Verwijderd
Verwijderd
Waar werk jij dan, want ik heb ook zo'n mailtje voorbij zien komen.coelho schreef op 13 mei 2003 @ 13:11:
Sinds afgelopen weekend heeft men bij mij op het werk besloten om internetradio te blokkeren, omdat de verbinding te veel belast werd
Nu willen ze me niet vertellen op welke wijze deze blokkade is opgebouwd, en welke files er tegengehouden worden, maar zijn er mensen die hier ervaring mee hebben en weten of het op een of andere manier te omzeilen is?
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
Verwijderd
In principe werken wij hier niet aan mee. Helaas
Beveiligingen omzeilen en andere vormen van (internet)misbruik.
Wachtwoorden / Firewalls en dergelijke zijn er niet voor de lol maar om PC's, netwerken en dergelijke enige vorm van bescherming tegen ongewenst/onbedoeld gebruik te geven. Het is derhalve op het forum niet de bedoeling om mensen hierbij de helpende hand te bieden, vragen hierover te stellen of whatever. We willen dat gewoon niet op het forum hebben.
Bron: Het algemeen beleid. Iedereen wordt geacht zich hieraan te houden
[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2003 13:20 ]
Gebruik nu www.nederland.fm, maar maakt me allemaal niet zoveel uit, real, wmp, als het maar speelt...Verwijderd schreef op 13 May 2003 @ 13:14:
De poort zal wel dicht zitten. Je had er even bij kunnen zetten welk programma je gebruikt, je kunt daar in ieder geval even in kijken of je om kunt schakelen naar UDP of iets anders. Je kunt ook kijken of alle stations geblokkeerd zijn.
Laten we het op nijmegen houden...Verwijderd schreef op 13 May 2003 @ 13:17:
[...]
Waar werk jij dan, want ik heb ook zo'n mailtje voorbij zien komen.
we hebben het over een instelling met duizenden werknemers. Laat nu 1 op de 4 internetradio gebruiken. Als het moeilijk is om de blokkade te omzeilen, zullen er maar weinig zijn die het alsnog gebruiken. Dan moeten ze me maar zien te vinden....Duracell schreef op 13 May 2003 @ 13:17:
Misschien een stomme opmerking maar: hoelang denk je dat het gaat duren voordat ze je andere methode ook blokkerenJe zal de verbinding evenveel blijven belasten, dus binnen de kortste keren leggen ze dat ooik wel weer stil.
Het lijkt me dat ik niks illegaals doe op het moment dat ik niet ga "rommelen" in servers e.d. Ik vraag alleen om een methode om het signaal alsnog te ontvangen, als er een aantal mogelijkheden niet meer bestaan...Verwijderd schreef op 13 mei 2003 @ 13:18:
Als ze tot zo'n belissing komen zullen daar wel gegronde redenen voor zijn, dus lijkt het me logisch dat je dat dan ook gewoon laat.
In principe werken wij hier niet aan mee. Helaas
[...]
Alles wat ik via normale methoden kan ontvangen met mijn internetverbinding, valt m.i. niet onder de noemer illegaal.
[ Voor 13% gewijzigd door coelho op 13-05-2003 13:22 ]
Dat is het niet, alleen willen we je er op GoT gewoonweg niet mee helpencoelho schreef op 13 May 2003 @ 13:21:
Het lijkt me dat ik niks illegaals doe op het moment dat ik niet ga "rommelen" in servers e.d. Ik vraag alleen om een methode om het signaal alsnog te ontvangen, als er een aantal mogelijkheden niet meer bestaan....
[ Voor 14% gewijzigd door Jaymz op 13-05-2003 13:24 ]
Dit topic is gesloten.
![]()