[CM]Project The Bandit (Picz inside)

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 617 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08 06:56

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Topicstarter
jazz schreef op 23 May 2003 @ 17:06:
zeiken is ook een kunst zeg :(

maar weer ontopic:
ik vind het wel grappig dat je allebei de koelingssystemen in 1 systeem in hebt weten te bouwen :), ook al gaat dat ten koste van de mobiliteit van het systeem, everything has to be done a first time :P mooie resultaten ook behaald.. ik neem aan dat er niet superveel met die kast gesjouwd gaat worden, want als die prometia aan het schuiven raakt.. :o
Nee in principe niet nee :P
Hij gaat naar de OC Days en soms een lan maar daar blijft het wel bij ;)

Turn it off and on again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jazz schreef op 23 May 2003 @ 17:06:
want als die prometia aan het schuiven raakt.. :o
en dan wat ?!?!? gebeurd niks hoor.... lees nog maar een tig reviews over prom, en de techniek van de compressors, en evaporation voordat je met zon post komt aub, beginnende users weten zodadelijk juist wat nou wel of niet kan met een prom, vapo, kryotech etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazz
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-04 13:28
Verwijderd schreef op 23 mei 2003 @ 19:31:
[...]

en dan wat ?!?!? gebeurd niks hoor.... lees nog maar een tig reviews over prom, en de techniek van de compressors, en evaporation voordat je met zon post komt aub, beginnende users weten zodadelijk juist wat nou wel of niet kan met een prom, vapo, kryotech etc.
ik bedoel: als zo'n zwaar ding tegen je mainboard aan drukt/valt/schuift, dan drukt hij geheugen/condensatoren/snel breekbare dingen in de computer snel kapot..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ziet er nice uit wel wat 'vol"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jazz schreef op 23 mei 2003 @ 19:36:
[...]

ik bedoel: als zo'n zwaar ding tegen je mainboard aan drukt/valt/schuift, dan drukt hij geheugen/condensatoren/snel breekbare dingen in de computer snel kapot..
kan weinig gebeuren als je hem goed heb vastgemaakt hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omg, nice kast! en mooie oc :D, dat ik daar nu pas achter kom dat dit op GoT staat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat me nu pas opviel is, de paintjob geeft een beetje een alu look to it, maar denk wel dat ie looig veel weegt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-02 23:00
Voor die pelt, dat klinkt als iets leuks voor m'n WC setup, al is ut maar voor de gein :)

Maar m'n pc moet wel stil zijn... Hoe hard moet zo'n fan draaien op zo'n pelt? En ik denk dat ik die nogwel aan m'n enermax 360 (?) watt voeding kan hangen...

Anders weet pierre-oord z'n volgende volgende uitgave wel ;)

Keb ook nog wat AT voedingen liggen...

Trouwens, geen last van condensatie? Alles wat kouder is van buiten moet beslaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokeyTheBandit

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Topicstarter
pierre-oord schreef op 05 June 2003 @ 11:49:
Voor die pelt, dat klinkt als iets leuks voor m'n WC setup, al is ut maar voor de gein :)

Maar m'n pc moet wel stil zijn... Hoe hard moet zo'n fan draaien op zo'n pelt? En ik denk dat ik die nogwel aan m'n enermax 360 (?) watt voeding kan hangen...

Anders weet pierre-oord z'n volgende volgende uitgave wel ;)

Keb ook nog wat AT voedingen liggen...

Trouwens, geen last van condensatie? Alles wat kouder is van buiten moet beslaan...
Ben nu bezig met een swiftech mc 462 blok icm een 226 peltier op 5V ;)
De voeding is net niet krachtig genoeg dus daar moeten we nog ff wat op vinden :P

Het heeft wel zeker effect met temps maar het probleem is die warmte van die pelt die je moet afvoeren want als hij te warm word word de koude kant ook niet koud.

Wel geef ik je een Tip Pierre NEEM EEN APARTE VOEDING !!!!
Zijn er zat die er een hebben opgeblazen omdat hij het niet trok en dat was een 450 watt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zekers ja zijn 350je trekt het echt niet, 350-80=270, en jou 300W was toen al niet krachtig genoeg piere, mare martijn eerst was het 9V toen 7V en nu 5V, word dat ding nog wel koud :P
en ja mijn mod schiet zo ook niet echt op zonder GPU :'( had al lang klaar kunnen zijn en dan gebeurt dit :@:@:@:@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokeyTheBandit

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Topicstarter
Verwijderd schreef op 05 June 2003 @ 23:13:
zekers ja zijn 350je trekt het echt niet, 350-80=270, en jou 300W was toen al niet krachtig genoeg piere, mare martijn eerst was het 9V toen 7V en nu 5V, word dat ding nog wel koud :P
en ja mijn mod schiet zo ook niet echt op zonder GPU :'( had al lang klaar kunnen zijn en dan gebeurt dit :@:@:@:@
Ja die word koud jan maar je vergeet met meer kou komt er ook meer warmte en als ik 12v doe is dat gewoon teveel dan kan hij de warmte niet goed verwerken.

7V werkt op een of andere manier niet :S gelijk psu uit :P 8)7
5V werkt echter superz, het beste is 7-8-9V daar moeten we nog ff wat op vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:40

Pubbert

random gestoord

http://home.quicknet.nl/q...selaar/Bandit/bandit2.jpg

wat koelt die grote heatsink op je radeon???

Ik heb er ook een klein alu plaatje op zitten bij mij, maar dat ding word niet echt warm (oke wel warm, maar niet heet)

verder nice mod en job :) en heb je een keer tijd om mee te helpen mijn 9700 np te unlocken?

* Pubbert = pruts0r, zeker op dat gebied (8>

[ Voor 23% gewijzigd door Pubbert op 06-06-2003 08:10 ]

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokeyTheBandit

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Topicstarter
Dond3r schreef op 06 June 2003 @ 08:09:
http://home.quicknet.nl/q...selaar/Bandit/bandit2.jpg

wat koelt die grote heatsink op je radeon???

Ik heb er ook een klein alu plaatje op zitten bij mij, maar dat ding word niet echt warm (oke wel warm, maar niet heet)

verder nice mod en job :) en heb je een keer tijd om mee te helpen mijn 9700 np te unlocken?

* SmokeyTheBandit = pruts0r, zeker op dat gebied (8>
Nou bij mij werd dat plaatje gloeiend heet :P
Dus moesten we daar ff wat op verzinnen en dat is dus een in 2e gezaagde heatsink erop :)
De fan is een beetje overkill maar die condensatoren aan de onderkant van dat plaatje worden echt gloeiend heet.

Ik ben er op de OC Days als je je kaart meeneemt modden we die eens ff >:) *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:40

Pubbert

random gestoord

Jammer genoeg moet ik dan werken (of gaan ze sávonds ook door??)

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 June 2003 @ 23:13:
gaan waij is eventjes wedden dat een 350 watter die tec kan poweren. ik leg 10 euro in dat mijn 350ter die swiftech kan poweren >:)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2003 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SmokeyTheBandit schreef op 06 June 2003 @ 08:17:
[...]
haha wat een mod zeg heatsinkje zagen, erop lijmen, fannetje erop en klaar :X
Verwijderd schreef op 06 June 2003 @ 10:26:
[...]

gaan waij is eventjes wedden dat een 350 watter die tec kan poweren. ik leg 10 euro in dat mijn 350ter die swiftech kan poweren >:)
ja duh maar niet in combinatie met een 8rda+ met VDD, hoge Vcore enz. enz. eraan waar het in dit geval over gaat 8)7

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2003 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokeyTheBandit

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Topicstarter
Dond3r schreef op 06 juni 2003 @ 10:10:
Jammer genoeg moet ik dan werken (of gaan ze sávonds ook door??)
Werk je zaterdag en zondag ik denk wel dat we doorgaan tot een uur of 19.30 ofzo dan ga ik weg ghehehe bijna 170 km heen en terug ;) :P

En jan het is juist Vmem en Vgpu mod die we gaan doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokeyTheBandit

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Topicstarter
Verwijderd schreef op 06 juni 2003 @ 10:26:
[...]

Hehe ja idd maar vergeet niet dat die op 12v werken he ;) :P
Zelf heb ik hem nu ook op een 300 watt atx ;) @ 5V :D :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SmokeyTheBandit schreef op 06 juni 2003 @ 13:48:
[...]

Hehe ja idd maar vergeet niet dat die op 12v werken he ;) :P
Zelf heb ik hem nu ook op een 300 watt atx ;) @ 5V :D :P
mijn 350watter doet die peltier op 12 volt, easy >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
Ach, wat kan er doorbranden aan een voeding? Vind ik maar vaag hoor, misschien een zekeringetje, maar voor de rest kan er toch maar weinig gebeuren :?

Magoe, ik heb dus nog zat AT voedingen liggen, 1 van zelfs 280 watt of 300 geloof ik, heeft 12 A @ 12volt lijn geloof ik :) dus da's ut probleem niet. Ik vroeg me alleen af of ik nog slangen moet isoleren, en hoe ik dat dan het beste kan doen. Trouwens, waar kun je goedkope pelts kopen? De electronica zaken in Leiden hebben niks :S , en daar is het wel zo goedkoop.... Bij OC shop zag ik nogiets voor tegen de 50 euro, een soort set, maar of dat wat is..... Belangrijkste is ff de isolatie, de rest red het gasbrandertje + tin + koper wel ;)

Samenvatting:
1) Maare, kan je een voeding nou echt opblazen? Er zit toch een zekering in :?
2) Moet je je slangen isoleren, wat is je temp daling, is die pelt nou koud of niet?
3) Hoe hard moet die fan draaien om de "koude kant" koud te houden? Is dat fluisterstil, of is dat een Delta@ 12v >:)

edit: jan, had ik deze 8rda nou wel eens op die 250 watt aopen gehad? M'n vorige epox bord, 8k3ae (kt333) deed het fijn met 2,2 volt @ proc. trouwens... Niet zo lang btw, op dezelfde dag 5 min later lag er eem mosfet op m'n videokaart (idd, geen sinks erop :D 8)7 ik dacht dat kan ik toch wel ffies :X )

[ Voor 15% gewijzigd door pierre-oord op 06-06-2003 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
SmokeyTheBandit schreef op 06 June 2003 @ 08:17:
[...]

Nou bij mij werd dat plaatje gloeiend heet :P
Dus moesten we daar ff wat op verzinnen en dat is dus een in 2e gezaagde heatsink erop :)
De fan is een beetje overkill maar die condensatoren aan de onderkant van dat plaatje worden echt gloeiend heet.

Ow ja, pas je wel op met van die grote sinks op die 4 chippies :? jan weet hierover mee te praten :| ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je ook laten zien hoe die kast eruit zag toen je hem kocht? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokeyTheBandit

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Topicstarter
Verwijderd schreef op 14 June 2003 @ 20:12:
Kan je ook laten zien hoe die kast eruit zag toen je hem kocht? :D
Soz dat ik wat later reageer maar ik zal ff zoeken ergens heb ik als het goed is nog wat oude picz ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thnks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verry nice mod!, wat is je geluidsproductie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokeyTheBandit

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Topicstarter
Verwijderd schreef op 19 June 2003 @ 21:25:
Verry nice mod!, wat is je geluidsproductie?
Niet hoog zo rond de 25-30 db max

Pagina: 1 2 Laatste