Toon posts:

Sam & Max Freelance Police

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

• GreatDictator
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 18:22
December schreef op 22 maart 2004 @ 20:34:
[...]
De laatste 10 (van de 17) zijn nog niet eerder getoond ;)

Maar ik moet zeg dat het er op die laatste 10 screenshots ook gelijk een heel stuk minder uit ziet dan op de eerder vertoonde screenshots.
Oh, ik had er al een paar van gezien in een ingescande Duitse preview, vandaar.

http://www.lucasforums.co...ad.php?s=&threadid=124627

• sebastius
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 19:05

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

William schreef op 06 maart 2004 @ 19:50:
[afbeelding]

Als LucasArts al die oude klassiekers nou gewoon eens in een hi-res versie uitbrengt op 1 DVD. Ik zou die zo kopen.
Monkey Island 2, Day of the Tentacle, Sam & Max, Indiana Jones and the Fate of Atlantis, Grim Fandango. Ik zal er nog wel een paar missen, maar dit waren tenminste games met de beste humor en gameplay ever.
Dat IS er. Er is een Lucasarts Collection disc, waar in de nieuwe Scumm engine een speciaal Anti Alias filter zit om de pixels iets zachter te maken.

• BuNgY911
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 09-01-2007

BuNgY911

MaOri MaDdMaN

sebastius schreef op 22 maart 2004 @ 22:59:
[...]

Dat IS er. Er is een Lucasarts Collection disc, waar in de nieuwe Scumm engine een speciaal Anti Alias filter zit om de pixels iets zachter te maken.
Oja? waar is die dvd te bestellen en welke games staan er op die dvd? Ben hier erg benieuwd naar, kan er geen info over vinden. Ik ken alleen "The Entertainment Pack" van Lucasarts, die xp compatible cdroms bevat van: 'Sam & Max, Grim fandango, Full Throttle & The Dig' ..spellen zijn ook los te verkrijgen.

MaOri MaDdMaN

• kenneth
  • Registratie: september 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

sebastius schreef op 22 maart 2004 @ 22:59:
[...]

Ook met MI Secret of Monkey Island :?

Hoe en waar? Will buy :7

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

• MoietyMe
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 28-11 18:55

MoietyMe

zij/haar

Ik had vroeger de oude, maar begreep er geen hol van :p Ben wel benieuwd hoe dit gaat worden. Het valt me wel op dat alle dos games terug komen.

• Undeclinable
  • Registratie: september 2002
  • Niet online
kenneth schreef op 23 maart 2004 @ 11:13:
[...]
Ook met MI Secret of Monkey Island :?

Hoe en waar? Will buy :7
Is het niet zo dat je hier gewoon de ScummVM engine kan downloaden en daarmee een of ander anti-alias filter aan kan zetten waardoor die oude spellen er ook weer wat beter uitzien??

Succes in ieder geval, heb zelf nog geen tijd gehad om het uit te proberen....

"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris

• CybErvee
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 29-11-2009

CybErvee

read only

Deze ?

http://www.google.nl/sear...asArts+entertainment+pack

[Voor 79% gewijzigd door CybErvee op 24-03-2004 10:07]

Ik google, jij goocheld, wij goochelen, ......

• Noedelsupke
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 21-11 17:28
alleen Full Throttle en Sam&Max schijnen in deze pack geoptimaliseerd te zijn??

ik zou de MI's willen zien in hogere resolutie

PIII 800@804 Mhz

• Ne0rEj
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 14-10-2004
Ik heb Sam & Max op nedgame gekocht. Is er nog steeds :*)

• pollo
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 01-01-2015
Enorme schop.

Er is weer een tweede deel in de maak. NIET dat deel dat bij LucasArts in ontwikkeling was dus, want die was gecanceld en blijft gecanceld, maar Steve Purcell heeft de rechten nu bij Telltale Games gelegd. Dat is een studio die opgericht is door ex-LucasArts medewerkers (o.a. Dan Connors) en zij werken momenteel aan Bone, een adventure op basis van de boeken van Jeff Smith.

http://games.fok.nl/news.php?newsid=6310

Er is nog niets bekend eigenlijk, alleen dat Steve zelf zal proberen nauw betrokken te zijn bij de ontwikkeling van het spel voor zover zijn werk (bij Pixar) dat toelaat. Het spel zal net als Bone in episodes uitgegeven worden.

• Noedelsupke
gelukkig dat het in handen is van ex-LucasArts medewerkers, anders gaf ik het bij voorbaat al geen kans...

het tegenwoordige LucasArts is ook niks meer, de goede mensen zijn weg, wat betekend dat dit team wel eens zou kunnen bestaan uit DIE goede (oude) adventure makers!

en laten we vooral hopen dat het weer ouderwets 2D wordt.......

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online
Zeer grote kick:
GameTap has just issued a press release saying it will debut a new Sam & Max game at E3. Co-produced by GameTap and TellTale Games, the new Sam & Max games will be released later this year in episodic format. It will mark the first time the duo have appeared in a game for more than a decade.

Little else is known about the game, other than that it will be shown off in video form when E3 starts on Wednesday. A GameTap subscription currently costs $9.95 per month.
Er komt dus een Sam & Max aan! En niet één maar meerdere kleinere dus :P
Het is wel jammer dat het dus een soort 'abonnements'-spel wordt.
Een beetje hetzelfde concept als Bone, welke game-serie ook voor een reltief lage prijs wordt aangeboden, als ik het goed begrijp :) .

Maar desalniettemin:
Sam & Max komt eraan 8)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 19:47

Stronkie

Where wind is Trouble

yeah Ik las het net op planet.. Dat is een spel die ik met liefde gespeeld heb , hoop niet dat ze hem verneuken zodat ze met de 3d versie van monkey Island gedaan hebben

Acties:
  • 0Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Overigens las ik ook dat, nadat alle episodes 'uitgezonden' zijn, er alsnog een DVD komt met alle episodes erop :)

• Noedelsupke
Stronkie schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 22:27:
yeah Ik las het net op planet.. Dat is een spel die ik met liefde gespeeld heb , hoop niet dat ze hem verneuken zodat ze met de 3d versie van monkey Island gedaan hebben
hij wordt wel 3d toch? volges mij heb ik al een plaatje gezien namelijk......doe mij maar gewoon 2d.....maargoed er is wel een goed team mee bezig dus een beetje hoop is er wel

De originele Sam&Max Hit The Road cd ligt hier nog steeds op een speciaal plekje O+

PIII 800@804 Mhz

• Shabbaman
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 19:27

Shabbaman

Got love?

Da's een mooi tijdstip waarop je dat gepost hebt, Anandus... :z :Z

Het lijkt me wel een grappig, die losse afleveringen. Maar dan is de vraag wel wat het moet gaan kosten, en hoe de betaling geregeld gaat worden.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

• anandus
  • Niet online
@Shabbaman: Ja, je moet de E3 bijhouden, hè? ;)

Van gamer.nl:
Telltale Games heeft eindelijk meer details prijsgegeven omtrent de nieuwe Sam & Max-game die men in ontwikkeling heeft. Het spel zal, net als Bone, de andere gamereeks van Telltale, in losse episodes verschijnen. Men hanteert hierbij de opzet van een televisieserie, waarbij elke episode een los verhaal vertelt, maar waarbij tegelijk ook een rode draad door de episodes loopt. De eerste episode zal komende herfst verschijnen.

Een andere vergelijking met de tv-serie is de opzet met seizoenen. Zolang de serie loopt zal deze alleen via digitale distributie (vanaf de website van Telltale of via GameTap) beschikbaar worden gesteld. Eenmaal een seizoen voorbij is, dan zullen alle episodes gebundeld als één product op de markt komen, vergelijkbaar met een DVD-box van een tv-serie. Je zult dan natuurlijk wel wat langer moeten wachten.

Steve Purcell, de bedenker van Sam & Max, werkt nauw samen met Telltale Games om te zorgen dat het spel trouw blijft aan de stripboeken, tekenfilms en de eerder verschenen computergame. Helaas zullen eerste stemacteurs van Sam & Max niet hun medewerking verlenen aan deze nieuwe variant, maar er wordt hard gezocht naar stemacteurs die daar dicht in de buurt komen.

Zoals je al kon verwachten is Sam & Max een pure adventuregame, met veel humor en knotsgekke situaties. Het spel is volledig in 3D en lijkt sterk op Sam & Max: Freelance Police dat bij LucasArts in ontwikkeling was voordat deze uitgever de stekker uit het spel trok. Dit is overigens niet zo verbazingwekkend, want Telltale bestaat voor een groot deel uit leden van het Sam & Max-team bij LucasArts.
Houd overigens de officiele website van het spel in de gaten, want daar zal donderdag een nieuwe trailer verschijnen!
FAQ op de website

• pollo

• kenneth
  • Registratie: september 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Leuk al die verwijzingen naar het eerste spel :)

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 22-11 13:53

Cleetje

Psycho Slave ++

Eindelijk weer eens een goeie ouwe adventure met humor. In het geval van Sam and Max vaak ook nog eens lekker sarcastisch, heerlijk gewoon. Deze zet ik in ieder geval op mijn lijstje (die helaas schrikbarend leeg is de laatste maanden).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 27-09 13:44

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Sam & Max zijn nogsteeds super cool. Die dialogen zijn gewoon zo goed en grappig. De meeste adventure games speel ik nog wel eens door omdat de slechte graphics vaak ruim schoots goed worden gemaakt door de humor en de puzzels.

• anandus
  • Niet online
Kickje

Telltale Games is zich nu helemaal op Sam & Max aan het richten :)
Telltale Games heeft de ontwikkeling van de Bone-reeks stopgezet, om zich zo volledig te concentreren op het eerste 'seizoen' van de nieuwe gamereeks Sam & Max, waarvan zes maanden lang iedere maand een nieuwe episode zal verschijnen. In deze weblog op Wired.com wordt uitgebreid verslag gedaan van de opzet van deze nieuwe gamereeks met het politieduo Sam, een hond, en Max, een konijn, in de hoofdrol.

Sam & Max: Season One zal een rasechte adventuregame worden met de bekende point-and-click interface, dialoogbomen en puzzels. Nieuw is dat je tijdens de dialogen kunt wisselen tussen Sam & Max, wie elk hun eigen benadering van het gesprek zullen hebben. Ook nieuw is de mogelijkheid om op elk gewenst moment je pistool te trekken. Je kunt lukraak op veel van de objecten in het spel schieten, gewoon voor de fun maar soms ook om bepaalde puzzels op te lossen. Andere personages omleggen is er waarschijnlijk niet bij. Meer actie is er ook in de vorm van korte race-sequenties, maar deze zullen niet te moeilijk zijn om de echte adventurefanaten niet in het harnas te jagen.
En een paar plaatjes:

http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200608/1156694034_1_2.jpg

http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200608/1156694034_0_2.jpg

• anandus
  • Niet online
Nog een kickje (ben ik de enige in dit topic? :+ )
Over anderhalf maandje komt de eerste episode uit :)
Eerste episode Sam & Max op 17 oktober in de VS

Telltale Games heeft vandaag aangekondigd dat de eerste episode van Sam & Max, getiteld Sam & Max Episode 1: Culture Shock, op 17 oktober via de GameTap-service beschikbaar zal worden gesteld. Helaas voor ons Europese gamers, is GameTap alleen beschikbaar voor inwoners van de Verenigde Staten.

Gelukkig heeft GameTap maar een tijdelijke exclusive van 15 dagen, daarna zal het spel ook op de website van Telltale Games beschikbaar worden gesteld voor gamers van over de hele wereld. Wat de eerste episode bij Telltale zal gaan kosten is nog niet bekend, maar we verwachten dat het rond de $10 zal schommelen.

Het verhaal van de eerste episode draait om een groep voormalige kindsterretjes, die zich nu op de misdaad hebben gestort. Aan Sam & Max om het mysterie te ontrafelen! Na de lancering van de eerste episode zal er vanaf december elke maand, tot en met april, een nieuwe episode verschijnen. Ook zijn er plannen voor een aantal Machinima-filmpjes (niet interactieve, real-time gerenderde filmpjes) die vooralsnog alleen via GameTap beschikbaar zullen komen.
Fijn. /me anandus is hungry for point 'n click adventures :9

• sjaakaq
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 11-10 08:45

sjaakaq

It might get loud

anandus schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 13:29:
Nog een kickje (ben ik de enige in dit topic? :+ )
Over anderhalf maandje komt de eerste episode uit :)

[...]

Fijn. /me anandus is hungry for point 'n click adventures :9
Hehe me 2, heb laatst zelfs een Spogebob-adventure gedaan omdat er echt schraal weinig uitkomt in dit genre...

leoaq.fm // Jeune Loop

• William
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 00:11
Gelukkig is er nog altijd ScummVM om de oude LucasArts adventures op je huidige systeem te spelen.
* William start Day of the Tentacle nog eens op. >:)

• Noedelsupke
William schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 14:17:
Gelukkig is er nog altijd ScummVM om de oude LucasArts adventures op je huidige systeem te spelen.
* William start Day of the Tentacle nog eens op. >:)
idd....heel leuk die nieuwe Sam&Max en hij komt onverwacht ineens al snel uit :o

MAARRRRRRRR toch dat 3D.....waarom? ik vind het niet mooi ofzo, zelfs een beetje suf

als je bedenkt hoe mooi ze 2D nu zouden kunnen maken, zou ik veel meer waarderen dan 3D

dus precies de tekenstijl van de originele Sam&Max maar dan in HiRes !

PIII 800@804 Mhz

• D. Ninjai
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 22:38
Geweldig! :9

Ik ben vrij laat begonnen met adventure games, vooral de oude klassiekers heb ik nog niet gespeeld maar ben dol op puzzelen met een verhaal die eerst klein leek maar waar je naarmate je vordert jezelf in een steeds groter verhaal belandt is altijd fantastisch.

Overigens is het vierde deel van Broken Sword ook een aankomende topper in het genre. :)

• Bulls
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 07-02 14:38

Bulls

Chump has no hands

word het niet meer door lucasarts gemaakt?

• anandus
  • Niet online
Hier zijn 5 gameplay-filmpjes te zien!

It feels good

• Noedelsupke
anandus schreef op woensdag 13 september 2006 @ 00:51:
Hier zijn 5 gameplay-filmpjes te zien!

It feels good
best aardig, de stijl en humor zit er wel in...maar de stemmen vind ik wel behoorlijk tegenvallen....zo "gewoontjes"

en ben nog steeds niet overtuigd van het 3D.....de omgevingen zijn wel oke, maar de personages minder....

PIII 800@804 Mhz

• bobwarley
  • Registratie: november 2002
  • Niet online
Sam & Max is nu beschikbaar!

http://games.slashdot.org/games/06/10/17/1848213.shtml

Edit; Helaas alleen nog voor Amerikanen:

http://www.gametap.com/home/gameDetails/131000150

Korte review staat hier:

http://www.wired.com/news...tml?tw=wn_culture_games_1

[Voor 58% gewijzigd door bobwarley op 17-10-2006 23:42]

Op WP7 kun je niet eens eigen mp3s als ringtone instellen, how smart is that??

• Exocet
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
yesssss, niet te geloven!! ik wil dit spelen!! _/-\o_
hier ook nog een review op IGN:
http://pc.ign.com/articles/739/739781p1.html

begrijp ik trouwens goed dat er nog meer episodes komen??

[Voor 6% gewijzigd door Exocet op 18-10-2006 16:39]

• pollo
Voor iedereen buiten Noord Amerika is de eerste episode vanaf 1 november beschikbaar op de site van TellTale Games voor een euro of 7. Je kan ook het hele seizoen (6 episodes) in een keer bestellen, je krijgt dan iedere maand een aflevering voor in totaal 28 euro (dus twee gratis), en in april kan je eventueel alle afleveringen tegen administratie- en verzendkosten op een CD laten fikken.

• DaTiezl
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 21:52

Yesterday's home runs don't win today's games. - Babe Ruth

• Steffy
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 23:29

Steffy

Ayreonaut

Demo is uit, ik heb het net binnen, zal ff kijken hoe het is :)

• Paul Hewson
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 03:36
Steffy schreef op donderdag 02 november 2006 @ 08:54:
Demo is uit, ik heb het net binnen, zal ff kijken hoe het is :)
Download link? Ben zeer benieuwd namelijk.

• Steffy
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 23:29

Steffy

Ayreonaut

http://www.telltalegames.com/store/cultureshock/

Deze was zeer snel, minder dan 2 minuten had ik de demo binnen, snel genoeg dus.

• MegamanXZero
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 17-04-2020

MegamanXZero

Maverick Hunter X

De Demo roxed !! Het is jammer genoeg wel 1 room wat je kan oplossen maar het is leuk, kvind de nieuwe style erg mooi en leuk eruitzien. Het geeft een vernieuwde gevoel aan de Sam & Max game!!

• rudyman85
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 30-11 15:44
Klopt ja, ziet er erg goed uit , jammer dat je die room zommaar uit bent ja.. en de demo hebt uitgespeeld :/

• Networx
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online
De demo is inderdaad erg kort, maar aangezien Sam & Max briljant zijn (en vanwege de positieve reviews) heb ik gelijk de complete set besteld :)

De game is dus niet alleen maar voor Amerikanen beschikbaar (of in ieder geval niet meer), zo lang je hem haalt op telltalegames.com (en niet bij gametap).

• Webgnome
  • Laatst online: 19:38
MegamanXZero schreef op donderdag 02 november 2006 @ 14:04:
De Demo roxed !! Het is jammer genoeg wel 1 room wat je kan oplossen maar het is leuk, kvind de nieuwe style erg mooi en leuk eruitzien. Het geeft een vernieuwde gevoel aan de Sam & Max game!!
Ben ik het helemaal mee eens. In den beginne even van .. euhm.. wat nu , en daarna al snel erachter dat die kaas wel eens.. je weet wel. Helaas van het abrupt einde maar dit smaakt zeker naar meer.

Weet iemand of deze titel in de winkel komt te liggen of ?

Strava, Twitter

• MegamanXZero

MegamanXZero

Maverick Hunter X

Ze zijn van plan om alle 6 Episodes op een CD'tje uit te brengen en niet de Episodes los te verkopen.
Ik ga denk ik de hele Season 1 (alle 6 Episodes) bestellen, je krijgt dan bij elke nieuwe release van een Episode een download link gestuurd via E-Mail om je game te downloaden. Daarnaast krijg je ook de optie om alle 6 Episodes (als ze alle 6 dan al uit zijn, dus ergens rond de Lente) in een CD Box thuisgestuurd te krijgen, en dat wel gratis (wel zelf de reiskosten betalen)!! Het kost ongeveer 35 Euro, en zo bespaar je dus 20 Euro ipv losse bestellingen van 9 Euro per Episode. Zo krijg je dus eigenlijk 2 Episodes gratis als je het volledige Season besteld.

P.S: De rede dat de Demo zo kort is, is omdat een Episode niet erg lang is. Als ze je bijvoorbeeld 4 of 5 Rooms (opgelost) gaven, zat je denk ik al op zo'n 25% van de Episode.

[Voor 20% gewijzigd door MegamanXZero op 02-11-2006 23:37]

• writser
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 23:16
hehehe, de eerste episode is in elk geval weer super! Vooral het gedeelte waarin je dromen worden geanalyseerd is hilarisch :D

Onvoorstelbaar!

• 170074
  • Registratie: december 2021
  • Niet online
Superspel!

• bobwarley
  • Registratie: november 2002
  • Niet online
Op youtube.com staan trouwens een boel van de Sam & Max cartoons gratis te bekijken!
Zoeken op: Sam & Max episode

[Voor 15% gewijzigd door bobwarley op 06-11-2006 22:19]

Op WP7 kun je niet eens eigen mp3s als ringtone instellen, how smart is that??

• Elvis
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 18-11-2017

Elvis

Echo Lima Victor India Sierra

Ben op dit moment via telltale heel episode 1 aan het downen (voor $8)
zit op 82% :P

[GoT] TF2 Clan

• writser
Had 'm illegaal, schandalig eigenlijk. Zo'n goed spel moet je steunen, kost verdomme nog niks ook. Ik ga 'm kopen :)

Onvoorstelbaar!

• Gekkenhuis
  • Registratie: november 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

ik snap er werkelijk de ballen van? :X
iemand die mij een beetje kan vertellen wat de bedoeling is?

 rMBP M1 13"  iPhone 12 Mini  Watch S7  AirPods Pro

• Elvis

Elvis

é voila, uitgespeeld :)
wel een beetje kort. Ik heb er amper 3 uur voor nodig gehad ;(
Maar ja, zoiets was natuurlijk wel te verwachten.
Over wachten gesproken, ik kan niet wachten tot de volgende episode! :Y)
Deze zat weer lekker vol old classic Sam&Max humor, echt de moeite waard!
Gekkenhuis schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 04:01:
Wat snap je niet? Klik op de grond & Sam(das die hond) wandeld naar waar jij klikt.
Klik op een object en Sam zal ermee (proberen te) interacten.
It's just your classic adventure game! ;)

Edit : net ook het hele seizoen besteld. Natuurlijjk had ik die optie pas gezien NA dat ik al apart betaald had voor episode 1... |:(
Some Most people would call that stupidity... :Y
Anywayz, nu ben ik er wel zeker van dat ik elke episode snel heb (en ik krijg seizoen 1 - in een shiny box - toegestuurd to prove it ;) )

[Voor 19% gewijzigd door Elvis op 07-11-2006 04:43]

[GoT] TF2 Clan

• fZeroNewbie

fZeroNewbie

Heb hem ook aangeschaf en ben er ook zeer over te spreken. Jammer dat de game zo weinig aandacht krijgt.

Point and click met humor werkt nog steeds goed. Alleen persoonlijk vindt ik de 3d graphics niet overal geslaagd. Misschien moeten ze iets met cell-shading gaan doen ofzo. De stemmen en dialogen zijn wel echt super goed, echt de oude stijl.

• DexterBelgium
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 03:16
Gekkenhuis schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 04:01:
Jeez, dit toont maar eventjes aan hoe erg Lucasarts de hele gamecommunity vern**kt heeft door het hele adventure game genre te scrappen in favor of Starwars uitmelkerij. Er zijn zelfs gamers die niet (meer) weten/herinnneren wat een adventure game juist is.

Awoert, wat zeg ik, driewerf awoert Lucasarts! Ik wens u een gezellige Chapter 11 toe, en ga deze game in de duurst mogelijke uitvoering kopen, gewoon om zout in de wonde te strooien...

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

• Cyphax
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 21:47

Cyphax

Moderator NOS
MegamanXZero schreef op donderdag 02 november 2006 @ 23:26:
P.S: De rede dat de Demo zo kort is, is omdat een Episode niet erg lang is. Als ze je bijvoorbeeld 4 of 5 Rooms (opgelost) gaven, zat je denk ik al op zo'n 25% van de Episode.
Dat klinkt wel heel kort :X
Ik ben benieuwd, als het op CD te bestellen wil ik dat wel doen maar ik ga niet episodes los kopen en dan downloaden ofzo. 'k Wil het graag op de schap kunnen zetten naast Hit the road. :)
Het enige wat ik verder heb gezien van het spel zijn een paar van de in-game filmpjes, en hoewel de stemmen niet zo geweldig zijn als in Hit the road (vooral die van Max is beduidend minder dan in Hit the road) is de humor hetzelfde. Oftewel: erg grappig.
DexterBelgium schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 11:48:
Jeez, dit toont maar eventjes aan hoe erg Lucasarts de hele gamecommunity vern**kt heeft door het hele adventure game genre te scrappen in favor of Starwars uitmelkerij. Er zijn zelfs gamers die niet (meer) weten/herinnneren wat een adventure game juist is.
Nouja, blijkbaar was de vraag naar adventures te klein om voor Lucasarts echt rendabel te zijn? Daarnaast is Lucasarts niet de enige die mooie adventures heeft uitgebracht (Sierra is ook een grote :)) en heeft verlaten. Gelukkig hebben we nog Revolution met Broken Sword en de makers van Runaway die nog actief zijn? Oh en dus nu Telltale. Het komt weer helemaal terug :+
Misschien blijft Lucasarts dan ook niet achter. :P

[Voor 53% gewijzigd door Cyphax op 07-11-2006 11:56]

Saved by the buoyancy of citrus

• fZeroNewbie

fZeroNewbie

Ik denk dat (old-skool) adventure games zeker rendabel kunnen zijn. Maar dan moet je wel kwaliteit afleveren. Lucas arts en sierra hebben het genre grotendeels zelf omzeep geholpen door geen goede kwaliteit af te leveren. Als je net zoveel tijd en geld investeerd in een adventure als tegenwoordig in de gemiddelde FPS dan kan je het genre wel nieuw leven inblazen. (denk ik!!!!)

• Chaoss
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 23:41

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

is dit spel al in de iwnkels verkrijgbaar (heb hem nog niet gezien bij dynabyte enzo)?

heb zelf de orgineele sam and max amper gespeeld... maar mijn voruw vindt die oude sam and max helemaal geweldig ;)

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• MantaMania
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 13-11 19:27

MantaMania

Pray Hard

o eindelijk dit was zo een gaaf spel ga hem thuis gelijk kopen, al die oude adventures waren zo goed waarom zijn er nu niet meer van die grappige adventure als full throttle, samnmax, day of the tentackle (dott), simon the socerer.
Die humor was zo goed.

• MegamanXZero

MegamanXZero

Maverick Hunter X

Chaoss schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 14:49:
is dit spel al in de iwnkels verkrijgbaar (heb hem nog niet gezien bij dynabyte enzo)?

heb zelf de orgineele sam and max amper gespeeld... maar mijn voruw vindt die oude sam and max helemaal geweldig ;)
MegamanXZero schreef op donderdag 02 november 2006 @ 23:26:
Ze zijn van plan om alle 6 Episodes op een CD'tje uit te brengen en niet de Episodes los te verkopen.
Ik ga denk ik de hele Season 1 (alle 6 Episodes) bestellen, je krijgt dan bij elke nieuwe release van een Episode een download link gestuurd via E-Mail om je game te downloaden. Daarnaast krijg je ook de optie om alle 6 Episodes (als ze alle 6 dan al uit zijn, dus ergens rond de Lente) in een CD Box thuisgestuurd te krijgen, en dat wel gratis (wel zelf de reiskosten betalen)!! Het kost ongeveer 35 Euro, en zo bespaar je dus 20 Euro ipv losse bestellingen van 9 Euro per Episode. Zo krijg je dus eigenlijk 2 Episodes gratis als je het volledige Season besteld.

Mijn Vorige post

• 170074
  • Niet online
MantaMania schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 14:53:
o eindelijk dit was zo een gaaf spel ga hem thuis gelijk kopen, al die oude adventures waren zo goed waarom zijn er nu niet meer van die grappige adventure als full throttle, samnmax, day of the tentackle (dott), simon the socerer.
Die humor was zo goed.
Omdat de trend van doordachte, sfeervolle adventures games veranderd is naar bagger troep zoals hersenloze racegames en shooters. Niet alles is natuurlijk bagger, maar wel veel.

• Elvis

Elvis

Cyphax schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 11:49:
[...]

'k Wil het graag op de schap kunnen zetten naast Hit the road. :)
Als je het hele eerste seizoen besteld, krijg je de disk toegestuurd. Maar ondertussen kan je dus wel alle episodes downen&spelen. Anders moet je w88 tot ze het hele seizoen uit is en verkrijgbaar is in de winkel...

[GoT] TF2 Clan

• Networx
  • Niet online
Ik betwijfel of het ooit in de winkel zal komen te liggen. Waarschijnlijk levert dat ze veel te veel aan distributie- en productiekosten op, terwijl ze het leeuwendeel van de inkomsten al hebben gehad (van de episodes online).

Bovendien, wat boeit een CD'tje nou? Het spel wordt er niet minder om als je geen CD hebt :)
Afgezien daarvan krijg je die natuurlijk achteraf (wel even verzendkosten dokken), mits je het hele seizoen hebt besteld. Lijkt mij een fantastische deal :*)

• Cyphax
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 21:47

Cyphax

Moderator NOS
Networx schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 23:24:
Bovendien, wat boeit een CD'tje nou? Het spel wordt er niet minder om als je geen CD hebt :)
Voor mij wordt het spel er niet minder om, maar de ervaring in z'n algeheel wel. :)
Niet dat het ineens niet meer leuk is, zo is 't ook niet, maar als ik 'm bij mij op de schap heb staan vind ik dat toch gewoon prettig. :)
Ik weet ook zeker (nouja) dat als mijn HD crasht, ik het spel niet opnieuw hoef te downloaden ofzo, ik ben verzekerd van m'n eigen kopie'tje. Heb je ook als je 'm brandt maar dat is toch minder mooi.

Ik kan het ook niet beter uitleggen dan zo. ;)

Saved by the buoyancy of citrus

• satcp
  • Registratie: februari 2000
  • Niet online
Hier nog eentje die het hele seizoen gekocht heeft na het spelen van de demo. Bevindingen?

Heel wat nieuwe gamers zullen zich waarschijnlijk wel storen aan de ondermaatse graphics, maar als je net als ik uit het tijdperk komt waar de gameplay zelf belangrijk was en de graphics van ondergeschikt belang, dan kijk je daar doorheen. Toch had een cartoon cell shading 3D engine als in Runaway beter de klassieke Sam & Max sfeer kunnen oproepen. Ook is het bijzonder jammer dat het spel geen hedendaagse breedbeeldresoluties zoals 1920x1200 pixels ondersteunt. De 3D engine is nauwelijks een belasting voor een middenklasse computer, dus ik zie geen technische beperkingen om die resoluties niet te ondersteunen. De tekenstijl zelf is grappig, maar met name in de achtergronden beduidend minder psychedelisch als in zijn voorganger.

De humor in het spel is goed, helemaal in de klassieke Sam & Max stijl. Ik heb meermaals hartelijk moeten lachen om de fratsen van Max en ook voor de rest bleef ik met een glimlach spelen. De voice-acteurs zijn helaas wel niet van hetzelfde kaliber als in de cd-versie van Hit The Road. Vooral Max komt heel wat minder lunatiek over. Het probleem is natuurlijk dat de oude stemmen in ons geheugen gegrift staan zodat de nieuwe stemacteurs ietwat vreemd overkomen. Maar al bij al leveren ze goed werk en weten ze de humor leuk te brengen.

De gameplay zelf is erg eenvoudig. De klassieke point-and-click interface werkt na al die jaren nog steeds goed. Je kan duidelijk zien met welke items je interactie kan hebben wanneer je er met de muis overheen gaat.

Een minpuntje vind ik de toch wel iets te makkelijke puzzels. Misschien was Sam & Max: Hit The Road wel even makkelijk, maar - omdat ik toen jonger was - schijnbaar moeilijker? Ik weet het niet, maar alle puzzels zijn erg logisch en lukten me vrijwel allemaal van de eerste keer. Ik heb maar één keer vastgezeten, en dat was bij
spoiler:
de psycho-analyse waar ik niet meteen de gevraagde context uit de zinnen kon halen
.

Helemaal jammer en waarschijnlijk wel een gevolg aan bovenstaande is de extreem korte speelduur. Ik heb er geen klok bijgehouden, maar ik denk dat ik het spel ruim binnen 3 uur heb uitgespeeld, en de enige reden dat het zo lang duurde is omdat ik veel verkeerde combinaties heb geprobeerd om de grappen te zien. Ik begrijp wel dat dit slechts één episode is uit het spel, maar met slechts 6 episodes gaat de totale speelduur toch ook niet zo fantastisch hoog liggen voor een adventure game. Ook is het aantal ruimtes die je kan bezoeken in de eerste episode heel beperkt (
spoiler:
slechts 4 binnenruimtes en twee open ruimtes
). Natuurlijk is het wel zo dat door de 3D engine en de meedraaiende camera plaatsen die in klassieke 2D games uit meerdere frames zouden bestaan nu in één take weergegeven kunnen worden terwijl je er doorheen wandelt. Toch blijft het enorm kort en verrast de eindgeneriek je compleet.

Conclusie?

Sam & Max: Freelance Police is een verademing in het verwakte hedendaagse adventuregenre. Nieuwkomers zullen na een korte teleurstelling over de grafische kwaliteiten meegesleurd worden door de knotsgekke humor. Ook de oude garde zal met plezier de nieuwe fratsen van het duo aanschouwen. Toch kan het spel niet tippen aan Sam & Max: Hit The Road. Dat blijft wel een van de absolute toppers in het genre samen met andere klassiekers als Maniac Mansion: Day Of the Tentacle en The Secret of Monkey Island. Sommigen zullen het falen vast afschrijven op de overgang van 2D naar 3D, maar dat is onzin. Grim Fandango bewees dat een 3D adventure zich probleemloos onder de groten in het genre kan scharen. Desalniettemin mocht er van een 3D engine in deze tijd wel wat meer verwacht worden. Het grootste probleem met het spel is echter de absurd korte speelduur. Misschien had men beter gewacht tot alle 6 episodes klaar zijn aleer het te verkopen. We hebben nu toch al een goeie 13 jaar gewacht op een opvolger, dus een jaartje meer zou echt geen ramp zijn geweest.

Als ik Sam & Max: Hit The Road een 10 op 10 zou geven, dan verdient deze eerste episode van Freelance Police 8 op 10. Wordt de rest van het spel ook zo kort en eenvoudig, dan vrees ik dat ik het slechts een 7 of minder kan geven...

• 170074
  • Niet online
"You could tattoo a map of the Netherlands on my Netherlands" :D

• Noedelsupke
fZeroNewbie schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 12:36:
Ik denk dat (old-skool) adventure games zeker rendabel kunnen zijn. Maar dan moet je wel kwaliteit afleveren. Lucas arts en sierra hebben het genre grotendeels zelf omzeep geholpen door geen goede kwaliteit af te leveren. Als je net zoveel tijd en geld investeerd in een adventure als tegenwoordig in de gemiddelde FPS dan kan je het genre wel nieuw leven inblazen. (denk ik!!!!)
welke oude LucasArts adventure is eigenlijk geen klassieker? ze zijn allemaal super kwaliteit tot en met Grim Fandango (wat al "nieuwe" generatie is eigenlijk)

ze hebben het misschien zelf om zeep geholpen, maar niet met deze reden........ik denk dat ze het adventure genre wat meer tijd hadden moeten geven, ik denk dat er een periode is geweest dat ze slecht verkochten en ze meteen de stekker eruit hebben getrokken en zich gaan richten op oerdomme star wars games omdat die wel verkopen...........ook zijn er toen veel mensen vertrokken bij LucasArts.....
het probleem is ook denk ik dat hun adventures wel supergoed werden ontvangen, maar altijd maar bij een kleine hardcore groep, en helaas is LucasArts tegenwoordig een te groot bedrijf om alleen op een kleine doelgroep te kunnen draaien....

ik denk dat het adventure genre tegenwoordig weer wat beter zou kunnen lopen, er zijn nu zoveel shooters etc op de markt dat zelfs de gemiddelde gamer misschien wel eens iets anders (lees: waar hij bij moet nadenken) wil proberen...

dat 3d kan werken, bewees Grim Fandango, maar daar pastte het ook echt bij het spel, bij Monkey Island 4 vond ik het namelijk weer totaal niet geslaagd.....ook bij de nieuwe Sam & Max valt het me tegen

maar het lijkt alsof we blij moeten zijn met weer eens een adventure, en al helemaal niet op een ouderwetse 2d moeten gaan hopen..........

[Voor 6% gewijzigd door Noedelsupke op 25-12-2006 19:19]

PIII 800@804 Mhz

• anandus
  • Niet online
Zo.

* anandus heeft gisteravond ook maar eens Sam & Max gespeeld.
En ook in een keer Ep1 uitgespeeld :)

Wat onwijs leuk zeg. Hij mag van mij een tikkie absurder, maar ik moet zeggen dat ze het héél erg goed hebben uitgevoerd allemaal (boven mijn, negatieve, verwachtingen), en zeer leuke dialogen hebben!
Ik kan niet wachten tot 5 januari :)

• Graham
  • Laatst online: 28-11 16:41
Zo net maar even de hele reeks gekocht en even gespeeld.

Blijft erg leuk Sam & Max ;) Al heb ik toch wel wat jeugd sentiment naar de oude vertrouwde Sam & Max in 2D ;)

grahamofthewheels.com

• Graham
  • Laatst online: 28-11 16:41
En episode 2 is net uit. Zo juist een e-mail ontvangen (3x zelfs dezelfde) van Telltale :D

[Voor 12% gewijzigd door Graham op 06-01-2007 01:28]

grahamofthewheels.com

• 170074
  • Niet online
Echt super dat dit soort spellen nog uitkomen, daarom ook maar even de hele serie gekocht. Hopelijk verprutsen ze nu niet de laatste episodes ;)

• Networx
  • Niet online
En episode 2 alweer uitgespeeld. Ligt het aan mij, of was 'ie korter dan de eerste? Ik was er in ieder geval in een paar uur (niet meer dan vier of zo) doorheen :'(

• GreatDictator
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 18:22
Ep2 was misschien iets korter, maar zeker niet minder dan Ep1. Ik twijfel nog welke van de twee beter is, ik denk toch Ep2 omdat de puzzels iets gevarieerder zijn. Ik had op dag 1 al de hele serie besteld, nog geen moment spijt van gehad. Nu komt er de komende maanden elke maand een episode uit _/-\o_

• 170074
  • Niet online
Deze aflevering lijkt idd nog korter dan de eerste, maar goed we moeten niet vergeten dat het 'hele spel' uiteindelijk 6 episodes beslaat..

• Elvis

Elvis

De puzzels in Ep 2 leken mij ongelooflijk makkelijk...
Ik ben een beetje teleurgesteld, ik hoop dat het beter is met Ep3...

[GoT] TF2 Clan

• 170074
  • Niet online
En deeltje 3 is alweer een paar dagen uit :) Ik ga hem nu spelen.

• 170074
  • Niet online
Hmm, langer dan 2 uur was ik er niet mee bezig, hoewel het thema (mafia) zeer vermakelijk was! Veel referenties naar mafiafilms. Hopelijk worden de laatste 3 iets langer qua tijdsduur.

• Twist
  • Niet online
Tsja je kon alweer aan een stuk door door de puzzels klikken, alleen in het begin zat ik even vast
spoiler:
dat je de neus in het casino moest gebruiken

Verder wel grappig, bijvoorbeeld als Bosco de Toy Maffia ziet, maar voor de rest wel weer erg kort helaasch

• 170074
  • Niet online
Deeltje 4 is nu speelbaar voor diegenen die het hele seizoen hebben aangeschaft.

/me haalt hem nu binnen

• m3gA
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 02:27
Is er trouwens nog iets bekend over een mogelijk Wii versie?

• Soultaker
  • Laatst online: 20:29
170074 schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 22:50:
Deeltje 4 is nu speelbaar voor diegenen die het hele seizoen hebben aangeschaft.
Hij was weer leuk; een van de beste in 't seizoen tot nu toe. :) Maar voor de critici: niet heel veel langer of moeilijker.

Op het eind verwijzen ze naar deze website: MaxForPresident.org; ben benieuwd of ze daar nog iets mee gaan doen? Momenteel linkt 'ie alleen door naar de website van Telltale Games.

• MeNTaL_TO
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 21:06

MeNTaL_TO

The future is not set

Een vraagje, als je heel het seizoen koopt, krijg je dan gewoon de losse delen (als in, krijg je dan 6 losse spellen of word het 1 spel die naadloos overloopt (dus vanuit 1 gelijk door naar 2 zonder een nieuwe exe te moeten starten).

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• writser
6 losse delen. Verbaast me dat dit topic niet meer aandacht krijgt. Hoewel kort is dit toch een van de leukste spellen van het afgelopen jaar, vind ik.

Onvoorstelbaar!

• Twist
  • Niet online
Volgens mij wilden ze het spel als de 6 episodes klaar zijn ook in normale winkels verkopen. Lijkt me dus dat het dan wel een geheel wordt.

De vierde was idd wel een van de betere trouwens, gaat de goede kant op *O*

• Trigga
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 12-03-2009
Ik denk eraan om het toch aan te schaffen, waar kan ik meer informatie vinden over die regeling om aan het einde de box met spellen naar je toe gestuurd te kunnen krijgen ?

• Tim
  • Laatst online: 26-11 09:51
Trigga schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 14:41:
Ik denk eraan om het toch aan te schaffen, waar kan ik meer informatie vinden over die regeling om aan het einde de box met spellen naar je toe gestuurd te kunnen krijgen ?
Achteraf moet je nog verzendkosten betalen en dat sturen ze het op.

Sam & Max heeft nu ook echter ook een distibiteur! Binnenkort dus misschien in de winkels: http://www.jowood.com/?lang=en&site=1&iid=12456

• 170074
  • Niet online
En deeltje 5 is alweer uit (althans in ieder geval voor diegenen die het hele seizoen alvast gekocht hebben). Ik ben benieuwd :)

• Soultaker
Trigga schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 14:41:
Nadeel is wel dat je ook de boxversie op internet moet activeren.

• writser
Schop. Mensen die nog spelen? Vooral episode 4 & 5 vond ik erg goed. Zonde dat dit spel zo weinig aandacht krijgt. Volgende week komt de DVD uit met alle 6 episodes en extra materiaal dat je in je DVD-speler kan afspelen. En het beste: alles bij elkaar kost omgerekend maar 26 euro + verzendkosten. Schijntje, de episodes zijn het absoluut waard!

http://files.telltalegames.com/blogs/discproofs.jpg
You're in luck! As a special deal for our Season 1 customers, Telltale is putting together a Season 1 DVD that will contain all six games, plus many of our Sam & Max videos -- stuff like trailers, machinima shorts, Season 1 outtakes, a concept art montage, and cutscene video gallery with hours of commentary from the team. These videos will be playable on your DVD player. Fun! Also, the disc will come in a case with an original cover by Steve Purcell. Double fun!

The price, you ask? Why, it's free! You just pay shipping and handling, and any taxes your government requires. When the DVD is ready (we're aiming for mid-June), come back to this page and enter your Season 1 order number, and we'll take care of the rest. We'll even make it easy for you by sending you an email when the time comes.
http://pcmedia.ign.com/pc/image/article/769/769639/sam-max-season-1-episode-4-abe-lincoln-must-die-20070302060843434.jpg

Onvoorstelbaar!

• Soultaker
Sinds de laatste episode niet meer gespeeld, maar ik wil er nog wel de DVD bij hebben, zeker omdat die geen internetactivatie nodig heeft. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Moet om eerlijk te zijn ep1 nog steeds uitspelen terwijl ik de rest al tijden geinstalleerd heb staan op mijn hdd.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Ep1 is iig niet Vista compatible dankzij de beveiligings software, mocht je dit ook hebben moet je volgens http://www.telltalegames.com/forums/showthread.php?t=2639 de support even een mailtje sturen.

• anandus
  • Niet online
En er is een tweede seizoen aangekondigd _o_

Het zou wel fijn zijn als blijkt dat episodes werken en de franchise zodoende doorleeft :)

• Networx
  • Niet online
Een tweede seizoen zou ik niet verkeerd vinden :D

Gisteren een mailtje van Telltale gekregen trouwens, ze hebben de eerste lichting Season 1 DVDs verzonden, woei!

• beschuitfluiter
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 17:07

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

cool, ben bij ep2 gebleven moet ik eerlijk zeggen, maar was blij dat de humor redelijk intact gebleven was dus ga de andere ook wel spelen tzt

¯\_(ツ)_/¯

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Vandaag lag er een mooie enveloppe met de dvd van seizoen 1 op de mat, helaas nog geen tijd gehad om de extra's te bekijken.

[edit] Kan ik eindelijk Ep1 onder vista spelen.

[Voor 17% gewijzigd door MeNTaL_TO op 01-08-2007 02:36]

• Punkie
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 28-04 10:39
Episode 4 is gratis beschikbaar, dus proberen die handel. Geïnstalleerd, gestart en .. toch niet gestart. Je komt terecht op een venster met de titel Reminder en daar houd het dan ook bij op. :| Ik krijg dit spel niet gestart. Iemand een hint?

• Soultaker
Ten eerste: goed dat je deze thread kickt; ik zie dat seizoen 2 episode 1 uit is dus die ga ik eens aanschaffen. }:)

Ten tweede: je kunt waarschijnlijk het beste even op het Telltale Forum kijken, en daar even posten als er niet al een oplossing staat. De meeste dingen worden dan wel opgelost.

[Voor 2% gewijzigd door Soultaker op 12-11-2007 17:38. Reden: UBB, niet HTML 8)7]

• HertogJanNL
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 18-11 18:54
Punkie schreef op donderdag 08 november 2007 @ 10:03:
Episode 4 is gratis beschikbaar, dus proberen die handel. Geïnstalleerd, gestart en .. toch niet gestart. Je komt terecht op een venster met de titel Reminder en daar houd het dan ook bij op. :| Ik krijg dit spel niet gestart. Iemand een hint?
Ja dat zag ik ergens op een site staan, maar ik zie hem niet in mijn games list :'( Hoe kan dat?

• Elvis

Elvis

MeNTaL_TO schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 02:35:
Vandaag lag er een mooie enveloppe met de dvd van seizoen 1 op de mat, helaas nog geen tijd gehad om de extra's te bekijken.

[edit] Kan ik eindelijk Ep1 onder vista spelen.
Bij mij is hij nog altijd niet toegekomen. :(

[GoT] TF2 Clan

Pagina: 1 2 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee