Toon posts:

Mediaplayer verwijderen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had Mediaplayer 7.1 en daar kon ik alle filmpjes wel mee zien. Echter, een paar dagen geleden kon ik een bepaald filmpje niet zien en heb ik Mediaplayer 9 geinstalleerd.
Maar nu start'ie heel die mediaplayer niet meer op. Heb geprobeerd om heel Mediaplayer te de-installen, maar ook dat doet'ie niet (ook niet via Remove Programs).

Enige manier hoe ik nu nog filmpjes kan zien is via Start->Run->mplayer2.exe, en dan selecteert'ie zelfs Mediaplayer 6.4!

Ik wil gewoon alles wat betreft Mediaplayer eraf gooien en dan een clean install doen.

Iemand een tip?

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2025
installeer een andere player, die kan je iig wel normaal verwijderen als het je niet bevalt :)

Bsplay is mij tot op heden zeer goed bevallen

[ Voor 21% gewijzigd door marko77 op 16-05-2003 15:19 ]

Mijn rig

• King
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 22:47

King

War. War never changes.

Als je XP draait zou je kunnen overwegen om een systeemherstel te doen tot de datum waarop je mediaplayer 9 installeerde dan zijn je instellingen ook weer terug.

Verwijderd

Topicstarter
Aanvulling; ik draai w2k

gewoon de hele map D:\Program Files\Windows Media Player deleten heeft geen zin, he?

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 13:28
Verwijderd schreef op 16 May 2003 @ 15:41:
Aanvulling; ik draai w2k

gewoon de hele map D:\Program Files\Windows Media Player deleten heeft geen zin, he?
En dan krijg je alleen maar errors van windows die ze bestanden / snelkoppelingen / registeritems niet kan vinden ;)

[edit: nee dus :P]

[ Voor 4% gewijzigd door Icey op 16-05-2003 15:52 ]

Verwijderd

Zoek s ff met de search naar MSN verwijderen. Daar zul je vinden dat je met een aanpassingkje aan een .ini je bij programma's deinstalleren ook voor msn enz (en ook Mediaplayer) kunt kiezen.

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 22:43
u mag verder kletsen in SA

Mijn Home Cinema in aanbouw

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de search gebruikt voor die optie mbt MSN verwijderen, maar daar kom ik niet verder mee....

Heeft niemand anders een idee?
Pagina: 1