Catalyst 3.4 uit! post je bevindingen / problemen

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 594 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mydogisgone
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:26

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

Topicstarter
hij is eindelijk uit...
was net ff aan het kijken op www.ati.com en toen zag ik bij de drivers deze update staan duss moet natuurlijk gelijk ff laten weten he!

hier kun je ze downloaden:

display drivertje:
File size: 6.23 MB Posted: May 15, 2003
Version: 6.14.10.6343 Packaging Version: 7-88-030430m-008946c
Download hier!

Control Panel Drivertje:
File size: 4.82 MB Posted: May 15, 2003
Version: 6.14.10.5006
Download hier!

Release Notes!:
Check hier!

De Site waar ik ze vandaan heb:
Klik!
Fixed in this driver:
The display corruption noticed around the wheels in the game FI Racing Championship is now resolved

The health meter not being drawn in the game Bounty Hunter is now resolved

Texture corruption in the game Combat Flight Simulator 3 is now resolved

The binocular view not displaying properly in the game Project IGI2 is now resolved

Objects flickering in and out of view when playing Deadly Demo is now resolved

The display corruption noticed in Battlecruiser Millennium when placing the mouse cursor over the menu buttons is now resolved

The ground color not displaying correctly when playing the Jurassic Park demo is now resolved

The display corruption noticed when playing Heli Heroes is now resolved

The texture disappearing in the game AirStrike3D is now resolved

The General Protection Fault error appearing when playing Unreal 2; The Awakening is now resolved

The system not responding with playing the game SimCity 4 is now resolved

The system not responding when task switching between an OpenGL game and the desktop is now resolved

Full Screen Anti-Aliasing not being available when playing Anarchy Online is now resolved

The system failing to respond after pressing the ESC key when playing Half-life Counter Strike is now resolved

The display corruption noticed when running the CodeCreatures benchmark in a system contining a RADEON™ 9200 is now resolved

The display corruption issue when using the send to DV camera feature found in MovieMaker2 is now resolved

Playing *.rm files using the RealPlayer with Overlay Theater Mode enabled no longer results in screen corruption being displayed on a secondary CRT

TV performance being slow and choppy when running an application in the background is now resolved

The display corruption noticed when playing a DVD in TV Theater mode on a secondary display is now resolved

The ATI D3D/OpenGL tab not retaining the correct format when a secondary CRT is connected is now resolved

The display panel's icons disappearing when using an FPD and TV is now resolved

The system not responding after previewing the 3D Liquid Desktop screensaver is now resolved

The overlay pixel duplication noticed when the display resolution is set above 1600x1200 is now resolved

The resolution changing to 640x480 32bpp when checking the optimized format for 480i in the YpbPR settings page is now resolved

The display corruption noticed when a system returns from hibernate mode is now resolved

The blue box border noticed around cached URL addresses is now resolved

The system not responding when hot plugging a DFP monitor is now resolved

A TV connection being falsely detected when booting the system is now resolved

Only half of the image being displayed on an HDTV when outputting from the VGA connector is now resolved

An error message being displayed when attempting to install the display driver from the ATI web site is now resolved

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glival
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 26-09 16:45
Eindelijk de originele? :) Vanavond gelijk ff proberen...
Heb je ze al gesubmit voor de meuktracker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mydogisgone

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

Topicstarter
jep natuurlijk heb ik gesubmit voor de meuktracker :)
eens moet de eerste keer zijn hahaha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dax
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-09 14:20

Dax

Hij was gister avond al uit hoor ;) (rage3d lag er door plat)
Er wordt ook al hevig over gediscussieerd in het radeon topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtremelead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-09 10:34

Xtremelead

powered by E-MU

Heeft er iemand DTM al getest?
zie: [rml][ PC] DTM Race Driver texture problemen[/rml]
Ik zie hierover nl niets vermeld staan in de bugfixes

[ Voor 20% gewijzigd door Xtremelead op 16-05-2003 15:38 ]

Jij bent degene die me opfokt!
JA JIJ!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Doom III preview @ Hard|OCP
How NOT to Benchmark

Seeing as we have been testing the most recent ATI and NVIDIA graphics cards, we of course had the latest versions of the drivers on hand, and that is what we start out using. Directly comparing the 5900 Ultra with the 9800 Pro 256MB, this is what we saw.

Linkje!!

If you were saying to yourself that something is not right here, we would have to agree with you. It seems that ATI's latest Catalyst driver is broken when it comes to running DOOM 3.
En van de GeForce FX 5900 Ultra vs Radeon 9800 Pro review @ Anandtech
Both ATI and NVIDIA provided us with new drivers for this review; ATI gave us their new Catalyst 3.4 drivers while NVIDIA provided us with their new Detonator FX drivers (44.03).

The Catalyst 3.4 drivers provided us with a couple of problems, the most noticeable ones were the following:

1) Performance under Doom3 was horrible, significantly lower than the older Catalyst 3.2 drivers. These drivers would also cause the game to crash in a repeatable fashion.

2) There were serious lighting issues in Splinter Cell as well as degraded performance, an example of the lighting issues can be seen below:

plaatje!

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
dit is de 1e keer dat ik ATI drivers moet gaan updaten

hoe zit dit? hetzelfde als Nvidia dat je het beste de oude helemaal kunt verwijderen?
is daar een tooltje voor of kan ik de nieuwe er gewoon overheen knallen :?

