PIII 667 Mhz 256mb ram, gf 2 MX-400 32 mb, windows 98dbzfan schreef op 18 mei 2003 @ 19:17:
Iemand die hem op een computer met mijn specs, of vergelijkbaar draaiend heeft gekregen?
640x480x16
View distance op zn hoogst..... vloeiend
(pc van broer)
Verwijderd
PIII 667 Mhz 256mb ram, gf 2 MX-400 32 mb, windows 98dbzfan schreef op 18 mei 2003 @ 19:17:
Iemand die hem op een computer met mijn specs, of vergelijkbaar draaiend heeft gekregen?
das geen garage das 8 balls bomb shopRS_003 schreef op 18 May 2003 @ 19:49:
[...]
Welke garage is dat ?? en past de apache er ook in ? kwil namelijk hem ook ergens stallen
Verwijderd
weet niemand et?Verwijderd schreef op 18 mei 2003 @ 16:48:
hmm ik zit die asset te doen voor die auto dealer en nu ben ik bij lijst 4 en moet alleen nog de caddie dus ik d8 ach die haal ik ff op bij de golf court...
ma nu loop ik al een paar minuten te zoeken naar dat ding maar ik vindt het niet iemand een id waar het precies rijdt/staat...?
Verwijderd
..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..
doe maar flauw
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Verwijderd
jij kan daar ook nog niet veilig komen...Verwijderd schreef op 18 mei 2003 @ 20:02:
Waar vind je die politie heli?
want gewoon met je autotje de army base oprijden is een slecht idee, ben je letterlijk kanonnen voer.
Overigens zie ik daar nergens een apache staan.
Ben ook nog niet heel ver geloof ik, moet nu Lance redden (vrij kut) en de andere missie is dat je die bommen moet gooien op boten, ook vrij klote sturen.
[ Voor 7% gewijzigd door RocketKoen op 18-05-2003 20:19 ]
hoe
Hier staat wat
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
leuk en aardig maar ik weet ook niet waar pole position isSchuey schreef op 18 May 2003 @ 20:12:
dan heb je hem nog niet uitgespeeldAlleen de main story
Die stripclub is de Pole Position, ik dacht dat het een kartcentrum was-> Zwart/wit geblokte vlaggen herken je hem aan
Verwijderd
Bij het vliegveld zit een autoshop. die moet je opkopen. en dan moet je via de zijkant na beneden rijden kan je racen en die auto's lijst doenHouston3 schreef op 18 May 2003 @ 20:35:
welke gebouw moet je kopen om het gebeuren te doen dat je een lijst me autos moet fixen ofzo ?
ik ook niet preciesVerwijderd schreef op 18 May 2003 @ 20:49:
[...]
leuk en aardig maar ik weet ook niet waar pole position is.... heb hier een map maar zie hem er niet opstaan
Verwijderd
Ah oke... maar waar is die politie heli dan?RocketKoen schreef op 18 May 2003 @ 20:18:
[...]
jij kan daar ook nog niet veilig komen...
je moet een politiepakje hebben zodat ze niet op je schieten, en die krijg je pas na de 1e missie van de malibu club. de malibu club kun je pas kopen als je diaz hebt vermoord (komt ergens na de lance red missie)
edit: je moet alle 100 pakjes vinden of de verhaallijn uitspelen, anders staat de apache er toch niet
gewoon op alles schieten dat beweegt, vooral agenten + hun voertuigen. de helikopter kun je met een simpel wapen misschien niet neerhalen, maar de meter loopt dan wel vol.stokkie schreef op 18 May 2003 @ 20:58:
Hoe krijg ik in godsnaam die balk vol met de missie "Messing with the man"?
Ik heb binnen 1 minuut 3-4 sterren, maar balkje is maar klein stukje gevuld
Misschien leert je karakter wel. Als je veel loopt kan hij ook langer renner, misschien geld dat voor de motor hetzelfde (hij houdt in ieder geval wel precies bij welke afstanden je hoe aflegd).BaRF schreef op 18 mei 2003 @ 20:33:
hey is het trouwens zo dat oefening ook *echt* kunst baart?ik rij namelijk eigenlijk alleen maar op motoren rond in het spel, en het lijkt wel of er steeds meer nodig is om mij van mn bike te laten pleuren? Ik heb net zelfs een stuk in matrix stijl gereden: verticaal over een muur! En als ik nou met volle vaart tegen een auto aan knal is er een hele goede kans dat ik in evenwicht blijf
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Verwijderd
Als je vanuit Little Havana in noordelijke richting rijd over de 4 baans-'grote weg' (langs Little Haiti), kom je uiteindelijk in een S-bocht terecht (langs het water that is). Vlak na die S-bocht staat een gebouw met een heli-pad on top (links van de weg), waar die police-chopper zich op bevind uiteraard.
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2003 21:56 ]
Verwijderd
Je krijgt toch een sparrow (helikopter)wipe-out schreef op 18 May 2003 @ 21:04:
als je cheats gebruikt kun je geen 100% meer halen, maar hoe zit dat als je een trainer gebruikt? word namelijk nogal ziek van die missie waarbij je die foto's moet maken van Candy Suxx en die andere vent
[...]
gewoon op alles schieten dat beweegt, vooral agenten + hun voertuigen. de helikopter kun je met een simpel wapen misschien niet neerhalen, maar de meter loopt dan wel vol.
LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR
Verwijderd
geen vonken makenVerwijderd schreef op 18 May 2003 @ 21:48:
hoe komt het dat als ik een wheelie maak ik geen geld of punten krijg
er komt ook nix in beeld te staan
Raak je de grond met de achterkant of druk je steeds heef ff op achteroverleunen? zo ja, dat moet je niet doen, alleen met het gas spelen(dus leunen ingedrukt houden)Verwijderd schreef op 18 May 2003 @ 21:48:
hoe komt het dat als ik een wheelie maak ik geen geld of punten krijg
er komt ook nix in beeld te staan
[ Voor 6% gewijzigd door Serial-X op 18-05-2003 21:50 ]
bij je mansion (grote huis dat eerst van diaz was) in de achtertuinSerial-X schreef op 18 May 2003 @ 21:46:
Waar staat die Water Sparrow trouwens (ik heb de 100 pakketjes al, alleen vergeten waar dat kreng is/staat)
die heb ik dus en alle 6 de races #1 geworden maar waar kan je dan dat lijstje halen ofzo ?Verwijderd schreef op 18 May 2003 @ 20:50:
[...]
Bij het vliegveld zit een autoshop. die moet je opkopen. en dan moet je via de zijkant na beneden rijden kan je racen en die auto's lijst doen
RocketKoen schreef op 18 May 2003 @ 21:57:
[...]
bij je mansion (grote huis dat eerst van diaz was) in de achtertuin
Verwijderd
Als je voor de plek staat waar je racen kiest, moet je naar rechts kijken, rechts van die garage hangt het lijstjeHouston3 schreef op 18 mei 2003 @ 21:57:
[...]
die heb ik dus en alle 6 de races #1 geworden maar waar kan je dan dat lijstje halen ofzo ?
5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14
Verwijderd
[offtopic] waar koop jij wel ijs?>>lijkt me bij eht strand ofzo[offtopic]Qylos schreef op 18 mei 2003 @ 22:06:
Het lukt nog steeds niet met ijsjes verkopenIk ben al vele verschillende plaatsen voorbijgereden s'nachts en overdag maar niemand heeft nog iets gekocht. Ik sta gewoon lanks de weg met m'n muziekje aan. Zijn er ergens plaatsen waar veel mensen ijsjes willen?
Helemaal achterin bij de havenVerwijderd schreef op 18 May 2003 @ 22:05:
[...]
Als je voor de plek staat waar je racen kiest, moet je naar rechts kijken, rechts van die garage hangt het lijstje
Waar kan ik 8 balls bomb shop vinden??
The Unpredictable Striker!
daar zit ik nu ook. ik heb alleen het probleem dat mn systeem het niet meer trekt zodra die rookgranaten worden gegooid. valt niet te spelen op dat momentSolosmots schreef op 18 mei 2003 @ 22:03:
Hmmz die bankroof is best _lastig_
Ben al wel buiten gekomen, maar 1 keer phil overreden, meerdere keren zelf neergeschoten..
Buiten is dus het lastigste. Eerst de wagens van de SWAT opblazen lijkt me een goede tactiek.. Maar goed, ik heb em nog niet gehaald ..
Drugs bedoel ikVerwijderd schreef op 18 mei 2003 @ 22:06:
[...]
[offtopic] waar koop jij wel ijs?>>lijkt me bij eht strand ofzo[offtopic]
5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14
Haha dat herken ik, maarja die Phil kan wel goed schieten dus je moet vooral jezelf redden. Maar dan buiten....Southern Sun schreef op 18 May 2003 @ 22:11:
[...]
daar zit ik nu ook. ik heb alleen het probleem dat mn systeem het niet meer trekt zodra die rookgranaten worden gegooid. valt niet te spelen op dat moment
hmm, ja, helikopterVerwijderd schreef op 18 May 2003 @ 21:36:
[...]
Je krijgt toch een sparrow (helikopter)
Parkeer die helikopter op het strand, loop het gebouw in.
Maak foto's, ren naar beneden en schiet de mannetjes die eventueel de trapportaal binnen zijn gekomen neer en ren naar het strand waar je sparrow staat. Land midden in het filmstudioparkje en ren naar het paarse rondje.
Klaar is kees
betere tactiek is het plan in hoofd nemen en een 'plan B' makenSolosmots schreef op 18 mei 2003 @ 22:03:
Ben al wel buiten gekomen, maar 1 keer phil overreden, meerdere keren zelf neergeschoten..
Buiten is dus het lastigste. Eerst de wagens van de SWAT opblazen lijkt me een goede tactiek.. Maar goed, ik heb em nog niet gehaald ..
Verwijderd
gevonden!Verwijderd schreef op 18 mei 2003 @ 21:23:
[...]
Als je vanuit Little Havana in noordelijke richting rijd over de 4 baans-'grote weg' (langs Little Haiti), kom je uiteindelijk in een S-bocht terecht (langs het water that is). Vlak na die S-bocht staat een gebouw met een heli-pad on top (links van de weg), waar die police-chopper zich op bevind uiteraard.
Suc6.
Forza Mucca!
Verwijderd
Flickr PSN ID= cheironnl
Verwijderd
Die minigun ownt hier echt voorSolosmots schreef op 18 May 2003 @ 22:03:
ik kom verlopig niet eens langs die foto missiewipe-out schreef op 18 May 2003 @ 23:09:
heb net de laatste missie van de filmstudio gedaan, lag ff dubbel van het lachen op het eind
Bier, Whiskey en Metal!!
lol
Flickr PSN ID= cheironnl
trukjeLord_Mithril schreef op 18 May 2003 @ 23:18:
[...]
ik kom verlopig niet eens langs die foto missie
was al aardig op weg.. vlak bij de studio..
word ik door 2 fbi wagens ingesloten (ik liep) en ik kwam er niet uit
vliegt 1 van die wagens nog in de fik ook...
volgende keer (10de keer) beter
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
PSN: Houtvlot
Verwijderd
Verwijderd
er staan sparrows door de hele stad hoorVerwijderd schreef op 18 May 2003 @ 23:30:
Waarom zou je helemaal bij Vercetti Residence (oude huis van Diaz) de heli gaan halen, als er een relaxtere, namelijk de Sparrow in de filmstudio beschikbaar is. Dit krijg je ook te zien in de inleidende mission objective info. Iets in de geest van " there is a sparrow on your left to follow candy's stretch".
