Toon posts:

[XP] Bestand "being used"..?

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een bestand op mijn harde schijf staan van een dikke 600 MB. Dit bestand heb ik eens een keer binnengehaald via een VPN verbinding, van een persoon die dit bestand had gedeeld. Volgens mij is deze download toen niet afgemaakt, ik kan het bestand ook niet afspelen. Maar als ik het bestand probeer te verwijderen dan lukt dat niet. Dan krijg ik deze melding:
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/m.hendriks24/images/cannot%20delete.jpg
Ik heb met het programma Process Explorer al gekeken door welk programma het in gebruik zou zijn, maar daar wordt het bestand niet weergegeven. Hoe zou ik het bestand toch kunnen verwijderen?

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:47

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Je moet even wachten totdat explorer de filmeigenschappen goed bekeken heeft zodra je hem selecteerd. Neem de proef op de som, klik een enkele keer in de verkenner op de film, ga ondertussen een potje patiencen, en als je vijf minuutjes later terugkomt probeer het dan nog 's.

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:06

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Windows XP (en ik gok dat het hier om XP gaat) heeft een automatisch 'preview' venstertje aan de linkerkant staan, onder 'details.'
Dat schermpje geeft je een voorbeeld van de film zodra je hem selecteerd, en daardoor is het bestand in gebruik. Selecteer het bestand, wacht een paar tellen en je kunt het verwijderen :)

Edit:
Zie ook DUX, die dit in een regel minder uitlegde en dus eerder was :)

[ Voor 15% gewijzigd door Hertog op 14-05-2003 17:44 ]

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Ik heb een .AVI bestand, waarom kan ik deze niet verwijderen? :)

staat in de FAQ :)

explorer terminaten via de taskmgr, dan cmd starten en del [bestand] doen. hierna explorer weer starten.

[ Voor 36% gewijzigd door G33rt op 14-05-2003 17:46 ]

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:47

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Hertog schreef op 14 May 2003 @ 17:43:
Windows XP (en ik gok dat het hier om XP gaat) heeft een automatisch 'preview' venstertje aan de linkerkant staan, onder 'details.'
Dat schermpje geeft je een voorbeeld van de film zodra je hem selecteerd, en daardoor is het bestand in gebruik. Selecteer het bestand, wacht een paar tellen en je kunt het verwijderen :)
Dat laatste wat je zegt hoeft niet waar te zijn: ook als je niet in webview draait en geen previewvenster hebt leest hij de gegevens in waardoor je moet wachten met het wijzigen van het bestand.

offtopic:
Doe jij twee minuten over 1 regeltje?

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Zie G33rt dus, is al vaker langsgeweest en staat daarom ook genoemd in onze FAQ. Bovendien staat het vaak genoeg in de search: [search=avi verwijderen].

Mocht je dit allemaal allang al geprobeerd hebben, geen dit dan volgende keer aan in je openingspost, aangezien ik dit nu mis en dit al vaak genoeg is behandeld, doe ik hem dicht :).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.