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterFreak
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 29-09 11:29

MasterFreak

Zeker weten!

Euhm schijnt wel een tooltje te zijn alleen ik kan die niet vinden, ik uninstall de drivers meestal op de normale manier en haal mer regcleaner de overige registery keys weg. Dit werkt altijd goed bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dax
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-09 14:20

Dax

ViperGTS schreef op 16 mei 2003 @ 15:41:

hoe zit dit? hetzelfde als Nvidia dat je het beste de oude helemaal kunt verwijderen?
Ik heb de oude geuninstalled via het control panel en voor de zekerheid ook in de divicemanager.
Werkt perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smallblock
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 27-09 00:51

smallblock

Aliens (& rust) ate my Buick

Netjes oude gedeïnstalleerd daarna 3.4 erop.
Resultaat : vertikaal scrollen gaat zwaar knudde, blijft het beeld verversen en gaat supertraag.
DirectX spellen krijg is vooralsnog niet aan de praat, melding dat de drivers niet korrekt geïnstalleerd zijn.

Herinstallatie geeft geen verbetering.

Ik sta open voor suggesties

Leuke lamp, overigens !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smallblock schreef op 16 May 2003 @ 16:01:
Resultaat : vertikaal scrollen gaat zwaar knudde, blijft het beeld verversen en gaat supertraag.
DirectX spellen krijg is vooralsnog niet aan de praat, melding dat de drivers niet korrekt geïnstalleerd zijn.

Kun je niet beter eerst de oude uninstallen en daarna de nieuwe installeren :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xces
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09 11:14

xces

To got or not to got..

inderdaad. mik je display adapters weg, (via apparaatbeheer) en probeer het dan nog eens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Is heel lullig om het zo cru te zeggen, maar het beste is Windows opnieuw installeren en 'vers' catalyst 3.4 erop te zetten.

* JumpStart zit zelf nog vrolijk op Cat 3.0

Gelukkig (nog) geen noodzaak tot upgraden naar 3.x

Hoe zit het met de ESC in Half-Life / Counterstrike / Day of Defeat geeft zwart scherm Bug ? (Oftewel, gaat niet meer naar menu terug ?)

Beter lezen !! Sorry :)
The system failing to respond after pressing the ESC key when playing Half-life Counter Strike is now resolved

[ Voor 11% gewijzigd door JumpStart op 16-05-2003 16:09 ]

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schmoove
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09 17:45
Prima drivers, doen het echt perfect en in bv Vice City zie ik echt verbetering qua performance.
ATi Multimedia Center blijft gewoon een vreselijk product.... snap niet waarom ze voor die functies niet de hulp inroepen van InterVideo of Cyberlink ofzo, want dit lijkt echt nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ViperGTS schreef op 16 May 2003 @ 15:41:

Gaat gewoon zoals Nvidia drivers hoor. Je hebt een setup bestand en daar op moet je klikken -> next -> next -> accept etc. Zo sim-pel. :)

Trouwens, morgenmiddag probeer ik die CATALYST 3.4 uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
Komt i

3DMark 2003: van: 6317 ( cat 3.1 ) Naar 6707 ( Cat 3.4 )

3DMark 2001 SE: Van 20212 ( Cat 3.1 ) Naar 20923 ( Cat 3.4 )

Dus een hele verbetering. Ik ga vandaag nog ff watgames testen.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Astennu schreef op 16 May 2003 @ 16:11:
Komt i

Ben ook meer geintresseerd in games dan dat waardeloze 3dmark :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smallblock

smallblock

Verwijderd schreef op 16 May 2003 @ 16:03:
[...]

Kun je niet beter eerst de oude uninstallen en daarna de nieuwe installeren :?
Eerste zin: Netjes oude gedeïnstalleerd daarna 3.4 erop.

Leuke lamp, overigens !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Astennu schreef op 16 mei 2003 @ 16:11:
Komt i

Hey, da's mooi. Ik test um wel morgen. Alleen heb ik met (tot nu toe) alle CATALYST drivers problemen gehad met Unreal Tournament , ik hoop dat deze veel buggy's fixt. Ik heb momenteel de nieuwste OMEGA drivers van ATi. :) Tot nu toe geen problemen mee gehad, alleen is 3Dmark score wel lager (duh) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bl0cKeR
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09 11:56

Bl0cKeR

titel

Heb je toevallig windows server 2003 draaien? zo ja dan moet je je hardware-acceleration ff helemaal vol zetten.

sigh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij doet het niet bij mijn gemodde ATi Radeon 9500...
Zou iemand misschien nog ff een link kunnen geven voor de catalyst 3.2 drivers, want dat zjin de beste die het doen bij mij...
Bvd!

/Edit: Hij doet het niet in de vorm van de zogenaamde schaakborden, heel veel artifacts, geen beeld en dergelijke...
De mod leverde trouwens een goede prestatie winst op.
500 punten extra bij 3dmark 2003, nu nog ff kijken bij de 2001 versie...

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2003 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-Alien
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-06 16:54

H-Alien

aka Schenk

ViperGTS schreef op 16 mei 2003 @ 15:41:

als je hiervoor een nvidia kaart had moet je even googlen op detonater destroyer en met dat proggie alle nvidia restanten weghalen.

Vervolgens hebben we hetvolgende stappenplan voor installatie van ati drivers.

1 nieuwste driver downen

2 configuratiescherm --> software de vorige ati driver uninstallen. Windows vraag nu of hij de pc mag restarten, dat mag ie van ons niet :)

3 we gaan het register opschonen, start --> uitvoeren en type in regedit.
Zoek dan op:

HKEY_LOCAL_MACHINE -> SYSTEM -> Controlset 001 -> Control -> Video
hierin staan nu een x aantal folders met namen als 23a77bf7-ed96 etc.
Klik op het plusje van de folders en kijk of er een subfolder tussenstaat met de naam ATI WDM configurations. als je die gevonden heb moet je de gehele folder waar de ati-subfolder instaat deleten. Normaal gesproken heb je 4 van die hoofdfolders, 1 daarvan heeft een ati subfolder en 3 horen er standaard te staan. Heb je meer folders, dan staan er waarschijnlijk nog resten in van vorige drivers en kom je meer subfolders van ati tegen, dit kan gebeuren en kan tevens oorzaak zijn voor problemen.

je doet hetzelfde met;
HKEY_LOCAL_MACHINE -> SYSTEM -> Controlset 002 -> Control -> Video

als laatste nog
HKEY_LOCAL_MACHINE -> SOFTWARE en alle folders mbt ati deleten.

4 Nu kunnen we de pc restarten en na de reboot de nieuwe driver instaleren.

gegarandeert een clean install.

[ Voor 11% gewijzigd door H-Alien op 16-05-2003 16:47 ]

www.simsport-racing.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de driver gewoon over cat 3.2 heen gezet en ben gegaan van 3936 naar 4201 met een 9500pro@324/310 niet slecht d8 ik.
Dus volens mij hoef je niet te deinstalleren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-Alien

H-Alien

aka Schenk

Ow nog vergeten ik hebzelf in Strike Force (een mod voor UT) maar liefst 10 fps meer met de cats 3.4 :)

www.simsport-racing.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-Alien

H-Alien

aka Schenk

Verwijderd schreef op 16 mei 2003 @ 16:47:
ik heb de driver gewoon over cat 3.2 heen gezet en ben gegaan van 3936 naar 4201 met een 9500pro@324/310 niet slecht d8 ik.
Dus volens mij hoef je niet te deinstalleren
hoeft niet inderdaad vaak gaat het sowieso wel goed, maar mocht je problemen krijgen of denk je dat de drivers raar doen dan is het handig te weten hoe je echt een clean install maakt van een videodriver.

www.simsport-racing.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij werken ze ook goed. Ik had eerst de laatste Omega drivers erop staan waarbij ik met 3d Mark 03 een score behaalde van 4129. Met de 3.4 haal ik nu 4297. Niet heel veel vooruit gang vergeleken met anderen die hier al gepost hebben, maar toch. Waarschijnlijk komt het omdat de laatste omega drivers sneller waren dan de 3.1 en 3.2 drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amd187
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-07 16:12

amd187

Ondertitel

"Playing the game Project IGI2: Covert Strike with a RADEON™ 9700 series card installed in the system results in the ground terrain disappearing and re-appearing as the character is moved. This issue will be resolved in a future CATALYST™ release"
iemand hier al ervaring mee?
ik heb zelf een 9700 pro, dus als ik het goed begrijp krijg ik dan dus dat terrain disappearing bugje als ik de 3.4 installeer?
momenteel heb ik nergens last van met 3.1....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes, eindelijk!! Daarom had ik 3.3 niet genomen! was zo irri

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heetft het zin om deze op een PII (400) met DX8 te installeren?
(kan ik evt ook met performance winst DX9 & evt deze drivers installen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het prachtig dat ATI steeds nettere drivers levert maar het vervelende is dat ik er steeds niet van kan meegenieten. Ik heb een ATI Mobility 7500 in mijn ASUS L3400S Laptop en geen enkele officiele Catalyst driver kan geinstalleerd worden omdat er dan een inf fout optreedt omdat mijn Mobility niet ondersteund wordt ofzo. Ik vind dat zeer vreemd aangezien de drivers wel de L3800C laptop van ASUS ondersteunen en die hebben volgens mij dezelfde mobility erin zitten.
Nou heb ik gehoord dat je die inf file kan tweaken zodat de drivers wel geinstalleerd worden. Ik alleen geen idee hoe dat in zn werk gaat. Zou iemand dat kunnen uitleggen of weet iemand een ander trucje om die drivers toch wel te kunnen installeren??? Ik ben de omega drivers en de standaard ASUS drivers namelijk een beetje zat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 18:24
Der net even Counter-Strike gespeeld en ondanks dat ik toch nog geen 99 fps de hele tijd haal (zie sig voor specs) haal ik toch wel hoger dan met 3.2 het geval was :)
Verwijderd schreef op 16 May 2003 @ 16:57:
[...]

Yes, eindelijk!! Daarom had ik 3.3 niet genomen! was zo irri
3.3 zijn er helemaal niet hoor ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 11:04
MaRc0 schreef op 16 mei 2003 @ 17:33:
Der net even Counter-Strike gespeeld en ondanks dat ik toch nog geen 99 fps de hele tijd haal (zie sig voor specs) haal ik toch wel hoger dan met 3.2 het geval was :)
[...]

Jawel maar geen officiele ATI 3.3
De ge-releasde 3.3 versie was van door Dell gemaakt/uitgebracht en werkte lang niet goed op alle ATi kaarten.

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-09 18:34

n00bs

Het is weer Zomer!

Damnit... die refreshfix gaat niet normaal werken bij mij met deze laatste drivers :(

Mijn hele scherm is telkens als ik de refreshfix doe <60Hz (lijkt het wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Laatst online: 30-08 19:58
MaRc0 schreef op 16 May 2003 @ 17:33:
[...]

Wel die zijn leaked maar zijn officieel te downloaden geweest.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bgever
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-05-2021
Verwijderd schreef op 16 May 2003 @ 17:01:
Ik vind het prachtig dat ATI steeds nettere drivers levert maar het vervelende is dat ik er steeds niet van kan meegenieten. Ik heb een ATI Mobility 7500 in mijn ASUS L3400S Laptop en geen enkele officiele Catalyst driver kan geinstalleerd worden omdat er dan een inf fout optreedt omdat mijn Mobility niet ondersteund wordt ofzo. Ik vind dat zeer vreemd aangezien de drivers wel de L3800C laptop van ASUS ondersteunen en die hebben volgens mij dezelfde mobility erin zitten.
Ah, dan heb ik de solution voor je :) Ga naar http://www.omegacorner.com/ , en download daar de laatste ATI drivers. Wedden dat het werkt? Kan ook niet anders, want op mijn ATI Mobility Radeon 7500 werken ze super! (verwacht grote verbeteringen in 3D en vooral 2D performance ;)) Alles gaat véél soepeler, en 3D presteert ook flink beter. En die standaard spaanse ATI drivers die ik bij mijn laptop kreeg? Ik zou niet eens meer weten waar de cd ligt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 May 2003 @ 16:32:
Hij doet het niet bij mijn gemodde ATi Radeon 9500...
Zou iemand misschien nog ff een link kunnen geven voor de catalyst 3.2 drivers, want dat zjin de beste die het doen bij mij...
Bvd!

/Edit: Hij doet het niet in de vorm van de zogenaamde schaakborden, heel veel artifacts, geen beeld en dergelijke...
De mod leverde trouwens een goede prestatie winst op.
500 punten extra bij 3dmark 2003, nu nog ff kijken bij de 2001 versie...
Zou iemand mij nog kunnen helpen hiermee?
In ieder geval zou ik graag een link willen hebben voor de cata 3.2 driver, maar als het kan ook ff uitleg waarom de cata 3.4 niet werkt op mijn gemodde ATi Radeon 9500 (nu pro versie).

/Edit: Ik heb de driver al gevonden, maar ik zou wel nog graag hulp willen helpen met waarom mijn kaart het niet goed doet met de cata 3.4 driver.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2003 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 15:51

porn*

...take on the world!

Ik heb er sinds deze drivers weer een nieuw probleem bij: ik kan in CS bijna niet meer normaal lopen.

Ik gebruik shift om rustig te lopen ipv te rennen, en sinds deze drivers, als ik na shift ingedrukt te hebben een andere toets aanraak (bijv strafeleft/right) dan begint hij meteen weer te rennen! Word er een beetje moe van :/

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Hoe lossen jullie nou die resfresh problem met deze driver op? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*

porn*

...take on the world!

Met Radeonator. Snap niet dat mensen dat Tweak3D prulletje gebruiken zeg!

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misstickjoint
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-09 11:42
H-Alien schreef op 16 mei 2003 @ 16:47:
Ow nog vergeten ik hebzelf in Strike Force (een mod voor UT) maar liefst 10 fps meer met de cats 3.4 :)
Wow 10 fps!! das mooi meegenomen...nu eens kijken of er al een gehackte calista driver al uit is. ;)

Why Drink and Drive when you can Smoke and Fly!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik los refresh rate issue op met refreshforce.

Afbeeldingslocatie: http://www.pagehosting.co.uk/rf/r4fcpic1.gif

http://www.pagehosting.co.uk/rf/

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2003 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
is dat een progje dat je 1x kunt runnen en dan is het klaar?

want ik hou niet van die zut die ik constant in de systray moet laten draaien.....

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Helaas die werkt dus ook niet :s

Blijft nu op 60Hz steken zoals het is als je de driver net installed... Met vorige ATI drivers had ik hier geen problemen mee...

Ik baal hier echt van :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik de refreshfix van http://www.radeon2.ru/downloads/utils.html, en die werkt perfect :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Die had ik dus eerst geprobeert ;) krijg ik soort Anti Aliassed beeld oid :? (allemaal streepjes horizontaal :?)

En die gebruikte ik dus altijd al ;)

[ Voor 16% gewijzigd door n00bs op 16-05-2003 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-03 09:12

Tentacle1

60% Puur Sap!

Ik installeerde eerst powerstrip, dat werkte.. maar sindskort zet ik de DCC informatie uit in een van de ATI Control tabs, en daarna 'dx refresh override' en dat werkt bij mij.

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Hmz hij doet 't nu opeens wel :? wazig... naja ben blij dat ik nu na 30min. kutten normaal beeld heb... nu de driver testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-09 18:26
Dit is de beste driver tot nu toe met voor mij de minste bugs. en ik heb alle catalysten meegemaakt had hiervoor een 8500 nu een 9700pro

ben er ook 300 punten in 3dmark2k1 omhoog gegaan
CAT 3.2 http://service.futuremark.com/compare?2k1=6410307 15046 3DMARKS
CAT 3.4 http://service.futuremark.com/compare?2k1=6489580 15360 3DMARKS

CS bug is eindelijk verholpen, alle spellen voelen weer wat sneller aan en soepeler.
videooverlay is ook wat sneller, eerst haperde me systeem nog wel s als ik videowindow vergrootte of verkleinde.