Verwijderd
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Verwijderd
je moet op een gebouwtje klimmenSchaapje_BlaaT schreef op 19 May 2003 @ 00:01:
hmm, ik heb een missie die ik niet helemaal snap ofzo
ik moet een stel haitians mollen of juist niet in elk geval krijg ik een sniper rifle en dan moet ik het gevecht ff ietwat beinvloeden met wat headshots
geen enkel probleem met 5 jaar unreal ervaring maar ik wordt elke keer na het eerste schot gedetecteerd. ik probeerde al zo ver mogelijk weg of vanaf het dak van een naastliggende flat maar het helpt allemaal niet.
wat doe ik fout?
nee dat hoeft nietVerwijderd schreef op 18 May 2003 @ 23:58:
Raar
ik heb alles gedaan, en ik sta op 99%
het was toch de bedoeling dat je firetruck missies tot 12 speelde?
er staat nog een ding op 0 in mijn completion lijstje
2 wheel drive (oftewel een auto op 2 wielen laten rijden.. is dit ook een vereisde?
[ Voor 17% gewijzigd door dinges op 19-05-2003 00:05 ]
Verwijderd
Huizen gekochtdinges schreef op 19 mei 2003 @ 00:04:
[...]
nee dat hoeft niet
pizza gedaan? ambulance? vigilante?
alle huizen gekocht?<--- die was ik bijna vergeten
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2003 00:07 ]
weet je zeker dat je alle huizen hebt?Verwijderd schreef op 19 mei 2003 @ 00:05:
[...]
Huizen gekocht
vigilante missies
ambulance missies
fire truck missies
unique jumps
hidden packages
side missies (RC, autos jatten, races)
pizza missies
story line
nee hoeft niet... ik deed ook bijna alles downtownmoeten die firetruck missies nog verspreid over de eilanden zijn? ()ik heb alles zowat ik downtown gedaan.. tot level 13
[ Voor 23% gewijzigd door dinges op 19-05-2003 00:07 ]
ok.... dan ist heel vaagVerwijderd schreef op 19 May 2003 @ 00:11:
bijna niet.. alleen een trainer gebruikt op firefighter missies en ambulance missie
Verwijderd
Schuey schreef op 18 mei 2003 @ 20:56:
[...]
ik ook niet preciesRij altijd naar dat paarse blokje toe
Verwijderd
bij de vigilante en firefighter missies nietdinges schreef op 19 May 2003 @ 00:13:
[...]
ok.... dan ist heel vaag
weet je zeker dat je na elke side mission "mission complete" hebt gezien?
dat hoeft ook niet...
Verwijderd
heb je jouw 99% savegame nog? en wat moet jij nog doen als laatste?dinges schreef op 19 May 2003 @ 00:13:
[...]
ok.... dan ist heel vaag
weet je zeker dat je na elke side mission "mission complete" hebt gezien?
Imperfectionist.
hmmnee sorryVerwijderd schreef op 19 May 2003 @ 00:22:
[...]
heb je jouw 99% savegame nog? en wat moet jij nog doen als laatste?
missien kan ik die dan nemen en proberen
Verwijderd
stats.. en dan druk je op SVerwijderd schreef op 19 May 2003 @ 00:29:
[...]
Kun je dat direct vanaf de game uitvoeren? Hoe heb je dat gedaan?
![]()
jup, die zie ik niet in je stats
[ Voor 5% gewijzigd door dinges op 19-05-2003 00:30 ]
Verwijderd
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2003 00:31 ]
mjah dat zal best maar hij staat niet in je stats
staat er nu wel een tijd in je stats?
[ Voor 12% gewijzigd door dinges op 19-05-2003 00:38 ]
Verwijderd
nope hij staat er niet...dinges schreef op 19 May 2003 @ 00:38:
[...]
staat er nu wel een tijd in je stats?
tussen PCJ playground en cone crazy hoort hij
dat moet ook nog jaVerwijderd schreef op 19 May 2003 @ 00:39:
[...]
nope hij staat er niet...
ik ga em nog een keer doen.. dit keer met de jeep
zeer netjesCriminal rating: Butcher (17512)
mag ik je 99% savegame?Verwijderd schreef op 19 mei 2003 @ 00:49:
Ik deed hem dus nog een keer met de landstalker.. en nu heb ik 100%
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq