Op het moment dat je je aanmeld wordt je geacht de FAQ's te lezen. Hoeft niet in een avondje maar af en toe tussendoor is wel zo handig en vooral nuttig omdat regelmatig gestelde vragen (vertaling van FAQ

) daarin in 1 keer worden beantwoord waardoor je topic's niet meer geheel door hoeft te lezen.
Er zijn inderdaad wat zaken die van een gebruiker van het forum worden verwacht. Die worden ook duidelijk in de FAQ beschreven.
Het is echter volkomen terecht en soms (erg) vervelend als je nu net over dat ene onderwerp waar je weinig vanaf weet een vraag stelt en je topic op slot wordt gedaan. Wat dit betreft wordt er geen verschil gemaakt of je 10 of 5000 postings hebt kan ik je verzekeren.
Om je op GoT op je gemak te voelen zul je dus veel aan kennisverwerving moeten doen. Dat doe je door de tijd te nemen de topics aandachtig te lezen en te proberen de vraag en het antwoord te onthouden.
Er zijn hier ook veel gebruikers die hun kennis op deze manier of door zelfstudie hebben opgedaan en behoorlijk professioneel reageren. Daarnaast zijn het gebruikers zoals jij en ik en met een beetje goede wil van twee kanten is er bijna altijd wel tot een oplossing van een probleem te komen.
Je zegt zelf dat jij de slimste niet bent. Prima zo'n stukje zelfherkenning. Bekijk het ook eens als een stukje kritiek op jezelf en probeer de slimste te worden of op zijn minst de slimste qua kennis te benaderen.
Topics zoals dit komen regelmatig voorbij als een TS zich gekrenkt voelt en hoe je het ook wend of keert, het is frappant dat net na het sluiten van jouw topic je deze thread in LA opent. Niets mis mee maar je zet jezelf een beetje te kijk en dat is voor jou maar ook voor ons niet altijd even leuk.
Bijt even door de zure appel heen en slik even de nare smaak weg en probeer gewoon wat meer aandacht aan de eisen die aan je topic worden gesteld te besteden. Niemand post in dit topic om je af te branden maar realiseer je dat vóór jou al tientallen mensen hetzelfde dachten als jij en dat maakt het misschien wat moeilijk om supervriendelijk te reageren.
Dat er soms wat slotjes op een manier worden gesloten die cru kunnen overkomen is begrijpelijk. Daarmee zeg ik niet dat het onaanvaardbaar is. Met het grote aantal bezoekers en het aantal postings is het niet altijd eenvoudig om geduldig uit te leggen wat de TS verkeerd heeft gedaan etc.. De moderators zijn mensen die hun WERK hier voor hun plezier doen en naast deze JOB ook nog andere (belangrijker) dingen te doen hebben. Ook hebben ze net als jij recht op een sociaal leven. Tot slot zijn ze mensen zoals jij en ik en ook daar vind je rare exemplaren.
Kortom, vraag zelf een slotje op dit topic en zorg er gewoon voor dat je niveau wat hoger komt als het nu is. Dat kan best lukken met wat inzet van jezelf.