Ach, wat kan er doorbranden aan een voeding? Vind ik maar vaag hoor, misschien een zekeringetje, maar voor de rest kan er toch maar weinig gebeuren
Magoe, ik heb dus nog zat AT voedingen liggen, 1 van zelfs 280 watt of 300 geloof ik, heeft 12 A @ 12volt lijn geloof ik

dus da's ut probleem niet. Ik vroeg me alleen af of ik nog slangen moet isoleren, en hoe ik dat dan het beste kan doen. Trouwens, waar kun je goedkope pelts kopen? De electronica zaken in Leiden hebben niks

, en daar is het wel zo goedkoop.... Bij OC shop zag ik nogiets voor tegen de 50 euro, een soort set, maar of dat wat is..... Belangrijkste is ff de isolatie, de rest red het gasbrandertje + tin + koper wel
Samenvatting:
1) Maare, kan je een voeding nou echt opblazen? Er zit toch een zekering in

2) Moet je je slangen isoleren, wat is je temp daling, is die pelt nou koud of niet?
3) Hoe hard moet die fan draaien om de "koude kant" koud te houden? Is dat fluisterstil, of is dat een Delta@ 12v
edit: jan, had ik deze 8rda nou wel eens op die 250 watt aopen gehad? M'n vorige epox bord, 8k3ae (kt333) deed het fijn met 2,2 volt @ proc. trouwens... Niet zo lang btw, op dezelfde dag 5 min later lag er eem mosfet op m'n videokaart (idd, geen sinks erop

ik dacht dat kan ik toch wel ffies

)
[
Voor 15% gewijzigd door
pierre-oord op 06-06-2003 17:34
]