Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+
Verwijderd
laat ik maar ffies erbij zeggen dat dat een grappie was natuurlijk. Als je nog garantie hebt moet je hem ffies terugbrengen
[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2003 13:49 ]
kortom: vervangen of garantie claimen
dat "schraapen" is zo al niet goed!!! tijd om iig de fan te vervangen !!
I'm not weird, I'm a limited edition
ik dink dat je het beste ff naar asus kan bellen
en dan stuuren ze vast wel een nieuw fannetje op en dan schroef je hem zo over
Op bovenstaande tekst rust ©copyright,
niets uit deze tekst mag gequote worden zonder toestemming van de schrijver
Ten eerste: Dan zou 'ie wel een enorme takkeherrie moeten maken? (doet 'ie dat?)
ten tweede: Als hij een schrapend geluid maakt, lijkt het me logisch dat hij aanloopt. En een fan die, als hij aanloopt, nog 8700 rpm doet, lijkt me sterk...
dat is het probleem heb al eerder contact gezocht via mail maar volgens mij kijken die gasten de mail niet eens in en bellen ik zie alleen een fax nummer en de laptop hotline en verschillende proggie`s gebruikt waaronder sisoft sandra. en het geluid is wel enorm.MokerHamer schreef op 16 May 2003 @ 14:26:
dat is moeilijk dan zal je moeten kijken of je precies de zelfde fan kan vinden
ik dink dat je het beste ff naar asus kan bellen
en dan stuuren ze vast wel een nieuw fannetje op en dan schroef je hem zo over
[ Voor 16% gewijzigd door Meneer aard op 16-05-2003 14:30 ]
Verwijderd
maar 8000 rpm is inderdaad best hard. maar daarintegen mijn cpu cooler [8cm] draait ook 5000 rpm dus 8000 voor een video kaart kan best. [wat waren de oude waarden?]
kast is dicht, heb nog veilig een bureau boven de pc. maar weet iemand het nummer van asus nederland? en de rpm speed wisselt heel erg van 4000 rpm naar bijna 9000.Verwijderd schreef op 16 May 2003 @ 14:29:
ik zou inderdaad je kast even dichtdoen anders heb ie het fanetje in je oog.
maar 8000 rpm is inderdaad best hard. maar daarintegen mijn cpu cooler [8cm] draait ook 5000 rpm dus 8000 voor een video kaart kan best. [wat waren de oude waarden?]
[ Voor 7% gewijzigd door Meneer aard op 16-05-2003 14:32 ]
Wel goed kijken of ie erop past en anders aan mensen die dezelfde kaart met waterkoeling hebben vragen of je hun koeler/heatsink mag overkopen
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
maar d`r zit al een goede groote heatsink op, zal wel straks even plaatje schieten. Maar wat zijn voor mij nou de opties:nero355 schreef op 16 mei 2003 @ 14:57:
Zalma HP(serienummer) erop doen maybe
Wel goed kijken of ie erop past en anders aan mensen die dezelfde kaart met waterkoeling hebben vragen of je hun koeler/heatsink mag overkopen
1: Koop een zalman Hp80 en ben van het gedonder af van die fan
2: Vervang de fan door een andere maar het probleem komt weer terug.
ja maar mijn pa (is de pc daarvan) en ik willen telkens het gerotzooi met die fan. Heb nu ff zo`n p1 4x4 coolertje erop geduwt. Straks ff overleggen.Nevie schreef op 16 May 2003 @ 16:11:
regel een oud celeron (300mhz ofzo) of pentium 1 fannetje, die hoor je niet en koelen oke! volgens mij is dat wel een oplossing...
Verwijderd
kweenie of het daar aan ligt, maar in de pc van mn zusje zit een gf2 gts en daar ging dat fannetje heel hard en dan weer langzaam draaien, heel vaag is dat, maar nu doet ie dat nie meer, en dan af en toe weer wel.
edit: tis btw ook een asus
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2003 17:01 ]
asus gf3 ti200 deluxe.Verwijderd schreef op 16 May 2003 @ 17:01:
Welke videokaart is het?
kweenie of het daar aan ligt, maar in de pc van mn zusje zit een gf2 gts en daar ging dat fannetje heel hard en dan weer langzaam draaien, heel vaag is dat, maar nu doet ie dat nie meer, en dan af en toe weer wel.
edit: tis btw ook een asus
Verwijderd
zal waarschijnlijk geen 8700 RPM doen, maar dat wel aangeven omdat natuurlijk niet het echt aantal toeren word gemeten maar de stroom die er doorheen word gestuurd.gabberjoost schreef op 16 May 2003 @ 14:26:
Het lijkt me sterk dat jou fan echt @ 8700 rpm doet.
Ten eerste: Dan zou 'ie wel een enorme takkeherrie moeten maken? (doet 'ie dat?)
ten tweede: Als hij een schrapend geluid maakt, lijkt het me logisch dat hij aanloopt. En een fan die, als hij aanloopt, nog 8700 rpm doet, lijkt me sterk...
ik heb een digitale prop speed meter voor modelvliegtuigjes. Zou dit ook werken op een fan?Verwijderd schreef op 16 May 2003 @ 19:21:
[...]
zal waarschijnlijk geen 8700 RPM doen, maar dat wel aangeven omdat natuurlijk niet het echt aantal toeren word gemeten maar de stroom die er doorheen word gestuurd.
Verwijderd
Je kan natuurlijk ook een 80/92mm fan erop monteren op lage snelheid.
12 volt voor een 5 volt venti
Tja, en toen waren we bij Windows 7 aan beland
Verwijderd
nee zit standaard aansluiting @ de videoplank en tapt het af van de agp.JIVEMEN schreef op 16 mei 2003 @ 21:32:
Ben je niet aan het klooien geweest met de voltage(als het een losse aansluiting cooler is)
12 volt voor een 5 volt venti