Heb een
abit KT7-Raid bord.
Duron 1300
512 MB
2 schijven op IDE 1&2
cdr & DvD op IDE 3&4
OS W2K sp2
Volgens de specs moeten drive 3&4 op ata100 draaien en dus sneller zijn.
Die schijven zijn vrij simpele 6 gieg schijven op 5400 rpm.
Neem ik een dvd als bijv de volle maan dan schokt de film, een dvd als High Crimes draait goed en zonder enige schok.
Zet ik de dvd op IDE 2 als master ipv IDE 4 als master dan loopt de dvd volle maan weer wel goed....
Ik kan er geen verklaring voor vinden. Je zou zeggen waar maak je je druk over, maar ik zou graag de logica er achter willen weten om eventueel de vertragende factor te verwijderen
zou het bijv zinvol zijn om de video kaart GF2mx 32mb omzet naar een Gf4 Ti4200 of maakt dat geen moer uit...
abit KT7-Raid bord.
Duron 1300
512 MB
2 schijven op IDE 1&2
cdr & DvD op IDE 3&4
OS W2K sp2
Volgens de specs moeten drive 3&4 op ata100 draaien en dus sneller zijn.
Die schijven zijn vrij simpele 6 gieg schijven op 5400 rpm.
Neem ik een dvd als bijv de volle maan dan schokt de film, een dvd als High Crimes draait goed en zonder enige schok.
Zet ik de dvd op IDE 2 als master ipv IDE 4 als master dan loopt de dvd volle maan weer wel goed....
Ik kan er geen verklaring voor vinden. Je zou zeggen waar maak je je druk over, maar ik zou graag de logica er achter willen weten om eventueel de vertragende factor te verwijderen
zou het bijv zinvol zijn om de video kaart GF2mx 32mb omzet naar een Gf4 Ti4200 of maakt dat geen moer uit...
ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime....