Tuurlijk kan het... alleen de vraag is of het wenselijk is.
ik weet de nummer 1: HlpDsk!
(goed hè van mij
)
(goed hè van mij
Alleen krijg je dan zo'n wedstrijdje en het is oneerlijk dat er teveel onzin'ers in voor komen (die gewooon maar wat raak posten), iemand die in hardware komt bijv. post alleen serieuse antwoorden en dus lang niet zoveel als die onzinners.
Verwijderd
Allemaal leuk en aardig, maar het is niet de bedoeling NOG meer serverload te gaan veroorzaken op dit moment. Daar komt bij dat zo'n top honderd nog meer uitlokt tot onzinnige postings, om maar boven diegene uit te komen waar je nu onder staat...
Het is een leuk id, maar ik heb mijn bedenkingen...
Het is een leuk id, maar ik heb mijn bedenkingen...
'k Heb ff snel wat inelkaar gezet: http://tweakers.net/~rjansen/
Leuk gedaan Rick! Ziet er mooi uit
update dat ding zich ook vanzelf? ja he. wel leuk, maar je krijgt idd wel wedstrijdjes dan ja...kga ook ffkes 5 repz plaatsen zodat ik een plaatsje stijg ;););)
Nee, het is gewoon een .htmlletje. Maar das wel nachtelijks te updaten ofzo
Eej, koel 
* Mr. B. B. staat op 46
* Mr. B. B. staat op 46
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
handig om te weten
"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."
User icons zuigen.Op donderdag 23 november 2000 23:47 schreef 4POX het volgende:
Best leuk spul wat rick daar allemaal host
Wordt dit je user icon
wow ben 4de, niet verwacht 
Maarehm heb wel gelijk; ontzettend veel onzinposters in die top100.........
Maarehm heb wel gelijk; ontzettend veel onzinposters in die top100.........
Verwijderd
Query een beetje aanpassen zodat of en sg niet meegeteld worden 
Nu we toch fijn met statestiekjes bezig zijn, kunnen we niet zo'n soort netstat grafiekje in de profiles met aantal posts per dag / uur , geschatte aantal posts voor vandaag, verdeling waar iemand het meest post, dat soort zooi, lijkt me best grappig
--Ray
Nu we toch fijn met statestiekjes bezig zijn, kunnen we niet zo'n soort netstat grafiekje in de profiles met aantal posts per dag / uur , geschatte aantal posts voor vandaag, verdeling waar iemand het meest post, dat soort zooi, lijkt me best grappig
--Ray
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
| <? if($forum=="Onzin") { //do nothing } else { $query=mysql_query("UPDATE members SET posts=posts+1 WHERE id"='$id'"); } ?> |
simpel toch?
na 't zien van die tabel heb ik wel zo iets van "wat sneu eigenlijk"
ik denk dat ik maar een stuk minder onzin ga posten.
ik denk dat ik maar een stuk minder onzin ga posten.
"I sit in my room and imagine the future."
Grappig gedaan!
Ik sta er helaas nog niet in -> logisch met nog geen 200 posts, ben hier dan ook niet zo vaak te vinden(iig niet zoveel met posts!)
Eigenlijk alleen in het progammeren forum!
Ik sta er helaas nog niet in -> logisch met nog geen 200 posts, ben hier dan ook niet zo vaak te vinden(iig niet zoveel met posts!)
Eigenlijk alleen in het progammeren forum!
If you are not wiping out you are nog pushing enough...
Ik post toch niet zoveel onzin (meer)?
Laatste tijd post ik haast nix meer, maar das een ander verhaal. 
Pagina: 1