Weet iemand hoe je zo'n achtergrond plaatst. Ik heb van sharereactor.com wat gedownload en kreeg plotseling deze achtergrond, maar kan ik dit ook normaliter maken.

[ Voor 47% gewijzigd door Spider.007 op 16-05-2003 21:10 ]
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Verwijderd
Wat een mooie plaatjes zegVerwijderd schreef op 16 May 2003 @ 21:08:
[afbeelding]
Weet iemand hoe je zo'n achtergrond plaatst. Ik heb van sharereactor.com wat gedownload en kreeg plotseling deze achtergrond, maar kan ik dit ook normaliter maken.
Daar kan je toch alleen het uiterlijk van de map bij miniatuurweergave instellen, toch niet de achtergrond van de map ?
Quod licet lovi, non licet bovi
Jawel hoor. Vinkje bij Modify background.. klaaarMrDry schreef op 16 May 2003 @ 21:15:
[...]
Daar kan je toch alleen het uiterlijk van de map bij miniatuurweergave instellen, toch niet de achtergrond van de map ?
Uh...in het nederlands bij? In XP? Moet je active dekstop aan staan misschien?
[ Voor 20% gewijzigd door MrDry op 16-05-2003 21:20 ]
Quod licet lovi, non licet bovi
Jazeker wel, maar ik kan het nog steeds niet vinden helaasNevie schreef op 16 May 2003 @ 21:22:
'vriendin' jenna jamesson...lol, volgens mij is dit niet van sharereactor.com
We zitten hier wel in een techforum he, laten we alsjeblieft niet offtopic gaanNevie schreef op 16 May 2003 @ 21:22:
'vriendin' jenna jamesson...lol, volgens mij is dit niet van sharereactor.com