Al bij al, ATI heeft een superdrivertje afgeleverd dit keer.

[ Voor 3% gewijzigd door Turismo op 16-05-2003 18:44 ]

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit is weer een stap voorwaarts,
ik kan nu eindelijk castle wolfenstein spelen met agp fastwrite aan.
opengl beeldverhouding is nu ook goed zonder refreshlock.
ikke ben tevreden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er goed uit allemaal! GTA:VC draait erg soepel! _/-\o_

Alleen Morrowind is nog steeds niet aan de gang te krijgen! Hardlockups zodra je een ruimte verlaat....darn :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:53
Geldt dit ook voor Hercules kaarten, of moet ik w88 op Hercules Drivers? Vorige keer werkte Catalyst nl niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*

porn*

...take on the world!

Bij mij werkt ook alles prima, en ben er wat in performance op vooruit gegaan.

Alleen zit ik dus met dat keyboard probleem, zie paar posts hierboven. Ben ik echt de enige die dat heeft? Heb net een anders toetsenbord geprobeerd, dat is het ook al niet. Het probleem zit hem ook niet in CS, want in Q3 heb ik het ook merk ik net.

Als ik de knop ingedrukt houd loopt hij gewoon rustig, zo lang als ik wil, door. Maar druk ik daar ook maar één enkele andere knop bij in, dan begint hij meteen weer te rennen...

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander Schrier
  • Niet online
Met de vorige drivers was de beeldopbouw in Windows heel langzaam als ik vanuit Command & Conquer Generals naar Windows ging (en Generals op de achtergrond liet draaien). Met deze versie is de beeldopbouw sneller, maar als ik naar boven scroll wordt het gedeelte van het beeld dat scrollt totaal vernaggeld. Het maakt niet uit of dat in Verkenner, Internet Explorer of Photoshop is. En alleen bij naar boven scrollen, dat maakt het nog vreemder.

Als ik vanuit Unreal Tournament 2003 naar Windows ga, gebeurt het niet. Tot zover alleen vanuit Generals. Een vriend van me heeft het op zijn PC (redelijk vergelijkbaar systeem) geprobeerd en daar gebeurt hetzelfde :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renumeration
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-11-2024
Ik heb ze er ook gewoon overheen gezet. Niet eerst geunistaleerd.

Ik ben van 4700 naar 5100 gegaan met Club3D 9700(non-pro)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei!!! Echt super deze drivers.

Hercules 9700 pro @ 370 core 325 mem

3dmark 2001 3.2: 15496
3dmark 2001 3.4: 16213

3dmark 2003 3.2: 5173
3dmark 2003 3.4: 5659

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yisc
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-09 12:02
Is er al iemand die Battefield 1942 getest heeft met de 3.4 ? Ik had erg veel schokkende beelden met de 3.2 en ben daarom terug gegaan naar de 3.1

[ Voor 3% gewijzigd door Yisc op 16-05-2003 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Voor mijn systeem specs zie mijn signature.
3dmark 2003:
3746 :Omega 2.407a
3758 :Normal 3.2 Catalyst
3859 :Beta 3.3 Catalyst
3928 :Normal 3.4 Catalyst

Hmm toch wel wat puntjes erbij
Ik ben met deze resultaten erg tevreden voor een 1,8Ghz en PC133 Geheugen

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

CJ

(overleden)
Verwijderd schreef op 16 mei 2003 @ 19:21:
Ziet er goed uit allemaal! GTA:VC draait erg soepel! _/-\o_

Alleen Morrowind is nog steeds niet aan de gang te krijgen! Hardlockups zodra je een ruimte verlaat....darn :O
Ik speel ook Morrowind en heb er geen problemen mee. :) Morrowind staat er over het algemeen wel om bekend dat het heel kieskeurig is qua hardware en ook gevoelig is voor overklokken.

Mijn bevindingen zijn dat het sneller is in de games die ik tot nu toe gespeeld heb zoals C&C: Renegade, Morrowind en RCTW: Enemy Territory. Met AA en AF aan kan ik duidelijk merken dat het een stuk soepeler is gaan worden. En dan te bedenken dat ik al tevreden was. :D

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 10:54
n00bs schreef op 16 May 2003 @ 18:16:
Helaas die werkt dus ook niet :s

Blijft nu op 60Hz steken zoals het is als je de driver net installed... Met vorige ATI drivers had ik hier geen problemen mee...

Ik baal hier echt van :(
Gebruik Rage3d tweak en je bent overal van af.

Ik had hetzelfde probleem, nadat ik de gewenste refreshrate had ingesteld werkt alles nu prefect :)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oikoyama schreef op 16 May 2003 @ 17:47:
[...]

Ah, dan heb ik de solution voor je :) Ga naar http://www.omegacorner.com/ , en download daar de laatste ATI drivers. Wedden dat het werkt? Kan ook niet anders, want op mijn ATI Mobility Radeon 7500 werken ze super! (verwacht grote verbeteringen in 3D en vooral 2D performance ;)) Alles gaat véél soepeler, en 3D presteert ook flink beter. En die standaard spaanse ATI drivers die ik bij mijn laptop kreeg? Ik zou niet eens meer weten waar de cd ligt ;)
Bedankt voor die link maar dat zijn toch die omega drivers? Ik dacht juist dat die omega drivers zo getweakt waren dat ze de beeldkwaliteit ten goede kwamen en dat daarvoor de snelheid juist zou inboeten... Anyway, deze zijn wel een heel stuk beter dan de standaard ASUS drivers. Ik vind het gewoon erg raar dat ATI met die Catalyst drivers wel de L3000C serie van ASUS ondersteund maar niet de L3000S serie. Terwijl je als je op de ASUS site kijkt toch ziet dat zowel de chipset als de grafische kaart hetzelfde zijn in beide series. Kan iemand mij dat toevallig uitleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tvelferen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-08 12:03
Matrix knalt er steeds uit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben met 3dmark2001SE van de 10850 marks naar 7895 gegaan, niet echt goed dus.
ik heb een 9500np (305@310)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-09 18:59
ik heb ook zon keyboard probleem met esf (half-life mod) want als ik vooruit in druk gaat tie in eens springen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smallblock

smallblock

Na nog een keer de drivers in hardware config weggooien en paar keer herstarten zijn de problemen over. Alles draait weer als vanouds.

Leuke lamp, overigens !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verdorie,

Denk ik een performance winst te krijgen met de nieuwe ATI Catalist drivers v3.4 op mijn Sapphire Radeon 9500 Pro.

Nou mooi niet dus.

Hier een klein resultaat met de instellingen van mijn direct3D en OpenGL op hoogste qualiteit in bijde tests.

UT2003DEMO:
Met Sapphire drivers(ATI v3.2):
dm-antalus
15.069578 / 32.479298 / 60.571220 fps
Score = 32.487835

Met ATI drivers v3.4:
dm-antalus
12.371342 / 25.806885 / 48.454109 fps
Score = 25.821028

Ook in de videotest van Dr. hardware v4.0.0e was er een flinke aderlating op alle vlakken.
En het enige wat ik deed was de/installeren volgens de procedures.

Iemand een verklaring :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PipoDeClown
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

JumpStart schreef op 16 May 2003 @ 16:07:
[...]
Is heel lullig om het zo cru te zeggen, maar het beste is Windows opnieuw installeren en 'vers' catalyst 3.4 erop te zetten.
[...]
Well tis de eerste keer dat upgraden hiero probleemloos gaat. Khield men hart vast anders zou het zoveelste x reinstallen worden alleen voor een videodrivertje.

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-09 16:02
Ik heb nu meer framedrops bij cs als bij 3.2 :/
De beste fps had ik nog steeds bij 3.1 :)
Games als gta:vc etc lopen nu wel wat soepeler :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
  • Laatst online: 01-12-2024
geil hoor:

3dMark 2001SE b330: 14497 (v3.2) ---> 14783 (v3.4)
3dMark 2003 v3.2.0: 4530 (v3.2) ---> 4822 (v3.4)

en dan vooral de 2003 uiteraard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tvelferen schreef op 16 mei 2003 @ 20:45:
Matrix knalt er steeds uit :(
Hier precies hetzelfde!! Ik ben snel teruggegaan naar de 3.2 Omega drivers en het draait weer als vanouds :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsman83
  • Laatst online: 27-09 14:40
Ik heb met deze driver nog steeds die texture problemen in gta vice city :( Als ik frame limiter aanzet dan is het wel weg maar dan draait ie ook meteen een stuk langzamer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-09 16:02
Fraggler schreef op 16 May 2003 @ 23:50:
Ik heb met deze driver nog steeds die texture problemen in gta vice city :( Als ik frame limiter aanzet dan is het wel weg maar dan draait ie ook meteen een stuk langzamer...
Hier het zelfde :/ ik ben even terug gegaan naar 3.1 (loopt beste met cs ivm 3.2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HENNESSY
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

HENNESSY

Be water my friend

Hey kan een mod die 9600TX thread weer open maken? dat is namelijk een appart geval en dat word een beetje een chaos om dat hier door elkaar te discusseren

Developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mydogisgone

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

Topicstarter
ik heb net ff die nieuwste driver ff geinstalleerd.
ben er eindelijk aan toe gekomen :D
en heb gelijk ook ff de nieuwste bios update van de asus a7n8x deluxe geinstalleerd.
met processor op een fsb van 200 en me Multiplier op 10.
ik heb een Amd Athlon Xp 2400 btw.
en me geheugen loopt nu sync aan me fsb met timings van 2,2,2,3 :P
ik heb trouwens een hercules ati radeon 9700pro :)
maar met de catalyst 3.2 haalde ik 15117 3dmarks maar met de 3.4 haal ik 15748 :D
nou nog ff de 16000 halen en ik ben tevreden!
moet alleen nog ff 3dmark 2003 proberen :)
die zal ook wel beter zijn geworden, teminste dat zou wel leuk zijn.
had hiervoor ruim 4800 maar dat kan beter :)
als goed is zullen de games het nog wel doen..
teminste me hope so.
trouwens het viel mij op dat mijn geheugen van me ati radeon 9700pro op 600 nog wat mhz loopt.
is dat niet een beetje hoog????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

mydogisgone schreef op 17 mei 2003 @ 00:36:
....
trouwens het viel mij op dat mijn geheugen van me ati radeon 9700pro op 600 nog wat mhz loopt.
is dat niet een beetje hoog????
300x2 = 600 ;) dus loopt gwoon op 300 :)

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
ehhh 310 is normaal hoor, dus 620 DDR :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mydogisgone

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

Topicstarter
jah maar heb net ff gecheckt maar hij loopt dus op 675 mhz :S
maar goed ik had me ff vergist :D ik denk dat het dus gewoon normaal is :)
ben zo bang dat me kaartje de geest geeft he, heb er flink voor moeten sparen.
dus vandaar mijn zorgen
trouwens ik haal nu 5285 3dmarks bij 3dmark 2003 :D
heb net ff gedaan maar kan mijn score niet submitten :(

[ Voor 19% gewijzigd door mydogisgone op 17-05-2003 01:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
675 Mhz normaal? dat is vet overklokt, 620 is normaal dus...loopt dus wat sneller bij jou, wel relaxed, alleen niet hopen dat het de levensduur van je dure kaartje in gevaar brengt :/

[ Voor 3% gewijzigd door bassGunner op 17-05-2003 04:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij werken de drivers perfect! GTA Vice City en DTM Race Driver werken perfect!

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2003 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Laatst online: 30-09 18:26
mydogisgone schreef op 17 May 2003 @ 01:10:
jah maar heb net ff gecheckt maar hij loopt dus op 675 mhz :S
maar goed ik had me ff vergist :D ik denk dat het dus gewoon normaal is :)
ben zo bang dat me kaartje de geest geeft he, heb er flink voor moeten sparen.
dus vandaar mijn zorgen
trouwens ik haal nu 5285 3dmarks bij 3dmark 2003 :D
heb net ff gedaan maar kan mijn score niet submitten :(
heb je soms een serial ingevuld bij 3dmark2k3, die niet van jezelf is zeg maar? ;)

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 May 2003 @ 20:32:
[...]

Bedankt voor die link maar dat zijn toch die omega drivers? Ik dacht juist dat die omega drivers zo getweakt waren dat ze de beeldkwaliteit ten goede kwamen en dat daarvoor de snelheid juist zou inboeten... Anyway, deze zijn wel een heel stuk beter dan de standaard ASUS drivers. Ik vind het gewoon erg raar dat ATI met die Catalyst drivers wel de L3000C serie van ASUS ondersteund maar niet de L3000S serie. Terwijl je als je op de ASUS site kijkt toch ziet dat zowel de chipset als de grafische kaart hetzelfde zijn in beide series. Kan iemand mij dat toevallig uitleggen?
Klinkt misschien raar, maar ik haal met die Omega drivers altijd hogere scores in Futuremark dan met de originele catalyst drivers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScooBY_DoO
  • Laatst online: 25-09 13:34
Hmmzz, ik heb in m'n 2e systeem een Radeon 64MB vivo zitten, tot gisteren kon ik dus ook tv-in gebruiken maar met die nieuwe drivers dus niet :(
Als ik de pc check doe zegt ie dat m'n drivers niet op2date zijn :?

WDM codecs zijn geinstalleerd alsmede het MMC

Ahhhhhhhhh...... vage sjit..... ik vond gllkg nog een oudere versie MMC en die doet het wel!!
Lekker bezig Ati

[ Voor 33% gewijzigd door ScooBY_DoO op 17-05-2003 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits
  • Laatst online: 30-09 07:17

Frits Flits

SOUND! Designer

Fifa 2003 (demo) loopt weer keihard vast... kutzooi van Ati. Fifa 2002 heeft helemaal nooit gewerkt onder m'n Ati!

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3p0x
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-09 14:33
kep ook ff getest(met me 9700) in 3d mark03 maar de score blijft gelijk met de catalyst 3.2. ik heb de gehackte bios zodat ik kan overclocken komt het misschien daardoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pesticide
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-02 18:30

Pesticide

Competitief gamen is een sport

alles gaat supersmooth hier met 3.4

1280*960 wordt nu native ondersteund in windows ( en dus cs)

vice city loopt als een trein op 1600 1200 32 bit alles open op een radeon 9500 non pro 128 meg (hackeble versie maar als ik em hack krijg ik een zwart scherm met3d mark tests behalve de fillrate tests , die doen t zoals je verwacht van de hacked versie)

Nu bennik wel al 2 maal een bsod tegengekomen met divx player 2.1 die de ati versnelling ofzoits ondersteund, ik resizde het scherm en baf bsod, was met de ati versnelling enabled

nog mensen die dit probleem hebben ? merk eigenlijk niet veel van die ati versnelling , maaar cpu usage is wel een stuk minder bij afspelen filmpjes , maarje ik gebruik toch liever crystal player dan brakke divx player ;/

Manager International Partners @Electronic Sports League Europe @http://www.esl.eu/eu Linkedin Profile http://www.linkedin.com/in/pesticide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluppy2
  • Laatst online: 23-09 08:29

Bluppy2

Hip!

n00bs schreef op 16 May 2003 @ 17:57:
Hoe lossen jullie nou die resfresh problem met deze driver op? ;)
werkt dit niet:

[img]url=http://wwwhome.cs.utwente.nl/~nolten/refresh_small.jpg[/img]
* klikbaar voor uitgebreidere info *

:? :?

><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Source
  • Laatst online: 26-09 23:45
Weet iemand of er ook al een Catalyst 3.4 versie is voor de ALDI / MSI 9600TX ATI kaart???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mydogisgone

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

Topicstarter
Turismo schreef op 17 mei 2003 @ 08:33:
[...]
heb je soms een serial ingevuld bij 3dmark2k3, die niet van jezelf is zeg maar? ;)
het is me al gelukt om de score te submitten :D
3dmark 2003:
KLIK
3dmark 2001 se 330:
KLIK
ik ben nu donders tevreden met m'n kaartje, doet het goed en zo :) dussss perfect in mijn ogen. (alleen nog ff de 16000 halen in 3dmark2001 halen :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mydogisgone schreef op 17 May 2003 @ 12:56:
[...]

het is me al gelukt om de score te submitten :D
3dmark 2003:
KLIK
3dmark 2001 se 330:
KLIK
ik ben nu donders tevreden met m'n kaartje, doet het goed en zo :) dussss perfect in mijn ogen. (alleen nog ff de 16000 halen in 3dmark2001 halen :D )
Heb je je videokaart overclocked en je cpu?
want met de zelfde setup haal ik nu 5680 marks in 2003
en 17080 marks in 2001 se 330.
Maar dan mijn 2400+2.0ghz @ 2.37ghz en mijn radeon @371core en 333mem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-02 18:39
Ik kon GTA Vice City niet soepel laten draaien met AA en AF. Ik had de laatste Omega drivers. Het was alleen goed te spelen als ik die uitzette, en ook nog de view Distance korter maakte. De textures werden naargelang steeds meer fuzzy, waarna een balkje loading in mijn scherm kwam te staan, en alles weer goed was. Dit was om de vijf minuten.
Met de Catalyst 3.4 kan ik nu wel mijn AA en AF aanzetten, en mijn view distance weer gewoon op ver zetten, en het gaat nu goed. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Tralal en het probleem met de combo DTM race driver/ ATI radeon 9100 is nog steeds niet opgelost. ;(

(Ghost cars is het prob).

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Met mijn Radeon 7500 werd Windows zo traag als een slak, trage schermopbouw, etc. Terug gegaan naar 3.2, werkt weer als een trein. Daar hou ik het maar ff bij dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConZito
  • Laatst online: 01:14
Voor mensen die problemen hebben op een ATI Radeon 9700 Pro, dat de de drivers niet willen starten. Zorg dat je AGP fastwrite en AGP 4x aan hebt. Fastwrite uit, starten de drivers niet, AGP 2x starten de drivers niet. Dat heb ik dus gehad op een AMD 760MPX dual AMD doosje van Tyan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• certefied
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-08 10:53
ik vind alle drivers na 3.1 slecht.
ik heb diverse games gehad die niet meer werkten of vastliepen.
met 3.4 loopt dtm racedriver gewoon knettervast.
en met 3.2 doet tiger woods pga tour het ook niet goed.
3.1 blijft mijn favoriet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hwschuur
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07-11-2024
TheSource, daarvoor moet je de .ini-files aanpassen. Zie daarvoor het forum op Rage3d; zoeken op '9600TX 3.4'... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Source
  • Laatst online: 26-09 23:45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pesticide
  • Laatst online: 01-02 18:30

Pesticide

Competitief gamen is een sport

soms iemand toevallig een iiyama vision master pro 510 ? hij vindt bij mij namelijk geen geen ddc informatie ;[ (heeft ie feitelijk nog nooit gevonden) en ik kan dus weer niet op op de max refreshrate van 200 het instellen , hij laat maar 180 toe met wreed nare gevolgen voor alle refreshrates op alle resoluties

Manager International Partners @Electronic Sports League Europe @http://www.esl.eu/eu Linkedin Profile http://www.linkedin.com/in/pesticide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 3.4 geinstalleerd en mijn gta 3 vice city begon te flippe.
Ik had witte achtegrond en daar stonden de letters van het alfabet a t/m z en o t/m 9. :( En heb er toen weer 3.2 opgezet en weg was probleem. Maar heb dit dus al vaker gelezen bij mensen die hetzelfde probleem hadden.
Dus niet zo goed had hem graag willen hebben 3.4 maar gta gaat wel voor. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimbolino
  • Laatst online: 20-09 08:54

Jimbolino

troep.com

Eindelijk, eindelijk

iemand btw al mobile drivers gespot ?

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YozY
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

YozY

X

het werkt op mijne 9600TX
gewoon ini effe editen daarna van apparaatbeheer nieuwe stuurprogramma's installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smarthass
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 14:23
Hier wat benches van mij op dit systeem: http://specs.tweak.to/4598

Catalyst 3.2 (9800modded) - 4727 3Dmarks'03
Catalyst 3.3 DELL - 4826 3Dmarks'03
Catalyst 3.4 - 4903 3Dmarks'03

3Dmark 2003 zegt niet zo bijzonder veel maar toch.

Mijn UT2003 fps bleef ongeveer gelijk. Wel had ik bij Cat 3.2 en 3.3 een minimum fps van rond de 40 en bij Cat 3.4 had ik 88fps, maar dit zou gewoon een foutje kunnen zijn omdat ik alles maar 1x heb gebenched :z

Edit: Ik wou net ff GTA:VC gaan doen, maar daar kreeg ik idd van die errors zoals dit: http://members.lycos.nl/b...ownloads/ati%20ownage.jpg
Met Catalyst 3.2 en 3.1 loopt het spel wel zonder errors

[ Voor 26% gewijzigd door smarthass op 17-05-2003 23:51 . Reden: GTA:VC ]

Pagina: 1 2 3 Laatste