Toon posts:

[NT4] Vreemd domain (NMC) in logging*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
omgeving : Windows NT4 PDC en BDC

In de logging van de PDC (en niet in de logging van de BDC) staat iedere keer ( om de ca 15 minuten) een event 'No Windows Domain Controller is available for domain NMC met een vermelding erbij dat dat niet erg is.
Maar ik wil daar meer van weten , maar nergens in Google of in de kb van Microsoft is daar meer over te vinden.

Als enige vindt ik vermeldingen naar de Notes Mail Connection, maar dat is niet in gebruik (en ook niet geinstalleerd).

Dat domain NMC staat wel in de list van de domeinen waaruit je kunt kiezen tijdens het inloggen ( ons_eigen_domain , lokale_PC_Naam , NMC )

Wie o wie weet een link naar meer informatie?

Verwijderd

Eerste vraag: heeft het domein NMC wel een eigen Domain Controller is hangt het trusted aan ons_eigen_domein met de daarbijbehorende Domain Controllers?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb helemaal geen domain NMC en ook verder in het netwerk is er niets wat NMC heet !

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Titel aangepast, OS in titel gezet. Zie ook: de WOS Policy :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:49

Qwerty-273

Meukposter

Waarschijnlijk een oud domein geweest waar je pc dan nog steeds inhangt ;) al is het alleen maar ergens in het register. :)

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

Verwijderd

Staat er in je Event Log geen Event-ID vermeldt??

• Devster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08-2025

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Kijk eens in de User Manager for Domains -> Policies -> Trust Relationships.

Staat daar het NMC domain bij trusting of trusted domains?

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Verwijderd

Topicstarter
nee , het is geen oud domein , want het verschijnt ook in een nieuwe installatie

eventid is 5719 , maar daar ben ik ook niet veel verder mee opgeschoten !

Verwijderd

Topicstarter
Dat van die switch is het niet.
NMC staat daadwerlijk in de lijst van trusted domains. (tnx !). Eruit gehaald en nu eens even kijken morgen in de logging ! (voor vandaag zit het erop !)
Bedankt alvast!
Pagina: 1