Toon posts:

[NT4.0] Controleren op lengte bestandsnaam *

Pagina: 1
Acties:
  • 153 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil controleren of er bestanden op mijn server aanwezig zijn, waarvan de bestandsnaam langer is dan 255 karakters.

Wat zou de beste manier zijn om dit te doen?

Zoeken op 254 vraagtekens en dan *.* ??

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Welk OS hebben we het over? Dit zien we in Windows Operated Systems graag al in je topictitel, zoals je in de WOS-Policy kunt lezen :). In ieder geval topictitel beetje verduidelijkt.

Verwijderd

even in nero de inhoud op een cd proberen te branden. krijg je een joliet-error dan weet je dat er een probleem is. volgens mij krijg je die error voordat nero gaat zeiken over te weinig ruimte op de cd.

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Verwijderd schreef op 15 May 2003 @ 11:40:
even in nero de inhoud op een cd proberen te branden. krijg je een joliet-error dan weet je dat er een probleem is. volgens mij krijg je die error voordat nero gaat zeiken over te weinig ruimte op de cd.
Er, volgens mij is dit niet helemaal de bedoeling van de TS`er :)

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Verwijderd

Illegal_Alien schreef op 15 May 2003 @ 11:42:
[...]

Er, volgens mij is dit niet helemaal de bedoeling van de TS`er :)
nee, maar het werkt wel ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ehm, het gaat over NT 4.

Ik heb problemen met het backuppen van een externe lokatie (over een 2 mb lijn)

Mijn backup-client verliest de verbinding met de backup-server.
Mogelijke oorzaak zou kunnen zijn dat de client niet overweg kan met bestandsnamen langer dan 255 karakters.

Ik wil dus eigenlijk gewoon even de user-directories scannen op te lange bestandsnamen.

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij moet die syntax met die vraagtekens gewoon werken, ik zocht alleen even een bevestiging................

Verwijderd

Topicstarter
Dit levert helaas niet het gewenste resultaat.
Ik moet rekening houden met de full path-name, dus een kort bestand in een lange subdirectorie-struktuur is ook een probleem.

Weet iemand een manier om dat voor elkaar te krijgen?

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Als je iets toe te voegen hebt aan je vorige bericht, zou je dan de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif-knop (edit) willen gebruiken, anders kan het gezien worden als kicken, en dat zien we liever niet binnen 24 uur zoals je hier kunt lezen :).
Pagina: 1