Toon posts:

welke hosts zijn goed?

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
kent iemand hosts waar
je met phpbb2 kan werken
want by lycos kryg ik alleen maar probs

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2003 16:57 ]

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024

Verwijderd

Topicstarter
Gathering of Tweakers is géén helpdesk waar je al je huis-, tuin-, en keukenprobleempjes kwijt kunt, maar een forum voor en door de serieuze hobbyist. We verwachten dat je zelf moeite doet voordat je bij ons aanklopt, je dit in je topicstart duidelijk laat merken en dat je respect toont voor de andere gebruikers en het forum. Doe dus zelf research en laat duidelijk merken dat je dat gedaan hebt. Lijkt Gathering of Tweakers je te hoog gegrepen, dan is BeginnersWeb een mooi en goed alternatief.

denk je dat ik het niet heb doorgelezen
natuurlijk heb eerst zelf research gedaan
maar kan er geen vinden

• Kama
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Kama

Game Coordinator

En ik maar denken dat de moderators er waren om te zeiken... :-p

Lees ook eens de FAQ, dan zie je dat deze offtopic reacties niet gewenst zijn.

[ Voor 49% gewijzigd door intoxicated op 12-05-2003 17:36 ]

drs. Kama

Verwijderd

www.webselect.nl, www.webhosters.nl, als je daar niks kan vinden ben je behoorlijk blind... ;)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05 17:26

JvS

Ik heb hem zelf ook

Doe ff relaxed zeg Kama :(. Sdomburg, als je niet meer hebt toe te voegen als dat, vertel dan niets :o. Als je iets ziet wat niet door de beugel kan, kan je een topicreport maken.

Een moderator kan dan actie ondernemen.

Stalin, blijkbaar heb je niet in de IT FAQ gekeken, want daar staat deze link:
Internet & Telefonie Hosting FAQ

Hiermee moet je er wel uit kunnen komen, er zijn echt HEEL veel topics met jouw vraag langsgekomen. Een keuze moet je zelf maken, ervaringen kan je daarin lezen (op die gegeven URL's dus).

[ Voor 43% gewijzigd door JvS op 12-05-2003 17:02 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:56

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Je kunt er geen vinden? Webhosters of webselect hebben een lijst waar je echt helemaal akelig van wordt maar je kunt daar precies invoeren wat je wilt hebben qua opties/verkeer/kosten/etc.
Daarna zou ik je aanraden om een paar hosters wat beter te bekijken en de ervaringen te lezen of ze een mailtje te sturen zodat je zelf een indruk krijgt.

Een hoster met php support zou moeten lukken :+.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Verwijderd schreef op 12 mei 2003 @ 16:58:
denk je dat ik het niet heb doorgelezen
natuurlijk heb eerst zelf research gedaan
maar kan er geen vinden
Ik heb sterk het vermoeden dat wat jij onder research verstaat, niet geheel in overeenstemming is met onze mening over de betekenis van het woord 'research'. We verwachten dat je in ieder geval gebruik maakt van de GoT-search, waarin alleen het woord 'hosting' al genoeg is om tientallen relevante threads te geven. Verder staat in de algemene GoT-FAQ duidelijk aangegeven dat elk subforum eigen FAQ's heeft. De FAQ's van I&T zouden je al meer dan genoeg informatie hebben moeten geven.

Daarnaast verwachten we op GoT veel meer van een openingspost in een topic. Zo zien we onder andere graag dat je vermeldt, wat je dan allemaal al hebt gevonden in je eigen research, etcetera. Meer info vind je hier:
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.