zon 50 kg ofzo
[ Voor 10% gewijzigd door Randy op 23-05-2003 16:46 ]
[ Voor 105% gewijzigd door jazz op 24-05-2003 16:41 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ja dat wou ik juist niet ik wou alles in 1 caseWeezer-DC schreef op 23 May 2003 @ 16:18:
Mooie mod !
Maar is het niet een leuk idee om die pomp (?) in een kast eronder te maken,
zoiets als tom versteeg deed met met ze mods ?
Nee in principe niet neejazz schreef op 23 May 2003 @ 17:06:
zeiken is ook een kunst zeg
maar weer ontopic:
ik vind het wel grappig dat je allebei de koelingssystemen in 1 systeem in hebt weten te bouwen, ook al gaat dat ten koste van de mobiliteit van het systeem, everything has to be done a first time
mooie resultaten ook behaald.. ik neem aan dat er niet superveel met die kast gesjouwd gaat worden, want als die prometia aan het schuiven raakt..
Verwijderd
en dan wat ?!?!? gebeurd niks hoor.... lees nog maar een tig reviews over prom, en de techniek van de compressors, en evaporation voordat je met zon post komt aub, beginnende users weten zodadelijk juist wat nou wel of niet kan met een prom, vapo, kryotech etc.
ik bedoel: als zo'n zwaar ding tegen je mainboard aan drukt/valt/schuift, dan drukt hij geheugen/condensatoren/snel breekbare dingen in de computer snel kapot..Verwijderd schreef op 23 mei 2003 @ 19:31:
[...]
en dan wat ?!?!? gebeurd niks hoor.... lees nog maar een tig reviews over prom, en de techniek van de compressors, en evaporation voordat je met zon post komt aub, beginnende users weten zodadelijk juist wat nou wel of niet kan met een prom, vapo, kryotech etc.
Verwijderd
kan weinig gebeuren als je hem goed heb vastgemaakt hoor.jazz schreef op 23 mei 2003 @ 19:36:
[...]
ik bedoel: als zo'n zwaar ding tegen je mainboard aan drukt/valt/schuift, dan drukt hij geheugen/condensatoren/snel breekbare dingen in de computer snel kapot..
Verwijderd
Ben nu bezig met een swiftech mc 462 blok icm een 226 peltier op 5Vpierre-oord schreef op 05 June 2003 @ 11:49:
Voor die pelt, dat klinkt als iets leuks voor m'n WC setup, al is ut maar voor de gein
Maar m'n pc moet wel stil zijn... Hoe hard moet zo'n fan draaien op zo'n pelt? En ik denk dat ik die nogwel aan m'n enermax 360 (?) watt voeding kan hangen...
Anders weet pierre-oord z'n volgende volgende uitgave wel
Keb ook nog wat AT voedingen liggen...
Trouwens, geen last van condensatie? Alles wat kouder is van buiten moet beslaan...
Verwijderd
Ja die word koud jan maar je vergeet met meer kou komt er ook meer warmte en als ik 12v doe is dat gewoon teveel dan kan hij de warmte niet goed verwerken.Verwijderd schreef op 05 June 2003 @ 23:13:
zekers ja zijn 350je trekt het echt niet, 350-80=270, en jou 300W was toen al niet krachtig genoeg piere, mare martijn eerst was het 9V toen 7V en nu 5V, word dat ding nog wel koud
en ja mijn mod schiet zo ook niet echt op zonder GPUhad al lang klaar kunnen zijn en dan gebeurt dit :@:@:@:@
[ Voor 23% gewijzigd door Pubbert op 06-06-2003 08:10 ]
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Nou bij mij werd dat plaatje gloeiend heetDond3r schreef op 06 June 2003 @ 08:09:
http://home.quicknet.nl/q...selaar/Bandit/bandit2.jpg
wat koelt die grote heatsink op je radeon???
Ik heb er ook een klein alu plaatje op zitten bij mij, maar dat ding word niet echt warm (oke wel warm, maar niet heet)
verder nice mod en joben heb je een keer tijd om mee te helpen mijn 9700 np te unlocken?
* SmokeyTheBandit = pruts0r, zeker op dat gebied
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Verwijderd
gaan waij is eventjes wedden dat een 350 watter die tec kan poweren. ik leg 10 euro in dat mijn 350ter die swiftech kan powerenVerwijderd schreef op 05 June 2003 @ 23:13:
zekers ja zijn 350je trekt het echt niet, 350-80=270, en jou 300W was toen al niet krachtig genoeg piere, mare martijn eerst was het 9V toen 7V en nu 5V, word dat ding nog wel koud
en ja mijn mod schiet zo ook niet echt op zonder GPUhad al lang klaar kunnen zijn en dan gebeurt dit :@:@:@:@
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2003 10:27 ]
Verwijderd
haha wat een mod zeg heatsinkje zagen, erop lijmen, fannetje erop en klaarSmokeyTheBandit schreef op 06 June 2003 @ 08:17:
[...]
Ik ben er op de OC Days als je je kaart meeneemt modden we die eens ff![]()
ja duh maar niet in combinatie met een 8rda+ met VDD, hoge Vcore enz. enz. eraan waar het in dit geval over gaatVerwijderd schreef op 06 June 2003 @ 10:26:
[...]
gaan waij is eventjes wedden dat een 350 watter die tec kan poweren. ik leg 10 euro in dat mijn 350ter die swiftech kan poweren
[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2003 11:03 ]
Werk je zaterdag en zondag ik denk wel dat we doorgaan tot een uur of 19.30 ofzo dan ga ik weg ghehehe bijna 170 km heen en terugDond3r schreef op 06 juni 2003 @ 10:10:
Jammer genoeg moet ik dan werken (of gaan ze sávonds ook door??)
Hehe ja idd maar vergeet niet dat die op 12v werken heVerwijderd schreef op 06 juni 2003 @ 10:26:
[...]
gaan waij is eventjes wedden dat een 350 watter die tec kan poweren. ik leg 10 euro in dat mijn 350ter die swiftech kan poweren
Verwijderd
mijn 350watter doet die peltier op 12 volt, easySmokeyTheBandit schreef op 06 juni 2003 @ 13:48:
[...]
Hehe ja idd maar vergeet niet dat die op 12v werken he![]()
Zelf heb ik hem nu ook op een 300 watt atx@ 5V
![]()
[ Voor 15% gewijzigd door pierre-oord op 06-06-2003 17:34 ]
Ow ja, pas je wel op met van die grote sinks op die 4 chippiesSmokeyTheBandit schreef op 06 June 2003 @ 08:17:
[...]
Nou bij mij werd dat plaatje gloeiend heet![]()
Dus moesten we daar ff wat op verzinnen en dat is dus een in 2e gezaagde heatsink erop![]()
De fan is een beetje overkill maar die condensatoren aan de onderkant van dat plaatje worden echt gloeiend heet.
Ik ben er op de OC Days als je je kaart meeneemt modden we die eens ff![]()
Soz dat ik wat later reageer maar ik zal ff zoeken ergens heb ik als het goed is nog wat oude piczVerwijderd schreef op 14 June 2003 @ 20:12:
Kan je ook laten zien hoe die kast eruit zag toen je hem kocht?
Niet hoog zo rond de 25-30 db maxVerwijderd schreef op 19 June 2003 @ 21:25:
Verry nice mod!, wat is je geluidsproductie?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq