Toon posts:

Samen Mushkin geheugen kopen???

Pagina: 1
Acties:
  • 135 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wie heeft er interesse om samen het beste geheugen ter wereld te kopen, nl. Mushkin High REV2 PC133 geheugen. Haalt met gemak 150MHz op CAS 2:2:2. Kijk op www.mushkin.com voor details.

Met packs van 4 reepjes 128Mb kost het inclusief verzending 350 pieken per reepje en dat is erg goedkoop!!! Als we 2 packs van 4 reepjes kopen wordt het alleen maar goedkoper per reepje!

Dus woon je in omgeving Rotterdam en ben je op zoek naar heel goed geheugen dan kunnen we dit samen kopen. Maken we goede afspraken over van tevoren. Ik wil zelf wel 2 reepjes 128Mb. Wie volgt???

Verwijderd

Topicstarter
Niemand geinteresseerd? Dit is toch prchtkans om supergoed geheugen aan te schaffen nu de prijs in Amerika ook nog laag ligt. Straks kosten die reepjes weer 500 pieken per stuk.

Verwijderd

ik geef je weinig kans met DDR op komst :)

Verwijderd

Topicstarter
Ach, dat DDR duurt nog ff en zal wel duurder zijn dan normaal.....moet je ook een 760 moederbord kopen en dat worden echt wel pittige prijzen hoor.....

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Memory op laten sturen vanuit de VS, sorry risico is me toch iets te groot!

de betaler vervuilt

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 23:02
Heb in principe wel interesse in 1 zo'n 128MB reepje, maar dan moet Abit eens opschieten met die kut SH6 van ze :(

iRacing Profiel

Verwijderd

Topicstarter
Ach, groot risico? Beetje positief denken kan geen kwaad denk ik. Ongeluk komt alleen naar die mensen die het verwachten. Not me!
Nog 2 personen voor 128Mb nodig en dan gaan we het regelen. Wie wil?

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ach ja, mijn SpecTec loopt op cas2@133 (cas3@148) en voor die 350 pieken koop ik 256MB, die procent (ok misschien 2%) dat cas2/cas3 scheeld weegt bij mij niet op tegen 256MB of 128MB..

sorry ;)

maar in ieder geval sucses met de laatste 2 mensen....

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Verwijderd

Dit is niet de eerste keer dat een thread als deze gestart wordt. Zoek het forum eens door. Ik heb dit in het verleden ook al eens voorgesteld.
Op een gegeven moment was er een zekere MemoryMan die beweerde geheugen te gaan verkopen wat kwalitatief even goed was als Mushkin en Corsair. Zie deze thread > gathering.tweakers.net/showtopic/58781
Om deze rede heb ik tot op heden nog geen Mushkin memory gekocht.

Op zich ben ik geinteresseerd in deze mogelijkheid. Ik woon zelf ook in Rotterdam, dus dat maakt het makkelijker. Echter een bijkomend probleem is dat je achteraf over de geimporteerde spullen nog belasting moet betalen, wat het nog wat duurder maakt.

Maar ik ben zeker geinteresseerd.

ps, zie ook deze thread > gathering.tweakers.net/showtopic/59976

Verwijderd

Topicstarter
Weet jij hoeveel die belasting dan is???

Verwijderd

Dat bestellen in USA gaat perfect. Ik besteld op donderdag, op vrijdag een bevestiging moeten faxen en maandag had ik het in huis. Laat ze op de doos zetten : free sample. Dan hoef je geen belasting te betalen.
Maar waarom in de VS bestellen als we www.oc-shop.nl hebben?

Verwijderd

OC-Shop, mooi spul... maar te duur dan haal ik het spul zelf wel uit Engeland of Amerika :) Voor coolers, peltiers, enz... kijk dan hier maar eens die zijn goedkoper dan oc-shop... www.coldcpu.com ze hebben er veel spul voor de overclocker alleen geen waterkoeling... ;( Ow ja nu effe 2 the point... Heb je wel eens gezien hoe mushkin ram verpakt wordt?!?! Ze worden in een opgeblazen platic zak verstuurd... die je speciaal open moet maken :7
En het is HET ram merk... dat klopt inderdaad

Greetz

---------------------------------------------

Celeron 2 667@950 - 1.85 V - 192 MB RAM - TNT2 32 MB ;(

• dizzytal
  • Niet online
Op vrijdag 24 november 2000 16:21 schreef Moondust het volgende:
Weet jij hoeveel die belasting dan is???
http://www.belastingdienst.nl/9229237/t/internet.htm

If you didn't win today, you can always win tomorrow

• Mindfields
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-06-2025

Mindfields

Poor man's Ferrari

Ik heb mijn reepje Mushkin al binnen. :P Ik heb meegedaan met de vorige thread van Lambi. Het was iig goedkoper dan een zo'n reepje in Nederland te bestellen.

Verwijderd

Topicstarter
Kom op mensen, woon je in Rotterdam of omstreken en wil je het beste geheugen PC133 CAS 2:2:2 wat er is hebben? Ik wil gaan bestellen bij Mushkin zelf. Komt ongeveer uit op 350 gulden voor een reepje 128Mb PC133 CAS 2:2:2 welke makkelijk kan lopen op 150MHz met CAS 2:2:2. Nu is Mushkin relatief erg goedkoop.

Hoe meer mensen hoe goedkoper het wordt. Ik zal alles goed organiseren zodat iedereen weet waar hij/zij aan toe is.

Meld je aan bij mij! Mail naar 0132101@hes-rdam.nl

Verwijderd

Op zaterdag 25 november 2000 00:56 schreef Mindfields het volgende:
Ik heb mijn reepje Mushkin al binnen. :P Ik heb meegedaan met de vorige thread van Lambi. Het was iig goedkoper dan een zo'n reepje in Nederland te bestellen.
He Mindfield, hoeveel was je dan precies kwijt, tot op de cent a.u.b :)

Als je het kwijt wilt natuurlijk ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het ff uitgerekend.

Bij aankoop van 4 reepjes 128 Mb CAS 2:2:2 High Performance REV2 PC133 geheugen kost het per reepje 128Mb all-in ;) fl 340,46 ;)

Bij aankoop van 8 reepjes 128 Mb CAS 2:2:2 High Performance REV2 PC133 geheugen kost het per reepje 128Mb all-in ;) fl 329,- ;)

Bij aankoop van 12 reepjes 128 Mb CAS 2:2:2 High Performance REV2 PC133 geheugen kost het per reepje 128Mb all-in ;) fl 325,19 ;)

Mooi prijsje dacht ik zo!!!

All-in is in dit geval inclusief shipping naar Nederland, maar exclusief eventuele belasting die betaald moet worden. Maar ik heb al vernomen dat we ons daar geen zorgen over hoeven te maken, omdat je 'free sample' op het pakket kan laten zetten en het dan gratis zou zijn. Ik heb dit wel even voorgelegd aan een medewerker van Mushkin, dus ik verwacht daar binnenkort meer over te horen.

Dus als je in Rotterdam of omstreken woont (of bereid bent er wat verder voor te reizen) meldt je nu aan bij mij: 0132101@hes-rdam.nl

Verwijderd

Topicstarter
Kom op jongens, ik wil volgende week gaan bestellen. Wie is er geinteresseerd?

325 piek voor 128Mb Mushkin is echt koopje. Te overklokken tot ruim 150MHz op CAS 2:2:2

Mail (0132101@hes-rdam.nl) me ff als je mee wil doen. Heb al 4 mensen in totaal, including me.

Verwijderd

Topicstarter
Reageren hier mag ook, maar mailtje sturen is het beste. Zet er dan ook gelijk bij wat je precies wilt hebben. Zie www.mushkin.com voor meer details.

• Cheese_man
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-11-2025

Cheese_man

Waarom kiezen?

PC133 2-2-2 van Mushkin loopt NOOIT 150 op 2-2-2. Anders hadden ze niet de PC150 variant uitgebracht!!! Deze loopt op 2-3-2!!! Dus dat is gelul!!

Als er mensen zijn die PC150 willen hebben op CAS 2, dan moeten jullie NIET meedoen tenzij er PC150 HSDRAM wordt ingekocht!!

Dit is natuurlijk wel een leuke actie voor diegene die een CUmine E hebben en lekker op 133 gaan draaien! :)

reserveringshouder Tesla Model 3

• Martijnos
  • Laatst online: 24-03-2025
Cheese man

Mushkin pc-133 rev 2 met zijn Mosel chips loopt 100% zeker wel op 150mhz 2-2-2 en vrijwel altijd hoger dan dat.
Doe eens een search op de forums van Anandtech.

/edit/
Ah, ik zie het al waarom je zo fel pc150 verdedigt, je hebt zelf dat geheugen. :)
/edit/

"Choose life"

• Leipo
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
ok ik ben een leek op geheugen gebied dus hier komt mijn vraag: wat the F#CK is al dat 2-2-2 of 2-3-2 wat houdt dat in? mijn geheugen draait op 3-2-2 is dat goed of slecht?

Verwijderd

http://www.hardwareinfo.net/achtergrond.php?id=16
hier is achtergrondinfo van geheugen te vinden en er wordt ook uitgelegt wat 2-2-2 geheugen nou precies inhoud:)

• Leipo
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
hehe tnx....denk dus dat mijn 3-2-2 nog niet eens zo slecht is dan ik dacht :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik zeg geen rare dingen hoor als ik beweer dat dat Mushkin geheugen zo goed is. Ik heb de vraag bij Mushkin uitgezet waarom overclocked PC133 SDRAM hogere frequentie aankan dan PC150 HSDRAM op cas2.
Ik zoek nog steeds mensen die wel overtuigd zijn van de kwaliteit van Mushkin en wel zo'n reepje 128Mb willen hebben.

Verwijderd

Topicstarter
Nog meer mensen? Heb er al 4 in totaal. Dus wees er nog ff snel bij! Mail: 0132101@hes-rdam.nl als je mee wil doen!

Verwijderd

Ik heb nog ff op die belasting site sitten zitten lezen, en als we pech hebben komt er dus nog 17,5% over de totale order+bezorgingskosten. Dan wordt het weer een stukje duurder.

Verwijderd

Topicstarter
Als we 'free sample' op de doos (uhh...zak)laten zetten schijnt het gratis te zijn. Heb ik gelijk ook ff aan Bruce van Mushkin gevraagd.

Verwijderd

Topicstarter
Alles wordt geshipt zoals je hier links ziet. In een opblaaszak dus. Anybody interested?

• Mindfields
  • Laatst online: 24-06-2025

Mindfields

Poor man's Ferrari

Op zaterdag 25 november 2000 13:21 schreef bastard het volgende:

[..]
He Mindfields, hoeveel was je dan precies kwijt, tot op de cent a.u.b :)

Als je het kwijt wilt natuurlijk ;)
Nou vooruit dan. ;) 475 pieken exact. Het is trouwens Mushkin PC150 HSDRAM en niet de reepjes die jullie willen kopen.

Verwijderd

Oke Moondust
Als jij denkt dat je het voor ca. 350,= kan krijgen mag je mij ook meerekenen.
Ik woon wel een eindje verder dan R'dam nl. A'dam, maar dat mag de pret niet drukken.

Ik vraag me af hoe je dit financieel denkt te kunnen regelen. Ik hoor het wel!

Verwijderd

Topicstarter
Iedereen die geinteresseerd is kan meedoen, maar ik wil wel een berichtje in mijn mailbox hebben dan. Alleen dan zet ik je op de lijst en kunnen we afspreken hoe we het gaan regelen.

Voor alle duidelijkheid:
Ik heb de prijzen van de Mushkin website genomen en daarbij de shippingskosten uitgerekend en vervolgens met de huidige dollarkoers omgerekend naar Nederlandse guldens.

En dan kom ik voor PC133 SDRAM uit op fl 319,- en voor PC150 HSDRAM op 299,-
Dit is dus daadwerkelijk het bedrag zonder eventuele belasting, maar daar kunnen we onderuit komen free sample op de doos te laten zetten. Ik ken overigens ook nog iemand in Amerika die eind december naar Nederland komt, dus desnoods laat ik die het meenemen.

Het is dus graag of niet!
Voor deelname mail naar: 0132101@hes-rdam.nl

• Patser
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-08 23:11

Patser

this.Close();

Moondust,
(Zonder bijbedoelingen!)
Kun je niet beter in wat anders voor je compu investeren? 256Mb Muskin lijkt me niet echt passen bij Žn K6-2
Heb je al plannen voor een systeem dat uitgerust moet worden met goed geheugen of probeer je gewoon handel te creeren?

• Muurbestormer
  • Laatst online: 27-08 20:38
ik zou wel willen, maar ik kom no way boven de 133Mhz. op mn Abit KT7 zit een lock die alle instellingen voor de geheugen bus naar 133 terugzet of lager natuurlijk. Nou heb ik het niet getest, maar het staat uitdrukkelijk in mn manual vermeld. dus ja.. en nog. mn 64Mb pc133 cas 3 (3-3-3) van perfect systems doet 550 Mb/sec vink ook wel goed eigenlijk

Verwijderd

Topicstarter
Beste Mihoen, ik heb net een Abit KT7 met Duron 800 gekocht, maar wacht nog op de aankomst van mijn Agilent Arcticooler en Antec SX830 Server kast. Ook wil ik van PC100 OEM geheugen naar Mushkin PC133 High Performance geheugen gaan, maar dan moet ik het wel eerst bestellen. En het is nu eenmaal goedkoper om het met een aantal mensen te delen. Bovendien kan ik er anderen ook blij mee maken. Dus vandaar.....

Verwijderd

Op dinsdag 28 november 2000 00:43 schreef NiteFly het volgende:
ik zou wel willen, maar ik kom no way boven de 133Mhz. op mn Abit KT7 zit een lock die alle instellingen voor de geheugen bus naar 133 terugzet of lager natuurlijk.
Beste NiteFly, Ik heb zelf ook een KT7. Het geheugen gaat weldegelijk boven de 133Mhz uit. De info in de handleiding is niet juist.
De setting die het mainbord gebruikt om geheugen op 133Mhz te draaien is 'hostclock+pciclock' Ga je op dit mainbord de FSB overklokken dan gaat weldegelijk de geheugensnelheid omhoog.
Zo kun je je PC133 gemakkelijk op 140Mhz laten lopen.
Deze snelheidstoename zie ik in bv. Sandra Mem. benchmark.
Hij is dus niet gelocked ofzo.

Wat betreft de aanschaf van het geheugen. Als je het niet echt nodig hebt, is het misschien niet de moeite waard. Persoonlijk heb ik al vele soorten geheugen gehad, en nu moet ik gewoon zo'n Mushkin stikkie hebben. Ook al is het maar voor de heb ;)

Verwijderd

Topicstarter
En zo is het maar net! Dit is de laatste oproep die ik doe, want ik ga nu heel binnenkort alles regelen met iedereen die meedoet en dan bestellen. Het wordt een mooi prijsje van ongeveer 320 pieken per reepje 128Mb PC133 CAS 2:2:2, maar dat is exclusief eventuele invoerbelasting. Deze balasting kunnen we naar zeggen ontduiken als Mushkin op het pakketje 'free sample' laat zetten. Dit zal ik dan ook aan Bruce van Mushkin vragen.

Dus heb je interesse in het beste geheugen dat er is en nog makkelijk CAS 2:2:2 loopt op 155MHz, mail dan naar: 0132101@hes-rdam.nl

Verwijderd

Op maandag 27 november 2000 20:31 schreef Mindfields het volgende:

[..]
Nou vooruit dan. ;) 475 pieken exact. Het is trouwens Mushkin PC150 HSDRAM en niet de reepjes die jullie willen kopen.
Kijk hier hebben we wat aan. Txs Mindfield :)

Ik weet niet precies of de prijs van het geheugen veel hoger lag toen hij een paar weekjes geleden uit de USA besteld heeft.
Maar ik verwacht dat wij iets rond de 400,- voor een 128Mb kwijt zullen zijn.

Ik verwacht eigenlijk niet dat de truuk met 'free sample' zal lukken.
Ik houd er rekening mee dat er 17,5% overheen zal komen.

Ik hoop het natuurlijk niet. >:)

Verwijderd

Is invoerbelasting niet hoger?

Verwijderd

Op dinsdag 28 november 2000 20:36 schreef Lord_NikoN het volgende:
Is invoerbelasting niet hoger?
Zover ik op de belasting site heb kunnen niet. Binnen de EU geld 17,5%. Daarbij komt nog een percentage eventuele douanekosten, maar die is voor computeronderdelen FL 0,-

Verwijderd

Topicstarter
Wij kopen geen HSDRAM, maar PC133 High Performance REV2 SDRAM. Dat is nameljk het beste. HSDRAM haalt geen 150MHz met CAS 2:2:2. High Perf REV2 wel, zelfs nog hoger.
Zelfs met 17,5% belasting kom ik niet hoger uit dan zo'n 385 pieken voor reepje 128Mb.
De prijs op de Mushkin site heb ik de afgelopen weken met $40 zien dalen en lijken nu stabiel. Dus nu kopen lijkt me het beste.

Verwijderd

Ik wou dat ik hem al had :9~

ken nie meer wachten >:)

Verwijderd

Ja, Mushkin is ongeveer de hoogste kwaliteit van ram die je kunt hebben, ik zou ( als ik niet genaait was door iemand uit rotterdam :( ) best mee willen doen... maar rotterdam vind ik ook nogal een eindje fietsen een kilometertje of 150-170 denk ik zo :)

Greetz

• Muurbestormer
  • Laatst online: 27-08 20:38
hey bastard, thnx! ik wist het niet omdat ik het niet getest heb, uiteraard heb ik hem op 133 lopen, maar ja. ik nam gewoon mn manual aan en daar staat dus idd in dat het bios gewoon op 133 blijft lopen ,qua geheugen dan, ook al ligt je FSB veel hoger. ik denk dat ik maar eens wat ga proberen!

bedankt iig

Verwijderd

Topicstarter
Misschien om wat achterdocht weg te halen. Als je geld over zou maken op mijn rekening, dan kan je dat altijd terugdraaien bij de bank. Daar maakt een bank echt wel werk van. Dat het niet nodig is, is een tweede. Ik ben slechts geinteresseerd in een goedkope manier om kwaliteitsgeheugen te kopen en anderen daarvoor ook de kans te geven. En als je erachter wil komen wie ik ben, wat ik doe, bla bla bla, dan is daar altijd wel de mogelijkheid voor. In deze maatschappij is het niet zo moeilijk iemand op te sporen. Is nogmaals niet nodig, maar voor het geval dat...dan weet je het vast!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek nog mensen voor in totaal 3 x 128Mb High Performance REV2 PC133 Mushkin geheugen, daarna kan ik het goedkoopste bestellen voor iedereen. Wordt zo'n 320 gulden per reepje 128Mb incl. verzending excl. eventuele invoerbelasting. Als ik genoeg mensen heb dan mail ik iedereen hoe ik het wil regelen en geef ik een overzicht van wie er mee doen, wie wat bestelt en hoeveel het voor iedereen gaat kosten.
Wie doet er nog meer mee?
Mail: 0132101@hes-rdam.nl of ICQ# 35574291

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen, ik zie dat Mushkin wederom de prijs van PC133 High Perf REV2 (tijdelijk)heeft verlaagd van $126 naar $118. 'Latenight special, all orders' staat er. Komt nu incl. verzendkosten en excl. eventuele invoerbelasting van 17,5% (inschatting) op ongeveer 315 gulden per reepje 128Mb. Ik denk toch echt dat het moment NU is om die dingen te gaan kopen, want veel goedkoper kunnen ze niet worden, denk ik.
Ben nog op zoek naar de kopers van 3 reepjes 128Mb PC133, zodat ik 2 x een 4 pack PC133 kan bestellen en 1 x een 2 pack PC150. Dan zitten we op mooie aantallen die de optimale (quantum)korting geven.
Mail naar: 0132101@hes-rdam.nl als je ook dit geheugen wil hebben!
Ik doe mijn uiterste best om alles netjes te regelen. Ik stuur iedereen een kopie van mijn paspoort en bankafschrift en heb ff persoonlijk contact met alle deelnemers over de telefoon of face-to-face als je bereid bent naar Rdam te komen daarvoor.

• Martijnos
Moondust, misschien interessant voor je, een 10% rebate:
http://www.octools.com/articles/mushkin/discount.html

Hopelijk werkt het voor je, maar ik zal het wel proberen. In Amerika doen ze echt dat soort dingen. :)

"Choose life"

• Martijnos
En als ik jou was, zou ik zo snel mogelijk bestellen, ik denk dat die late night special niet al te lang meer duurt...

Succes!!

"Choose life"

Verwijderd

zo helemaal kewl 10% korting erboven op :)

Verwijderd

Topicstarter
Martijn, heel erg bedankt voor de tip. Ik ga het zeker proberen om die 10% korting binnen te slepen. Minder goed nieuws is dat we waarschijnlijk invoerbelasting moeten betalen, maar ik ga Bruce van Mushkin daar nog het 1 en ander over vragen hoe dat precies in zijn werk gaat. Waarschijnlijk komt het neer op 17,5% invoerbelasting, maar dat weet ik dus niet. Zodra ik meer weet, laat ik dat in deze thread weten.
17,5% - 10% = 7,5% die we dan meer moeten betalen, dus dat valt dan nog enigszins mee.
I'll let you guys know asap!

Verwijderd

Topicstarter
De latenight special is inmiddels weer voorbij, maar dat is niet van invloed voor ons, want de prijs per 4 (4 pack) staat nog altijd ongewijzigd op $459. En dat was tijdens die latenight special ook.
Wie nog mee wil doen, moet nu vlug zijn, want zodra mij alles duidelijk is hoe het vervoer en de financiele afhandeling gaat verlopen, dan wordt er zo snel mogelijk besteld.
Mail naar: 0132101@hes-rdam.nl als je nog mee wil doen!

Verwijderd

Topicstarter
Bruce van Mushkin heeft me het volgende geantwoord op mijn vraag waar de eventuele invoerbelasting betaald moet worden:

you pay them separately the rate they require. This happens when the package gets to Holland customs

Dus die rekening krijg ik zodra het pakketje bij mij thuis wordt afgeleverd. Helaas, maar waar.

Op mijn vraag waar ik kon checken wat er precies aan invoerbelasting betaald moet worden, zei Bruce:

You need to contact your local customs office to get the current rate.

Dus dat ga ik dan ook nog ff doen. Vriend van me werkt bij de Marechaussee in Hoek van Holland, dus die zal wel weten hoeveel dat is. Zo niet, dan bel ik de belastingen wel om duidelijkheid te krijgen.

I'll keep you updated!

Verwijderd

Topicstarter
Helaas, helaas, de meneer van de Belastingzaken Douane vertelde mij dat ik aan de deur bij degene die het pakketje bij me komt afleveren die invoerbelasting van 17,5% moet betalen. Dus het wordt nu wel ietsie duurder. Gelukkig krijgen we waarschijnlijk ook weer 10% korting van OCtools, maar dat is niet zeker.
Iedereen die te kennen heeft gegeven mee te willen doen, krijgt van mij nog een mailtje met de laatste gegevens, oa de definitieve prijzen die betaald moeten worden.

Verwijderd

Topicstarter
Nog een paar mensen gevraagd die interesse hebben in Mushkin geheugen. Gaat inclusief verzending, invoerbelasting en OCtools korting ongeveer 350 gulden per reepje 128Mb kosten.
Mail naar 0132101@hes-rdam.nl als je nog mee wil doen op de valreep.

• dextertje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-08 14:27
Hmm, ik ben wel geinteresseerd in rev. 3.
Of het geheugen bij http://ocz.safeshopper.com/11/6011.htm?327
Gegarandeerd op 170 MHz. :) (Ze hebben ook 150 2-2-2 geheugen).

* dextertje vindt het jammer dat hij net een reepje Kingston bij Informatique heeft besteld en deze thread niet eerder had ontdekt.

• Martijnos
Nou wees blij dat je die zaak niet eerder gevonden hebt. Die zaak heeft een zeer slechte reputatie en vele mensen hebben er problemen meegehad...
En die rev 3 is pure marketing, de rev 2 met mosel chips zijn beter en kunnen hoger overgeklokt worden.

"Choose life"

Verwijderd

Ik haal hem nog 1 keer omhoog.

Wie nog mee wil doen moet ff contact opnemen met Moondust. Z'n mailadres staat ook in deze thread.

Alles is bijna rond en deze week gaan we bestellen.

Dan heb je wel een van de beste geheugenmodules van deze planeet!
Oh ja, en levenslange garantie.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, meedoen kan nog net, maar dan wel heel vlug, want alle deelnemers gaan al betalen aan mij en zodra alles binnen is, ga ik bestellen bij Mushkin!

Overigens geldt de 10% OCTools kortng (als het lukt) ALLEEN voor aankoop van PC133 REV2 modules!

Dus wil je nog meedoen, mail dan snel naar odrift@chello.nl (nieuwe email want ik heb nu kabel sinds 2 dagen...jahoe!)

Vragen stellen aan mij kan natuurlijk altijd, daar krijg je altijd antwoord op. Maar besef wel dat ik op een gegeven moment gewoon de knoop doorhak en dan is het te laat!

Verwijderd

Kan niet wachten *D*D

Verwijderd

Me too :)

Heb beide handen de nagels er al afgevreten ;)

Verwijderd

Topicstarter
De OCTools korting van 10% is zo goed als zeker, want ik heb Bruce gevraagd of die korting ook voor PC150 REV3 modules gold en toen zei hij dat het alleen voor REV2 was.

We hebben nog plek voor 1 persoon die een module PC133 REV2 wil kopen. Kosten zijn 330 gulden inclusief verzendkosten, OCTools korting van 10% en eventuele invoerbelasting van 17,5%, maar exclusief transactiekosten voor betaling naar Amerika en valutaomzettingskosten. Maar dat zal hooguit een paar pieken per persoon schelen.

Mail naar: odrift@chello.nl als je nog mee wil doen!

Verwijderd

Heb inmiddels mijn betaling gedaan, hoop dat jullie dit ook doen zodat er snel tot bestelling overgegaan kan worden en dat we dit lekkers snel in huis hebben :9:9

Verwijderd

Ik heb ook al betaald.

Ik hoop dat het vanaf nu een beetje snel zal gaan. :9~

• psychotic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-11-2025

psychotic

Nixs

test

MSI K7T266 Pro2 RU, XP 2400+@2600+ 52Gr stressed. Aopen HQ08 gemod met div Panaflo fans, Case 43 Gr. Sapphire Radeon 9500 Pro 330@310 Catlist 3.4, Compaq 8020 TFT 18,1" DVI, 768Mb Crucial@CAS 2-2T-5T-2T-4way, 2*Maxtor D740X-6L Raid

Verwijderd

Moondust, heb jij die Agilent Arctic cooler inmiddels al ??
En zo ja waarvandaan, ikke wil ook ;)

Verwijderd

Topicstarter
Nee, ik heb die AGilent Arcticooler nog niet binnen. Heb alleen van Newark een bevestiging van mijn order gekregen toen ik online bestelde. Daar stond in dat ie in backorder was, dus ik wacht gewoon af. Komt allemaal goed!

Ik wacht nog op 2 betalingen en we hebben een nieuwkomer (Ivan) die er nog net bijkan als hij snel reageert. Ik laat iedereen weten zodra al het geld binnen is en ik heb besteld. Daarna wordt het duimen!

Verwijderd

En het is besteld, :9:9

Misschien voor de kerst nog in huis *D

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad besteld in de VS. Ik heb Bruce nog om enkele gegevens gevraagd alsmede om een bevestiging van de order met daarin het bedrag inclusief OCTools korting zodat ik precies weet wat ik moet betalen. Ik hoop van Bruce morgen antwoord te krijgen, zodat mijn betaling nog met de postlichting van morgen meekan.

Verwijderd

Topicstarter
Betaling is onderweg! Nu begint het bidden!

Verwijderd

Topicstarter
JAHOEOEOEOE!!!!
Vandaag het pakketje gehad.....11 mooie diepzwarte reepjes! Mushkin rulez!!!
Ik stuur ze aangetekend en verzekerd naar iedereen op!

Nou niet overdrijven en gelijk hele dagen bij je brievenbus blijven wachten!

Verwijderd

Topicstarter
Prijs valt trouwens reuze mee....285 pieken per reepje PC133 128Mb REV2 CAS 2:2:2 en 550 pieken voor 2 stuks!!!

Met dank aan de Nederlandse douane...

Verwijderd

Waarom koop je er niet gewoon 8. als je ze hebt liggen dan is er vast wel meer animo voor

Verwijderd

Topicstarter
Ja, en weet je wat dat kost om vooruit te betalen?!?!?! Ben gewoon student en heb zoveel geld niet....vandaar

Verwijderd

Jongens, gefeliciteerd ermee!
:7

Verwijderd

Ik wil bij deze Moondust even bedanken voor de correcte manier waarop hij alles heeft geregeld. Grote Klasse, ;);)
Pagina: 1