WinXP] Backup gemaakt, outlook agenda weg*

Pagina: 1
Acties:

• usr-local-dick
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Hoi

Ik was vandeweek bij iemand met een best wel gare XP bak, die heb ik omgezet naar 2000. Vantevoren een complete backup gemaakt van zijn harddisk via het netwerk (vanuit de root van C: xcopy /e /c /h /k *.* \\server\backup).
Dus *alle* bestanden waren veilig. Dacht ik :(
Zijn Outlook PST bestanden heb ik weer geimporteerd maar tot mijn schrik zijn de agenda en de afspraken niet meegekomen :'(
Je begrijpt ik ben behoorlijk de sjeng nu....

Aangezien de PC nu geformatteerd is en er dus al fijn W2K op draait kan ik dus niet meer terug naar de oude situatie.

Iemand een hint? ZIjn er nog andere bestanden waar de afspraken en de agenda in staan?

Ohja hij gebruikte Outlook alleen voor de agenda en de afspraken enzo dus kan het kloppen dat de PST files dan niet zo groot zijn? Iets van 290 kb ofzo meen ik me te herinneren.

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Hmm, misschien dat de 'oude outlook' zo ingesteld stond dat de info ergens anders bewaard werd maar in principe staat alle outlook data dus in dat pst bestand. Probeer em anders gewoon eens toe te voegen als extra gegevens bestand.

Wees consequent, maar niet altijd

• usr-local-dick
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
usr-local-dick schreef op 12 mei 2003 @ 12:11:
Zijn Outlook PST bestanden heb ik weer geimporteerd maar tot mijn schrik zijn de agenda en de afspraken niet meegekomen :'(
Je begrijpt ik ben behoorlijk de sjeng nu....
Hmmm alleen de custom outlook folder (blah.pst) waren over gekopieerd. De main file (outlook.pst) was op de een of andere manier niet meegekopieerd.
En daar staan alle afspraken en de kalender in :(((

Fijn ik zal de volgende keer wel weer *alles* met de hand moeten nalopen met die onbetrouwbare MS meuk :r

• blackd
  • Niet online
usr-local-dick schreef op 14 May 2003 @ 19:05:
Fijn ik zal de volgende keer wel weer *alles* met de hand moeten nalopen met die onbetrouwbare MS meuk :r
Geef de software maar weer de schuld...

Heb je getdataback oid al geprobeerd?

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• epias
  • Niet online
usr-local-dick schreef op 14 May 2003 @ 19:05:
Hmmm alleen de custom outlook folder (blah.pst) waren over gekopieerd. De main file (outlook.pst) was op de een of andere manier niet meegekopieerd.
En daar staan alle afspraken en de kalender in
Moet je ook niet `/c' switch gebruiken. Ik denk dat je Outlook nog open had staan, of niet goed afgesloten. Je krijgt dan deze foutmelding:

File creation error - The process cannot access the file because another process has locked a portion of the file.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Ik heb het OS in de titel gezet. De volgende keer zelf meteen even doen... :)

Voor meer info: WOS Policy

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Pagina: 1