Is het mogelijk om een dvd in je dvdrom van je pc te doen en dat je die dan ziet afspelen op je televisie. Heb hier een ViVo videokaart.... Moet ik dan met de TV out ingang werken? Hoe sluit ik die boel aan enzo..
kijk eens in de faq en de search.
Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+
I see dead pixels...
ze zouden newbies moeten verplichten de faq te lezen en dan een examen laten doen
is al gebeurd, linkje naar de tv-out faq.Verwijderd schreef op 14 May 2003 @ 15:37:
okee zullen we mr Genius helpen of laten we hem het zelf uitzoeken?
denk de volgende keer maar aan die ondertitel van mij
Goed idee wil een moddie dit overwegen a.u.b.Mayco2 schreef op 14 May 2003 @ 15:36:
ze zouden newbies moeten verplichten de faq te lezen en dan een examen laten doen
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Verwijderd
Zoals de rest zegt gebruik de FAQ en de Search.Verwijderd schreef op 14 mei 2003 @ 15:32:
Is het mogelijk om een dvd in je dvdrom van je pc te doen en dat je die dan ziet afspelen op je televisie. Heb hier een ViVo videokaart.... Moet ik dan met de TV out ingang werken? Hoe sluit ik die boel aan enzo..
Maar het verbaast me eigenlijk dat je nog vraagt of je je TV-Out moet gebruiken, leek mij nogal logisch
We zijn hier om je te helpen maar je moet er zelf ook wat voor doen!
TS, ik geloof dat de community alhier wel genoeg duidelijk heeft gemaakt.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()