Aan mijn MSI k7t turbo valt weinig meer te redden, die is zo dood als een pier. Vanmiddag toen ik er een ander geheugenbankje ingeprikt had en de stroom er weer op zette begon ie te roken. En zoals iedereen weet als de rook uit de hardware is werkt het niet meer
. Ik ben inmiddels op zoek naar een vervangend bord, maar waar ik een beetje mee zit, is de reden dat de betreffende schakeling is doorgebrand. In de onderstaande pic is te zien om welke het gaat (clickable werkt niet echt
), die tussen de pijltjes dus. Ik heb alle manuals nagezocht wat voor schakeling het is, maar kon het niet vinden. Helaas is de code die erop stond onleesbaar geworden, maar misschien dat een MSI-goeroe hier weet wat het is? 

De reden dat ik graag wil weten om wat voor schakeling het gaat is om te voorkomen dat met een vervangend bord hetzelfde gebeurt
.
De reden dat ik graag wil weten om wat voor schakeling het gaat is om te voorkomen dat met een vervangend bord hetzelfde gebeurt
[ Voor 14% gewijzigd door Ingmar op 15-05-2003 23:48 ]
One semester we took criminology for God's sake! Criminology! Who the fuck are we studying to be, Batman?