Toon posts:

[R9700Pro] Heatsink van de Hercules slopen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil de mooie Zalman heatpipe oplossing op mn Hercules 9700Pro zetten. Nu heb ik in de search wel gezien dat ik niet de eerste ben die beseft dat er dan we minimaal 1 heatsink van de achterkant van de GPU afgesloopt moet worden, maar een echte oplossing wordt niet echt gegeven.

http://www.pc-reviews.com/vcardheatsink.htm

Maar die is hier niet van toepassing.

Voor zover ik als n00b t kan bedenken moet ik dat ding effe stressen met 3DMark om t bevestigingsgoedje heet te krijgen, vervolgens uitzetten en dan gaan wrikken. Alleen... Wrikt dat wel lekker? En Heb ik daar grootmoeders ovenhandschoenen bij nodig? :)

Of gewoon met een tangetje op goed geluk enorme hoeveelheden kracht op mn kaartje uitoefenen?

I Ph34r wrikken op dure kaartjes!

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:04

Meneer aard

Porsche rulez!

dit is eigelijk wel te vinden in de search, je hebt ook een methode in de vriezer leggen, maar moet je ff searchen.

gevonden:

Radeon 9700 Pro - Heatsink verwijderen gaat niet

[ Voor 25% gewijzigd door Meneer aard op 14-05-2003 11:26 ]

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-08 01:09

DinX

Motormuis

Gewoon wrikken, heb ik het ook gedaan. Eerst lukte het niet en heb ik een dremel erbij genomen. Maar ik had het nog niet goed aangeraakt ofhij kwam los. Goed eraan draaien dus.

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Verwijderd

Topicstarter
Ik dank u vriendelijk. Voortaan zal ik beter kijken :)

Edit:
Neenee, deze is niet "gepinned" maar ge"lijmd". En dus zijn pinnetjes niet t probleem!
Afbeeldingslocatie: http://www.beyond3d.com/reviews/hercules/3dprophet9700pro/images/9700_back.jpg

Daar zie je m zitten!

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2003 11:31 ]

• SimplyMe
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-08 20:27

SimplyMe

Geestelijk Prettig Labiel

Je kan hem ook met een fohn verwarmen
wel oppassen dat je dan je handen niet brand aan de heatsink
want die wordt goed warm (ervaring :+ )

Verwijderd

helpt het niet om eerst je videokaart een paar uur afgesloten in je vriezer te leggen??? meestal hoor ik dat iedereen zeggen...
Pagina: 1